Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (2 timer siden):

Syns det er rimelig spesielt å bare blogge videre når det er viktigere ting å ta tak i der, og melke ting for alt det er verdt. Virker som de begge er fryktelig lite sympatiske og bare tenker på seg selv. 
 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Hva mener du?

Primært han da, som melker personlige «hemmelige» ting ved å legge ut 28 snap med mørk bakgrunn og bare tekst om at det har «skjedd noe» han ikke kan snakke om, og at han måtte ta pause fra snap. (Som varte i ett kvarter). Som alle vet kommer jo reklamen etter 8 snap og da er det rimelig usmakelig å legge ut 10, bare for å tjene penger 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (4 minutter siden):

Primært han da, som melker personlige «hemmelige» ting ved å legge ut 28 snap med mørk bakgrunn og bare tekst om at det har «skjedd noe» han ikke kan snakke om, og at han måtte ta pause fra snap. (Som varte i ett kvarter). Som alle vet kommer jo reklamen etter 8 snap og da er det rimelig usmakelig å legge ut 10, bare for å tjene penger 

Wow… såpass 💀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (43 minutter siden):

Primært han da, som melker personlige «hemmelige» ting ved å legge ut 28 snap med mørk bakgrunn og bare tekst om at det har «skjedd noe» han ikke kan snakke om, og at han måtte ta pause fra snap. (Som varte i ett kvarter). Som alle vet kommer jo reklamen etter 8 snap og da er det rimelig usmakelig å legge ut 10, bare for å tjene penger 

Overdriver vel ikke litt nå vel?🙃

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (Akkurat nå):

Overdriver vel ikke litt nå vel?🙃

Jo. Det var nok ikke 28. men det var nok til å bikke over reklamegrensa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (4 minutter siden):

Jo. Det var nok ikke 28. men det var nok til å bikke over reklamegrensa

Var det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (7 timer siden):

Primært han da, som melker personlige «hemmelige» ting ved å legge ut 28 snap med mørk bakgrunn og bare tekst om at det har «skjedd noe» han ikke kan snakke om, og at han måtte ta pause fra snap. (Som varte i ett kvarter). Som alle vet kommer jo reklamen etter 8 snap og da er det rimelig usmakelig å legge ut 10, bare for å tjene penger 

Som offentlig person kan man faktisk få lov til å velge hva man vil dele av livet sitt. Det at PF ikke ønsker å snakke om hva som har skjedd er helt greit og forståelig. Det er nok ikke sånn at han bare kan skru av reklame da det er en kontrakt med Snapchat. Du overdriver ganske bra. Han fortalte at noe har skjedd, men det hadde ikke noe med Stina eller broren. Han skulle kun ta pause resten av den dagen. Noe han gjorde om jeg husker riktig. Man er ikke usympatisk om man fortsetter å leve livet sitt selv med sorg. 

  • Liker 8
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (6 timer siden):

Som offentlig person kan man faktisk få lov til å velge hva man vil dele av livet sitt. Det at PF ikke ønsker å snakke om hva som har skjedd er helt greit og forståelig. Det er nok ikke sånn at han bare kan skru av reklame da det er en kontrakt med Snapchat. Du overdriver ganske bra. Han fortalte at noe har skjedd, men det hadde ikke noe med Stina eller broren. Han skulle kun ta pause resten av den dagen. Noe han gjorde om jeg husker riktig. Man er ikke usympatisk om man fortsetter å leve livet sitt selv med sorg. 

Han (og andre, han er ikke den første) kan bare ta den pausen de trenger uten å annonsere det. Han la ut nok bilder og tekst til at han bikka over og fikk reklame. Det syns jeg er usmakelig. Hadde han ikke lagt ut ørten «det har skjedd noe jeg ikke kan snakke om» snapper hadde jeg ikke heva ett øyelokk engang. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan skru av reklamen selv. En influencer- husker dessverre ikke hvem, gjorde det da hen skulle fortelle om noe alvorlig som hadde skjedd. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 timer siden):

Man kan skru av reklamen selv. En influencer- husker dessverre ikke hvem, gjorde det da hen skulle fortelle om noe alvorlig som hadde skjedd. 

Ja, Isabel Raad kommenterte dette nylig. De kan velge selv om de vil ha på eller av reklame. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (5 timer siden):

Han (og andre, han er ikke den første) kan bare ta den pausen de trenger uten å annonsere det. Han la ut nok bilder og tekst til at han bikka over og fikk reklame. Det syns jeg er usmakelig. Hadde han ikke lagt ut ørten «det har skjedd noe jeg ikke kan snakke om» snapper hadde jeg ikke heva ett øyelokk engang. 

Helt enig, det er bare kynisk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (5 timer siden):

Man kan skru av reklamen selv. En influencer- husker dessverre ikke hvem, gjorde det da hen skulle fortelle om noe alvorlig som hadde skjedd. 

SB har kommentert flere ganger at hun tjener nok på reklamene mellom snappene, så hun slepper å fikse sponsorer osv. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (7 timer siden):

Han (og andre, han er ikke den første) kan bare ta den pausen de trenger uten å annonsere det. Han la ut nok bilder og tekst til at han bikka over og fikk reklame. Det syns jeg er usmakelig. Hadde han ikke lagt ut ørten «det har skjedd noe jeg ikke kan snakke om» snapper hadde jeg ikke heva ett øyelokk engang. 

«Han trenger ikke å annonsere det» 👀 så bittert. Det er en del av jobben hans å dele av livet. Det er ikke nødvendig å ta det med reklamer så innmari personlig. Om man synes det er usmakelig og kynisk så trenger man ikke å se på 🤷🏼‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orka å fulgt med på ei stund,for alt er på repeat... Men kikka innom SB i dag,men det er jo samme innhold nå,som for 2 mnd siden.. og hva er greia med den konstante grafsinga i håret... og før noen spør om hvorfor jeg følger,jeg gjør ikke det,men kommer opp på utforsk,og tenkte å se om det var no nytt under solen... men intet nytt å melde😂🤷🏻‍♀️

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (24 minutter siden):

«Han trenger ikke å annonsere det» 👀 så bittert. Det er en del av jobben hans å dele av livet. Det er ikke nødvendig å ta det med reklamer så innmari personlig. Om man synes det er usmakelig og kynisk så trenger man ikke å se på 🤷🏼‍♀️

Bittert? Nånei, jeg bare irriterer meg over at jeg følger med på denne udugeligheten. Jeg har stor sansen for han, hva han får til og hva han lever av. Men i det siste har det blitt mer og mer fjas, og mindre av de tingene hvertfall jeg fulgte han for. Det er jo bare å forsvinne fra snap det, man må jo ikke legge ut ørten snapper om at det har skjedd noe som man ikke kan snakke om, og så eks antall påfølgende snapper etter det. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stygt å tenke men jeg håper det blir mindre deiging i speilet i morgen.

Tror de fleste skjønner om det ikke er en aktiv dag på Snap😏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (42 minutter siden):

Stygt å tenke men jeg håper det blir mindre deiging i speilet i morgen.

Tror de fleste skjønner om det ikke er en aktiv dag på Snap😏

Jeg holder ikke pusten, men ja, jeg håper virkelig det. Og at det ikke blir utringing!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (1 time siden):

Stygt å tenke men jeg håper det blir mindre deiging i speilet i morgen.

Tror de fleste skjønner om det ikke er en aktiv dag på Snap😏

Jeg har mine betenkeligheter angående i morgen men skal holde ordene for meg selv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (2 timer siden):

Stygt å tenke men jeg håper det blir mindre deiging i speilet i morgen.

Tror de fleste skjønner om det ikke er en aktiv dag på Snap😏

Hva har jeg gått glipp av? Ikke så jeg de snappene til PF, og ingenting som gir meg hints hos SB. Alt hun sier er at det er flere ting som er gått galt, med lattersmiley 🫠🫠

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...