Nussepus Skrevet 3 timer siden #10101 Del Skrevet 3 timer siden -Turtle skrev (1 time siden): Gidder ikke amme på natta og gidder ikke amme når de er utenfor hjemmet. Det var i akkurat de situasjonene jeg satt aller mest pris på at jeg kunne amme. Det er jo SÅ mye enklere enn å ha med flaske som må varmes osv 😐 Den ene dagen snakkes det så varmt om pumping og flasker, men den neste er det SÅ stress å styre med det og hun er så glad for å få til amming. Og neste dag er det igjen helt supert å pumpe... hun klarer jo ikke bestemme seg 😵💫 Men hun gidder jo ikke varme opp MME engang så. Alt skal skje til Stina sitt beste. Drit i babyens beste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 2 timer siden #10102 Del Skrevet 2 timer siden -Turtle skrev (1 time siden): Gidder ikke amme på natta og gidder ikke amme når de er utenfor hjemmet. Det var i akkurat de situasjonene jeg satt aller mest pris på at jeg kunne amme. Det er jo SÅ mye enklere enn å ha med flaske som må varmes osv 😐 Den ene dagen snakkes det så varmt om pumping og flasker, men den neste er det SÅ stress å styre med det og hun er så glad for å få til amming. Og neste dag er det igjen helt supert å pumpe... hun klarer jo ikke bestemme seg 😵💫 Men på dagen gidder hun og amme for da kan hun sitte i sofaen og se julefilm samtidig. Det er «sååå kosli». Og PF gjør i stand «snackstralla». 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 2 timer siden #10103 Del Skrevet 2 timer siden Poly skrev (1 minutt siden): Men på dagen gidder hun og amme for da kan hun sitte i sofaen og se julefilm samtidig. Det er «sååå kosli». Og PF gjør i stand «snackstralla». Dette er jo et sirkus uten like. Akkurat som jeg sa før den ungen var født. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 2 timer siden #10104 Del Skrevet 2 timer siden Kristine79 skrev (58 minutter siden): Nei. Helt sjokkert over egoismen hennes. Og det verste er at hun er helt skamløs når hun sier disse tingene. Jeg trodde denne babyen var ekstremt høyt ønsket..but I don't know.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooli Skrevet 2 timer siden #10105 Del Skrevet 2 timer siden Hun synes mating, skifting av klær og bleie tar lang tid. Herrejesus…. Det er jo dette som ER å ha en baby! Hele døgnet går til nettopp disse tingene. Hva trudde hun at dagene, (og nettene), med baby skulle bestå av? Søvn og sminke….? 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 2 timer siden #10106 Del Skrevet 2 timer siden Nussepus skrev (40 minutter siden): Men hun gidder jo ikke varme opp MME engang så. Alt skal skje til Stina sitt beste. Drit i babyens beste. Forstår ikke hva hun skulle ha barn etter ,...det er jo bare en byrde& heftelse.for S , hun snakker som om " hun bare skal komme seg på gjennom denne fæle slitsomme tida " for snart kan kidden heldigvis leveres tilbake på sykehuset 😅 tror ikke hun helt har skjønt hva det innebærer sette barn til verden , nei Stina... Sønnen din er verken en liten fillebikkje eller en dukke .... Han er et levende lite menneske som trenger så mye mer enn hva du klare og gi.han , dvs du evner ikke engang se, oppfatte , føle hva ditt eget barn prøver fortelle deg .... Han må.dessvetre stille seg bakerst i rekka ..for hos deg kommer du selv i 1.rekke og du du du , sminke , dilldall og digge sitt eget falske flåsete ytre er viktigere enn sitt eget barn . Du burde skamme deg 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happyflopp Skrevet 2 timer siden #10107 Del Skrevet 2 timer siden Poly skrev (38 minutter siden): Men på dagen gidder hun og amme for da kan hun sitte i sofaen og se julefilm samtidig. Det er «sååå kosli». Og PF gjør i stand «snackstralla». Jepp det er ikke alltid koselig med babyen , bare koselig når Stina har det som plommen i egget og blir vartet opp i hue&rævva, syntes hun burde varta opp mannen sin , tross alt han som drar lasset der hjemme kvalmt å.se noen favorisere seg selv så til.de grader ... Sette seg selv foran sitt eget lille barn , helt utrolig hjerterått og uempatisk av S 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet 1 time siden #10108 Del Skrevet 1 time siden Orly skrev (2 timer siden): Dette blir helt tullete kritikk , pumpe fungerer fint det ogdp N E I. Pumpen suger ikke på langt nær så kraftig/effektivt som en baby! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 1 time siden #10109 Del Skrevet 1 time siden Han liker kun klær fra newbie 😂😂😂 ah det beste jeg har hørt på lenge! Så han godkjenner ingen andre type klær, jepp kun newbie! Ser ikke så mye på denne dama, ser heller mer på typen sin snap, synes han virker mer finere og mer interessert i gutten sin. Man kan se helt klart at det er en tilknytning der. Dette barnet var jo så ønsket, synes er så rart når hun fortsatt setter seg selv først hele tiden. 😓 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu33 Skrevet 1 time siden #10110 Del Skrevet 1 time siden Hørte dere hva Stina svarte da PF hadde spist opp alle pepperkakene? Han måtte jo nærmest mianne seg opp og si"jeg har en dårlig nyhet"- jeg har spist opp alle pepperkakene.."- hvorpå Stina svarte: "kødder du? Det er ikke greit".....altså...snakk om lite selvinnsikt og forståelse av helheten.....det PF gjør her nå med babyen i nyfødt-tiden er egentlig ganske SJELDEN. Han er jo supersnill, står på og varter opp hele tiden.....hun skulle visst hvor rævva mange menn er.....Han er sjelden vare...hun virker så bortskjemt at jeg blir irritert til de grader!! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 1 time siden #10111 Del Skrevet 1 time siden Er det vanlig at man bruker 2 timer på å amme???? Nå brukte min maks 3 minutter. Men hørt 20 min eller 30 minutter men 2 timer?? Uff får vondt når hun forteller hvor slitsomt det er med amming osv at hun nesten ikke orker ungen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 1 time siden #10112 Del Skrevet 1 time siden (endret) NiceOrNothing skrev (9 timer siden): Hun er jo enda penere uten filter. Syns jeg da Synes faktisk hun ser bedre ut MED filter jeg. Sad, but true. Resultatet av å ha overredigert seg selv i årevis. Endret 1 time siden av Øyeblikk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 1 time siden #10113 Del Skrevet 1 time siden Himmelen_91 skrev (16 minutter siden): Er det vanlig at man bruker 2 timer på å amme???? Nå brukte min maks 3 minutter. Men hørt 20 min eller 30 minutter men 2 timer?? Uff får vondt når hun forteller hvor slitsomt det er med amming osv at hun nesten ikke orker ungen sin. 3 minutter regnes som for kort for en nyfødt på sykehuset. Ellers syns jeg 2 timer høres mye ut jeg også, men i starten er det jo økedøgn foreksempel der det bare er å sette seg til og amme hele dagen nesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 43 minutter siden #10114 Del Skrevet 43 minutter siden Altså, man sier at det alt dette er sjokkerende, og spør hva skulle hun få barn for. Man må ikke glemme at dette kommer fra samme dama som fikk for seg det innfallet å skulle plutselig få en baby fra å se på en TV-serie. Så ja, there’s that. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 39 minutter siden #10115 Del Skrevet 39 minutter siden Klink skrev (35 minutter siden): 3 minutter regnes som for kort for en nyfødt på sykehuset. Ellers syns jeg 2 timer høres mye ut jeg også, men i starten er det jo økedøgn foreksempel der det bare er å sette seg til og amme hele dagen nesten. Her brukte han kun noen minutter selvom han ble 1-4 måneder. Men han var veldig rask, så helsestasjonen sa det går fint at jeg ikke burde stresse med det. Men så pleide jeg å tilby pupp hele tiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 35 minutter siden #10116 Del Skrevet 35 minutter siden Himmelen_91 skrev (59 minutter siden): Er det vanlig at man bruker 2 timer på å amme???? Nå brukte min maks 3 minutter. Men hørt 20 min eller 30 minutter men 2 timer?? Uff får vondt når hun forteller hvor slitsomt det er med amming osv at hun nesten ikke orker ungen sin. Ammes barnet i 2 timer, har barnet sluttet å die for å spise, men bruker brystet som smokk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 2 minutter siden #10117 Del Skrevet 2 minutter siden Jeg tror faktisk ikke at hun ammer i det hele tatt. Så mye styr med pumping, sterilisering og mme i tillegg. Tror hun sier at hun ammer for at det høres bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå