Fenomen Skrevet 13 timer siden #10341 Del Skrevet 13 timer siden Det er helt sinnsykt å si at at man ikke gidder å amme på natta (ja, hun sa det i går) fordi det tar såå lang tid også ”våkner’n” igjen med een gang hun har sovnet.. Og som hun sier i dag ”jeg orker ikke å leve med å ha så kørka (?) natt heller liksom”. Sorry, altså, men det blir hun jo pent nødt til! Et barn er et livslangt valgt, hun kan ikke bare gi opp når hun ikke gidder mer. Jeg blir helt matt og sjokkert over at det går an! Det er bare meg, meg og meg. Makan til egoisme. Han er tydeligvis bare til bry. Hun sier også ”Han er helt avhengig av meg!”. Ja, hva trodde hun egentlig da?? Hva så hun for seg? Er det mulig å være SÅ virkelighetsfjern! 18 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 13 timer siden #10342 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Palmemor skrev (47 minutter siden): Hu er grusom. «Vettu jeg orker ikke å amme på natta jeg!» Ungen har knapt kommet til verden. Hu har brukt såååå lang tid på å bli gravid (hennes ord) og alt har vært så forferdelig hele veien. Og nå orker hu ikke amme på natta fordi det tar tid?? HUN orker ikke? Hva er det med den dama? Kjært barn har mange navn, sies det i hvertfall. Endret 13 timer siden av Jea10 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13 timer siden #10343 Del Skrevet 13 timer siden Fenomen skrev (3 minutter siden): Det er helt sinnsykt å si at at man ikke gidder å amme på natta (ja, hun sa det i går) fordi det tar såå lang tid også ”våkner’n” igjen med een gang hun har sovnet.. Og som hun sier i dag ”jeg orker ikke å leve med å ha så kørka (?) natt heller liksom”. Sorry, altså, men det blir hun jo pent nødt til! Et barn er et livslangt valgt, hun kan ikke bare gi opp når hun ikke gidder mer. Jeg blir helt matt og sjokkert over at det går an! Det er bare meg, meg og meg. Makan til egoisme. Han er tydeligvis bare til bry. Hun sier også ”Han er helt avhengig av meg!”. Ja, hva trodde hun egentlig da?? Hva så hun for seg? Er det mulig å være SÅ virkelighetsfjern! Det er så drøyt at det er vondt å se på. Og det hun ikke tenker på er at denne evinnelige klaginga er noe ALLE får med seg. Naboene, ansatte og foreldre i barnehagen skal gå i, barn han skal leke med… og ikke minst han selv! Ja, barn er slitsomt, men man kringkaster det jo ikke til hele verden så han en vakker dag får se og høre hvor slitsomt det var å ha han i livet sitt 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 13 timer siden #10344 Del Skrevet 13 timer siden Palmemor skrev (1 minutt siden): Det er så drøyt at det er vondt å se på. Og det hun ikke tenker på er at denne evinnelige klaginga er noe ALLE får med seg. Naboene, ansatte og foreldre i barnehagen skal gå i, barn han skal leke med… og ikke minst han selv! Ja, barn er slitsomt, men man kringkaster det jo ikke til hele verden så han en vakker dag får se og høre hvor slitsomt det var å ha han i livet sitt Nei, det er nesten det sykeste av alt. En ting er å tenke det, en annen ting er å kringkaste det til flere hundre tusen følgere på Snap og stå for det. Da er man virkelig virkelighetsfjern. 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet 13 timer siden #10345 Del Skrevet 13 timer siden Fenomen skrev (7 minutter siden): Det er helt sinnsykt å si at at man ikke gidder å amme på natta (ja, hun sa det i går) fordi det tar såå lang tid også ”våkner’n” igjen med een gang hun har sovnet.. Og som hun sier i dag ”jeg orker ikke å leve med å ha så kørka (?) natt heller liksom”. Sorry, altså, men det blir hun jo pent nødt til! Et barn er et livslangt valgt, hun kan ikke bare gi opp når hun ikke gidder mer. Jeg blir helt matt og sjokkert over at det går an! Det er bare meg, meg og meg. Makan til egoisme. Han er tydeligvis bare til bry. Hun sier også ”Han er helt avhengig av meg!”. Ja, hva trodde hun egentlig da?? Hva så hun for seg? Er det mulig å være SÅ virkelighetsfjern! Wææ! Dette har hun sagt før også. Rart at hun nevner det sånn igjen! Nå virker det mer som hun gjør det med vilje, for å få flere klikk… og at flere skal skrive om henne her😅 «dårlig mor clickbaits» er jo helt på tryne🥴 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 13 timer siden #10346 Del Skrevet 13 timer siden Antagelsene mine ble jammen rett….deilig. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 13 timer siden #10347 Del Skrevet 13 timer siden Stina har ikke fått med seg en vesentlig detaljer ang det å få barn; det er slitsomt. Amming på natten kan hun velge bort, det står hun fritt til, selv om jeg personlig synes det er helt tullete og ikke forstår begrunnelsen. Det bli mer spennende/trist å se hvilke andre ting med barnet hun skal velge bort fordi det tar tid, er kjedelig eller ikke gidder. Det er MYE man ikke bare kan velge bort som mor. Ungen er knapt ett par måneder. Skrekk og gru 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 13 timer siden #10348 Del Skrevet 13 timer siden (endret) Kokosmakroni skrev (9 minutter siden): Wææ! Dette har hun sagt før også. Rart at hun nevner det sånn igjen! Nå virker det mer som hun gjør det med vilje, for å få flere klikk… og at flere skal skrive om henne her😅 «dårlig mor clickbaits» er jo helt på tryne🥴 Har bitt meg i å merke at PF har lagt ut på egne stories det å tillegge mye mening i at hun ville ammet om hun var hjemme, noe ala: «hvis hun ikke hadde vært ute så hadde hun ammet, så derfor flaske», også det julebrevet til henne om båndet de to (Stina og P) har sammen som gjør han helt rørt. Altså, ja. Det er utvilsomt mye vi ikke ser bak kamera, men det ser ut til å være noe brannslukking og instruksjon på gang også. Problemet er jo at dama er like stabil med versjonene sine som værmeldinga endrer prognosene sine. Endret 13 timer siden av Jea10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 13 timer siden #10349 Del Skrevet 13 timer siden Fenomen skrev (9 minutter siden): Nei, det er nesten det sykeste av alt. En ting er å tenke det, en annen ting er å kringkaste det til flere hundre tusen følgere på Snap og stå for det. Da er man virkelig virkelighetsfjern. Jah. Jeg har også tenkt og sagt høyt at ting er slitsomt, men jeg husker ikke jeg tenkte en eneste gang at jeg ikke gadd å gjøre helt normale ting når ungen knapt hadde rukket å komme ut. Nyfødtperioden er krevende, det vet man jo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjokstad Skrevet 10 timer siden #10350 Del Skrevet 10 timer siden Å vise ansiktet hans vil hun ikke selvom hun ofte holder på å gjøre det for å vise hvor søt han er, men det gjøres ikke for å verne om privatlivet hans. Men å fortelle i detalj hvor lang tid han bruker på hvert måltid, hvor urolig han er, hvilket klesmerke han liker, snakke om at hun har brukt hansker ved enkelte anledninger når hun skifter bæsjebleier osv, DET er innafor… Ikke mye verning om privatlivet hans det heller etter min mening. Gleder meg til å se fortsettelsen på dette showet her jeg sitter døgnet rundt med puppen ute med baby som er noen dager eldre enn hennes og en toåring. Blir spennende å se når all sykdom første året i bhg kommer i hus 🙃 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 10 timer siden #10351 Del Skrevet 10 timer siden Gjokstad skrev (8 minutter siden): Å vise ansiktet hans vil hun ikke selvom hun ofte holder på å gjøre det for å vise hvor søt han er, men det gjøres ikke for å verne om privatlivet hans. Men å fortelle i detalj hvor lang tid han bruker på hvert måltid, hvor urolig han er, hvilket klesmerke han liker, snakke om at hun har brukt hansker ved enkelte anledninger når hun skifter bæsjebleier osv, DET er innafor… Ikke