Maxine123 Skrevet fredag kl 21:58 #10441 Del Skrevet fredag kl 21:58 (endret) 12 minutter siden, lillebamsemums said: Er veldig lite i starten, men tror babygym er anbefalt fra 2-4 måneders alderen. Det er litt ulike studier på det når det er anbefalt å starte. Men jeg spurte nede på helsestasjonen og de sa 2 måneder er en fin alder å starte med det på. Vi fikk til jul, og mitt barn digger å ligge i den. Men kun i korte perioder. Skjønner, her har barna vært i babygymmen fra ganske tidlig, men det er klart, de «leker» seg jo ikke der før de blir noen mnd, så det stemmer nok. Men likevel, magetrening begynner man jo med tidlig. Endret fredag kl 21:59 av Maxine123 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 21:59 #10442 Del Skrevet fredag kl 21:59 Klink skrev (2 minutter siden): Er det så stor forskjell da? Nei jeg aner ikke, jeg kan ikke strikke. Men er det hun har sagt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet fredag kl 22:00 #10443 Del Skrevet fredag kl 22:00 Maxine123 skrev (1 minutt siden): Skjønner, her har barna vært i babygymmen fra ganske tidlig, men det er klart, de «leker» seg jo ikke der før de blir noen mnd, så det stemmer nok. Men likevel, magetrening begynner man jo med tidlig. Men det kan være bare på stellebordet litt f.eks i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miny Skrevet fredag kl 22:00 #10444 Del Skrevet fredag kl 22:00 Klink skrev (6 minutter siden): Syns det er rart at hun ikke strikker til han selv. hjemmestrikka ullklær til bhg start f.eks. er det beste! Virkelig? Hun strikker jo bare til seg selv. Er jo i tråd med hvordan hun er. Seg selv i fokus.. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet fredag kl 22:00 #10445 Del Skrevet fredag kl 22:00 Maxine123 skrev (1 minutt siden): Skjønner, her har barna vært i babygymmen fra ganske tidlig, men det er klart, de «leker» seg jo ikke der før de blir noen mnd, så det stemmer nok. Men likevel, magetrening begynner man jo med tidlig. Ja, vi også har begynt med magetrening! Men i veldig små grader. Er så redd for å overstimulere. Spesielt nå i julen med masse besøk, lys fra div (juletreet osv). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet fredag kl 22:01 #10446 Del Skrevet fredag kl 22:01 miny skrev (Akkurat nå): Virkelig? Hun strikker jo bare til seg selv. Er jo i tråd med hvordan hun er. Seg selv i fokus.. ja det syns jeg er rart. Er SÅ sjukt mye fint å strikke. Hadde jeg bare lært å strikke selv så skulle all min ledige tid gått til det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miny Skrevet fredag kl 22:03 #10447 Del Skrevet fredag kl 22:03 Klink skrev (Akkurat nå): ja det syns jeg er rart. Er SÅ sjukt mye fint å strikke. Hadde jeg bare lært å strikke selv så skulle all min ledige tid gått til det. Men du er sannsynligvis et menneske innenfor normalen, i motsetning til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kringledame Skrevet fredag kl 22:04 #10448 Del Skrevet fredag kl 22:04 Jeg strikker mye, og jeg blir mer sliten i fingre, armer og skuldre av tykke pinner☺️ tror nok det heller har noe med at strikking med små pinner tar myyyye lenger tid🙈 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet fredag kl 22:08 #10449 Del Skrevet fredag kl 22:08 Maxine123 skrev (28 minutter siden): Hva med magetrening og babygym på babyen? Hun viste frem en babygym de hadde kjøpt inn før han kom til, men ingen av de har verken nevnt eller vist den etter det? Så mye de deler fra livet sitt vil jeg tro de i det minste ville nevnt det, om babyen lå i babygym/holdt på med magetrening? Babygymen stod på gulvet i stuen for bare noen dager siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet fredag kl 22:23 #10450 Del Skrevet fredag kl 22:23 Katinkalille skrev (3 timer siden): Deilig med hår i maten😅 Er ikke hu der kokk? Ihvertfall i følge henne selv.. Sikkert sjuuuukt nice med masse hår i maten🤡 Aldri sett et menneske grafse seg mer i håret enn detta spetakkelet der!!! Men det er så sjukt schtuuuuuk å ha håret i en hestehale for da får hun så vondt i nakken🥴 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djækklåsst Skrevet fredag kl 22:38 #10451 Del Skrevet fredag kl 22:38 Anbefaler Stina Bakken-tråden på det mannsdominerte forumet diskutopia.no, som ser det hele fra et litt annet perspektiv: https://www.diskutopia.no/t/3178/stina-bakken-er-gravid/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet fredag kl 22:42 #10452 Del Skrevet fredag kl 22:42 Kringledame skrev (37 minutter siden): Jeg strikker mye, og jeg blir mer sliten i fingre, armer og skuldre av tykke pinner☺️ tror nok det heller har noe med at strikking med små pinner tar myyyye lenger tid🙈 Samme her, men vet mange foretrekker tykke pinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet fredag kl 23:03 #10453 Del Skrevet fredag kl 23:03 Kringledame skrev (2 timer siden): Hun er på ingen måte redd for å blottlegge girls’a sine så det er nok ikke grunnen til at hun ikke kan amme med andre til stede.. vil tro at nesten så er det rett og slett for at hun IKKE ammer, eller så tror jeg rett og slett hun ikke har fått teken og håndlag med det… jeg syns helt ærlig hun ser rar ut når hun holder denna unga, ser ikke ut til å ha håndtert en baby før… Samma har jeg tenkt ang det å holde denna ungen.