Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Gjest winterchild
Nussepus skrev (19 minutter siden):

Selvsentrert, egoistisk, navlebeskuende og nevnte jeg selvsentrert? Ja kjempekoselig. 

Inte min upplevelse av henne men oki 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krysser fingrene for at ingen gir henne for store håp på at barnet kommer før, selv om han har sunket. Han kan fint gå opp igjen ☺️ hun virket litt små stresset pga kommentaren hun fikk i spørre runden i dag 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (På 2.10.2024 den 14.18):

Bare jeg som syntes fargen er grusom? 🤭🤭

Nope, helt jævlig. Er sånn fæl gammel grønn farge man finner i 60 - talls hus 🤮 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker grønt, og syntes det er egentlig litt kult at de har valgt et mer fargerikt rom. Spesielt i en tid nå som alt skal være lyse pastell farger, eller generelt bare hvit! vi har selv akkurat malt et barnerom gult, med en hvit kontrast vegg. Ønsket også en kul tapet, men det ble litt dyrt! går se om vi kan fikse det i senere tid :) Gleder meg til å se det ferdige rommet, med dragen og tapeten som de hadde valgt ut

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva hun skal gjøre når hun har født og ikke skal ha de 2 timers lange oppdateringene hver jævla uke. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 timer siden):

Lurer på hva hun skal gjøre når hun har født og ikke skal ha de 2 timers lange oppdateringene hver jævla uke. 

To extra knekkebrød til frokost så er den første timen susa bort med intetsigende og gjentagende jabbing fra dagen før .....

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer oppriktig på hva Stina gjør med ting som shoppes om pefedikk skal bort en periode. Lar det ligge i bilen til han kommer hjem? Flaks hun har en mann som er hjemme hele dagen...

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (9 timer siden):

Jeg lurer oppriktig på hva Stina gjør med ting som shoppes om pefedikk skal bort en periode. Lar det ligge i bilen til han kommer hjem? Flaks hun har en mann som er hjemme hele dagen...

Hun bærer det såklart inn, som hun har gjort mange ganger før. Men sålene PER FREDRIK er hjemme og ikke har noe imot å gjøre det, så hvorfor ikke? Hvorfor plager det folk så sinnsykt at han hjelper til?

Endret av Birdo
En ekstra bokstav
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Hun bærer det såklart inn, som hun har gjort mange ganger før. Men sålene PER FREDRIKK er hjemme og ikke har noe imot å gjøre det, så hvorfor ikke? Hvorfor plager det folk så sinnsykt at han hjelper til?

Det har da også skjedd at han ikke er hjemme akkurat når hun kommer hjem, men kommer hjem om et par timer, og da har hun latt det ligge... 😅 For min del er ikke problemet AT han hjelper til, men det at hun fremstiller seg så hjelpeløs og gang på gang påstår at "de tre nakkeskadene" er årsaken til at hun ikke kan bære inn posene - noe som jeg tror bare er bullshit. Hadde hun hatt en faktisk så alvorlig nakkeskade, så hadde hun (burde i alle fall) hatt oppfølging av en god fysioterapeut/ortoped 😊

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HalloDoktor skrev (3 minutter siden):

Det har da også skjedd at han ikke er hjemme akkurat når hun kommer hjem, men kommer hjem om et par timer, og da har hun latt det ligge... 😅 For min del er ikke problemet AT han hjelper til, men det at hun fremstiller seg så hjelpeløs og gang på gang påstår at "de tre nakkeskadene" er årsaken til at hun ikke kan bære inn posene - noe som jeg tror bare er bullshit. Hadde hun hatt en faktisk så alvorlig nakkeskade, så hadde hun (burde i alle fall) hatt oppfølging av en god fysioterapeut/ortoped 😊

Ja, også har det flere ganger skjedd at hun har bært inn selv fordi han ikke har vært hjemme. Hun bærer de jo til bilen selv, så det er ikke sånn at hun ikke klarer det. Hva hennes skader angår, så legger jeg meg ikke opp i det - jeg har ingen grunn til å bry meg😅

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HalloDoktor skrev (8 minutter siden):

Den nakkeskaden er så fake at halve kunne vært nok. Men hun vet å melke den for oppmerksomhet. Har aldri noensinne sett antydning til at hun har smerter, og hu flakser den nakken hit og dit akkurat som hu finner det for godt. Jeg kan og være lat når jeg får mulighet, men da er jeg lat. At jeg har 2 prolapser i nakken og en i korsryggen gjør meg ikke invalid og ute av stand til å bære mine egne poser. Men det er digg å slippe 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallooo! Hva skjer med å ha på den toppen som åpenbart er for liten!! Og kan ho knappe igjen øverste knappen? Ser jo ut som vi ska få hele bryspartiet i frokosten😳😳😳😳

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cornett skrev (3 minutter siden):

Hallooo! Hva skjer med å ha på den toppen som åpenbart er for liten!! Og kan ho knappe igjen øverste knappen? Ser jo ut som vi ska få hele bryspartiet i frokosten😳😳😳😳

Like everyday… håper hun kler på seg når ungen kommer 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Like everyday… håper hun kler på seg når ungen kommer 

Fordi med en nyfødt så ønsker man hvertfall ikke å ha brystene lett tilgjengelig 🫡 huffamei

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malmfrid
Hammerhai skrev (1 minutt siden):

Fordi med en nyfødt så ønsker man hvertfall ikke å ha brystene lett tilgjengelig 🫡 huffamei

Forskjell på å ha melk tilgjengelig for en baby og ha brystene på utstilling til alle sine følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cornett skrev (27 minutter siden):

Enig.... men var gårdsdagen noe bedre da 😅 onlyfans sier jeg bare.

Screenshot_20241008_115212_Snapchat.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (1 minutt siden):

Har du forhåndsbestemt deg for at hun ikke skal amme?

neida jeg er nok bare fra den generasjonen som ikke blir provosert av pupper 🫡 

Nei, hun har. Hun kommer ikke til å amme. Men det er samma det. Unger vokser fint opp med flasker og 

Jeg blir på ingen måte provosert av pupper, men det er da ikke nødvendig å skvise de opp i ansiktet på folk. Det går an å ha litt verdighet. En dag sitter barna hennes å ser dette. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Nei, hun har. Hun kommer ikke til å amme. Men det er samma det. Unger vokser fint opp med flasker og 

Jeg blir på ingen måte provosert av pupper, men det er da ikke nødvendig å skvise de opp i ansiktet på folk. Det går an å ha litt verdighet. En dag sitter barna hennes å ser dette. 

Ooooog når har hun sagt dette? 

Har man ikke verdighet om man har store bryster og kløft?

Endret av Hammerhai
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (5 minutter siden):

Ooooog når har hun sagt dette? 

Har man ikke verdighet om man har store bryster og kløft?

Lurer på hva folk gjør på stranda jeg - går de med bind for øynene for å ikke se hud?🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...