Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Kokosmakroni skrev (6 timer siden):

Wææ! Dette har hun sagt før også. Rart at hun nevner det sånn igjen! Nå virker det mer som hun gjør det med vilje, for å få flere klikk… og at flere skal skrive om henne her😅 «dårlig mor clickbaits» er jo helt på tryne🥴

Det funker jo fjell. Berre her inne ligg det på over 500 sider med kommentarer. Til sammanlikning har her og fru Verret under 700 sider. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katinkalille skrev (9 timer siden):

Og selvfølgelig er det helt forferdelig å amme på natt🤡🤡

IMG_7506.png

Hvorfor ønsket denne jentungen seg egentlig barn? Forstod hun virkelig ikke at det er mye jobb med barn? At det betyr lite søvn, bleieskift, gråt osv? Trodde hun virkelig at en baby sover 8 timer om natten? Hvor gammel er Stina egentlig? 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (1 time siden):

Blir spennende hvordan hun takler det når ungen starter dagen i 5-6 tiden og skal ha frokost som de faktisk må smøre/lage og gutten vil leke/være sammen med foreldrene 😂

Jeg må det om dagene nå og det gjøres ikke med smil om munnen og positivitet hver dag. Det er sykt slitsomt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (1 time siden):

Tror ikke det er Stina som må takle det…

Men jeg blir litt matt av gubben hennes å jeg. Han virker jo som  den største tøffelen som finnes. Hvorfor finner han seg i alt dronninga forlanger? 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (Akkurat nå):

Men jeg blir litt matt av gubben hennes å jeg. Han virker jo som  den største tøffelen som finnes. Hvorfor finner han seg i alt dronninga forlanger? 

Hvis han har det så vondt så får han klare å stå opp for seg selv. Nå har ikke jeg hørt så mye om at han har det så vondt med slik de gjør ting? Stina har jo babyen om natta, han jogger, jobber og så videre. Så hva er problemet!? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (6 minutter siden):

Hvis han har det så vondt så får han klare å stå opp for seg selv. Nå har ikke jeg hørt så mye om at han har det så vondt med slik de gjør ting? Stina har jo babyen om natta, han jogger, jobber og så videre. Så hva er problemet!? 

Sant det. Kan godt være han liker å ha det sånn. Og hvis ikke må han jo selv ta tak i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (58 minutter siden):

Jeg må det om dagene nå og det gjøres ikke med smil om munnen og positivitet hver dag. Det er sykt slitsomt! 

Klart det er krevende, men man må opp og sitte sammen med ungen som spiser brødskiva si likevel. Trøtt/sur/sliten eller hva det måtte være, så går barnets behov først. Og akkurat det har jeg veldig vanskelig å se Stina være i stand til hvis ikke hun har hatt minst «8 t perfekt søvn» i forkant og alt annet som evt må hukes av for før hun kan sette andres behov foran sine.

Endret av Seroquel
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (På 25.12.2024 den 13.44):

Veldig klar over det, men føler meg rett og slett ikke komfortabel med det. Samt har jeg en samboer som stresser litt over at jeg sover sammen med barnet på morgen kvisten. Så for oss så funker det best med pumpe på natta ☺️ amming skal ikke være stressende.

Jeg fikk aldri til å amme liggende, så folk er forskjellige. Heier på deg og samboer og på Stina og PF, alle må da vel få lov til å finnne ut hva som funker for dem??

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (På 25.12.2024 den 15.03):

Takk ❤️ skal huske på det neste gang jeg legger barnet mitt til brystet ☺️ 

Er det mulig??! Fy søren for et svar du fikk. Folk, ass.. Koselig at du har en baby som ammer eller dier eller hva det nå er politisk korrekt å si, nyt tiden, plutselig er hun 19 og på russebuss🤣🥺😅

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 25.12.2024 den 15.07):

Men juleselskap kunne de ikke gå på 😂😂😂 fy fader for en gjeng 

Skal man smitte ned hele gjengen man besøker da eller...?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er litt komisk at hun daglig eller hvertfall annenhver dag klager på brystbetennelse. Men å lese seg litt opp og kutte ut pumping som gir overproduksjonen som fører til brystbetennelse gidder hun jo ikke. Meget spesielt. Men viktig å ha nok en ting å klage over, hun gjør jo ikke annet..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (5 timer siden):

Jeg fikk aldri til å amme liggende, så folk er forskjellige. Heier på deg og samboer og på Stina og PF, alle må da vel få lov til å finnne ut hva som funker for dem??

Alt slikt er veldig individuelt, er bare super glad jeg greier å gi barna mine morsmelk generelt ! ❤️

Janne1975 skrev (5 timer siden):

Er det mulig??! Fy søren for et svar du fikk. Folk, ass.. Koselig at du har en baby som ammer eller dier eller hva det nå er politisk korrekt å si, nyt tiden, plutselig er hun 19 og på russebuss🤣🥺😅

takk ❤️ 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annsve1 skrev (3 timer siden):

Synes det er litt komisk at hun daglig eller hvertfall annenhver dag klager på brystbetennelse. Men å lese seg litt opp og kutte ut pumping som gir overproduksjonen som fører til brystbetennelse gidder hun jo ikke. Meget spesielt. Men viktig å ha nok en ting å klage over, hun gjør jo ikke annet..

Er litt rart med de to. Hun har lite peiling på noen ting. Bortsett fra strikking og planter. Han tipper andre veien, og studerer ting ekstremt inngående. Er kanskje han som burde lese seg opp på amming for henne 😉.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seroquel skrev (6 timer siden):

Klart det er krevende, men man må opp og sitte sammen med ungen som spiser brødskiva si likevel. Trøtt/sur/sliten eller hva det måtte være, så går barnets behov først. Og akkurat det har jeg veldig vanskelig å se Stina være i stand til hvis ikke hun har hatt minst «8 t perfekt søvn» i forkant og alt annet som evt må hukes av for før hun kan sette andres behov foran sine.

Hun er jo oppe nå selv om hun kun har fått 4 timer søvn. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (6 timer siden):

Skal man smitte ned hele gjengen man besøker da eller...?

Dette har jeg allerede svart på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (10 timer siden):

Blir spennende hvordan hun takler det når ungen starter dagen i 5-6 tiden og skal ha frokost som de faktisk må smøre/lage og gutten vil leke/være sammen med foreldrene 😂

Går nok bra det👍

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Leoline skrev (36 minutter siden):

Går nok bra det👍

Det håper vi alle, men jeg har ingen tru på at det jetsetlivet barn innimellom fører med seg er noe hun klarer å takle på stående fot. Hun har jo store problemer med at han ikke sovner med en gang hun ønsker at han skal sove. Hun hiver i han mat så fort han lager en lyd. Hun pøser på med alt hun tror skal være så flott rett og slett fordi hun ikke har peiling. Og når det ikke går som hun tenker blir hun frustrert og irritert og velger kjappe løsninger

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (38 minutter siden):

Det håper vi alle, men jeg har ingen tru på at det jetsetlivet barn innimellom fører med seg er noe hun klarer å takle på stående fot. Hun har jo store problemer med at han ikke sovner med en gang hun ønsker at han skal sove. Hun hiver i han mat så fort han lager en lyd. Hun pøser på med alt hun tror skal være så flott rett og slett fordi hun ikke har peiling. Og når det ikke går som hun tenker blir hun frustrert og irritert og velger kjappe løsninger

Nei, hun velger det som fungerer for babyen og seg selv. 

Endret av Klink
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (51 minutter siden):

Nei, hun velger det som fungerer for babyen og seg selv. 

Du må gjerne forsvare henne til du blir gul og blå, men det hjelper ikke. Hun er umoden og lite reflektert, men jeg håper hun vokser med oppgaven 

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (4 minutter siden):

Du må gjerne forsvare henne til du blir gul og blå, men det hjelper ikke. Hun er umoden og lite reflektert, men jeg håper hun vokser med oppgaven 

Det virker som at du og flere andre tror dere er perfekte foreldre. Tror dere ikke Stina gjør så godt hun kan? Tror dere virkelig ikke at hun vil at sønnen skal ha det best mulig? Sjokkert over noen av kommentarene her!

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...