Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Mrshopalot skrev (1 time siden):

Herregud, det er en filleting å henge seg opp i. De er forlova og vært sammen i årevis, helt naturlig at hun har en mening om det. Hennes mening er helt sikkert viktig for han også. Synes de er søte jeg 🥰

Helt enig, og absolutt ikke unormalt 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (13 minutter siden):

Fantastisk fint det de har gjort i dag med å kjøpe ønsker fra treet. 

Helt enig!! 👏👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (18 minutter siden):

Fantastisk fint det de har gjort i dag med å kjøpe ønsker fra treet. 

Veldig fint. En god ting å fronte i sosiale medier også slik at andre blir inspirert til å gjøre det samme. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (10 timer siden):

Jeg aner ikke hvem dette mennesket er, men nekter hun virkelig en voksen mann å dra til frisøren alene? Det er noe av det sykeste jeg har hørt... Hun må jo være ekstremt opptatt av utseende og fasade. Hadde jeg vært mann og typen hennes hadde jeg barbert hele hodet bare for å se hvordan hun reagerte. Hadde hun gjort det slutt for noe sånt fikk hun bare ha det så godt. Hun kan ikke bestemme hvordan han skal se ut på håret på samme måte som han ikke kan bestemme hvordan hun skal se ut på håret. 

Jepp. Sykeste jeg også har hørt. 
Men tydeligvis jeg som er unormal ifølge enkelte i tråden 🤷🏻‍♀️

Jaja. To each their own. 
Som jeg skrev i andre innlegget. Lurer på hvordan pipa hadde vært om kortene var snudd 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baremeg skrev (14 timer siden):

Hun er kontrollfreak ja. Det var jo no pynt han likte og ville ha på det ene juletreet men det gikk ikke fordi det ikke passet inn.  Og at hun blir med til frisøren for å bestemme lengde på håret hans? Litt spesielt. Det kunne aldri falt meg inn å bestemme noe sånt for mannen.  Virker som om hun styrer alt og at hans mening/ ønsker ikke betyr så mye. 

Synes hun er ganske tolerant jeg, han har et gigantisk skap med mummikopper på soverommet🙈 Tror ikke alle hadde vært så begeistret for det😅 De får gjøre det som passer dem, tror ikke noen av de lider akkurat 🥰

• Liker 6
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (14 timer siden):

Jeg aner ikke hvem dette mennesket er, men nekter hun virkelig en voksen mann å dra til frisøren alene? Det er noe av det sykeste jeg har hørt... Hun må jo være ekstremt opptatt av utseende og fasade. Hadde jeg vært mann og typen hennes hadde jeg barbert hele hodet bare for å se hvordan hun reagerte. Hadde hun gjort det slutt for noe sånt fikk hun bare ha det så godt. Hun kan ikke bestemme hvordan han skal se ut på håret på samme måte som han ikke kan bestemme hvordan hun skal se ut på håret. 

Jeg har også et sånn reaksjonsmønster som det jeg har hevet ut her 😂

Når det er sagt så tenker jeg at de har sine avtaler og at snappene er laget med litt humor. Her vil mannen min også gjerne at jeg er med på ting og gir min input. Jeg kunne sikkert vinklet det på en humoristisk måte som hadde hørtes crazy ut på de som ikke kjenner oss. Min mann har forresten full bestemmelsesrett selv.

Jeg velger i alle fall å tolke det med litt humor, men jeg har venninner som klikker helt hvis mannen barberer av seg alt håret. Jeg er sånn «det er bare hår, det gror ut igjen», mens de er sånn «verden går under og dette er krise» 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (26 minutter siden):

Synes hun er ganske tolerant jeg, han har et gigantisk skap med mummikopper på soverommet🙈 Tror ikke alle hadde vært så begeistret for det😅 De får gjøre det som passer dem, tror ikke noen av de lider akkurat 🥰

Selvfølgelig skal han få ha mummikoppene sine på soverommet. Hvis det betyr at hun er tolerant så er jeg eksepsjonelt tolerant 😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (2 timer siden):

