esk Skrevet 23. august #5701 Del Skrevet 23. august Gullars026 skrev (2 timer siden): Vell, hun har iallefall beklaget godt for å legge ut promotering av plastikk kirurgi, og ser hun heller ikke har den samme oppførselen? Så Hva har promotering av plastisk kirurgi med de uttalelsene å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 23. august #5702 Del Skrevet 23. august Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 24. august #5703 Del Skrevet 24. august Dere som sender sånne meldinger, holder dere på sånn til venner også? Kan forstå at man vil "ta" influensere på alvorlige ting, men tulleting som overdrives eller man husker litt feil om. Bare utrolig merkelig. Og litt tragisk at dere nihusker alt en eller annen influenser har spist siste månedene 🙈 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 24. august #5704 Del Skrevet 24. august Hva er poenget med å sitte og gni seg i hendene og prøve å finne en måte det går an å ta dem på for hvordan de sørger eller oppfører seg etter ett dødsfall? Ekkelt 🤢 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 24. august #5705 Del Skrevet 24. august (endret) solsolsol skrev (3 timer siden): Dere som sender sånne meldinger, holder dere på sånn til venner også? Kan forstå at man vil "ta" influensere på alvorlige ting, men tulleting som overdrives eller man husker litt feil om. Bare utrolig merkelig. Og litt tragisk at dere nihusker alt en eller annen influenser har spist siste månedene 🙈 Handler vel mer om de små hvite løgnene disse influenserne kommer på å servere hele tiden for å fremstå som mer interessante. og ps ja, dette kunne jeg fint sagt til en venninne som hele tiden måtte si ting som jeg visste ikke var sant Endret 24. august av Dojakitty 10 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 24. august #5706 Del Skrevet 24. august solsolsol skrev (1 time siden): Dere som sender sånne meldinger, holder dere på sånn til venner også? Kan forstå at man vil "ta" influensere på alvorlige ting, men tulleting som overdrives eller man husker litt feil om. Bare utrolig merkelig. Og litt tragisk at dere nihusker alt en eller annen influenser har spist siste månedene 🙈 Ja det ville jeg nok tatt ei venninne på om hun hele tida bedyra noe annet. Jeg orker ikke sånn fjas, så det hadde jeg. Men jeg sender ikke inn meldinger sånn til folk jeg ikke kjenner 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 24. august #5707 Del Skrevet 24. august Men nå sa hun bare at det er første gang på 6 mnd at hun spiser kjøtt - og likte det. Det betyr jo ikke at hun overhodet ikke har smakt, tygd, spist eller prøvd kjøtt på 6 mnd... 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayaal Skrevet 24. august #5708 Del Skrevet 24. august Oh lord, nå er det mange her som bare er ute etter å ta henne på noe hele tiden. Selv har jeg vært kritisk til mye av det hun har sagt og sier men det å ta henne på at hun sier hun har spist kjøtt for første gang på 6 mnd når hun har kjøpt kjøtt på restaurant og spiste det en eller annen gang hun var på grilling, kan seriøst ta seg en bolle. At folk husker sånt, det mennesket som kommenterte det må ha enten jævlig god hukommelse eller så sitter h*n 24/7 på Snapchat. Jeg må faktisk si at det er fint å se at hun er med PF på maratonløpet og støtter han. Det er en ny side ved Stina som man ikke ofte ser og som hun har blitt kritisert for. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 24. august #5709 Del Skrevet 24. august (endret) Mayaal skrev (2 timer siden): Oh lord, nå er det mange her som bare er ute etter å ta henne på noe hele tiden. Kan bare snakke for meg selv men jeg reagerte på at hun la ut «forsinkede» snapper på en dag de aller fleste lett ville forstå om hun var stille og holdt ting privat. Da blir det litt småkynisk at det må være content for inntjening selv på en slik dag. Samme med nærmest live oppdatering fra sykehuset midt på natten. Endret 24. august av Glufseguri 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 24. august #5710 Del Skrevet 24. august Leppene hennes ser ut som de har blitt fylt på nylig, har dette vært et tema på Snapchat? Selv etter mangeårig bruk av filler ville man forventet en synlig forskjell i størrelse etter 6 mnd opphold dersom hun ikke har fylt på ila graviditeten. Det gjør man ikke hos henne. Hun har forøvrig ganske tydelig fillermigrasjon, mulig det er det som gir inntrykket. Eller filterbruk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snurk Skrevet 24. august #5711 Del Skrevet 24. august Fizzypo skrev (23 minutter siden): Leppene hennes ser ut som de har blitt fylt på nylig, har