mye verning om privatlivet hans det heller etter min mening. Gleder meg til å se fortsettelsen på dette showet her jeg sitter døgnet rundt med puppen ute med baby som er noen dager eldre enn hennes og en toåring. Blir spennende å se når all sykdom første året i bhg kommer i hus 🙃 Får sikkert se bilde av han snart, er bare å se på forbildet hennes SE! (Er ofc lov til å endre mening). Men når de like så godt fronter hele livet hans, kan de like så godt vise han også. 😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 10 timer siden #10352 Del Skrevet 10 timer siden du er mor nå Stina, vær så snill! Girlsa eller hva hun kaller dem trenger ikke å frontes slik lenger 🥲 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 10 timer siden #10353 Del Skrevet 10 timer siden Gjokstad skrev (30 minutter siden): Å vise ansiktet hans vil hun ikke selvom hun ofte holder på å gjøre det for å vise hvor søt han er, men det gjøres ikke for å verne om privatlivet hans. Men å fortelle i detalj hvor lang tid han bruker på hvert måltid, hvor urolig han er, hvilket klesmerke han liker, snakke om at hun har brukt hansker ved enkelte anledninger når hun skifter bæsjebleier osv, DET er innafor… Ikke mye verning om privatlivet hans det heller etter min mening. Gleder meg til å se fortsettelsen på dette showet her jeg sitter døgnet rundt med puppen ute med baby som er noen dager eldre enn hennes og en toåring. Blir spennende å se når all sykdom første året i bhg kommer i hus 🙃 Var det ikke dette her hun absolutt ikke skulle si noe om da? Ikke lenge før den ungen er klint utover snap også.. når seertallene går ned, fordi folk blir lei av å se det samme på repeat 🥱 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 9 timer siden #10354 Del Skrevet 9 timer siden Lzzy skrev (25 minutter siden): Var det ikke dette her hun absolutt ikke skulle si noe om da? Ikke lenge før den ungen er klint utover snap også.. når seertallene går ned, fordi folk blir lei av å se det samme på repeat 🥱 Ikke skulle de vise babyrommet når han ble født heller for da var det hans… 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 9 timer siden #10355 Del Skrevet 9 timer siden Hun må gjerne velge bort amming på natta, men om hun tror det er en magisk løsning for og få barnet til og sove en hel natt så er hun in for a treat i årene som kommer altså 😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viola712 Skrevet 9 timer siden #10356 Del Skrevet 9 timer siden lillebamsemums skrev (1 time siden): du er mor nå Stina, vær så snill! Girlsa eller hva hun kaller dem trenger ikke å frontes slik lenger 🥲 Hun finner det helt greit å vise fram girlsa slik, men å amme blant familiemedlemmer kan hun ikke, for hun ikke er komfertabel med å vise seg frem😵💫 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7 timer siden #10357 Del Skrevet 7 timer siden Tråden er ryddet for personangrep og brukerdebatt. Måne, admin. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet 7 timer siden #10358 Del Skrevet 7 timer siden Blir spennende hvordan hun takler det når ungen starter dagen i 5-6 tiden og skal ha frokost som de faktisk må smøre/lage og gutten vil leke/være sammen med foreldrene 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 6 timer siden #10359 Del Skrevet 6 timer siden Seroquel skrev (21 minutter siden): Blir spennende hvordan hun takler det når ungen starter dagen i 5-6 tiden og skal ha frokost som de faktisk må smøre/lage og gutten vil leke/være sammen med foreldrene 😂 Tror ikke det er Stina som må takle det… 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 6 timer siden #10360 Del Skrevet 6 timer siden introvert_ skrev (33 minutter siden): Tror ikke det er Stina som må takle det… Nei for prinsessa er ikke oppe før 11 isj. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå