Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Klink skrev (2 minutter siden):

 

Så pengene skal være på sparekonto fordi at ingen skal føle seg støtt? 

Det går an å bruke penger uten å flashe det 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klink skrev (5 minutter siden):

 

Så pengene skal være på sparekonto fordi at ingen skal føle seg støtt? 

Skjønner du ærlig talt ikke hva som er greia her eller gjør du deg vanskelig?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Skjønner du ærlig talt ikke hva som er greia her eller gjør du deg vanskelig?

Gjetter på det siste 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (2 timer siden):

Narsissisme på høyt nivå. 

Prøv å vend dere av å se på disse bloggerne. Jeg savner ikke å se trynet deres for å si det sånn. 

Enig! Har ikke fulgt noen på endel uker nå. Det er deilig å ikke bruke tid på ting som går på repeat, ikke minst å vite at man ikke bidrar med en krone til hjernedødt svada! 🙄 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser man dobbeltmoralen på sitt beste. Tror det var i fjor at Stina fikk spørsmål om hvor mye hun tjener på Snapchat. Det ønsket hun ikke å svare på fordi hun «vet hvor mange som sliter økonomisk i disse tider», og hun ville ikke dytte den store lønna si opp i trynet på folk.

BÆM! noen måneder senere: dytter prisen på svindyr designerveske opp i trynet på de samme folka som muligens fortsatt sliter økonomisk og såvidt får det til å gå rundt hver måned. 
 

(Og før fansen hennes begynner med «så la vær å følge henne da!», så må jeg vel poengtere at jeg følger henne ikke, og kommer ALDRI til å gi dette selvsentrerte mennesket et eneste klikk som hun kan tjene penger på).

Hilsen Sophie som er MØKK LEI falske influensere og ønsker at de ble totalt irrelevante, helst i går.

  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (1 minutt siden):

Her ser man dobbeltmoralen på sitt beste. Tror det var i fjor at Stina fikk spørsmål om hvor mye hun tjener på Snapchat. Det ønsket hun ikke å svare på fordi hun «vet hvor mange som sliter økonomisk i disse tider», og hun ville ikke dytte den store lønna si opp i trynet på folk.

BÆM! noen måneder senere: dytter prisen på svindyr designerveske opp i trynet på de samme folka som muligens fortsatt sliter økonomisk og såvidt får det til å gå rundt hver måned. 
 

(Og før fansen hennes begynner med «så la vær å følge henne da!», så må jeg vel poengtere at jeg følger henne ikke, og kommer ALDRI til å gi dette selvsentrerte mennesket et eneste klikk som hun kan tjene penger på).

Hilsen Sophie som er MØKK LEI falske influensere og ønsker at de ble totalt irrelevante, helst i går.

Ser disse influenserene har begynt med gul skrift på svart bakgrunn med clickbait for å få seere. Er nok grunnen for at hun gjør dette. Penger snakker mer en moral vet du

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (42 minutter siden):

Det går an å bruke penger uten å flashe det 

Sant, ofte har de som «sitter godt i det» ingen behov for å flashe! Det er bare så utrolig harry å skryte av hvor mye penger man har. De fleste lever greit i Norge og kan unne seg ting. Liker fine ting selv, men har aldri hatt behov for å flashe noe som helst. Og forskjellen på oss «vanlige folk» og influensere, er vel at de mister det litt når pengene ruller kjapt inn på konto. Easy come, easy go 🤷‍♀️ lite smart, men ingen har vel påstått at de er det heller, de fleste i influenserbransjen. 

Endret av Lzzy
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (10 minutter siden):

Sant, ofte har de som «sitter godt i det» ingen behov for å flashe! Det er bare så utrolig harry å skryte av hvor mye penger man har. De fleste lever greit i Norge og kan unne seg ting. Liker fine ting selv, men har aldri hatt behov for å flashe noe som helst. Og forskjellen på oss «vanlige folk» og influensere, er vel at de mister det litt når pengene ruller kjapt inn på konto. Easy come, easy go 🤷‍♀️ lite smart, men ingen har vel påstått at de er det heller, de fleste i influenserbransjen. 

Det er helt korrekt. Kjenner heldigvis mange som tjener mye uten at noen egentlig «ser det». Også er det de som tjener lite, men bruker penger som en full sjømann. Like lite sjarmerende uansett. Jeg syns personlig at økonomi er en privatsak, og at man kan tenke bittelitt på andre som ikke har så mye. Er det ikke derfor man feks oppfordrer til «vanlig» matpakker i skole og barnehage? Så de som ikke har den muligheten skal slippe å se hva de går glipp av?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Skjønner du ærlig talt ikke hva som er greia her eller gjør du deg vanskelig?

Jeg skjønner faktisk ikke problemet. Hun kjøper seg ting? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (26 minutter siden):

Jeg skjønner faktisk ikke problemet. Hun kjøper seg ting? 

Nei! 
Hun flasher det. Skryter av det. Sier hva det koster med store gule bokstaver. Dette fremstår som usmakelig, hos enkelte. Meg inkludert. 
For meg, blir det som å stå å snakke med noen som forteller meg hvor mye penger de brukte på ditt og datt. 
 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (12 minutter siden):

Nei! 
Hun flasher det. Skryter av det. Sier hva det koster med store gule bokstaver. Dette fremstår som usmakelig, hos enkelte. Meg inkludert. 
For meg, blir det som å stå å snakke med noen som forteller meg hvor mye penger de brukte på ditt og datt. 
 

Hvis hun står å skryter av hvor mye det kostet kan jeg være enig i at det er usmakelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (Akkurat nå):

Hvis hun står å skryter av hvor mye det kostet kan jeg være enig i at det er usmakelig. 

Vil ikke du si det er skryting å holde på slik? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (1 time siden):

Enig! Har ikke fulgt noen på endel uker nå. Det er deilig å ikke bruke tid på ting som går på repeat, ikke minst å vite at man ikke bidrar med en krone til hjernedødt svada! 🙄 

Jeg heller vil ikke bidra til at disse narsissistene tjene penger. Møkk lei hele SoMe og folk som har et enormt behov for å vise seg hele tiden. For et liv sånne må ha.

Dojakitty skrev (3 timer siden):

Har ikke viljestyrke. Er underholdende på et sinnsykt nivå! 

Trapp ned! Syntes det samme før. Klarer jeg så klarer du 😊 Tenk på at du bidrar til sløseriet deres😉

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Vil ikke du si det er skryting å holde på slik? 

Jeg har fremdeles ikke sett noe jeg tenker er skryting , men har ikke sett dagens snap. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 minutter siden):

Hvis hun står å skryter av hvor mye det kostet kan jeg være enig i at det er usmakelig. 

Det er jo det hun gjør. Kjøpte veske til 16.000 (hun skriver 15, sa 16), kjøpt sterilisator til 4000, treningsklokke til 8000, vogn til noenogtjue, Strandveske til 4000 (arrester meg om jeg husker feil), viser hva alt hun kjøper på restaurant koster osv osv. Ingen hadde reagert om hun ikke nevnte pris på absolutt alt hun handler, etter å ha sagt at hun ikke ønsker å fortelle hvor mye hun tjener nettopp fordi hun ikke vil skryte 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (21 minutter siden):

Jeg heller vil ikke bidra til at disse narsissistene tjene penger. Møkk lei hele SoMe og folk som har et enormt behov for å vise seg hele tiden. For et liv sånne må ha.

Trapp ned! Syntes det samme før. Klarer jeg så klarer du 😊 Tenk på at du bidrar til sløseriet deres😉

Smart - ingen bør bidra til dette. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Malmfrid skrev (1 minutt siden):

Smart - ingen bør bidra til dette. 

Helt enig. Vi må snu denne stygge egosentriske trenden. Vi må løfte frem noe med mer verdier enn den dritten disse bloggerne fremmer. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (3 minutter siden):

Helt enig. Vi må snu denne stygge egosentriske trenden. Vi må løfte frem noe med mer verdier enn den dritten disse bloggerne fremmer. 

Jeg skulle bare ønske flere gjorde det samme.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malmfrid skrev (1 minutt siden):

Jeg skulle bare ønske flere gjorde det samme.

Jeg har gjort det også. Hjelper sikkert ikke mye i det store og hele, men hjelper for selvfølelsen min😍

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (2 minutter siden):

Jeg har gjort det også. Hjelper sikkert ikke mye i det store og hele, men hjelper for selvfølelsen min😍

Helt enig - jeg vil ikke bidra til at de kan fortsette galskapen.

Vi har jo mer spennende liv selv - viktigere å være tilstede der, tenker jeg 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...