Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten bekymret for om PF får med seg fødselen. Når S skal lage både lyder og grimaser og lekke kroppsvæsker da blir vel PF sendt på gangen. Hun vil vel ikke vise seg for han i den tilstanden..

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

J.. skrev (2 timer siden):

Om hun vil kjøre "full glam" på barsel så påvirker det neppe deg eller dagen din.

Og for enkelte virker det ikke som så stor forskjell,så opptatt mange er av denne barberhøvelen..

Det påvirker i grunn veldig mange på sykehuset om hun bruker parfyme !

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (46 minutter siden):

Jeg er nesten bekymret for om PF får med seg fødselen. Når S skal lage både lyder og grimaser og lekke kroppsvæsker da blir vel PF sendt på gangen. Hun vil vel ikke vise seg for han i den tilstanden..

Har tenkt det samme. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (52 minutter siden):

Dojakitty skrev (5 minutter siden):

Har tenkt det samme. 

Ja, for hvorfor ikke lage egne scenarioer å ta henne på?🙃

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (13 timer siden):

Det er Stina selv som sier Peffedik.

Jeg har aldri hørt henne uttale navnet hans sånn 🤷‍♀️ og om hu en gang har slurvet med uttalen så er det jo teit å henge seg opp i det i all framtid. Trodde kanskje det var den automatiske tekstingen som gjorde at folk hang seg opp i det jeg. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Spurte deg om du hadde det siden du sammenligner deg selv med en som har silikon

Nå må du følge litt med for det er ikke meg du spurte om silikon. Men å bruke silikon som en begrunnelse for at hun ikke vil få egentid på barsel blir for dumt. I følge ammehjelpen opplever dem fleste med implantater ukomplisert amming.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (19 minutter siden):

Gå ut å lek a, du ødelegger morroa

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (15 minutter siden):

Jeg har aldri hørt henne uttale navnet hans sånn 🤷‍♀️ og om hu en gang har slurvet med uttalen så er det jo teit å henge seg opp i det i all framtid. Trodde kanskje det var den automatiske tekstingen som gjorde at folk hang seg opp i det jeg. 

Det er ikke bare én gang. Det er minst 10 ganger hver dag. Og hun sier Pefeddik. Og det er greit det. Mange med dobbeltnavn får jo navnene sine skvist sammen. Men det er gøy likevel 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 timer siden):

Har du silikon siden du sammenligner eksempelet du siterer?

Nei, men det at man har silikon gjør ikke automatisk at man må bruke mye mer tid på amming og at babyen ikke sover ...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (5 minutter siden):

Nei, men det at man har silikon gjør ikke automatisk at man må bruke mye mer tid på amming og at babyen ikke sover ...

Nei ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (3 timer siden):

Så flott at du fikk det fint til! Og så dumt at du hørte på alle andre istede for å tenke selv. Virker som du er bitter? Bra du følger egen magefølelse denne gang 👍🏻

Nå beskrev jeg en fysiologisk prossess som skjer hos alle kvinner og nyfødte som ammer, og ikke et «unntakstilfelle» som jeg vil si det er at babyen sover så mye at foreldrene kjeder seg. Det er forskjellen på ditt og mitt innlegg. 

Det er også forskjell på å barbere armhulene og det å kjøre full glam. Tror du forsto poenget mitt der. 

Tja, det er lenge siden og ikke noe jeg bruker mye tid på å tenke på altså, men jeg er en smule irritert kanskje, for at jeg ser nå at andre fortsatt blir latterliggjort for å tenke at de kanskje får noen minutter for seg selv.

Merkelig at jeg etter det har møtt på mange andre "unntakstilfeller" da. 😊

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun uttaler Per Fredrik litt fort og med en litt utydelig "r" , men det er fryktelig smålig å drive å mobbe henne for å si "Pefeddik" her inne. Hvis noen hadde vært i en face to face samtale med henne tror jeg hadde det ikke vært noe tvil om at det er Per Fredrik hun sier ..

Dessuten så hadde han vel korrigert henne selv om det var så fryktelig ille 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Det er ikke bare én gang. Det er minst 10 ganger hver dag. Og hun sier Pefeddik. Og det er greit det. Mange med dobbeltnavn får jo navnene sine skvist sammen. Men det er gøy likevel 

Og litt vanskelig å prate rent med så mye fillers i leppene. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (1 time siden):

Gå ut å lek a, du ødelegger morroa

Har ikke lyst, det regner og er kaldt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk si noe hyggelig nå og det er at man ser at Stina gleder seg veldig til babyen kommer. Det er en kjempe spennende tid hun er inne i nå og jeg misunner henne akkurat det❤️ 

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Helt usannsynlig er det faktisk ikke.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øyeblikk skrev (14 minutter siden):

Jeg skal faktisk si noe hyggelig nå og det er at man ser at Stina gleder seg veldig til babyen kommer. Det er en kjempe spennende tid hun er inne i nå og jeg misunner henne akkurat det❤️ 

Enig i det! Ikke at jeg er misunnelig men at hun åpenbart gleder seg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikk skrev (15 minutter siden):

Pass på - tror noen her inne får fysisk vondt av å lese positivitet om Stina👀

Marsipan123 skrev (10 minutter siden):

Helt usannsynlig er det faktisk ikke.. 

Mye i verden som er sannsynlig - det betyr ikke at man trenger å kritisere folk for ting som ikke har hendt😓

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 timer siden):

Og cloowwee da 😇

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikk skrev (38 minutter siden):

Skal fortsette på med å si at hun har ikke snakket om å anskaffe barnevakt på forhånd. Iallefall ikke som jeg har fått med meg😅 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...