dette vært et tema på Snapchat? Selv etter mangeårig bruk av filler ville man forventet en synlig forskjell i størrelse etter 6 mnd opphold dersom hun ikke har fylt på ila graviditeten. Det gjør man ikke hos henne. Hun har forøvrig ganske tydelig fillermigrasjon, mulig det er det som gir inntrykket. Eller Det er ingen kosmetiske sykepleiere med respekt for seg selv og yrket som setter filler på en gravid dame. Det er ikke noe man gjør hverken som gravid eller ammende. Med tanke på hvor overforsiktig Stina er på alt ellers så tenker jeg nei 😅 Jeg fikk også veldig fyldige lepper i mine svangerskap så det er nok ganske normalt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 25. august #5712 Del Skrevet 25. august (endret) Sa hun i dag at hun har termin 11. november også at hun ville at han skulle bli født 20. oktober ? Er det jo 3 uker før termin dato + en dag. Kjente den traff litt også, da det er min avdødes bestefars bursdag. Dette har ikke noe med henne å gjøre. Men er selv gravid (har termin litt før henne) og følte det ble litt tidlig selv om det hadde vært kult å ha bestefar sin dato, siden han er dø. Endret 25. august av lillebamsemums Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. august #5713 Del Skrevet 25. august lillebamsemums skrev (2 minutter siden): Sa hun i dag at hun har termin 11. november også at hun ville at han skulle bli født 20. oktober ? Er det jo 4 uker før termin dato + en dag. Kjente den traff litt også, da det er min avdødes bestefars bursdag. Dette har ikke noe med henne å gjøre. Men er selv gravid (har termin litt før henne) og følte det ble litt tidlig selv om det hadde vært kult å ha bestefar sin dato, siden han er dø. Om hun har termin 11.november og barnet blir født 20.oktober er det bare født tre uker før termin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moppeguri Skrevet 25. august #5714 Del Skrevet 25. august Hun sa faktisk at "noen-og-tjuende oktober er da jeg har sagt han skal komme" også med et smil Bare før dere tar helt av gårde her inne 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 25. august #5715 Del Skrevet 25. august Moppeguri skrev (1 minutt siden): Hun sa faktisk at "noen-og-tjuende oktober er da jeg har sagt han skal komme" også med et smil Bare før dere tar helt av gårde her inne Ser ikke noe galt i å ønske det. Den siste tiden er tung for de fleste. Trodde først hun ønsket å føde prematurt. Det er dette som er så skummelt med folk som skal gjengi hva hun sier, også er det feil. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 25. august #5716 Del Skrevet 25. august (endret) Hun sa også at han kommer når han kommer. Og det gjør han. Jeg tenkte også på slutten det hadde vært deilig om jeg hadde født før men en prematur baby er det ingen som reelt håper på vel? Endret 25. august av Glufseguri 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 25. august #5717 Del Skrevet 25. august Glufseguri skrev (1 time siden): Hun sa også at han kommer når han kommer. Og det gjør han. Jeg tenkte også på slutten det hadde vært deilig om jeg hadde født før men en prematur baby er det ingen som reelt håper på vel? Var det jeg tenkte først, var derfor jeg spurte. Jeg er selv født 3 uker før termin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 25. august #5718 Del Skrevet 25. august Det regnes som termin fra 37 til 42 uker, selv om termindatoen er på 40+3. Altså vil babyen til Stina være født til termin dersom han er født etter 18. Oktober. Ingen grunn til å lage en idé om at hun ønsker å føde prematurt. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 25. august #5719 Del Skrevet 25. august lillebamsemums skrev (1 time siden): Sa hun i dag at hun har termin 11. november også at hun ville at han skulle bli født 20. oktober ? Er det jo 3 uker før termin dato + en dag. Kjente den traff litt også, da det er min avdødes bestefars bursdag. Dette har ikke noe med henne å gjøre. Men er selv gravid (har termin litt før henne) og følte det ble litt tidlig selv om det hadde vært kult å ha bestefar sin dato, siden han er dø. Snakk om å vri om for å få henne til å fremstå som en drittsekk🙄🙄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 25. august #5720 Del Skrevet 25. august Birdo skrev (1 minutt siden): Snakk om å vri om for å få henne til å fremstå som en drittsekk🙄🙄 Hvordan er dette å være dritt sekk? Jeg spurte et spørsmål fordi jeg ikke gadd å bla igjennom snappende hennes på nytt. Jeg ble sittende å tenke på datoen i etterkant. Må jo være lov å spørre om noe uten at alt skal være negativt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå