Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Illusen skrev (2 timer siden):

Da er vel Stina litt trist de fleste dager da - for makan til handling har jeg sjeldent sett. (Hun har forresten blitt ram til å skryte av hvor mye alt koster. Litt usjarmerende egentlig…)

Litt sånn nyrik russer. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kasier skrev (1 time siden):

Hvor mye kosta denne veska da? En halv månedslønn for oss vanlig dødelige eller en halv månedslønn for en influenser...? (jeg vil ikke gi klikk, men blir jo nysgjerrig på hva folk kan finne på å bruke på en veske...)

Den lille veska, som er en "kameraveske" (og altså da knøttliten) kosta 16.000 kroner. Det er hvertfall en halv månedslønn for meg

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (35 minutter siden):

Litt sånn nyrik russer. 

Som må bruke termen designerveske😏

De fleste vet hva YSL er…

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye annet jeg ville brukt 16000 på men det er nå bare meg da… Det er et helt villt forbruk generelt sett på influensere. Tror folk at det er normalen å bruke så mye penger på utseende?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (10 minutter siden):

Mye annet jeg ville brukt 16000 på men det er nå bare meg da… Det er et helt villt forbruk generelt sett på influensere. Tror folk at det er normalen å bruke så mye penger på utseende?

De bruker mer penger i uka enn det jeg og min familie på 5 bruker på 3 mnd. Hadde ikke brukt så mye penger på ei veske om jeg kunne engang. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (16 minutter siden):

De bruker mer penger i uka enn det jeg og min familie på 5 bruker på 3 mnd. Hadde ikke brukt så mye penger på ei veske om jeg kunne engang. 

Godt folk er forskjellig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J.. skrev (Akkurat nå):

Godt folk er forskjellig.

Ja, enda godt! Jeg hadde ikke kunne sett meg selv i speilet om jeg svei av så mye penger på så mye tull når det finnes mennesker som knapt har råd til mat på bordet. Det handler om grunnleggende verdier. Synes jeg

  • Liker 12
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (9 minutter siden):

Ja, enda godt! Jeg hadde ikke kunne sett meg selv i speilet om jeg svei av så mye penger på så mye tull når det finnes mennesker som knapt har råd til mat på bordet. Det handler om grunnleggende verdier. Synes jeg

Enig. Kvalmt 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (3 timer siden):

Jeg forstår ikke at en liten veske, som blir totalt ubrukelig når hun blir mamma, kan gjøre et voksent menneske  så plutselig glad. 

Kan man ikke bruke vesker når man blir mamma?🤔 Hvorfor fortalte ingen meg dette for 8 år siden?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (7 timer siden):

Dette! De dyrker ikke bare graviditetene men også ellers alt som skjer med de,ofte helsemessig. 
Det virker nesten som om når det skjer noe så er det mer viktig at de kan melke det enn at det faktisk har skjedd de. 
Hva blir det når babyen er ute? Melke post partum tilstanden lengst mulig? Også? Hva blir neste? 
 

Narsissisme på høyt nivå. 

Prøv å vend dere av å se på disse bloggerne. Jeg savner ikke å se trynet deres for å si det sånn. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (52 minutter siden):

Narsissisme på høyt nivå. 

Prøv å vend dere av å se på disse bloggerne. Jeg savner ikke å se trynet deres for å si det sånn. 

Har ikke viljestyrke. Er underholdende på et sinnsykt nivå! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (4 timer siden):

Ja, enda godt! Jeg hadde ikke kunne sett meg selv i speilet om jeg svei av så mye penger på så mye tull når det finnes mennesker som knapt har råd til mat på bordet. Det handler om grunnleggende verdier. Synes jeg

Oi! Så om du hadde, kanskje du har, penger til å bruke på ting du har lyst på så hadde du ikke kjøpt det? Du ville valgt å bo i en liten leilighet med oppussingsbehov om du hadde råd til et nytt hus/leilighet? Du velger å kjøpe billig mat om du har råd til dyr kvalitetsmat? Du hadde valgt å ikke kjøpe det dyre kameraet om du elsker å ta bilder? Eller ikke kjøpt fine klær om du elsket klær og mote?  Alt regnes vel ikke som tull , men er jo «unødvendige» ting dette også? 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klink skrev (Akkurat nå):

Oi! Så om du hadde, kanskje du har, penger til å bruke på ting du har lyst på så hadde du ikke kjøpt det? Du ville valgt å bo i en liten leilighet med oppussingsbehov om du hadde råd til et nytt hus/leilighet? Du velger å kjøpe billig mat om du har råd til dyr kvalitetsmat? Du hadde valgt å ikke kjøpe det dyre kameraet om du elsker å ta bilder? Eller ikke kjøpt fine klær om du elsket klær og mote?  Alt regnes vel ikke som tull , men er jo «unødvendige» ting dette også? 

 

 

Det er lov å ikke overdrive. Jeg har råd til å kjøpe skiva ost i pakker, men det er ikke fullt så miljøvennlig. Jeg kjøper absolutt kvalitetsmat, men jeg handler ikke for 20.000 kroner i uka. Og jeg kjøper ikke takeaway og spiser ute annenhver dag. Det hadde jeg ikke gjort om jeg hadde tjent 10 mill i året heller. Jeg har ikke sagt noe om huset dems, men de har ett helt vanvittig forbruk av mat og klær/utstyr som ikke er nødvendig. 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (4 minutter siden):

Det er lov å ikke overdrive. Jeg har råd til å kjøpe skiva ost i pakker, men det er ikke fullt så miljøvennlig. Jeg kjøper absolutt kvalitetsmat, men jeg handler ikke for 20.000 kroner i uka. Og jeg kjøper ikke takeaway og spiser ute annenhver dag. Det hadde jeg ikke gjort om jeg hadde tjent 10 mill i året heller. Jeg har ikke sagt noe om huset dems, men de har ett helt vanvittig forbruk av mat og klær/utstyr som ikke er nødvendig. 

Nei, men argumentet fordi andre knapt har råd til mat på bordet blir for dumt. Er andre grunner enn det at du ikke velger det slik. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Nei, men argumentet fordi andre knapt har råd til mat på bordet blir for dumt. Er andre grunner enn det at du ikke velger det slik. 

Jeg syns det er tacky å flashe penger på den måten de gjør, når det er mange her i Norge som sliter. Jeg syns like fullt at det er usjarmerende når den ene kollegaen min legger ut om alt de bruker penger på når hun vet en annen kollega sliter med å få endene til å møtes. Hun er ett stort forbilde for mange og det er ikke en posisjon man skal ta for gitt

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Jeg syns det er tacky å flashe penger på den måten de gjør, når det er mange her i Norge som sliter. Jeg syns like fullt at det er usjarmerende når den ene kollegaen min legger ut om alt de bruker penger på når hun vet en annen kollega sliter med å få endene til å møtes. Hun er ett stort forbilde for mange og det er ikke en posisjon man skal ta for gitt

Dette!!!

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (5 minutter siden):

Jeg syns det er tacky å flashe penger på den måten de gjør, når det er mange her i Norge som sliter. Jeg syns like fullt at det er usjarmerende når den ene kollegaen min legger ut om alt de bruker penger på når hun vet en annen kollega sliter med å få endene til å møtes. Hun er ett stort forbilde for mange og det er ikke en posisjon man skal ta for gitt

Så selv om en kollega sliter med å få endene til å møtes så kan ikke de andre dele at dem er på dyre turer, restaurantbesøk og innkjøp dem kanskje er veldig fornøyd med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (2 minutter siden):

Så selv om en kollega sliter med å få endene til å møtes så kan ikke de andre dele at dem er på dyre turer, restaurantbesøk og innkjøp dem kanskje er veldig fornøyd med?

Ikke når fokuset er hva det koster. Men detter er MIN mening, jeg tvinger ingen til å være enig.

 «Ja denne ferien koster jo 120.000, også skal vi kjøpe ny bil da, den er på rundt 600.000. Også var jeg å kjøpte iPad til julekalenderluka til ungene, de får en hver altså» Jeg syns det er usmakelig. Jeg synes. Det er ingen fasit for hva andre skal måtte mene 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (15 minutter siden):

Jeg syns det er tacky å flashe penger på den måten de gjør, når det er mange her i Norge som sliter. Jeg syns like fullt at det er usjarmerende når den ene kollegaen min legger ut om alt de bruker penger på når hun vet en annen kollega sliter med å få endene til å møtes. Hun er ett stort forbilde for mange og det er ikke en posisjon man skal ta for gitt

 

Dojakitty skrev (12 minutter siden):

Dette!!!

Så pengene skal være på sparekonto fordi at ingen skal føle seg støtt? 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...