Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alvea skrev (7 timer siden):

Men å skifte ut benkeplaten på kjøkkenet som ser ut til å gå i oppløsning når som helst tar de seg ikke råd til 😅

Kommenterte akkurat det samme her en dag. Og Stina sier selv at hun er såå nøye på alt,og taaakler ikke rot eller bilder på stueveggen,for det blir så sjuukt rotete.. da trur jeg hun skal sjekke oppå skaptakene på kjøkkenet.. for gud hjelpe meg så mye ræl!! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (21 timer siden):

Jeg har fulgt henne i noen uker og jeg kan ikke si at hun har noe som kan kalles vanvittig forbruk. Selv har SB sagt at hun er gnien på enkelte ting og at hun prioriterer å betale raskt ned på sin del av huslånet. 

Hun hadde et rom fullt av garn 😅 når hun handler leppeprodukter og hårfarge så tar hun likegreit 5 av hver 🤭 ikke for å snakke om julepynten..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovushka skrev (7 minutter siden):

Hun hadde et rom fullt av garn 😅 når hun handler leppeprodukter og hårfarge så tar hun likegreit 5 av hver 🤭 ikke for å snakke om julepynten..

Hun har ett rom fullt av garn. Og ørten esker fulle av garn. Hun skulle ikke handle mer garn sa hun, helt til hun kom over en side og bestilte 5 kilo til… 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (8 timer siden):

Nei selvsagt ikke. Men det er jo latterlig mye penger å bruke på utstyr til en baby. 

Hvis jeg skal være ærlig hadde jeg glatt gjort det selv om jeg hadde pengene til det 🤣 Men det burde selvfølgelig ikke være nødvendig. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (56 minutter siden):

Hvis jeg skal være ærlig hadde jeg glatt gjort det selv om jeg hadde pengene til det 🤣 Men det burde selvfølgelig ikke være nødvendig. 

Joda. Jeg hadde nok ikke stussa sånn voldsomt om ikke overforbruk sto i høyestesete hos dem. Er bare noe med denne flashen av penger som er så usmakelig 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stina ble mor for første gang for noen uker siden, og det undrer meg hvor kritiske kvinner som selv har gått igjennom å være førstegangs mor kan være. Og dette tullet om at PF stakkar rydder og skifter bleier for at hun er så egoistisk og sminker seg, og værst av alt smører seg mat som hun spiser når hun ammer. Jeg tenker hun klarer seg bra,og virker som å være være veldig glad i barnet sitt❤️

• Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (24 minutter siden):

Joda. Jeg hadde nok ikke stussa sånn voldsomt om ikke overforbruk sto i høyestesete hos dem. Er bare noe med denne flashen av penger som er så usmakelig 

Flasher penger,samtidig som de siste sidene påpeker alt de burde pusset opp i huset sitt?

Ganske motsigende..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (9 minutter siden):

Stina ble mor for første gang for noen uker siden, og det undrer meg hvor kritiske kvinner som selv har gått igjennom å være førstegangs mor kan være. Og dette tullet om at PF stakkar rydder og skifter bleier for at hun er så egoistisk og sminker seg, og værst av alt smører seg mat som hun spiser når hun ammer. Jeg tenker hun klarer seg bra,og virker som å være være veldig glad i barnet sitt❤️

Mammapolitiet er helt jævlig. Har ikke barn selv, hadde klikka om jeg måtte forholde meg til så mange tullinger. 

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (11 minutter siden):

Flasher penger,samtidig som de siste sidene påpeker alt de burde pusset opp i huset sitt?

Ganske motsigende..

Nei? Overhodet ikke. Jeg må få lov å si hva jeg synes om hvordan hun/de velger å fremstille seg for resten av verden uten at du gjentatte ganger skal fortelle meg at det jeg tenker er feil 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nådeløs skrev (10 minutter siden):

Mammapolitiet er helt jævlig. Har ikke barn selv, hadde klikka om jeg måtte forholde meg til så mange tullinger. 

Det er ikke mammapolitiet som er problemet..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (Akkurat nå):

Det er ikke mammapolitiet som er problemet..

De hjelper heller ikke på,på noen som helst måte..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nådeløs skrev (24 minutter siden):

Det hadde du sluppet om du ikke valgte å brette ut livet ditt også, noe jeg mistenker du ikke ville gjort 

politikere får tyn for alt de sier og gjør hele tiden. Det er ikke noe bedre å være influenser. De velger det selv 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Stina postet noe de siste dagene? Får ikke opp noe på snap🤔 aldri skrevet noe til henne så kan da ikke ha blitt blokkert?!…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

catwoman skrev (Akkurat nå):

Har ikke Stina postet noe de siste dagene? Får ikke opp noe på snap🤔 aldri skrevet noe til henne så kan da ikke ha blitt blokkert?!…

Er ikke posta noe nei! 

til alt de kjøper debatten:

er også hull i den ene hvite stolen i stua. Så det på en snap for en stund tilbake. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nådeløs skrev (1 time siden):

Samme her! Glad jeg slipper å høre om alt jeg burde gjort og hva jeg burde endre på 😵‍💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Det hadde du sluppet om du ikke valgte å brette ut livet ditt også, noe jeg mistenker du ikke ville gjort 

politikere får tyn for alt de sier og gjør hele tiden. Det er ikke noe bedre å være influenser. De velger det selv 

Gjør det ikke mer greit. Sier litt om ens karakter når man har et så stort behov for å fortelle andre hvordan de skal leve livene sine, det er nok ikke bare om en influenser man gjør det. 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Tipper Stina og Pelle ler heile vegen til banken. Alt engasjementet, fra folk som har trang til å kommentere på alt de ser er annaleis en kva dei ville gjort, gjev klingandes mynt i kassa.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (13 timer siden):

Antageligvis. Og jeg vil tippe de totalt bruker minst 5000 kroner i uka på mat. For ikke å snakke om veskene hun må ha, som koster en formue. Og alt dillet hun kjøper hver gang hun er ute av huset 

Med dagens priser er det nesten vanskelig å holde seg under 5000 i uka da, om man skal leve litt godt... 🤷‍♀️

Endret av MariaIsabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...