Jøss. Om dette betyr tolerant så er jaggu jeg tolerant på alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrshopalot skrev (10 timer siden):

Enig i at de må gjøre det som passer dem, men ikke enig i at hun er tolerant fordi han får lov å ha mummikopper i skap på soverommet . Det meste av huset er hennes stil og hennes bestemmelser , det kommer tydelig fram i forhold til farger og hva som blir valgt , og ikke akkurat noen hedersplass å plassere ei samling på et soverom i en krok . Men igjen er deres valg 😃 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (48 minutter siden):

Enig i at de må gjøre det som passer dem, men ikke enig i at hun er tolerant fordi han får lov å ha mummikopper i skap på soverommet . Det meste av huset er hennes stil og hennes bestemmelser , det kommer tydelig fram i forhold til farger og hva som blir valgt , og ikke akkurat noen hedersplass å plassere ei samling på et soverom i en krok . Men igjen er deres valg 😃 

Han har jo en hel halvdel av huset malt i svart som er «sin», så tenker de begge får ønskene sine jeg altså 😅 de virker lykkelig sammen, og det er det viktigste! 

• Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker han bedre enn henne, men ser han også har begynt å sette filter på snappene sine nå. Hvorfor?? 😭 så skuffende....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (10 timer siden):

Det er jo ikke riktig, han har sin halvdel sv huset og hun har sin

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (6 timer siden):

Akkurat. Det at vi ikke ser hans halvdel er vel fordi han ikke vil vise den. Stina sier også at han er lite på hennes kanal fordi han vil ha mer privatliv og da er det jo fint at hun respekterer dette. De har nok ganske lik råderett over hele huset, vi ser bare mer av Stina sin del. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 timer siden):

Akkurat. Det at vi ikke ser hans halvdel er vel fordi han ikke vil vise den. Stina sier også at han er lite på hennes kanal fordi han vil ha mer privatliv og da er det jo fint at hun respekterer dette. De har nok ganske lik råderett over hele huset, vi ser bare mer av Stina sin del. 

De bruker i hovedsak hennes del til å leve hverdager i. Det er der de er sammen. Hans del er til trening og jobb, derav studioet . Har blitt nevnt noen ganger at de lager mat på hver sitt kjøkken hvis hun bråker for mye eller han skal lagt laks som lukter mye. Ellers er det å jobbe i hver sin del og ha resten sammen. Han har hatt omvisning i sin del. De er nok litt sære begge to på hver sine måter , så fungerer nok veldig bra å kunne dele det opp sånn at de kan gjøre det de ønsker når de vil. De ser ut til å trives med det, og har plass til det . 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (8 timer siden):

Ja, de kaller det for hver sin del, men de bor sammen i hovedsak i hennes del. 
De er mye sammen i løpet av dagen og kvelden, det har begge poengtert opptil flere ganger pga spørsmål ang dette med to deler. Da er de i det de kaller hennes del. Han trener  og jobber i studio i sin del. De sover på soverom sammen i hennes del.De lager innimellom mat på hvert sitt kjøkken pga forskjellige grunner som støy eller lukter, men spiser alltid sammen hvis begge er hjemme, igjen er dette noe de begge har snakket om.  

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*blueberry* skrev (2 timer siden):

Han har hatt omvisning i sin del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aragon skrev (31 minutter siden):

Han har hatt omvisning i sin del. 

Det har ikke jeg fått med meg ☺️ uansett har ikke Stina vist frem hans del (som jeg har sett) så vi som kun følger henne må huske at hun viser bare sin del. Det betyr jo ikke at han ikke får ha noen mening i eget hus. Det var poenget mitt. 
Som du sier så ser det ut som de trives med sitt levesett. 

Endret av *blueberry*
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (22 timer siden):

Det har ikke jeg fått med meg ☺️ uansett har ikke Stina vist frem hans del (som jeg har sett) så vi som kun følger henne må huske at hun viser bare sin del. Det betyr jo ikke at han ikke får ha noen mening i eget hus. Det var poenget mitt. 
Som du sier så ser det ut som de trives med sitt levesett. 

😃👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...