Dojakitty Skrevet 15. oktober #6761 Del Skrevet 15. oktober Nussepus skrev (23 minutter siden): Og at hun redigerer gravidkroppen sin mindre og «petit». Det er så harry og jalla at jeg ikke har ord. Det er liksom bunnen som er nådd da. Dette har jeg gått glipp av? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6762 Del Skrevet 15. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Jeg syns at dersom man lever av å fremstille seg selv på litt unormale måter i some så må man nesten tåle kritikken. Disse har valgt ett liv i rampelyset. De vet hva de går til. Jeg har ikke sagt ett vondt ord om personligheten hennes for det har jeg ingen belegg for å gjøre, men jeg syns hun kommer med umodne uttalelser og endel faktafeil som kan potensielt være skadelig for hennes følgerskare som kanskje ikke er så god på kildekritikk. Også ler jeg av at hun pakker med krølltang i fødebagen, og det faktum at hun pakker mer enn en familie på en ukes ferie. Det må faktisk være lov. Men du tenker att det som er unormalt for deg og meg må da også være unormalt for SB? Å hva er galt med og ta med en liten krølltang? Selv om du ikke vil krølle håret og føle deg fin så kan da SB gjøre dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6763 Del Skrevet 15. oktober Nussepus skrev (39 minutter siden): Og at hun redigerer gravidkroppen sin mindre og «petit». Det er så harry og jalla at jeg ikke har ord. Det er liksom bunnen som er nådd da. Jeg er helt enig i att man skal ikke redigere seg selv tynnere.. å slike ting bør man diskutere. Men att hun velger å pakke 3 kofferter med krølltenger og sminke spiller da ingen rolle for deg eller meg. Er hun som har jobben med og pakke og han som skal bære 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6764 Del Skrevet 15. oktober Dojakitty skrev (18 minutter siden): Dette har jeg gått glipp av? Jeg har heller ikke fått med meg dette. Men slikt skal man ikke gjøre. Men til dere som sier hun GJØR dette.. dere kan vel bare legge frem ett bevis så vi andre ser att det skjer 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 15. oktober #6765 Del Skrevet 15. oktober Palmemor skrev (2 timer siden): Vi er ikke bitre. Vi bare ler av henne. Ser du ikke ironien i dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 15. oktober #6766 Del Skrevet 15. oktober winterchild skrev (2 timer siden): Tycker det personligen är på gränsen till mobbing.. det är en sak om en influencer ständigt försöker provocera till negativa reaktioner, men jag upplever inte att Stina gör det. Jeg forstår det som at du ikke har fulgt henne så lenge? Hun har holdt på lenge, ligger bl.a YouTube videoer ute der hun ikke er fullt så hyggelig.. men hun har endret seg til det bedre, det skal sies. Hun og PK er veldig søte sammen. De vil hverandre godt og jeg klarer ikke se for meg dem krangle en gang. Syns de passer veldig godt sammen. Men- hun har en del meninger og ytringer jeg tror kommer av å surre litt for mye rundt seg selv og selfie-speilet. Jeg blir ikke provosert, men jeg må le litt. Forresten- jo, (over)forbruket hennes er ekstremt. Det er det mest negative jeg har å si om henne. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 15. oktober #6767 Del Skrevet 15. oktober Nussepus skrev (1 time siden): Og at hun redigerer gravidkroppen sin mindre og «petit». Det er så harry og jalla at jeg ikke har ord. Det er liksom bunnen som er nådd da. Ser jo helt rart ut, hun står der å kjøler ned et allerede filter redigert ansikt 🫣 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6768 Del Skrevet 15. oktober Zenhouse skrev (2 minutter siden): Jeg forstår det som at du ikke har fulgt henne så lenge? Hun har holdt på lenge, ligger bl.a YouTube videoer ute der hun ikke er fullt så hyggelig.. men hun har endret seg til det bedre, det skal sies. Hun og PK er veldig søte sammen. De vil hverandre godt og jeg klarer ikke se for meg dem krangle en gang. Syns de passer veldig godt sammen. Men- hun har en del meninger og ytringer jeg tror kommer av å surre litt for mye rundt seg selv og selfie-speilet. Jeg blir ikke provosert, men jeg må le litt. Forresten- jo, (over)forbruket hennes er ekstremt. Det er det mest negative jeg har å si om henne. (Over)Forbruket er jo noe alle influencere står for. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 15. oktober #6769 Del Skrevet 15. oktober elskersommer skrev (29 minutter siden): (Over)Forbruket er jo noe alle influencere står for. Åja, daså. Da er det vel greit 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober #6770 Del Skrevet 15. oktober elskersommer skrev (1 time siden): Men du tenker att det som er unormalt for deg og meg må da også være unormalt for SB? Å hva er galt med og ta med en liten krølltang? Selv om du ikke vil krølle håret og føle deg fin så kan da SB gjøre dette Du trenger ikke bli så krenka på hennes vegne. Klarer heldigvis å være så trygg i meg selv at jeg ikke trenger å se ut som ei doije når jeg har født. Bare ha med seg hele huset for min del, jeg ler likevel 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. oktober #6771 Del Skrevet 15. oktober Zenhouse skrev (1 time siden): Jeg forstår det som at du ikke har fulgt henne så lenge? Hun har holdt på lenge, ligger bl.a YouTube videoer ute der hun ikke er fullt så hyggelig.. men hun har endret seg til det bedre, det skal sies. Hun og PK er veldig søte sammen. De vil hverandre godt og jeg klarer ikke se for meg dem krangle en gang. Syns de passer veldig godt sammen. Men- hun har en del meninger og ytringer jeg tror kommer av å surre litt for mye rundt seg selv og selfie-speilet. Jeg blir ikke provosert, men jeg må le litt. Forresten- jo, (over)forbruket hennes er ekstremt. Det er det mest negative jeg har å si om henne. Det stämmer att jag inte har följt henne så länge. Tycker personligen inte att det spelar någon roll hur mycket hon förbrukar då det är hennes pengar och därför hennes val. Hon är säkert, precis som alla andra, inte perfekt, tycker bara att det är lite väl mycket negativitet runt henne härinne, utan att hon förtjänar det. Men då vet jag lite mer, tack för svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15. oktober #6772 Del Skrevet 15. oktober winterchild skrev (Akkurat nå): Det stämmer att jag inte har följt henne så länge. Tycker personligen inte att det spelar någon roll hur mycket hon förbrukar då det är hennes pengar och därför hennes val. Hon är säkert, precis som alla andra, inte perfekt, tycker bara att det är lite väl mycket negativitet runt henne härinne, utan att hon förtjänar det. Men då vet jag lite mer, tack för svar. Ta deg en tur på YouTube 😊 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6773 Del Skrevet 15. oktober introvert_ skrev (1 time siden): Åja, daså. Da er det vel greit Du må helt klart få ga din mening. Men kom gjerne med forslag på influencere som ikke har ett (over)forbruk på klær,vesker,negler,vipper,øyenbryn osv 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 15. oktober #6774 Del Skrevet 15. oktober elskersommer skrev (2 timer siden): (Over)Forbruket er jo noe alle influencere står for. Så da er det greit , bare fordi andre gjør det? Men , nei alle står ikke for det altså. Blant annet Jenny Skavlan fronter noe helt annet enn overforbruk. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6775 Del Skrevet 15. oktober Palmemor skrev (1 time siden): Du trenger ikke bli så krenka på hennes vegne. Klarer heldigvis å være så trygg i meg selv at jeg ikke trenger å se ut som ei doije når jeg har født. Bare ha med seg hele huset for min del, jeg ler likevel Vel... Å si jeg blir krenka kan du bare legge fra deg🥰 jeg blir aldri krenka,sjalu eller misunnelig. Det genet er jeg ikke født med Å jeg er heller ingen dollete dame men jeg klarer og se att andre faktisk kan gjøre andre ting enn meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6776 Del Skrevet 15. oktober Orly skrev (3 minutter siden): Så da er det greit , bare fordi andre gjør det? Men , nei alle står ikke for det altså. Blant annet Jenny Skavlan fronter noe helt annet enn overforbruk. Den er jeg enig i.. Det var 1 person av kanskje 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 15. oktober #6777 Del Skrevet 15. oktober elskersommer skrev (6 minutter siden): Du må helt klart få ga din mening. Men kom gjerne med forslag på influencere som ikke har ett (over)forbruk på klær,vesker,negler,vipper,øyenbryn osv Det var ikke poenget mitt. Fordi at andre gjør det så unnskylder ikke det Stina 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. oktober #6778 Del Skrevet 15. oktober elskersommer skrev (15 minutter siden): Vel... Å si jeg blir krenka kan du bare legge fra deg🥰 jeg blir aldri krenka,sjalu eller misunnelig. Det genet er jeg ikke født med Å jeg er heller ingen dollete dame men jeg klarer og se att andre faktisk kan gjøre andre ting enn meg Jeg og evner det, men jeg ler likevel av de. Det må jeg da få lov til? Kan ikke du se at jeg ler av andre ting enn deg? Det er ikke sånn at fordi du blir krenka på ukjente mennesker vegne så skal jeg innrette meg etter det. Du får innrette deg etter at jeg, og flere med meg, syns hun fremstår helt latterlig sånn hun holder på. Det hun drev med tidligere var direkte ondskapsfullt, men det var vel greit det da? Siden det var Stina som var sånn mot andre? Hvorfor er hennes shitty oppførsel grei mens du og dine medsammensvorne sabler ned de som er negative her inne? Hvorfor går ikke du stille og rolig ut og finner på noe annet, om dette plager deg sånn? Stina kommer aldri til å se dine forsvarstaler (med mindre dere er venner, da) så du kan jo spare kreftene og bruke de der det blir hørt 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15. oktober #6779 Del Skrevet 15. oktober Palmemor skrev (1 minutt siden): Jeg og evner det, men jeg ler likevel av de. Det må jeg da få lov til? Kan ikke du se at jeg ler av andre ting enn deg? Det er ikke sånn at fordi du blir krenka på ukjente mennesker vegne så skal jeg innrette meg etter det. Du får innrette deg etter at jeg, og flere med meg, syns hun fremstår helt latterlig sånn hun holder på. Det hun drev med tidligere var direkte ondskapsfullt, men det var vel greit det da? Siden det var Stina som var sånn mot andre? Hvorfor er hennes shitty oppførsel grei mens du og dine medsammensvorne sabler ned de som er negative her inne? Hvorfor går ikke du stille og rolig ut og finner på noe annet, om dette plager deg sånn? Stina kommer aldri til å se dine forsvarstaler (med mindre dere er venner, da) så du kan jo spare kreftene og bruke de der det blir hørt This! Godt sagt!!👏🏼👏🏼 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 15. oktober #6780 Del Skrevet 15. oktober Palmemor skrev (32 minutter siden): Jeg og evner det, men jeg ler likevel av de. Det må jeg da få lov til? Kan ikke du se at jeg ler av andre ting enn deg? Det er ikke sånn at fordi du blir krenka på ukjente mennesker vegne så skal jeg innrette meg etter det. Du får innrette deg etter at jeg, og flere med meg, syns hun fremstår helt latterlig sånn hun holder på. Det hun drev med tidligere var direkte ondskapsfullt, men det var vel greit det da? Siden det var Stina som var sånn mot andre? Hvorfor er hennes shitty oppførsel grei mens du og dine medsammensvorne sabler ned de som er negative her inne? Hvorfor går ikke du stille og rolig ut og finner på noe annet, om dette plager deg sånn? Stina kommer aldri til å se dine forsvarstaler (med mindre dere er venner, da) så du kan jo spare kreftene og bruke de der det blir hørt Man skal da ikke le av andre mennesker.. det er jo bare.stygt gjort😞 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå