Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (16 minutter siden):

Hun hadde bestilt på Volvat fordi de reklamerte med 4d-ultralydFILM, også hadde de ikke det likevel 

Dakar

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse influenserne dyrker graviditetene sine. 😮‍💨 Skulle ønske vi kunne fjernet hele  bransjen med et pennestrøk.

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (30 minutter siden):

Hun hadde bestilt på Volvat fordi de reklamerte med 4d-ultralydFILM, også hadde de ikke det likevel 

Det forstår jeg at var skuffende. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (28 minutter siden):

Hun hadde bestilt på Volvat fordi de reklamerte med 4d-ultralydFILM, også hadde de ikke det likevel 

Men det som er er jo at de reklamerer ikke for 4D-ultralyd på hjemmesiden sin🙈 De forklarer hva som er forskjellen på 3D og 4D, også står det ganske tydelig at det er 3D man bestiller😅

https://www.volvat.no/lokasjoner/porsgrunn/tjenester/gynekologi/3d-ultralyd-av-gravide/

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (30 minutter siden):

Hun hadde bestilt på Volvat fordi de reklamerte med 4d-ultralydFILM, også hadde de ikke det likevel 

Nei det stod «hva er forskjellen på 3d og 4d», og bestill 3d på linken under på screenshotten han la ut. Tipper hun har misforstått og trodde hun hadde bestilt 4d ultralyd🙃 

skjønner at de ble skuffet når det ikke ble som forventet. 
 

han virker jo som en utrolig fin fyr som forbereder seg og gleder seg til å bli pappa! Er mest spent på kostholdet når de blir foreldre. De spiser utrolig mye takeaway, og lager ofte 2 foskjellige middager😅 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym_x skrev (4 minutter siden):

Men det som er er jo at de reklamerer ikke for 4D-ultralyd på hjemmesiden sin🙈 De forklarer hva som er forskjellen på 3D og 4D, også står det ganske tydelig at det er 3D man bestiller😅

https://www.volvat.no/lokasjoner/porsgrunn/tjenester/gynekologi/3d-ultralyd-av-gravide/

 

Det står også «Våre gynekologer tilbyr 3D/4D ultralyd» så jeg kan skjønne at ho tenkte dem hadde det da 😅

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hammerhai skrev (Akkurat nå):

Det står også «Våre gynekologer tilbyr 3D/4D ultralyd» så jeg kan skjønne at ho tenkte dem hadde det da 😅

Jojo, men på bestillingen står det likefullt «3D-ultralyd med jordmor»😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (30 minutter siden):

Dakar

Ja det er trist. Fikk kjøpt seg glad igjen da 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (5 timer siden):

Dakar

Ja, dakar Stina fordi en nettside reklamerer for en tjeneste og er misvisende. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (4 timer siden):

Ja det er trist. Fikk kjøpt seg glad igjen da 

Det er vanlig for mennesker flest? Ikke noe unikt Stina her, om din nedlatende tone prøvde å tilsi det.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (10 timer siden):

Disse influenserne dyrker graviditetene sine. 😮‍💨 Skulle ønske vi kunne fjernet hele  bransjen med et pennestrøk.

Dette! De dyrker ikke bare graviditetene men også ellers alt som skjer med de,ofte helsemessig. 
Det virker nesten som om når det skjer noe så er det mer viktig at de kan melke det enn at det faktisk har skjedd de. 
Hva blir det når babyen er ute? Melke post partum tilstanden lengst mulig? Også? Hva blir neste? 
 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (5 timer siden):

Det er vanlig for mennesker flest? Ikke noe unikt Stina her, om din nedlatende tone prøvde å tilsi det.

Unnskyld hvis jeg tråkker deg på tærne. Prøv å ikke vær så krenkbar på andres vegne, det hjelper 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (6 timer siden):

Det er vanlig for mennesker flest? Ikke noe unikt Stina her, om din nedlatende tone prøvde å tilsi det.

Da er vel Stina litt trist de fleste dager da - for makan til handling har jeg sjeldent sett. (Hun har forresten blitt ram til å skryte av hvor mye alt koster. Litt usjarmerende egentlig…)

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Illusen skrev (16 minutter siden):

Da er vel Stina litt trist de fleste dager da - for makan til handling har jeg sjeldent sett. (Hun har forresten blitt ram til å skryte av hvor mye alt koster. Litt usjarmerende egentlig…)

Det er fryktelig usjarmerende. Og så sinnsykt idiotisk at jeg er med på å opprettholde den livsstilen hennes

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusen skrev (1 time siden):

Da er vel Stina litt trist de fleste dager da - for makan til handling har jeg sjeldent sett. (Hun har forresten blitt ram til å skryte av hvor mye alt koster. Litt usjarmerende egentlig…)

Det er ufyselig egentlig 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Det er fryktelig usjarmerende. Og så sinnsykt idiotisk at jeg er med på å opprettholde den livsstilen hennes

Vi trenger ikke de, men de trenger oss. Skulle så veldig gjerne fjernet hele den bransjen. Det vi trenger og som burde få høyere lønn er de som jobber på gulvet i samfunnet. Jeg heier på helsearbeidere, lærere og barnehageansatte🙌🏼 samt mange flere som gjør en innsats hver dag for det norske folk!

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eyr skrev (3 minutter siden):

Vi trenger ikke de, men de trenger oss. Skulle så veldig gjerne fjernet hele den bransjen. Det vi trenger og som burde få høyere lønn er de som jobber på gulvet i samfunnet. Jeg heier på helsearbeidere, lærere og barnehageansatte🙌🏼 samt mange flere som gjør en innsats hver dag for det norske folk!

Ja, det er en ganske syk verden når de som viser frem mest mulig hud og intetsigende temaer tjener like mye på en uke som det en lege gjør på en mnd... 

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (13 timer siden):

Shitimildehelvete! Hu bruker jo en halv månedslønn på en veske?!?! 

Hvor mye kosta denne veska da? En halv månedslønn for oss vanlig dødelige eller en halv månedslønn for en influenser...? (jeg vil ikke gi klikk, men blir jo nysgjerrig på hva folk kan finne på å bruke på en veske...)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 minutt siden):

Ja, det er en ganske syk verden når de som viser frem mest mulig hud og intetsigende temaer tjener like mye på en uke som det en lege gjør på en mnd... 

Jeg synes det begynner å ødelegge verdigrunnlaget for samfunnet. De har så stor makt over de som vokser opp. Det er egentlig veldig alvorlig men virker ikke som at det har gått opp for folk enda dessverre. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasier skrev (55 minutter siden):

Hvor mye kosta denne veska da? En halv månedslønn for oss vanlig dødelige eller en halv månedslønn for en influenser...? (jeg vil ikke gi klikk, men blir jo nysgjerrig på hva folk kan finne på å bruke på en veske...)

Jeg forstår ikke at en liten veske, som blir totalt ubrukelig når hun blir mamma, kan gjøre et voksent menneske  så plutselig glad. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...