Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sovushka skrev (5 timer siden):

Hun hadde et rom fullt av garn 😅 når hun handler leppeprodukter og hårfarge så tar hun likegreit 5 av hver 🤭 ikke for å snakke om julepynten..

Jeg kan love deg at det er mange som hamstrer garn fra feks nettbutikker i utlandet og når det er tilbud hos feks Drops. Ser det der jeg jobber også, mange som hamstrer ulike ting ved å kjøpe 3-6 enheter av hver....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (5 timer siden):

Flasher penger,samtidig som de siste sidene påpeker alt de burde pusset opp i huset sitt?

Ganske motsigende..

Ganske motsigende å si at man ikke takler rot,mye greier og bilder veggene osv,men har skaptakene fulle i ræl🤷🏻‍♀️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (7 timer siden):

Jeg kan love deg at det er mange som hamstrer garn fra feks nettbutikker i utlandet og når det er tilbud hos feks Drops. Ser det der jeg jobber også, mange som hamstrer ulike ting ved å kjøpe 3-6 enheter av hver....

Jeg strikker selv og har et lite lager (ett par mellomstore plast esker) til plagg jeg planlegger å strikke, men den hylle/rommet hun viste er litt voldsom. Det er liksom salg på drops flere ganger i året. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (8 timer siden):

Med dagens priser er det nesten vanskelig å holde seg under 5000 i uka da, om man skal leve litt godt... 🤷‍♀️

Du tuller nå? Det handler ikke om å leve litt godt. Det handler om å ha et uvettig sløsebehov. 5000 kroner i uka på en person? Så da skal en familie bruke 20-25.000 i uka for å leve godt? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Du tuller nå? Det handler ikke om å leve litt godt. Det handler om å ha et uvettig sløsebehov. 5000 kroner i uka på en person? Så da skal en familie bruke 20-25.000 i uka for å leve godt? 

Det er selvsagt helt hinsides! Skulle tatt seg ut å bruke 100 000 på mat i måneden😂 

De har et ekstremt overforbruk. Det er på grensen til kvalmende. Det skal være mye av ALT! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (1 time siden):

Det er selvsagt helt hinsides! Skulle tatt seg ut å bruke 100 000 på mat i måneden😂 

De har et ekstremt overforbruk. Det er på grensen til kvalmende. Det skal være mye av ALT! 

Må være såpass om man skal «leve godt», si 🙈 så flaut 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er to og bruker 5000-6000 på mat i mnd. Vi lever ganske godt og koser oss. Hva Stina og de bruker vet jeg ikke og de må bruke så mye de vil for min del, men matsvinn er en uting og jeg vil tro det forekommer om folk bruker myyye penger på mat.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Diamond skrev (39 minutter siden):

Vi er to og bruker 5000-6000 på mat i mnd. Vi lever ganske godt og koser oss. Hva Stina og de bruker vet jeg ikke og de må bruke så mye de vil for min del, men matsvinn er en uting og jeg vil tro det forekommer om folk bruker myyye penger på mat.

Samme her, vi er to og bruker fort 6000 på mat. MEN vi skriver alltid opp en matplan hver uke og handler en eller to ganger i uka og har et relativt stort lager av tørrvarer og hermetikk i tillegg. Lager litt ekstra til middag,så vi begge har varm lunsj dagen etter og kaster sjelden mat. Tørt brød lager vi krutonger av, ekstra tomatsaus legger vi i fryseren og bruker til pasta når det er nok. Disse to handler jo nesten hver dag og i enorme mengder av enkelte ting (sukkkerfri brus, sukkerfritt godteri…) og virker å ha null koll på hva de har i hus. F.eks at Pelle reiste til Tønsberg for å kjøpe morsmelkerstatning, når de hadde det hjemme, eller at han måtte dra å kjøpe smør, selv om Stina hadde det i sitt kjøleskap. Greit at de tjener mer enn normalen, men forbruket deres er hinsides..både på mat og «plastræl» som julepynt, polyesterklær og leker til hunden..

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Samme her, vi er to og bruker fort 6000 på mat. MEN vi skriver alltid opp en matplan hver uke og handler en eller to ganger i uka og har et relativt stort lager av tørrvarer og hermetikk i tillegg. Lager litt ekstra til middag,så vi begge har varm lunsj dagen etter og kaster sjelden mat. Tørt brød lager vi krutonger av, ekstra tomatsaus legger vi i fryseren og bruker til pasta når det er nok. Disse to handler jo nesten hver dag og i enorme mengder av enkelte ting (sukkkerfri brus, sukkerfritt godteri…) og virker å ha null koll på hva de har i hus. F.eks at Pelle reiste til Tønsberg for å kjøpe morsmelkerstatning, når de hadde det hjemme, eller at han måtte dra å kjøpe smør, selv om Stina hadde det i sitt kjøleskap. Greit at de tjener mer enn normalen, men forbruket deres er hinsides..både på mat og «plastræl» som julepynt, polyesterklær og leker til hunden..

De kan fint også kjøpe en boks med mme i stede for de ferdigbehandlet. Så de har hjemme til bruk

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 minutt siden):

For en ufattelig lav tåleevne! 

Tenk deg hvordan hun hadde taklet å være med på kompani lauritzen eller 71° nord 🫢

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (7 minutter siden):

For en ufattelig lav tåleevne! 

Helt sinnsykt. Jeg ler meg ihjel. Kan du tenke deg å ringe inn på jobb for å ta egenmelding fordi du er sliten etter å ha rydda vekk jula 😂

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (7 minutter siden):

Helt sinnsykt. Jeg ler meg ihjel. Kan du tenke deg å ringe inn på jobb for å ta egenmelding fordi du er sliten etter å ha rydda vekk jula 😂

Det skulle tatt seg ut!! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (12 minutter siden):

Tenk deg hvordan hun hadde taklet å være med på kompani lauritzen eller 71° nord 🫢

Var vel ikke for ingenting at hu røyk ut tidlig av farmen 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (27 minutter siden):

Er vel en grunn til at hun ikke har vanlig arbeid….

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (2 timer siden):

Artig . Kva snap konto har du?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isola2 skrev (18 minutter siden):

Er vel en grunn til at hun ikke har vanlig arbeid….

Hun har sagt hun hadde vært ufør pga nakkeskaden,om hun ikke var influencer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 minutt siden):

Hun har sagt hun hadde vært ufør pga nakkeskaden,om hun ikke var influencer..

😂😂😂😂 si du tuller!!! 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (2 minutter siden):

Tviler på det! 

går ikke an. Det håper jeg hun aldri hatt fått innvilga. Men da har hun vel noe å falle tilbake på når influenserkarrieren tar slutt da kanskje 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...