Dojakitty Skrevet 11. oktober 2024 #6601 Del Skrevet 11. oktober 2024 Malmfrid skrev (7 minutter siden): Men skapene på sykehuset er så smale at jeg ser ikke for meg at du klarer å sortere ut alt mulig derfra. Kan være at de tenker å ha det stående i bilen så må PF løpe opp og ned med pakkene. Kjenner jeg blir oppriktig flau av å tenke på synet av de to komme rullende inn på føden med den bagasjen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 11. oktober 2024 #6602 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg barberte meg under armene på barsel begge gangene jeg 🙈var der 3 dager med begge. Tar jo bare 30sek, og er deilig å slippe at det stikker under armene synes jeg! 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. oktober 2024 #6603 Del Skrevet 11. oktober 2024 Mrshopalot skrev (1 time siden): Jeg barberte meg under armene på barsel begge gangene jeg 🙈var der 3 dager med begge. Tar jo bare 30sek, og er deilig å slippe at det stikker under armene synes jeg! Ser virkelig ikke problemet.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. oktober 2024 #6604 Del Skrevet 11. oktober 2024 Dojakitty skrev (2 timer siden): Greia er at jeg skjønner alt hun sier. At hun vil være komfortabel, at hun heller ønsker å ha med for mye enn for lite. Dette har jeg null problem med å skjønne, jeg er akkurat lik. Men jeg skjønner overhodet ikke prioriteringene. Jeg skjønner at hun overhodet ikke kan forstå hvordan det er å ha født,plutselig ha en baby der hele tiden som skal ha all oppmerksomhet. Men det som jeg sliter med er at hun tror oppriktig at det er sånn at «babyen sover mye og derfor kan jeg dusje når babyen kaster opp i håret mitt og det tar 10 minutt å krølle». PÅ FØDEN. Jeg skjønner overhodet ikke at det går an å tenke sånn i en alder av 30. Jeg tenkte også på at tjæææ ikke sikkert babyen din sover så mye, men igjen min første gjorde faktisk det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. oktober 2024 #6605 Del Skrevet 11. oktober 2024 Klink skrev (15 minutter siden): Jeg tenkte også på at tjæææ ikke sikkert babyen din sover så mye, men igjen min første gjorde faktisk det. Det gjorde begge mine også. Men jeg visste såpass at det var ikke sikkert!! Og kunne derfor ikke planlegge at jeg skulle stå på badet å krølle håret på føden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 11. oktober 2024 #6606 Del Skrevet 11. oktober 2024 Dojakitty skrev (3 minutter siden): Det gjorde begge mine også. Men jeg visste såpass at det var ikke sikkert!! Og kunne derfor ikke planlegge at jeg skulle stå på badet å krølle håret på føden. Men det gjør ingenting å ta med i tilfelle man får lyst og får tid? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. oktober 2024 #6607 Del Skrevet 11. oktober 2024 Klink skrev (Akkurat nå): Men det gjør ingenting å ta med i tilfelle man får lyst og får tid? Nei! Det er revnende likegyldig for meg hva folk gjør. Det som irriterer meg er når man snakker som om man er ekspert på noe man overhodet ikke vet en dritt om! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 11. oktober 2024 #6608 Del Skrevet 11. oktober 2024 Og hva med bikkja, som brått ikke får sitte ved bordet i en restaurant den dagen en baby skal ha plassen der? Håper det går smertefritt når en baby kommer i hus og skal ta over oppmerksomhet og plass. Så forresten gravidbildene i DB i går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 11. oktober 2024 #6609 Del Skrevet 11. oktober 2024 Dojakitty skrev (1 time siden): Nei! Det er revnende likegyldig for meg hva folk gjør. Du,det er det åpenbart ikke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. oktober 2024 #6610 Del Skrevet 11. oktober 2024 Syns grønnfargen bare så enda bedre ut nå som tapetet er oppe og man begynner å se hvordan rommet faktisk skal bli. Som jeg skrev tidligere i tråden når det kom så mye æsj og fysj-kommentarer om fargen 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. oktober 2024 #6611 Del Skrevet 11. oktober 2024 Øyeblikk skrev (3 minutter siden): Og hva med bikkja, som brått ikke får sitte ved bordet i en restaurant den dagen en baby skal ha plassen der? Håper det går smertefritt når en baby kommer i hus og skal ta over oppmerksomhet og plass. Så forresten gravidbildene i DB i går. Som regel går det helt fint. Og skulle det ikke gå fint så tenker jeg de finner en løsning på det. Har sett mer bortskjemte bikkjer enn det der som fint takler å få baby i hus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 11. oktober 2024 #6612 Del Skrevet 11. oktober 2024 Wenda skrev (Akkurat nå): Syns grønnfargen bare så enda bedre ut nå som tapetet er oppe og man begynner å se hvordan rommet faktisk skal bli. Som jeg skrev tidligere i tråden når det kom så mye æsj og fysj-kommentarer om fargen Ja noen farger kan se helt feile ut først - før man har fått på plass resten, der være seg både interiør og tapet. Heldigvis kan man male over hvis man angrer😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 11. oktober 2024 #6613 Del Skrevet 11. oktober 2024 Wenda skrev (Akkurat nå): Som regel går det helt fint. Og skulle det ikke gå fint så tenker jeg de finner en løsning på det. Har sett mer bortskjemte bikkjer enn det der som fint takler å få baby i hus Jau, tiden vil vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. oktober 2024 #6614 Del Skrevet 11. oktober 2024 Dojakitty skrev (4 timer siden): Håper hun kommer på flermannsrom Hvorfor håper du at hun får et kjipere barselopphold?🤔 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 11. oktober 2024 #6615 Del Skrevet 11. oktober 2024 Birdo skrev (7 minutter siden): Hvorfor håper du at hun får et kjipere barselopphold?🤔 Fordi hun fortjener å oppleve livets realiteter også, ikke bare være en diva. Og du sitter her og forsvarer dag ut og dag inn? 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. oktober 2024 #6616 Del Skrevet 11. oktober 2024 J.. skrev (55 minutter siden): Du,det er det åpenbart ikke. Ok🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. oktober 2024 #6617 Del Skrevet 11. oktober 2024 Birdo skrev (28 minutter siden): Hvorfor håper du at hun får et kjipere barselopphold?🤔 Fordi hun trenger en real realitycheck 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 11. oktober 2024 #6618 Del Skrevet 11. oktober 2024 Jeg synes det er veldig koselig hvordan de ordner babyrommet. Til motsetning fra andre med veldig minimalistiske og beige rom. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. oktober 2024 #6619 Del Skrevet 11. oktober 2024 (endret) Så herlig at de har pusset opp babyrommet med noe annet enn innstavennlig beige! Endret 11. oktober 2024 av FruRosa Tastefeil 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 11. oktober 2024 #6620 Del Skrevet 11. oktober 2024 Dojakitty skrev (25 minutter siden): Fordi hun trenger en real realitycheck Syntes egentlig det er sjukt at det fortsatt er flermannsrom på barsel i Norge. Tenk å ikke unne noen trygghet og ro etter fødsel. Uansett person. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå