Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (3 minutter siden):

Det er notert 🤣 som sagt kan jeg strikke rett, så jeg blir imponert over de som kan strikke en lue 🙈

Jeg kan faktisk strikke noe som ligner en lue 😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet
cassio skrev (4 minutter siden):

For en som kan strikke er Stina absolutt ikke flink til å strikke. Det går i samme plagg med litt variasjon fra gang til gang. Flere av strikketipsene hun har kommet med er i tillegg tungvinte og dårlige. 

Dette er veldig sant. For en som ikke kan strikke, så skjønner jeg godt at det kan fremstå som om at hun er et rivjern med garn og strikkepinner. Men for min del, som kan strikke og strikker en del selv, har jeg gjennomskuet dette for lenge siden. Det går i enkle mønster, tykke strikkepinner og gjerne dobbelt garn. Ingen avanserte mønster med små pinner og tynt garn, slik babyplagg gjerne er. Det er mye man kan kritisere influensere for, men akkurat det at hun er best på å strikke det som er ikke-babyvennlig, altså tykt, pusete garn og tykke pinner, er ikke på min liste. Akkurat her skorter det på kunnskap og erfaring, og små babyplagg er ikke hennes felt. Det handler nok ikke om at hun ikke ønsker å strikke til eget barn, men mer at hun ikke er dreven på det. 

• Liker 5
Skrevet

Ler meg i hjel av disse to.

Han sitter inne med pilotbriller i juleselskap, på en grå og overskyet desemberdag, hun er så filtrert at det ser unaturlig ut

467372737_604617101944734_1897545664603267567_n.jpg

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet
hudorm1 skrev (4 minutter siden):

Ler meg i hjel av disse to.

Han sitter inne med pilotbriller i juleselskap, på en grå og overskyet desemberdag, hun er så filtrert at det ser unaturlig ut

467372737_604617101944734_1897545664603267567_n.jpg

Han er lyssky , det er nok grunnen, ikke mye å le av det

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
Orly skrev (8 minutter siden):

Han er lyssky , det er nok grunnen, ikke mye å le av det

Tja, heldigvis ikke lyssky når han er hjemme å baker pepperkake, MED ringlight stående.. 

• Liker 22
  • Nyttig 10
Skrevet
Seroquel skrev (15 timer siden):

Absolutt, barnet får mat. Men at det er klart hun ammer, det er er jammen ikke klart. I dag f.eks. har ut i fra hva hun har fortalt, har hun ikke ammet en eneste gang. Det har ikke passet. Pumping og nan på flaske. Ikke noe galt i det, men hun tør ikke å si det høyt. Må pynte og lyve fordi hun velger det som dekker hennes behov først.

Passer ikke å amme? Men herrehatt. Man ammer når babyen har behov. Det er ikke verre enn det. Om man er alene eller i selskap, så gir man babyen mat. Jeg forstår virkelig ikke at det går ann å tenke og gjøre slik hun gjør. Å denne tafatte gubben hennes som tittelerer henne "verdens beste mamma". De to, hvertfall hun, skulle blitt voksne før de fikk barn. 

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
hudorm1 skrev (6 minutter siden):

Tja, heldigvis ikke lyssky når han er hjemme å baker pepperkake, MED ringlight stående.. 

Har selv migrene og er noen ganger ekstremt lyssky, andre ganger ikke. Det kan være en forklaring.

• Liker 10
Skrevet
hudorm1 skrev (20 minutter siden):

lyssky etter hva som passer seg best ja, akkurat som alt annet de to der foretar seg 🤣

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
Bibbi_ skrev (20 minutter siden):

Passer ikke å amme? Men herrehatt. Man ammer når babyen har behov. Det er ikke verre enn det. Om man er alene eller i selskap, så gir man babyen mat. Jeg forstår virkelig ikke at det går ann å tenke og gjøre slik hun gjør. Å denne tafatte gubben hennes som tittelerer henne "verdens beste mamma". De to, hvertfall hun, skulle blitt voksne før de fikk barn. 

Stina pumpet fordi hun skulle i juleselskap og orket ikke alt styret med amming. Jeg tror nok at sannheten er at hun har lagt amming på hylla. Og det blir jo synlig når hun er med andre, så derfor er det alltid en unnskyldning på hvorfor hun ikke ammer. Tenk om hun bare kunne stått i valget hun tross alt har tatt så hadde hun sluppet å vikle seg inn i mye stress og løgn på sc. Absolutt ingen ting er feil å gjøre, nan eller mm, bryst eller flaske. En velger det som passer best en selv (morsmelk er jo klart det beste om man har det) og situasjonen man er i. Men herregud for et styr hun lager til 😩

• Liker 13
Skrevet
Lzzy skrev (8 minutter siden):

lyssky etter hva som passer seg best ja, akkurat som alt annet de to der foretar seg 🤣

Plager det deg virkelig så mye at en vilt fremmed person som har slitt med migrene store deler av livet sitter med solbriller inne? 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
snurk skrev (8 minutter siden):

Plager det deg virkelig så mye at en vilt fremmed person som har slitt med migrene store deler av livet sitter med solbriller inne? 

Hatt migrene hele livet selv jeg, så ikke tenk på det. Plager meg nei, synes bare det er latterlig hva de to der driver med for oppmerksomhet. Aldri sett han med solbriller hjemme hos seg selv, som noen andre nevnte her. Sitter nok mye mellom ørene der, som veldig mye annet når det gjelder de to der. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Kringledame skrev (17 timer siden):

Jeg strikker mye, og jeg blir mer sliten i fingre, armer og skuldre av tykke pinner☺️ tror nok det heller har noe med at strikking med små pinner tar myyyye lenger tid🙈

Jeg er helt motsatt 😅 sliter med å strikke på pinner mindre enn str 4, så må velge oppskrifter med pinne 4 og oppover 😅 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, bruker- og personangrep.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet
hudorm1 skrev (10 timer siden):

Du viser lite empati og kunnskap. Om han har eit dysregulert nervesystem. Då er tålegrensa forskjellig. Det er forskjell være heime i sitt eige hus der en kan tilretelegge feks støy , bakgrunnslys , lukter osb. Det er ofte totalen som gjeld. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Happyflopp skrev (På 27.12.2024 den 22.21):

Tipper hun får seg en nanny eller noe ,.som tar med ungen på slikt , når den tid kommer 

Du vet at det finnes noe som heter barnehager? De fleste barn over året har godt av noen timer i barnehage hver dag etter min mening.

Skrevet
Seroquel skrev (10 timer siden):

Stina pumpet fordi hun skulle i juleselskap og orket ikke alt styret med amming. Jeg tror nok at sannheten er at hun har lagt amming på hylla. Og det blir jo synlig når hun er med andre, så derfor er det alltid en unnskyldning på hvorfor hun ikke ammer. Tenk om hun bare kunne stått i valget hun tross alt har tatt så hadde hun sluppet å vikle seg inn i mye stress og løgn på sc. Absolutt ingen ting er feil å gjøre, nan eller mm, bryst eller flaske. En velger det som passer best en selv (morsmelk er jo klart det beste om man har det) og situasjonen man er i. Men herregud for et styr hun lager til 😩

Hvorfor klager du og lager dine egne sannheter? 

• Liker 2
Skrevet
Lzzy skrev (10 timer siden):

Hatt migrene hele livet selv jeg, så ikke tenk på det. Plager meg nei, synes bare det er latterlig hva de to der driver med for oppmerksomhet. Aldri sett han med solbriller hjemme hos seg selv, som noen andre nevnte her. Sitter nok mye mellom ørene der, som veldig mye annet når det gjelder de to der. 

Migrene sitter mellom ørene så spot on med den der, he he....

• Liker 2
Skrevet
Kleenex skrev (3 minutter siden):

Migrene sitter mellom ørene så spot on med den der, he he....

🤭🤪

• Liker 1
Skrevet
Lzzy skrev (10 timer siden):

Om du har migrene veit du nok det er ein nevrologisk sjukdom. Med fleire nevrologiske symptom. 

• Liker 5
Skrevet
Poly skrev (På 27.12.2024 den 20.53):

Og når man har så mye melk men likevel velger og gi NAN av rene egoistiske grunner så er det lov og være kritisk. NAN er ment og være en erstatning om man av ulike grunner ikke kan/vil amme/ikke produserer nok melk. 

Dette er bare tull. Mamma politiet burde gå å legge seg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...