Lzzy Skrevet 22. september #6301 Del Skrevet 22. september Palmemor skrev (4 timer siden): Det forbruket de har er perverst . Bare til én tacomiddag handler de for mer enn hva vi gjør for en uke, til 5 stk Og måten de grabber og kaster maten oppi kurva er også en greie. De gjorde det iallefall før, har sluttet å følge. Takk og lov 😅 Men ser jo her at alt går i samme duren fortsatt. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 22. september #6302 Del Skrevet 22. september (endret) Jeg må si Stina er i god form så langt på vei i graviditeten når hun fint klarer å gå minimum 10 000 skritt på asfalt og brostein i Krakow, uten å bli sliten i kropp og hode. Hun sa vel det at så lenge hun tisset ofte så fikk hun ikke kynnere🤔 Jeg får nesten inntrykk av at hun er i bedre form når hun er på ferie enn hjemme, eller så er det det at hun ikke kjenner så godt etter symptomer når hun er på ferie fordi fokuset hennes er på andre ting? Endret 23. september av Tough cookie 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. september #6303 Del Skrevet 23. september Tough cookie skrev (7 timer siden): Jeg må si Stina er i god form så langt på vei i graviditeten når hun fint klarer å gå minimum 10 000 skritt på asfalt og brostein i Krakow, uten å bli sliten i kropp og hode. Hun sa vel det at så lenge hun tisset ofte så fikk hun ikke kynnere🤔 Jeg får nesten inntrykk av at hun er i bedre form når hun er på ferie enn hjemme, eller så er det det at hun ikke kjenner så godt etter symptomer når hun er på ferie fordi fokuset hennes er på andre ting? Er vel noe i det at man ikke har så god tid til å kjenne etter. Hun gjør jo ingenting annet hjemme enn å dulle seg inn i sin egen selvmedlidenhet 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. september #6304 Del Skrevet 23. september Labbus skrev (10 timer siden): De har jo et helt standard hus,absolutt ingenting på innsiden som er verd mye i kr og øre Nei, det har jeg da heller ikke påstått. Det er jo ikea over hele linja. Og minimalt med ting. Men hun fronter likevel ett pengebruk som er helt hinsides all fornuft 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. september #6305 Del Skrevet 23. september DysterPytten skrev (11 timer siden): Ja, det er drøyt, men pefedik spiser jo ernome mengder mat. Enorme. Fascinerende da at hun glemte å pakke med seg kynnerene da hun dro. Han spiser mye ja, men han trenger det jo. Det koster å vedlikeholde den kroppen så sånn sett skjønner jeg det, men de har jo en sammensetning i matveien som jeg ikke skjønner skal være godt for noe. Hehe, ja var vel ingen seere som minnet henne på det da, siden hun måtte ha hjelp til å velge kjoler... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 23. september #6306 Del Skrevet 23. september Palmemor skrev (7 timer siden): Han spiser mye ja, men han trenger det jo. Det koster å vedlikeholde den kroppen så sånn sett skjønner jeg det, men de har jo en sammensetning i matveien som jeg ikke skjønner skal være godt for noe. Hehe, ja var vel ingen seere som minnet henne på det da, siden hun måtte ha hjelp til å velge kjoler... Ja, absolutt! Det var egentlig det jeg mente når noen skrev de hadde "stor" taco, at han spiser mye og derfor må de ha det på en måte 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23. september #6307 Del Skrevet 23. september DysterPytten skrev (4 minutter siden): Ja, absolutt! Det var egentlig det jeg mente når noen skrev de hadde "stor" taco, at han spiser mye og derfor må de ha det på en måte 😅 Ah! Da er jeg med 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marotsia Skrevet 23. september #6308 Del Skrevet 23. september Jeg har fulgt begge en stund og har et bedre bilde av de nå enn jeg hadde før, gjennom bloggeren osv. Men jeg syns Stina virker litt mer overflatisk til babyen enn PK, han snakker om ting som blir hyggelig å gjøre sammen, lese , ta med ungen ut, osv. Men har ikke hørt et ord fra Stina om slike ting, kunn overflatiske ting som søvn, få igjen kroppen, amme og begge ta like stort ansvar. Mulig hun har mange tanker slik bare at hun ikke deler det. Men syns hele baby situasjonen blir så overflatisk og selvsentrert fra hennes side. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 23. september #6309 Del Skrevet 23. september Marotsia skrev (2 timer siden): Jeg har fulgt begge en stund og har et bedre bilde av de nå enn jeg hadde før, gjennom bloggeren osv. Men jeg syns Stina virker litt mer overflatisk til babyen enn PK, han snakker om ting som blir hyggelig å gjøre sammen, lese , ta med ungen ut, osv. Men har ikke hørt et ord fra Stina om slike ting, kunn overflatiske ting som søvn, få igjen kroppen, amme og begge ta like stort ansvar. Mulig hun har mange tanker slik bare at hun ikke deler det. Men syns hele baby situasjonen blir så overflatisk og selvsentrert fra hennes side. tror dette er grunnen til at folk tror hun ble litt skuffet over at det ikke var en jente. har en samboer i samme situasjon. Vet han ønsket seg gutt mest, men dette er vårt første barn og vi ønsker flere! Han ble jo glad, men tror interessen hadde vært litt større om det var gutt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 24. september #6310 Del Skrevet 24. september Marotsia skrev (12 timer siden): Jeg har fulgt begge en stund og har et bedre bilde av de nå enn jeg hadde før, gjennom bloggeren osv. Men jeg syns Stina virker litt mer overflatisk til babyen enn PK, han snakker om ting som blir hyggelig å gjøre sammen, lese , ta med ungen ut, osv. Men har ikke hørt et ord fra Stina om slike ting, kunn overflatiske ting som søvn, få igjen kroppen, amme og begge ta like stort ansvar. Mulig hun har mange tanker slik bare at hun ikke deler det. Men syns hele baby situasjonen blir så overflatisk og selvsentrert fra hennes side. Jeg forstår ikke det med at gravide sier at de gleder seg til å få tilbake egen kropp, at kroppen er til utlån og utsagn i den gata. Jeg synes det er ufint og litt følelsesløst. En annen ting jeg tenkte på var at hun sa at ingen skal ha «trynet sitt» i ansiktet på babyen. Altså, kan være enige om det er perifere kjente, men friske familiemedlemmer bør vel få klemme babyen..? Det er vel rimelig normalt. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. september #6311 Del Skrevet 24. september Jeg er imponert over at hun, som ifølge henne selv sliter med kvalme, bestiller så mange (sukkerfrie) kakestykker. Jeg blir kvalm bare av bildet. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. september #6312 Del Skrevet 24. september FruRosa skrev (34 minutter siden): Jeg er imponert over at hun, som ifølge henne selv sliter med kvalme, bestiller så mange (sukkerfrie) kakestykker. Jeg blir kvalm bare av bildet. Jeg er enda mer imponert (les misunnelig) over at hu kan spise de mengdene hun gjør uten å røre på seg. For 3 kilometer på halvannen timer _er_ ikke trening... Bare det bildet der gir meg sure oppstøt 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 24. september #6313 Del Skrevet 24. september Palmemor skrev (5 minutter siden): Jeg er enda mer imponert (les misunnelig) over at hu kan spise de mengdene hun gjør uten å røre på seg. For 3 kilometer på halvannen timer _er_ ikke trening... Bare det bildet der gir meg sure oppstøt Ikke sant, sukkerfritt er ikke det samme som kalorifritt 😏 men tror vi på at hun spiser opp alt dette? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 24. september #6314 Del Skrevet 24. september Marsipan123 skrev (1 time siden): Jeg forstår ikke det med at gravide sier at de gleder seg til å få tilbake egen kropp, at kroppen er til utlån og utsagn i den gata. Jeg synes det er ufint og litt følelsesløst. En annen ting jeg tenkte på var at hun sa at ingen skal ha «trynet sitt» i ansiktet på babyen. Altså, kan være enige om det er perifere kjente, men friske familiemedlemmer bør vel få klemme babyen..? Det er vel rimelig normalt. Har du vært gravid? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. september #6315 Del Skrevet 24. september Pidla skrev (1 time siden): Ikke sant, sukkerfritt er ikke det samme som kalorifritt 😏 men tror vi på at hun spiser opp alt dette? Hun spiste ikke opp alt, men bare å bestille de mengdene... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. september #6316 Del Skrevet 24. september Pidla skrev (1 time siden): Ikke sant, sukkerfritt er ikke det samme som kalorifritt 😏 men tror vi på at hun spiser opp alt dette? Nei, mest sannsynlig gjør hun jo ikke det. Men da er det jo enda verre å bestille alt det der 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 24. september #6317 Del Skrevet 24. september Marsipan123 skrev (2 timer siden): Jeg forstår ikke det med at gravide sier at de gleder seg til å få tilbake egen kropp, at kroppen er til utlån og utsagn i den gata. Jeg synes det er ufint og litt følelsesløst. En annen ting jeg tenkte på var at hun sa at ingen skal ha «trynet sitt» i ansiktet på babyen. Altså, kan være enige om det er perifere kjente, men friske familiemedlemmer bør vel få klemme babyen..? Det er vel rimelig normalt. Tror dette kommer veldig an på hvordan de/hun opplever graviditeten. Jeg selv også føler veldig på det. Selv om jeg er i «fin form» i følge jordmor osv. men kroppen er i veldig mye endring under en graviditet og enkelte (inkludert meg selv) føler kanskje de mister seg selv litt. Det er lite mannen i forholdet kan gjøre med ryggsmertene, det sure oppstøte osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 24. september #6318 Del Skrevet 24. september Palmemor skrev (2 timer siden): Jeg er enda mer imponert (les misunnelig) over at hu kan spise de mengdene hun gjør uten å røre på seg. For 3 kilometer på halvannen timer _er_ ikke trening... Bare det bildet der gir meg sure oppstøt Du skriver først «uten å røre på seg» og så at hub har gått 3 km. Det er da absolutt å røre på seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rem Skrevet 24. september #6319 Del Skrevet 24. september Tviler på at hun spiste alt. Hun ville vel smake på litt forskjellig? Mulig venninna også smakte? Mye spennende i andre land, og langt fra alt er godt selv om det ser digg ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. september #6320 Del Skrevet 24. september Melus skrev (1 time siden): Du skriver først «uten å røre på seg» og så at hub har gått 3 km. Det er da absolutt å røre på seg. Det var en referanse til at hun skryter på seg at hun skal på treningstur, så går hun 3 km på halvannen time. Det er ikke trening. Det er rusling. Jeg kan ikke rusle i 3 km etter å ha spist 5000 kalorier om dagen uten å bli smellfeit 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå