oss-to Skrevet 21 timer siden #10361 Del Skrevet 21 timer siden Kokosmakroni skrev (6 timer siden): Wææ! Dette har hun sagt før også. Rart at hun nevner det sånn igjen! Nå virker det mer som hun gjør det med vilje, for å få flere klikk… og at flere skal skrive om henne her😅 «dårlig mor clickbaits» er jo helt på tryne🥴 Det funker jo fjell. Berre her inne ligg det på over 500 sider med kommentarer. Til sammanlikning har her og fru Verret under 700 sider. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21 timer siden #10362 Del Skrevet 21 timer siden Katinkalille skrev (9 timer siden): Og selvfølgelig er det helt forferdelig å amme på natt🤡🤡 Hvorfor ønsket denne jentungen seg egentlig barn? Forstod hun virkelig ikke at det er mye jobb med barn? At det betyr lite søvn, bleieskift, gråt osv? Trodde hun virkelig at en baby sover 8 timer om natten? Hvor gammel er Stina egentlig? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21 timer siden #10363 Del Skrevet 21 timer siden Seroquel skrev (1 time siden): Blir spennende hvordan hun takler det når ungen starter dagen i 5-6 tiden og skal ha frokost som de faktisk må smøre/lage og gutten vil leke/være sammen med foreldrene 😂 Jeg må det om dagene nå og det gjøres ikke med smil om munnen og positivitet hver dag. Det er sykt slitsomt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 20 timer siden #10364 Del Skrevet 20 timer siden introvert_ skrev (1 time siden): Tror ikke det er Stina som må takle det… Men jeg blir litt matt av gubben hennes å jeg. Han virker jo som den største tøffelen som finnes. Hvorfor finner han seg i alt dronninga forlanger? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 20 timer siden #10365 Del Skrevet 20 timer siden Bibbi_ skrev (Akkurat nå): Men jeg blir litt matt av gubben hennes å jeg. Han virker jo som den største tøffelen som finnes. Hvorfor finner han seg i alt dronninga forlanger? Hvis han har det så vondt så får han klare å stå opp for seg selv. Nå har ikke jeg hørt så mye om at han har det så vondt med slik de gjør ting? Stina har jo babyen om natta, han jogger, jobber og så videre. Så hva er problemet!? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 20 timer siden #10366 Del Skrevet 20 timer siden Klink skrev (6 minutter siden): Hvis han har det så vondt så får han klare å stå opp for seg selv. Nå har ikke jeg hørt så mye om at han har det så vondt med slik de gjør ting? Stina har jo babyen om natta, han jogger, jobber og så videre. Så hva er problemet!? Sant det. Kan godt være han liker å ha det sånn. Og hvis ikke må han jo selv ta tak i det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 20 timer siden #10367 Del Skrevet 20 timer siden (endret) Klink skrev (58 minutter siden): Jeg må det om dagene nå og det gjøres ikke med smil om munnen og positivitet hver dag. Det er sykt slitsomt! Klart det er krevende, men man må opp og sitte sammen med ungen som spiser brødskiva si likevel. Trøtt/sur/sliten eller hva det måtte være, så går barnets behov først. Og akkurat det har jeg veldig vanskelig å se Stina være i stand til hvis ikke hun har hatt minst «8 t perfekt søvn» i forkant og alt annet som evt må hukes av for før hun kan sette andres behov foran sine. Endret 20 timer siden av Seroquel 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 19 timer siden #10368 Del Skrevet 19 timer siden lillebamsemums skrev (På 25.12.2024 den 13.44): Veldig klar over det, men føler meg rett og slett ikke komfortabel med det. Samt har jeg en samboer som stresser litt over at jeg sover sammen med barnet på morgen kvisten. Så for oss så funker det best med pumpe på natta ☺️ amming skal ikke være stressende. Jeg fikk aldri til å amme liggende, så folk er forskjellige. Heier på deg og samboer og på Stina og PF, alle må da vel få lov til å finnne ut hva som funker for dem?? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne1975 Skrevet 19 timer siden #10369 Del Skrevet 19 timer siden lillebamsemums skrev (På 25.12.2024 den 15.03): Takk ❤️ skal huske på det neste gang jeg legger barnet mitt til brystet ☺️ Er det mulig??! Fy søren for et svar du fikk. Folk, ass.. Koselig at du har en baby som ammer eller dier eller hva det nå er politisk korrekt å si, nyt tiden, plutselig er hun 19 og på russebuss🤣🥺😅 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 19 timer siden #10370 Del Skrevet 19 timer siden Dojakitty skrev (På 25.12.2024 den 15.07): Men juleselskap kunne de ikke gå på 😂😂😂 fy fader for en gjeng Skal man smitte ned hele gjengen man besøker da eller...? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annsve1 Skrevet 17 timer siden #10371 Del Skrevet 17 timer siden Synes det er litt komisk at hun daglig eller hvertfall annenhver dag klager på brystbetennelse. Men å lese seg litt opp og kutte ut pumping som gir overproduksjonen som fører til brystbetennelse gidder hun jo ikke. Meget spesielt. Men viktig å ha nok en ting å klage over, hun gjør jo ikke annet.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 13 timer siden #10372 Del Skrevet 13 timer siden Janne1975 skrev (5 timer siden): Jeg fikk aldri til å amme liggende, så folk er forskjellige. Heier på deg og samboer og på Stina og PF, alle må da vel få lov til å finnne ut hva som funker for dem?? Alt slikt er veldig individuelt, er bare super glad jeg greier å gi barna mine morsmelk generelt ! ❤️ Janne1975 skrev (5 timer siden): Er det mulig??! Fy søren for et svar du fikk. Folk, ass.. Koselig at du har en baby som ammer eller dier eller hva det nå er politisk korrekt å si, nyt tiden, plutselig er hun 19 og på russebuss🤣🥺😅 takk ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 13 timer siden #10373 Del Skrevet 13 timer siden Annsve1 skrev (3 timer siden): Synes det er litt komisk at hun daglig eller hvertfall annenhver dag klager på brystbetennelse. Men å lese seg litt opp og kutte ut pumping som gir overproduksjonen som fører til brystbetennelse gidder hun jo ikke. Meget spesielt. Men viktig å ha nok en ting å klage over, hun gjør jo ikke annet.. Er litt rart med de to. Hun har lite peiling på noen ting. Bortsett fra strikking og planter. Han tipper andre veien, og studerer ting ekstremt inngående. Er kanskje han som burde lese seg opp på amming for henne 😉. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 13 timer siden #10374 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Seroquel skrev (6 timer siden): Klart det er krevende, men man må opp og sitte sammen med ungen som spiser brødskiva si likevel. Trøtt/sur/sliten eller hva det måtte være, så går barnets behov først. Og akkurat det har jeg veldig vanskelig å se Stina være i stand til hvis ikke hun har hatt minst «8 t perfekt søvn» i forkant og alt annet som evt må hukes av for før hun kan sette andres behov foran sine. Hun er jo oppe nå selv om hun kun har fått 4 timer søvn. Endret 13 timer siden av Klink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 12 timer siden #10375 Del Skrevet 12 timer siden Kleenex skrev (6 timer siden): Skal man smitte ned hele gjengen man besøker da eller...? Dette har jeg allerede svart på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 12 timer siden #10376 Del Skrevet 12 timer siden Seroquel skrev (10 timer siden): Blir spennende hvordan hun takler det når ungen starter dagen i 5-6 tiden og skal ha frokost som de faktisk må smøre/lage og gutten vil leke/være sammen med foreldrene 😂 Går nok bra det👍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11 timer siden #10377 Del Skrevet 11 timer siden Leoline skrev (36 minutter siden): Går nok bra det👍 Det håper vi alle, men jeg har ingen tru på at det jetsetlivet barn innimellom fører med seg er noe hun klarer å takle på stående fot. Hun har jo store problemer med at han ikke sovner med en gang hun ønsker at han skal sove. Hun hiver i han mat så fort han lager en lyd. Hun pøser på med alt hun tror skal være så flott rett og slett fordi hun ikke har peiling. Og når det ikke går som hun tenker blir hun frustrert og irritert og velger kjappe løsninger 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11 timer siden #10378 Del Skrevet 11 timer siden (endret) Palmemor skrev (38 minutter siden): Det håper vi alle, men jeg har ingen tru på at det jetsetlivet barn innimellom fører med seg er noe hun klarer å takle på stående fot. Hun har jo store problemer med at han ikke sovner med en gang hun ønsker at han skal sove. Hun hiver i han mat så fort han lager en lyd. Hun pøser på med alt hun tror skal være så flott rett og slett fordi hun ikke har peiling. Og når det ikke går som hun tenker blir hun frustrert og irritert og velger kjappe løsninger Nei, hun velger det som fungerer for babyen og seg selv. Endret 11 timer siden av Klink 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 10 timer siden #10379 Del Skrevet 10 timer siden Klink skrev (51 minutter siden): Nei, hun velger det som fungerer for babyen og seg selv. Du må gjerne forsvare henne til du blir gul og blå, men det hjelper ikke. Hun er umoden og lite reflektert, men jeg håper hun vokser med oppgaven 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Diamond Skrevet 10 timer siden #10380 Del Skrevet 10 timer siden Palmemor skrev (4 minutter siden): Du må gjerne forsvare henne til du blir gul og blå, men det hjelper ikke. Hun er umoden og lite reflektert, men jeg håper hun vokser med oppgaven Det virker som at du og flere andre tror dere er perfekte foreldre. Tror dere ikke Stina gjør så godt hun kan? Tror dere virkelig ikke at hun vil at sønnen skal ha det best mulig? Sjokkert over noen av kommentarene her! 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå