Dojakitty Skrevet 9. oktober 2024 #6541 Skrevet 9. oktober 2024 Malmfrid skrev (2 timer siden): Du har tenkt på det meste når du til og med tar med egen mikrofiberklut til linsene på kamera. WHAT??😂😂😂 8
JegErIkkeMeg Skrevet 9. oktober 2024 #6542 Skrevet 9. oktober 2024 (endret) J.. skrev (54 minutter siden): Da er jo åpenbart skaden ikke "fake",slik du påsto.. Hun har skadet nakken ifm. det (men aldri sagt noe direkte om hva som var galt), men hun har ikke en kronisk nakkeskade som gjør at hun ikke kan bære handleposer. Det er DET som er fake. Endret 9. oktober 2024 av HalloDoktor 7 4
Hammerhai Skrevet 9. oktober 2024 #6543 Skrevet 9. oktober 2024 Eyr skrev (2 timer siden): Var innom å sjekket den lista hennes nå. Visste ikke at fødekjole var en ting jeg. Måtte google🙈 Mange influencere som skryter av den 🙊 3
Palmemor Skrevet 9. oktober 2024 #6544 Skrevet 9. oktober 2024 J.. skrev (2 timer siden): Da er jo åpenbart skaden ikke "fake",slik du påsto.. Hvis du ser det andre svaret her så skjønner du hva jeg mente. Jeg har også nakkeskader. Og prolapser i korsrygg og nakke. Men jeg er ikke invalid av den grunn. Får du betalt pr gang du forsvarer henne? 7 5
Marsipan123 Skrevet 9. oktober 2024 #6545 Skrevet 9. oktober 2024 Hammerhai skrev (5 timer siden): Mange influencere som skryter av den 🙊 Vil ikke sjukehuset at du bruker sykehusskjortene som de har der? Med tanke på bakterier og «dritt» som folk kan dra med seg hjemmefra? Eller er den tida over? Det var strengt før. Var ikke snakk om å sette en barbeint fot på gulvet en gang. 7
Melus Skrevet 9. oktober 2024 #6546 Skrevet 9. oktober 2024 Marsipan123 skrev (1 minutt siden): Vil ikke sjukehuset at du bruker sykehusskjortene som de har der? Med tanke på bakterier og «dritt» som folk kan dra med seg hjemmefra? Eller er den tida over? Det var strengt før. Var ikke snakk om å sette en barbeint fot på gulvet en gang. Nå kan man gå i det man selv ønsker 2 3
Hammerhai Skrevet 9. oktober 2024 #6547 Skrevet 9. oktober 2024 Marsipan123 skrev (51 minutter siden): Vil ikke sjukehuset at du bruker sykehusskjortene som de har der? Med tanke på bakterier og «dritt» som folk kan dra med seg hjemmefra? Eller er den tida over? Det var strengt før. Var ikke snakk om å sette en barbeint fot på gulvet en gang. Blir oppfordret til å bruke eget tøy om man kan generelt på sykehus. jeg fødte forsåvidt naken og levde i sykehusskjorta og buskene etterpå. Var lett med amming og jeg tok ikke sjans med blodsøl på mine egne bukser 😅
Eyr Skrevet 9. oktober 2024 #6548 Skrevet 9. oktober 2024 Hammerhai skrev (7 minutter siden): Blir oppfordret til å bruke eget tøy om man kan generelt på sykehus. jeg fødte forsåvidt naken og levde i sykehusskjorta og buskene etterpå. Var lett med amming og jeg tok ikke sjans med blodsøl på mine egne bukser 😅 Synes det er digg å slaske rundt i den skjorta jeg uten dårlig samvittighet. 🥳 3 1
Nussepus Skrevet 9. oktober 2024 #6549 Skrevet 9. oktober 2024 Hammerhai skrev (9 minutter siden): Blir oppfordret til å bruke eget tøy om man kan generelt på sykehus. jeg fødte forsåvidt naken og levde i sykehusskjorta og buskene etterpå. Var lett med amming og jeg tok ikke sjans med blodsøl på mine egne bukser 😅 Buskene🤣🤣. Sorry. Sov lite i natt og har skikkelig dårlig humor akkurat nå. Men så for meg sykehusskjorte og granbar🙈. Autocorret er artig innimellom. 5 4
Hammerhai Skrevet 9. oktober 2024 #6550 Skrevet 9. oktober 2024 Nussepus skrev (4 minutter siden): Buskene🤣🤣. Sorry. Sov lite i natt og har skikkelig dårlig humor akkurat nå. Men så for meg sykehusskjorte og granbar🙈. Autocorret er artig innimellom. 😂😂😅
Illusen Skrevet 9. oktober 2024 #6551 Skrevet 9. oktober 2024 Malmfrid skrev (10 timer siden): Du har tenkt på det meste når du til og med tar med egen mikrofiberklut til linsene på kamera. Syns det var fascinerende med ni poser sukkerfritt godteri også. (hun presiserer jo alltid hvor lite hun spiser av denslags om gangen…) Mulig hun har tenkt å bli der til over nyttår ^^ 14 8
Eggedoris Skrevet 10. oktober 2024 #6552 Skrevet 10. oktober 2024 Illusen skrev (13 timer siden): Syns det var fascinerende med ni poser sukkerfritt godteri også. (hun presiserer jo alltid hvor lite hun spiser av denslags om gangen…) Mulig hun har tenkt å bli der til over nyttår ^^ 🤣😭🤣 2
Orly Skrevet 10. oktober 2024 #6553 Skrevet 10. oktober 2024 Marsipan123 skrev (14 timer siden): Vil ikke sjukehuset at du bruker sykehusskjortene som de har der? Med tanke på bakterier og «dritt» som folk kan dra med seg hjemmefra? Eller er den tida over? Det var strengt før. Var ikke snakk om å sette en barbeint fot på gulvet en gang. Det må være lenge siden , brukte egne klær for 17 år siden også 1
Gjest Malmfrid Skrevet 10. oktober 2024 #6554 Skrevet 10. oktober 2024 Illusen skrev (13 timer siden): Syns det var fascinerende med ni poser sukkerfritt godteri også. (hun presiserer jo alltid hvor lite hun spiser av denslags om gangen…) Mulig hun har tenkt å bli der til over nyttår ^^ Det er jo helt vanvittig. Husker ennå den gangen jeg spiste en eske Dent på videregående-eksamen 😂
lillebamsemums Skrevet 10. oktober 2024 #6555 Skrevet 10. oktober 2024 Føler hun igjen tolker kritikken helt feil og nå klager over det for å vekke reaksjoner. Det er helt normalt at en førstegangsfødende pakker alt for mye. De får masse tips fra ulike personer og leser sikkert seg opp en del. Man har jo ulike preposisjoner og hva man tror man kommer til å foretrekke. De fleste pr dags dato er ikke på sykehuset i 3 dager med mindre det har vært komplikasjoner under eller etter fødsel med barn eller mor. Vi har reise vei på nesten 2 timer til sykehuset. Så vi har fått ganske grei beskjed av jordmor om å være på barselavdelingen til 48 timers kontrollen er tatt. Men de som bor nærmere sykehus/jordmor sender de ofte hjem relativt fort. (Dette er også ulikt fra kommune til kommune og fra sykehus til sykehus, kommer helt an på kapasiteten osv). 4
Palmemor Skrevet 10. oktober 2024 #6556 Skrevet 10. oktober 2024 Malmfrid skrev (8 minutter siden): Det er jo helt vanvittig. Husker ennå den gangen jeg spiste en eske Dent på videregående-eksamen 😂 Og jeg husker jeg tylla i meg en liten boks sukkerfritt godis på vei til jobb. Skjønte ikke sammenhengen og var sikker på jeg hadde blindtarmbetennelse. Måtte dra fra jobb for å reise til legen. Noe så pinlig 2 3
Angel75 Skrevet 10. oktober 2024 #6557 Skrevet 10. oktober 2024 Illusen skrev (14 timer siden): Syns det var fascinerende med ni poser sukkerfritt godteri også. (hun presiserer jo alltid hvor lite hun spiser av denslags om gangen…) Mulig hun har tenkt å bli der til over nyttår ^^ Og 3 parfymer 😳 Sykehus, andre mennesker, nyfødte babyer. Ser hun det ikke? 😓 13
Dojakitty Skrevet 10. oktober 2024 #6558 Skrevet 10. oktober 2024 Angel75 skrev (Akkurat nå): Og 3 parfymer 😳 Sykehus, andre mennesker, nyfødte babyer. Ser hun det ikke? 😓 Har hun seriøst pakket med 3 parfymer?! Herregud, jeg trodde faktisk ikke det var SÅ dystert i topplokket 18
Dojakitty Skrevet 10. oktober 2024 #6559 Skrevet 10. oktober 2024 (endret) «Den bebien kommer til å sove en del, så om han spyr i håret mitt er jeg keen på å dusje å style meg» Sier det kun tar 10 min å krølle håret,men glemmer at hun ca annenhver dag klager over hvor EKSTREMT LANG TID det tar å vaske håret og tørke det Om hvorfor hun skal ha krølltang med på føden. Jeg er seriøst tom for ord. Endret 10. oktober 2024 av Dojakitty 19 2
Moppeguri Skrevet 10. oktober 2024 #6560 Skrevet 10. oktober 2024 Dojakitty skrev (12 minutter siden): «Den bebien kommer til å sove en del, så om han spyr i håret mitt er jeg keen på å dusje å style meg» Sier det kun tar 10 min å krølle håret,men glemmer at hun ca annenhver dag klager over hvor EKSTREMT LANG TID det tar å vaske håret og tørke det Om hvorfor hun skal ha krølltang med på føden. Jeg er seriøst tom for ord. Jeg tenker akkurat det samme Kjente jeg ble mest tom for ord da hun forklarte hvor uaktuelt det var å gå 3 dager uten å barbere seg under armene .... Akkurat DET er kanskje det jeg ville bekymret meg minst for 16 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå