Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (Akkurat nå):

Lurer på hva folk gjør på stranda jeg - går de med bind for øynene for å ikke se hud?🤣

Det er nok litt forskjellige generasjoner i denne chatten 🤭

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hammerhai skrev (6 minutter siden):

Ooooog når har hun sagt dette? 

Har man ikke verdighet om man har store bryster og kløft?

Hun trenger ikke si det. Hun kan ikke løfte en bærepose fordi hun har nakkeskader. Ikke i verden om hun kommer til å amme. 

forskjell på å ha det og å vise det frem. Men for all del. Beskytt henne med nebb og klør. Når man stiller seg til spott og spe for hele landet må man faktisk tåle at folk kritiserer 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (7 minutter siden):

Nei, hun har. Hun kommer ikke til å amme. Men det er samma det. Unger vokser fint opp med flasker og 

Jeg blir på ingen måte provosert av pupper, men det er da ikke nødvendig å skvise de opp i ansiktet på folk. Det går an å ha litt verdighet. En dag sitter barna hennes å ser dette. 

Veeel, skvise de opp i ansiktet på folk? Om du går inn på hennes story’s så kan man vel heller si at du skviser ansiktet ditt opp i puppene hennes? 😂 er bare å droppe å følge henne, eller se på hennes story’s

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (8 minutter siden):

Enig.... men var gårdsdagen noe bedre da 😅 onlyfans sier jeg bare.

Screenshot_20241008_115212_Snapchat.jpg

Synes det er gøy at hun deler strikkeprosjektene sine og erfaringer med garn og sånt, men fyyy så flaut om jeg skulle sittet på jobb, bussen, biblioteket eller hvor som helst hvor jeg risikerer at noen ser hva jeg ser på mobilen også sitter hun der med seriøst begge jura ute. Hun prøvde jo å heise opp den toppen flere ganger uten at det hjalp noe nevneverdig så det er jo tydelig at hun merker at det er litt vel luftig. Jeg bare fatter ikke behovet for å se ut som en oppblåsbar dukke, og i hvertfall ikke i kontekst av strikking?

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 minutter siden):

Lurer på hva folk gjør på stranda jeg - går de med bind for øynene for å ikke se hud?🤣

Hahaha ja!!!bind for øya og hetter på alle! 😂😂😂 Hahahah! Såååå sinnsykt fett vettu. 😂😂😂😂 orker ikke hud! Hahaha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (20 minutter siden):

Enig.... men var gårdsdagen noe bedre da 😅 onlyfans sier jeg bare.

Screenshot_20241008_115212_Snapchat.jpg

Tenker ikke folk med store pupper på tyngdekraften? Å gå uten støtte ødelegger pupper som ellers er ganske fine.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (13 minutter siden):

Hun trenger ikke si det. Hun kan ikke løfte en bærepose fordi hun har nakkeskader. Ikke i verden om hun kommer til å amme. 

forskjell på å ha det og å vise det frem. Men for all del. Beskytt henne med nebb og klør. Når man stiller seg til spott og spe for hele landet må man faktisk tåle at folk kritiserer 

Da er det faktisk du som har forhåndsbestemt at hun ikke skal amme. Når hun ikke har sagt det selv. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (13 minutter siden):

Hihi ja 🫢🫢 mange av oss er voksne 

Minn meg på å skrive et unnskyld brev til guttene mine for at jeg gikk med bikinikropp på festival med melkespreng 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (14 minutter siden):

Veeel, skvise de opp i ansiktet på folk? Om du går inn på hennes story’s så kan man vel heller si at du skviser ansiktet ditt opp i puppene hennes? 😂 er bare å droppe å følge henne, eller se på hennes story’s

🤣

Palmemor skrev (14 minutter siden):

Hihi ja 🫢🫢 mange av oss er voksne 

jøss, kunne lurt meg🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men jeg har reagert på at Stina og PF flere ganger har latt hunden sitte på stolene på restaurant/hotell, drikker og spiser av serviset der. Jeg har selv en liten hund og skal innrømme at jeg har hatt min på fanget ute på kafe etc, men da har hun sittet på kun meg mtp allergi på puter/tepper. Glass og tallerkner blir selvsagt vasket før neste gjest bruker det, men poenget er at hunder spiser dritt, og at en hund drikker av samme glass som meg syntes jeg er ekkelt😅 

Endret av hverdagsglitter
korter ned teksten
  • Liker 5
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hverdagsglitter skrev (Akkurat nå):

Litt off topic, men jeg har reagert på at Stina og PF flere ganger har latt hunden sitte på stolene på restaurant/hotell, drikker og spiser av serviset der. Jeg har selv en liten hund og skal innrømme at jeg har hatt min på fanget ute på kafe etc, men da har hun sittet på kun meg mtp allergi på puter/tepper. Glass og tallerkner blir selvsagt vasket før neste gjest bruker det, men det er ikke poenget heller at man kan bli smittet av noe lugubert. Poenget er at hunder spiser dritt, og prinsippet om at en hund drikker av samme glass som meg syntes jeg er ekkelt😅 

Folk vasker ikke hendene etter de har tørket seg heller, så ville vært like bekymret for det isåfall. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men jeg har reagert på at Stina og PF flere ganger har latt hunden sitte på stolene på restaurant/hotell, drikker og spiser av serviset der. Jeg har selv en liten hund og skal innrømme at jeg har hatt min på fanget ute på kafe etc, men da har hun sittet på kun meg mtp allergi på puter/tepper. Glass og tallerkner blir selvsagt vasket før neste gjest bruker det, men det er ikke poenget heller at man kan bli smittet av noe lugubert. Poenget er at hunder spiser dritt, og prinsippet om at en hund drikker av samme glass som meg syntes jeg er ekkelt😅 

Dette svarte PF på i går. Han mente at det ble så godt vasket at det ikke spilte noe rolle. Jeg har mer enn én gang fått glass på restaurant med leppemerker på, så renholdet er ikke tipp topp overalt 🙈 Jeg syns og det er veldig ekkelt 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Ikke sant. 

Ville du lagt ut storyes på snap hvor puppene dine var i fokus? Melkespreng eller ei?

Hadde gitt så faen så ja 🫡

Men tror pupper i fokus er to forskjellige ting for deg og meg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Malmfrid
Hammerhai skrev (35 minutter siden):

Ooooog når har hun sagt dette? 

Har man ikke verdighet om man har store bryster og kløft?

Det er lov å si hva man synes om ting - og når det er så ekstremt som er så hadde det nesten vært rart om det ikke var blitt nevnt. 
Jeg tåler også å se bryster - men det er ikke vanlig å gå slik. Det er mulig at man blir sånn av å være influenser og ikke trenge forholde seg til kotyme og reglement på arbeidsplassen. 

Det er bare ikke fint å gå sånn - men det synes tydeligvis hun selv og da har hun selvsagt lov. Nå er ikke hun det jeg forbinder med klasse og stil så jeg blir ikke sjokkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 minutt siden):

Dette svarte PF på i går. Han mente at det ble så godt vasket at det ikke spilte noe rolle. Jeg har mer enn én gang fått glass på restaurant med leppemerker på, så renholdet er ikke tipp topp overalt 🙈 Jeg syns og det er veldig ekkelt 

Ja, jeg så også svaret hans og mener det blir for tynt. Det stemmer at restauranter nærmest koker glass etc. i industriell vaskemaskin, og de fleste steder er flinke på renhold. Men, prinsippet er at det er ment for mennesker og ikke dyr. Og ja, mennesker kan også være uhygeniske, men forskjellen er som sagt at hunder faktisk ruller seg og spiser bæsj om de kan😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (Akkurat nå):

Hadde gitt så faen så ja 🫡

Men tror pupper i fokus er to forskjellige ting for deg og meg

Oki. Da er det åpenbart at vi lever på to forskjellige planeter. Hadde jeg vist meg frem sånn hadde jeg nok fått en og annen konsekvens. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (5 minutter siden):

Folk vasker ikke hendene etter de har tørket seg heller, så ville vært like bekymret for det isåfall. 

Jeg er enig i at folk også kan være uhygeniske, men poenget her var at hunders tunge ikke har noe å gjøre i vannglass mennesker drikker av på en offentlig restaurant.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hverdagsglitter skrev (8 minutter siden):

Litt off topic, men jeg har reagert på at Stina og PF flere ganger har latt hunden sitte på stolene på restaurant/hotell, drikker og spiser av serviset der. Jeg har selv en liten hund og skal innrømme at jeg har hatt min på fanget ute på kafe etc, men da har hun sittet på kun meg mtp allergi på puter/tepper. Glass og tallerkner blir selvsagt vasket før neste gjest bruker det, men poenget er at hunder spiser dritt, og at en hund drikker av samme glass som meg syntes jeg er ekkelt😅 

Den hunden har ingen grenser. Stressa, utilpass og bortskjemt. Bør holdes langt unna en baby.

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at folk også kan være uhygeniske, men poenget her var at hunders tunge ikke har noe å gjøre i vannglass mennesker drikker av på en offentlig restaurant.

Her har jeg ikke tenkt til å forsvare noe som helst 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
introvert_ skrev (Akkurat nå):

Den hunden har ingen grenser. Stressa, utilpass og bortskjemt. Bør holdes langt unna en baby.

Den behandles som en baby og det er så galt som det kan bli. Det er det som er faren med små søte hunder - de blir ikke behandlet som en hund. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...