Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (2 timer siden):

Den er jo ikke alvorlig. Hun kan ikke bære tungt (så lenge PF er i nærheten). Blir spennende å se om hun kan bære P noe mer nå, han veier vel mer enn en pose mat…

Bare svada som kommer ut av munnen hennes 

Hun får bare tunge ting i ryggsekk, slik som andre som har nakkeskade.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PecanPie skrev (1 time siden):

Altså, jeg blir så fascinert og undrende når jeg klikker meg gjennom snapmaratonene hennes. Nyfødtperioden kan være fryktelig slitsom og overveldende, det er det ingen tvil om. Men hva forventet hun egentlig? Holdt på å svime av pga lite søvn en natt? Jeg kan også holde på å sovne av etter noen netter hvor jeg har sovet mange ganger, vil anta at det ikke er så uvanlig. Men jeg ville ikke kalt det å svime av. 

Jeg er også veldig spent på hvordan de løser det når de må forholde seg til tider som er «midt på natten». For eksempel er det ikke uvanlig at skolen begynner i 8.30-tiden, som krever at man står opp i tide slik at barnet får i seg frokost. Jeg håper disse aldri vurderer hjemmeskole, eller lar seg inspirere av «unschooling», selv om denne «metoden» må passe deres livsstil perfekt. 

Herregud. Det er jo ingen av dem som har noe å lære bort. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (3 timer siden):

Hun har sagt hun hadde vært ufør pga nakkeskaden,om hun ikke var influencer..

Er det noe lege og div instanser har sagt,eller er det hennes ord? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (40 minutter siden):

Er det noe lege og div instanser har sagt,eller er det hennes ord? 

Jeg vet ikke noe om det. Men det vel ingen tvil om at det er riktig at hun har blitt påført skade. Hun har omtalt det som tre ulike hendelser, dette er den nyligste: https://www.seher.no/kjendis/risikerer-operasjon-etter-voldshendelse/71739062 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (4 minutter siden):

Jeg vet ikke noe om det. Men det vel ingen tvil om at det er riktig at hun har blitt påført skade. Hun har omtalt det som tre ulike hendelser, dette er den nyligste: https://www.seher.no/kjendis/risikerer-operasjon-etter-voldshendelse/71739062 

Og likevel sitter folk her å kritiserer henne for vondten! 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (18 minutter siden):

Ja det er tre ulike hendelser, en påkjørsel først, så en hendelse hun ikke ønsker å snakke om, så denne blind vold-hendelsen. Om en da synes det er rart å kjøpe seg store boobies så kan en vel tenke tanken, men utover det synes jeg ikke man skal sette spørsmål ved graden av nakkeskade og hvordan det påvirker henne i hverdagen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

Ja det er tre ulike hendelser, en påkjørsel først, så en hendelse hun ikke ønsker å snakke om, så denne blind vold-hendelsen. Om en da synes det er rart å kjøpe seg store boobies så kan en vel tenke tanken, men utover det synes jeg ikke man skal sette spørsmål ved graden av nakkeskade og hvordan det påvirker henne i hverdagen. 

Hun hadde kanskje store pupper før den siste hendelsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (33 minutter siden):

Hun hadde kanskje store pupper før den siste hendelsen? 

Du vet det går an å ta ut ballongene eller? Men stemmer det. Da kan hun ikke trykke 🍒opp i kamera hele  tiden. 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (3 minutter siden):

Du vet det går an å ta ut ballongene eller? Men stemmer det. Da kan hun ikke trykke 🍒opp i kamera hele  tiden. 

Hun vil vel ikke det da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noen forskning på  kunstige søtningsstoffer og morsmelk? Kan babyer bli urolige av det? Jeg er diabetiker, og mange kunstige søtningsstoffer er svært harde for magen, slik at de fleste av oss bare kan spise godteri med dette i veldig små mengder (2 - 3 biter) uten å få magetrøbbel. Noen som vet?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (9 minutter siden):

Finnes det noen forskning på  kunstige søtningsstoffer og morsmelk? Kan babyer bli urolige av det? Jeg er diabetiker, og mange kunstige søtningsstoffer er svært harde for magen, slik at de fleste av oss bare kan spise godteri med dette i veldig små mengder (2 - 3 biter) uten å få magetrøbbel. Noen som vet?

Det er vel bare det som går over i blodet som går i morsmelken og hverken sukker eller kunstig søtning går vel i blodet? Det er en myte at babyer reagerer på ditt og datt man spiser når man ammer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Max uheldig da. Påført nakkeskade hele tre ganger på under 30 år. Det får’n si! 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (6 timer siden):

Så slitsomme netter at hun holdt på å svime av på Morgenkvisten og måtte ringe PF. Herregud for en lav tåleevne hun har. Det er knapt til å tro. Tok vel på å rydde bort julen….

Skamfullt,rett og slett! 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (2 timer siden):

Det er vel bare det som går over i blodet som går i morsmelken og hverken sukker eller kunstig søtning går vel i blodet? Det er en myte at babyer reagerer på ditt og datt man spiser når man ammer.

Sukker går vel i blodet? Tenker på blodsukker, har man diabetes og får føling er det fordi man har for lave verdier (under 5 eller 4), har man for høyt blodsukker over tid kan det påvirke nerver og syn negativt blant annet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Katinkalille skrev (1 time siden):

Skamfullt,rett og slett! 

På morran…. 10:30…. Sykt tidlig 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (3 timer siden):

Kunstig søtning er vel en av de veldig få tingene som kan forårsake uro hos baby? Svært mye er myter, men tror jeg har lest noe forskning om det med kunstig søtning. 🤔 Orker ikke lete det frem nå da - det er nyttårsaften og jeg er bare innom imens jeg venter på at baby skal sovne så jeg kan sove. 😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at Stine tråkker feil ,men detta med mammapolitiet her inne som  tråkker så det holder på mor og barn og hva de to måtte ha det er bare forferdelig vondt å se! Det må da være grensert til og med her inne  på annonyme på Kvinneguiden ! Stakkars mammaer som ser dere pedagogiske , nedlatende , refsende politimammaer som tror dere vet best og alt! Har dere virkelelig grunnlag for å utale dere slik dere gjør? Skole, utdanning, spesped osv? Jeg har!  Hvor er dere som løfter opp en førstegangsmamma ?  

Endret av Frk frøken
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (12 timer siden):

Nei. Vi kritiserer ikke vondten. 
Lær deg å se fakta. 

Man kritiserer henne for at hun ikke er konsekvent med det hun «bruker» vondtene for. 
Og det faktum at hun snakker sprøyt 100% av tiden. Og at hun ikke gjør det hun kan for å bedre vondten. Og bruker mannen for å gjøre ting for henne pga vondten. Alt dette er godt dokumentert av henne selv 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...