Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Bibbi_ skrev (39 minutter siden):

Ja de gjør kanskje det. Noen prøver også å pynte på seg selv fordi de har dårlig selvbilde, med å operere og fikse på bl.a pupper og lepper. Å deretter flashe de for tusenvis av mennesker, når det kun er det falske de har å by på og som de synes er bra med seg selv. 

Det er vel helt fritt frem å gjøre hva man vil med eget utseende? Syns Stina virker ekte og imponerer med både håndarbeid og teft for hage. Tviler på at du vet hva hun synes er bra med seg selv, men om hun er fornøyd med eget utseende så er vel det bra?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Stina virker som en veldig fin person, men får inntrykk av at det brukes mye penger og hun ikke er særlig økonomisk av seg. Ifølge skattelistene hadde hun en inntekt på 379 954 kr, det er ikke spesielt mye så hvordan får hun det til å gå rundt?

• Nyttig 14
Skrevet
Sansel skrev (På 5.12.2023 den 22.32):

Hun har tidligere fortalt at de begynte å prøve i september 22. Prøvde noen ganger, før de ga seg. Bestemte seg for å begynne prøvingen igjen fra januar - og ble gravid på første forsøk. Endte dessverre i en exu, hvorpå hun måtte fjerne den ene egglederen i mars/april eller noe. Begynte å prøve igjen i mai. Hadde noen sykluser i sommer hvor de ikke traff på eggløsning, pga. hun var på ferie o.l.

De har dermed ikke vært aktive prøvete i over et år nei, det er å pynte på sannheten. Forstår godt at hun har et høyt barneønske og at hun ønsker det skal klaffe med en gang. Selv om det er utrolig vondt å miste, så er det faktisk positivt at hun har blitt gravid en gang tidligere. Det er mange prøvere som går åresvis uten å få en eneste positiv test. 

Jeg ble gravid på første forsøk, men den satt i egglederen som da sprakk. Satt igjen med én eggleder, og fikk da beskjed på sykehuset om å ta kontakt om jeg ikke ble gravid etter 6 måneder med prøving.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
loli953 skrev (1 time siden):

Jeg synes Stina virker som en veldig fin person, men får inntrykk av at det brukes mye penger og hun ikke er særlig økonomisk av seg. Ifølge skattelistene hadde hun en inntekt på 379 954 kr, det er ikke spesielt mye så hvordan får hun det til å gå rundt?

De er jo to stk da..

Skrevet
loli953 skrev (1 time siden):

Det er jo nytt av året at influencere tjener fett på Snapchat, så det synes ikke på skattelistene enda. Stina gjør det stort der.

https://www.tv2.no/underholdning/derfor-flokker-kjendisene-na-til-snapchat/15954523/

Skrevet
Carro2 skrev (1 minutt siden):

LENDER😐

Sykt cringe 🤢😂

• Liker 3
Skrevet

Siste snappen for dagen er jo overhodet ikke clickbait…. Neida…..

Skrevet
Sprite skrev (5 timer siden):

Siste snappen for dagen er jo overhodet ikke clickbait…. Neida…..

Hva er clickbait med den mener du?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg syns det er fint at hun er åpen ang prøving etc, men er det ikke veldig overdreven testing? Flere tester og gjerne flere dager før hun skulle hatt mensen.  

• Liker 3
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Jeg syns det er fint at hun er åpen ang prøving etc, men er det ikke veldig overdreven testing? Flere tester og gjerne flere dager før hun skulle hatt mensen.  

Helt normalt når man er en aktiv prøver det 😊

• Liker 8
Skrevet
baremeg skrev (1 time siden):

Gjorde det samme da jeg var prøver. 
Det jeg derimot reagerer på er at hun ber om HCG test før mensen har kommet. For å sjekke om hun er gravid…. Da har det bikket et spesielt nivå… 

Skrevet
EmVeeJee skrev (1 time siden):

Helt normalt når man er en aktiv prøver det 😊

Jeg gjorde aldri det. 

• Liker 1
Skrevet
Sprite skrev (1 time siden):

Gjorde det samme da jeg var prøver. 
Det jeg derimot reagerer på er at hun ber om HCG test før mensen har kommet. For å sjekke om hun er gravid…. Da har det bikket et spesielt nivå… 

Enig. Ingen poeng å ta noen hcg test hos legen når graviditetstestene ikke slår ut. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg skrev (5 timer siden):

Hun har snakket om at hun egentlig ikke tester før den dagen hun forventer mens, men valgte nå å teste tidligere pga stikninger i livmor blant annet. Jeg syns hun har vært ganske nøktern med testing jeg, jeg testet mye mer og oftere 😅 (men man blir litt gal når man har vært igjennom det å miste mange ganger både sent og tidlig i svangerskap, jeg altså) 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på at Per F snuser når de prøver å bli gravide? Vet de ikke at nikotin kan være negativt for fruktbarheten? 🙄🙄

• Liker 2
Skrevet
Henriette95 skrev (26 minutter siden):

Er det bare jeg som reagerer på at Per F snuser når de prøver å bli gravide? Vet de ikke at nikotin kan være negativt for fruktbarheten? 🙄🙄

Vet du ikke at han har testet det som testes kan, og han har bare bra resultater?🙄🙄

• Liker 9
Skrevet
baremeg skrev (7 timer siden):

Det er helt normalt når man har prøvd en stund 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Birdo skrev (12 minutter siden):

Vet du ikke at han har testet det som testes kan, og han har bare bra resultater?🙄🙄

Birdo skrev (14 minutter siden):

For å øke sannsynligheten for å bli gravid er det flere ulike grep du kan gjøre og ulike faktorer å ta hensyn til. Tobakk påvirker fruktbarheten negativt både hos kvinner og menn. Det anbefales derfor at man kutter ut både røyk og snus dersom man ønsker å bli gravid. 

• Nyttig 3
Skrevet
Henriette95 skrev (26 minutter siden):

For å øke sannsynligheten for å bli gravid er det flere ulike grep du kan gjøre og ulike faktorer å ta hensyn til. Tobakk påvirker fruktbarheten negativt både hos kvinner og menn. Det anbefales derfor at man kutter ut både røyk og snus dersom man ønsker å bli gravid. 

Men PF har tatt testene og kun fått bra prøveresultater, dvs alt i orden..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...