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 23:06 #10454 Del Skrevet fredag kl 23:06 Katinkalille skrev (2 minutter siden): Samma har jeg tenkt ang det å holde denna ungen.... er vel som venninna, vanskelig å holde det vi anser som «naturlig» med så mye fyll i brystene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet fredag kl 23:07 #10455 Del Skrevet fredag kl 23:07 Sophie1988 skrev (43 minutter siden): Men det er så sjukt schtuuuuuk å ha håret i en hestehale for da får hun så vondt i nakken🥴 Ja selvfølgelig er jo det schtuuuk😅 Men å fylle i masse silikon,deeet påvirker ikke nakken. Merkelig det der🤡 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet fredag kl 23:11 #10456 Del Skrevet fredag kl 23:11 Klink skrev (1 time siden): Syns det er rart at hun ikke strikker til han selv. hjemmestrikka ullklær til bhg start f.eks. er det beste! Ungen liker jo bare klær fra Newbie.. blir så fuzzy om han har på seg noe anna🤡 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet fredag kl 23:28 #10457 Del Skrevet fredag kl 23:28 Kringledame skrev (2 timer siden): Hun er på ingen måte redd for å blottlegge girls’a sine så det er nok ikke grunnen til at hun ikke kan amme med andre til stede.. vil tro at nesten så er det rett og slett for at hun IKKE ammer, eller så tror jeg rett og slett hun ikke har fått teken og håndlag med det… jeg syns helt ærlig hun ser rar ut når hun holder denna unga, ser ikke ut til å ha håndtert en baby før… Jeg er enig i mye av kritikken av Stina angående amming og hvordan hun fremstiller det på snap, egoistiske valg osv, men å kritisere henne for at hun ser ut til å ikke ha håndtert en baby før synes jeg er både stygt og unødvendig. Jeg er også førstegangsmor og hadde aldri håndtert en baby før jeg nylig fikk min egen. Er kjemperedd for å gjøre feil så nakken kan komme til skade, redd for å miste babyen og synes det å bevege meg rundt uten vogn som baby ligger trygt i er vanskelig da jeg ikke føler meg trygg på bæring i armene utenfor mitt vante miljø. Hadde jeg blitt kritisert fordi «jeg holder babyen min rart og ser ut som om jeg aldri har håndtert en baby før» hadde jeg gått rett i kjelleren da jeg bruker mye tid på å engste meg for om jeg håndterer babyen suboptimalt. Så lenge man ikke viser bæring som fremstår veldig uheldig eller farlig for babyen synes jeg man kan holde seg for god til å kritisere dette, og heller hoppe inn i tråder om influensere som faktisk viser dårlig bæring av barna sine i bæresele som f.eks. SE. 10 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet fredag kl 23:50 #10458 Del Skrevet fredag kl 23:50 (endret) Marai skrev (4 timer siden): Legit spm, er nan så ille ? Det er ikke det at nan er ille. Nan er et flott alternativ for de som ikke har noe annet valg, men morsmelk er vesentlig mye bedre, så når man velger nan av egoistiske årsaker, så synes faktisk jeg og mange andre at det er ganske ille. I tillegg blir det jo ganske tåpelig når hun sier at hun ønsker å amme, og at det er så mye enklere, og så rett etterpå sier at hun orker ikke amme, for pumping er så mye enklere, og så frem og tilbake på det, og sier hun ammer, imens det brukes et stort antall flasker hver dag, og så gradvis mer og mer nan, imens hun snakker om at det viktigste er at han får morsmelk ... Jeg likte å følge henne i prøveperioden og under IVF, og hadde forståelse en stund i svangerskapet, men jeg mister stadig mer og mer respekt dessverre. Endret i går, 00:01 av MariaIsabel 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet fredag kl 23:54 #10459 Del Skrevet fredag kl 23:54 Hammerhai skrev (3 timer siden): Legger til at nan er også for dem som ikke har lyst til å amme. Det er faktisk lov å velge uten å ble hengt. Når det er slik at morsmelk beskytter ungen mot diverse sykdommer og overvekt, og gir bedre mental utvikling - synes du virkelig ikke det er egoistisk å la være bare fordi man ikke har lyst? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anchepiah Skrevet 23 timer siden #10460 Del Skrevet 23 timer siden Kringledame skrev (4 timer siden): Jeg strikker mye, og jeg blir mer sliten i fingre, armer og skuldre av tykke pinner☺️ tror nok det heller har noe med at strikking med små pinner tar myyyye lenger tid🙈 Tenker akkurat det samme💁🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå