Orly Skrevet 6. desember 2023 #981 Skrevet 6. desember 2023 Bibbi_ skrev (25 minutter siden): Slike opplysninger synes jeg egentlig er litt rart at folk vet om en person. Er influensere virkelig så gale etter penger at de selger seg selv totalt? Synes det er bra jeg at man kan dele prosessen og en trøblete vei til å bli gravid, man må også ha prøvd ett år for å få hjelp og det er greit å få frem 2
*blueberry* Skrevet 6. desember 2023 #982 Skrevet 6. desember 2023 Sprite skrev (30 minutter siden): Det kommer opp på discover sånn at de som ikke følger henne ser det og dermed gir henne klikk Hvor mange er interessert i å klikke seg inn på sånne som de ikke følger om de ikke er prøvere selv? 1
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #983 Skrevet 6. desember 2023 Orly skrev (57 minutter siden): Synes det er bra jeg at man kan dele prosessen og en trøblete vei til å bli gravid, man må også ha prøvd ett år for å få hjelp og det er greit å få frem Joda, det er jeg enig i. Men at "alle" vet når hun har eggløsning og diverse er jo opplysninger INGEN har behov for å vite. Å t.o.m vise graviditetstester. Er ingenting privat lenger? Nei, noen er villig til å selge sjela si. Alt for at penger skal trille inn. 2 1
Birdo Skrevet 6. desember 2023 #984 Skrevet 6. desember 2023 At folk fortsatt, i 2023, blir overrasket over at influensere deler livet sitt og alt det innebærer😂 7 6
Flamme Skrevet 6. desember 2023 #985 Skrevet 6. desember 2023 Måtte inn å se en tur. Og jeg må si at jeg er SJOKKERT over forbruket når man har flere julekaldendere OG flere kalendere til hunden sin?! Helt sinnsykt hvor samfunnet er på vei. Blir oppriktig trist. 10 5
tøflusen Skrevet 6. desember 2023 #986 Skrevet 6. desember 2023 Flamme skrev (7 minutter siden): Måtte inn å se en tur. Og jeg må si at jeg er SJOKKERT over forbruket når man har flere julekaldendere OG flere kalendere til hunden sin?! Helt sinnsykt hvor samfunnet er på vei. Blir oppriktig trist. Ja, altså, hun har et helt rom med garn, likevel kjøper hun mer. Og shopping er det nesten hver dag. Kjempeflott det at hun tjener egne penger, og livet som influncer er nok ikke lett mtp at man MÅ gi innhold for å ha inntekt.. Men, å promotere det enorme pengeforbruket syns jeg ikke noe om. 3 2
Sannhetsøkende Skrevet 6. desember 2023 #987 Skrevet 6. desember 2023 SoftKitty skrev (1 time siden): Altså unnskyld meg men jeg blir så sur over at folk skriver sånn her sprøyt på nettet. Håper alle som leser forstår at dette ikke er sant. Det er bare en myte. Og den er utrolig kvinnefientlig. Blir man ikke gravid, ja da er det din egen skyld, fordi du er en hysterisk kvinne som stresser! Det er 100% ikke sånn det funker! Synes du skal slutte å skrive sånt på nett som kanskje noen som prøver leser og så tenker at det kan være deres egen feil at de ikke har blitt gravide. Forøvrig så er man ikke nødvendigvis stresset bare fordi om man er opptatt av noe og prater om noe! Kvinnefientlig faktisk. Du vet stress er skadelig for kroppen? Skadelig for både menn og kvinner. Er jeg menneskefientlig nå? 2
Nussepus Skrevet 6. desember 2023 #988 Skrevet 6. desember 2023 tøflusen skrev (1 time siden): Ja, altså, hun har et helt rom med garn, likevel kjøper hun mer. Og shopping er det nesten hver dag. Kjempeflott det at hun tjener egne penger, og livet som influncer er nok ikke lett mtp at man MÅ gi innhold for å ha inntekt.. Men, å promotere det enorme pengeforbruket syns jeg ikke noe om. Alt dette gjør hun jo fordi hun har et trist liv. Ikke er hun samfunnsnyttig, ikke trengs hun og hun virker jo veldig ensom. Går bare rundt i huset og snakker til tlf. Syns egentlig veldig synd på henne. 7 2
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #989 Skrevet 6. desember 2023 (endret) Birdo skrev (4 timer siden): At folk fortsatt, i 2023, blir overrasket over at influensere deler livet sitt og alt det innebærer😂 Hvem er overrasker deg? En ting er å dele livet sitt, hva du har på brødskiva og hva du har handla på kiwi, men å dele alt! Ting som er så personlig som prøving, eggløsning, negative og positive tester. De gangene vi har prøvd, testa og blitt gravide er jo noe av det fineste to personer kan dele sammen - de to som ønsker barn sammen. At folk er villige til å selge det for å tjene enda mer penger, det er DET jeg synes er helt på jordet. Skjønner vi alle er forskjellige, noen er mer pengegriske enn andre. Endret 6. desember 2023 av Bibbi_ 5 1
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #990 Skrevet 6. desember 2023 SoftKitty skrev (3 timer siden): Altså unnskyld meg men jeg blir så sur over at folk skriver sånn her sprøyt på nettet. Håper alle som leser forstår at dette ikke er sant. Det er bare en myte. Og den er utrolig kvinnefientlig. Blir man ikke gravid, ja da er det din egen skyld, fordi du er en hysterisk kvinne som stresser! Det er 100% ikke sånn det funker! Synes du skal slutte å skrive sånt på nett som kanskje noen som prøver leser og så tenker at det kan være deres egen feil at de ikke har blitt gravide. Forøvrig så er man ikke nødvendigvis stresset bare fordi om man er opptatt av noe og prater om noe! Les litt her da, men du vet kanskje bedre enn forskerene her? 1 1
Sannhetsøkende Skrevet 6. desember 2023 #991 Skrevet 6. desember 2023 Nussepus skrev (38 minutter siden): Alt dette gjør hun jo fordi hun har et trist liv. Ikke er hun samfunnsnyttig, ikke trengs hun og hun virker jo veldig ensom. Går bare rundt i huset og snakker til tlf. Syns egentlig veldig synd på Jeg skulle gjerne byttet med henne jeg. Ikke det med å dele livet mitt, men vært uten en krevende jobb og masse penger. Reist når jeg ville. Men det skulle vært privat. Hater å dele for mye av privatlivet mitt. 2 2
Blåttvann Skrevet 6. desember 2023 #992 Skrevet 6. desember 2023 (endret) Bibbi_ skrev (19 timer siden): Les litt her da, men du vet kanskje bedre enn forskerene her? De færreste barnløse kvinner som prøver å bli gravide går med såpass mye stresshormoner konstant at det påvirker fertiliteten. Det står også at forskerne tror det påvirker, ikke at det er påvist at det gjør det. Bananer er også radioaktive, men man må spise fryktelig mange for at det skal ha negativ effekt. Endret 7. desember 2023 av Blåttvann 5
Birdo Skrevet 6. desember 2023 #993 Skrevet 6. desember 2023 Nussepus skrev (58 minutter siden): Alt dette gjør hun jo fordi hun har et trist liv. Ikke er hun samfunnsnyttig, ikke trengs hun og hun virker jo veldig ensom. Går bare rundt i huset og snakker til tlf. Syns egentlig veldig synd på henne. Hvor mye betaler du i skatt? Og hvor mye har du gitt til trengende familier denne julen? Bare fordi jobben hennes ikke nødvendigvis redder liv, betyr ikke det at hun ikke er fornøyd med livet sitt og at hun ikke gir tilbake til samfunnet. Bibbi_ skrev (45 minutter siden): Les litt her da, men du vet kanskje bedre enn forskerene her? En artikkel fra NRK fra 2010? Virkelig?😂 Da stoler jeg mer på Volvat. 5 7
Roe Skrevet 6. desember 2023 #994 Skrevet 6. desember 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Les litt her da, men du vet kanskje bedre enn forskerene her? Lol. «Forskere mener stresshormon reduserer fruktbarheten. Et høyt innhold av stresshormonet alpha-amylase gjør det vanskeligere å bli gravid tror forskere.» For ikke å snakke om at artikkelen er fra 2010 og publisert hos NRK… Enig med deg, Birdo.. 11 2
Bibbi_ Skrevet 6. desember 2023 #995 Skrevet 6. desember 2023 Roe skrev (12 minutter siden): Lol. «Forskere mener stresshormon reduserer fruktbarheten. Et høyt innhold av stresshormonet alpha-amylase gjør det vanskeligere å bli gravid tror forskere.» For ikke å snakke om at artikkelen er fra 2010 og publisert hos NRK… Enig med deg, Birdo.. Hva har det med salen at den er publisert hos NRK? 😄 Tror du nrk henter artikler fra fantasiland? Men kan legge ut et par til da, siden du ikke tror på NRK. 2
Nussepus Skrevet 6. desember 2023 #996 Skrevet 6. desember 2023 Birdo skrev (2 timer siden): Hvor mye betaler du i skatt? Og hvor mye har du gitt til trengende familier denne julen? Bare fordi jobben hennes ikke nødvendigvis redder liv, betyr ikke det at hun ikke er fornøyd med livet sitt og at hun ikke gir tilbake til samfunnet. En artikkel fra NRK fra 2010? Virkelig?😂 Da stoler jeg mer på Volvat. Merkelig at man må shoppe alt mulig ræl hele tida da hvis man er sååå fornøyd. Jeg gir masse til ønsketreet og støtter flere organisasjoner uten at jeg har behov for å skryte av det på nett. 3 1
Nussepus Skrevet 6. desember 2023 #997 Skrevet 6. desember 2023 Og er det egentlig nødvendig å ha halve puppene ute når man går i ulltøy. Lite klasse over dama hvertfall. 5 8
Birdo Skrevet 6. desember 2023 #998 Skrevet 6. desember 2023 Nussepus skrev (2 timer siden): Og er det egentlig nødvendig å ha halve puppene ute når man går i ulltøy. Lite klasse over dama hvertfall. Hvorfor følger du henne?🙈 4 5
Sharp75! Skrevet 6. desember 2023 #999 Skrevet 6. desember 2023 Nussepus skrev (3 timer siden): Merkelig at man må shoppe alt mulig ræl hele tida da hvis man er sååå fornøyd. Jeg gir masse til ønsketreet og støtter flere organisasjoner uten at jeg har behov for å skryte av det på nett. Skryte, var det ikke presis det du gjorde nå? Forstår virkelig ikke trangen til å følge folk om man irriterer seg over nesten hver minste ting de gjør. 14 2
Gjest Finlay Skrevet 6. desember 2023 #1000 Skrevet 6. desember 2023 Synes de er søte jeg! De framstår som hyggelige begge to, og snille mot hverandre☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå