lillebamsemums Skrevet lørdag kl 16:24 #10801 Del Skrevet lørdag kl 16:24 Poly skrev (Akkurat nå): Smak og stil er ikke deres sterkeste side Spørs hva det går i! Syntes nå klesstilen til Stina er ganske grei. Selv om mye er simpelt ☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet lørdag kl 16:28 #10802 Del Skrevet lørdag kl 16:28 Syns det er veldig mye "jeg er jo glad i ham (baby), og det er jo koselig. MEN....." Hvis det var sånn at hun slet så veldig med å bli gravid, og ønsket seg så veldig barn, så syns jeg det er rar oppførsel. Virker som om hun hele tiden har lyst til å gjøre noe helt annet enn å være mor. Og baby er bare noen uker. Klarer ikke å se noe godt samspill mellom henne og baby heller. Bare litt kunstig pludring uten den vanlige gleden en mamma ofte viser når hun "prater" med babyen sin. Håper Per Fredrik er litt mer leken og kosete sammen med babyen enn Stina ser ut til å være. Syns dette begynner å utvikle seg til noe veldig trist 😞 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet lørdag kl 16:33 #10803 Del Skrevet lørdag kl 16:33 Lzzy skrev (2 timer siden): Sikkert for at ting ikke tas ettehvert, men bare blir satt fra seg på benken. Om man rydder inn ting man bruker fortløpende, så slipper man sånt. Selv med ungdom i hus, så er det heller ikke sånn her. Man er forskjellig, men når man ser hvor mye hun stapper inn i vaskemaskinen også.. på 40 grader og kortprogram, så skjønner man tegninga. Ikke minst som nevnt over her, vinduer og diverse gris i sofa osv taler også for seg om hygiene 🙈 grøss! Håper hu leser dette her inne og tar det til seg🤣🤣🤣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 17:29 #10804 Del Skrevet lørdag kl 17:29 Poly skrev (1 time siden): Hun forteller at babyen sover 12 timer i døgnet. Men det er bare for en periode så hun får holde ut. Vel, nei… De sover ikke akkurat MER jo eldre de blir. Mer sammenhengende ja, men da venter en døgnrytme på ca 19 til 06/07. Lurer på hvordan hun skal takle så tidlige morgener. Det er også helt normalt om det blir oppvåkninger av ymse grunner i flere år fremover. Kanskje hun skal slutte og strebe sånn etter søvn?! Syns også det er spesielt med en holdning om at hun ikke står opp før 1230 fordi hun ikke MÅ. Vel, hva med og skape en døgnrytme for sønnen og gi han mest mulig dagslys i mørketiden? Gjøre seg selv vant med en døgnrytme som er mer forenlig med det og ha småbarn? Blir nok innlagt på sykehus hun der når ungen får egen vilje,står opp kl 5 og vil på lekeplassen kl 7. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 17:30 #10805 Del Skrevet lørdag kl 17:30 Viki6 skrev (1 time siden): Syns det er veldig mye "jeg er jo glad i ham (baby), og det er jo koselig. MEN....." Hvis det var sånn at hun slet så veldig med å bli gravid, og ønsket seg så veldig barn, så syns jeg det er rar oppførsel. Virker som om hun hele tiden har lyst til å gjøre noe helt annet enn å være mor. Og baby er bare noen uker. Klarer ikke å se noe godt samspill mellom henne og baby heller. Bare litt kunstig pludring uten den vanlige gleden en mamma ofte viser når hun "prater" med babyen sin. Håper Per Fredrik er litt mer leken og kosete sammen med babyen enn Stina ser ut til å være. Syns dette begynner å utvikle seg til noe veldig trist 😞 Hun trodde nok dessverre at det var en dukke som kom ut 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet lørdag kl 17:41 #10806 Del Skrevet lørdag kl 17:41 oss-to skrev (4 timer siden): Vedder på at det er vinduet hunden står i. Då kan det sjå slik ut kort tid etter vask. Jeg har et vindu som ser sånn ut. Har flere firbente som har det som utkikkspost 😂 ser like jævlig ut igjen etter én dag. Og gardinen der er full av pels ✌️😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 17:44 #10807 Del Skrevet lørdag kl 17:44 Ps. Var ikke frøkna allergisk mot hvitløk? Men spiser det mest «hvitløkete» brødet jeg noengang har spist,ever? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet lørdag kl 17:46 #10808 Del Skrevet lørdag kl 17:46 Dojakitty skrev (1 minutt siden): Ps. Var ikke frøkna allergisk mot hvitløk? Men spiser det mest «hvitløkete» brødet jeg noengang har spist,ever? Hun er bare allergisk mot noen typer hvitløk. Den «allergien» er like selektiv som nakkeskadene 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet lørdag kl 17:53 #10809 Del Skrevet lørdag kl 17:53 Stina sitter "stuukk med en unge som drikker og drikker i 100 år (slik at hun bestiller for STOR mac, by the way, for stor mac fins ikke). Altså...var ikke denne ungen hennes største ønske? Jeg bare spør.... 14 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 18:01 #10810 Del Skrevet lørdag kl 18:01 Guido skrev (6 minutter siden): Stina sitter "stuukk med en unge som drikker og drikker i 100 år (slik at hun bestiller for STOR mac, by the way, for stor mac fins ikke). Altså...var ikke denne ungen hennes største ønske? Jeg bare spør.... Hun aner ikke hva hun har ønsket seg. Det er jo det det dreier seg om. Ingen av de to er virkelighetsorienterte i det hele tatt så det blir som en 4år gammel jente som ønsker seg en babyborn. Eventuelt en 15åring som får låne med seg en dukke som skal oppføre seg som en baby. Forskjellen er bare at her kan man ikke la dukken ligge 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkpashion Skrevet lørdag kl 18:38 #10811 Del Skrevet lørdag kl 18:38 Guido skrev (42 minutter siden): Stina sitter "stuukk med en unge som drikker og drikker i 100 år (slik at hun bestiller for STOR mac, by the way, for stor mac fins ikke). Altså...var ikke denne ungen hennes største ønske? Jeg bare spør.... Jeg sitter litt med følelsen av et ønske om en baby, men ikke nødvendigvis et ønske om å være mamma med alt det innebærer, når jeg ser, leser og hører hvordan hun snakker om han og hvordan hun velger å gjøre plass til dill-dall ting for egen del, men velger bort amming fordi det tar for lang tid. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 18:43 #10812 Del Skrevet lørdag kl 18:43 Pinkpashion skrev (3 minutter siden): Jeg sitter litt med følelsen av et ønske om en baby, men ikke nødvendigvis et ønske om å være mamma med alt det innebærer, når jeg ser, leser og hører hvordan hun snakker om han og hvordan hun velger å gjøre plass til dill-dall ting for egen del, men velger bort amming fordi det tar for lang tid. Hun har nok hatt en helt annen tanke om hva mammarollen innebærer. Her syns jeg mange rundt (familie) har sviktet litt. Hvor er mamma, bestemor og venninner som har barn? Hun har tid til det som passer henne, ikke barnet. Samtidig som hun i norsk presse gråter over hvor slitsom veien har vært, hvor tungt svangerskapet har vært, hvor etterlengtet ett barn var… Jeg som 19 åring var mer opptatt av mitt uplanlagte barn enn det hun er 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet lørdag kl 18:56 #10813 Del Skrevet lørdag kl 18:56 Palmemor skrev (11 minutter siden): Hun har nok hatt en helt annen tanke om hva mammarollen innebærer. Her syns jeg mange rundt (familie) har sviktet litt. Hvor er mamma, bestemor og venninner som har barn? Hun har tid til det som passer henne, ikke barnet. Samtidig som hun i norsk presse gråter over hvor slitsom veien har vært, hvor tungt svangerskapet har vært, hvor etterlengtet ett barn var… Jeg som 19 åring var mer opptatt av mitt uplanlagte barn enn det hun er Jeg tenker nok at de har enten gitt opp eller ikke orker for å bevare husfreden. Hun virker ikke akkurat som en type som tenker at hun har noe å lære av andre. Hun vet best, har jo tross alt like høy IQ som de i Mensa 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 19:01 #10814 Del Skrevet lørdag kl 19:01 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Jeg tenker nok at de har enten gitt opp eller ikke orker for å bevare husfreden. Hun virker ikke akkurat som en type som tenker at hun har noe å lære av andre. Hun vet best, har jo tross alt like høy IQ som de i Mensa Det kan jo selvsagt være. Søsteren virker jo ganske oppegående ut fra de snappene jeg har sett. Dvs hun virker ukomfortabel med å skulle i det hele tatt være med på snappene Stina legger ut. Ja, glemte at hun var mensasmart… tok sikkert en test i Tokyo hvor det var sånne templer eller hva det var… 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet lørdag kl 20:28 #10815 Del Skrevet lørdag kl 20:28 I dag kan vi se Stina sortere walk inn klosettet sitt for N’te gang i graviditet og barseltid mens PF stakkars må sende egne klær til vask på vaskeri 🙃 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet lørdag kl 20:31 #10816 Del Skrevet lørdag kl 20:31 Dojakitty skrev (3 timer siden): Blir nok innlagt på sykehus hun der når ungen får egen vilje,står opp kl 5 og vil på lekeplassen kl 7. Det er jo trossalt midt på natta i hennes målestokk 🥱 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 20:47 #10817 Del Skrevet lørdag kl 20:47 Miss.Wildfox skrev (18 minutter siden): I dag kan vi se Stina sortere walk inn klosettet sitt for N’te gang i graviditet og barseltid mens PF stakkars må sende egne klær til vask på vaskeri 🙃 Sender han de på vask idag og?? (Har ikke sett storyen). At de ikke fikser en vaskemaskin til inne på studio hans så han kan bo der uten å trenge noe annet. Eller vent… han vaska på vaskeri fordi han ikke hadde tid? Var det ikke sånn?🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet lørdag kl 20:55 #10818 Del Skrevet lørdag kl 20:55 Miss.Wildfox skrev (22 minutter siden): I dag kan vi se Stina sortere walk inn klosettet sitt for N’te gang i graviditet og barseltid mens PF stakkars må sende egne klær til vask på vaskeri 🙃 Er ikke noe stakkars, han velger jo helt selv å ikke vaske sine egne klær, men heller betale andre for å gjøre det. Det paret der er nok bare veldig rotete og late, for de har robotstøvsuger, robotgulvvasker, vaskemaskin, oppvaskmaskin, flaskevasker x2 og til tross for alle hjelpemidlene er det ikke måte på for en overhaling og sjauing hver natt i tillegg til at mannen velger å sende klærne sine på renseri for å slippe å putte klærne i maskin og evt henge de til tørk. Maten de lager er dessuten 90% hel/halvfabrikat så det helt åpenbart at de har en forkjærlighet for enkle løsninger. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet lørdag kl 20:59 #10819 Del Skrevet lørdag kl 20:59 Hva gjør Stina mens han samtidig skifter bleier og lager mat, og etterpå må rydde et bomba kjøkken? Sminker hun seg? Sover hun? Hun burde ha diplom i latskap, og han diplom for årets tøffelhelt. 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet lørdag kl 21:02 #10820 Del Skrevet lørdag kl 21:02 Palmemor skrev (7 minutter siden): Sender han de på vask idag og?? (Har ikke sett storyen). At de ikke fikser en vaskemaskin til inne på studio hans så han kan bo der uten å trenge noe annet. Eller vent… han vaska på vaskeri fordi han ikke hadde tid? Var det ikke sånn?🙈 Aner ikke om han har gjort det i dag, men sett det før og bemerket meg det da han sa det var kjipt når Philip gulpa på noe klær han hadde savna og som endelig var kommet fra vaskeriet, Han som gjør såååå mye for henne hele tiden, så gidder hun ikke vaske klærne hans engang? Men å sortere samme klesskap, sminkeskuff og garn det er null stress. Spesielt altså, jeg må si det. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå