elskersommer Skrevet 16. august 2024 #5501 Skrevet 16. august 2024 Spyflua skrev (2 timer siden): Omsorgsfull for hvem? Seg selv? Svigermora e nettopp død, og hun er sur for PF ikke kan følge henne til tannlegen.. Hun var da ikke sur? 5
Spyflua Skrevet 16. august 2024 #5502 Skrevet 16. august 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Hun var da ikke sur? Ranta om det før timen og ranta om det etterpå. Hvor vanskelig hun syntes det var å gå alene. Snakk om å legge bør på allerede tunge skuldre. Nei den der har null tanke for andre enn seg selv. 12 3
Birdo Skrevet 16. august 2024 #5503 Skrevet 16. august 2024 Spyflua skrev (40 minutter siden): Ranta om det før timen og ranta om det etterpå. Hvor vanskelig hun syntes det var å gå alene. Snakk om å legge bør på allerede tunge skuldre. Nei den der har null tanke for andre enn seg selv. «Ranta»? Herregud, skjerp deg. Dette blir bare flaut. 6
elskersommer Skrevet 16. august 2024 #5504 Skrevet 16. august 2024 Spyflua skrev (1 time siden): Ranta om det før timen og ranta om det etterpå. Hvor vanskelig hun syntes det var å gå alene. Snakk om å legge bør på allerede tunge skuldre. Nei den der har null tanke for andre enn seg selv. Hvorfor følger du egentlig SB? Siden du rett og slett hater henne som person? 5 3
Angel75 Skrevet 16. august 2024 #5505 Skrevet 16. august 2024 Spyflua skrev (1 time siden): Ranta om det før timen og ranta om det etterpå. Hvor vanskelig hun syntes det var å gå alene. Snakk om å legge bør på allerede tunge skuldre. Nei den der har null tanke for andre enn seg selv. Hun fortalte om hvordan hun hadde det, på godt og vondt. Akkurat som en influencer gjør. Ja, tenk at hun hadde det vanskelig, på lik linje med andre som gruer seg å gå til tannlegen. 5 2
Lissygloss Skrevet 16. august 2024 #5506 Skrevet 16. august 2024 Dukker opp innimellom på Snapchat og har sett litt sporadisk. Syns hun virker som ei grei jente 😊 eneste er at (og ikke meningen å kommentere utseendet direkte, men…) noen må si fra om at hun har eyebrow blindness. Hun går jo til så mange ulike behandlinger, og da er det rart hun ikke har sett dette selv? 8 1
Dojakitty Skrevet 16. august 2024 #5507 Skrevet 16. august 2024 Lissygloss skrev (40 minutter siden): Dukker opp innimellom på Snapchat og har sett litt sporadisk. Syns hun virker som ei grei jente 😊 eneste er at (og ikke meningen å kommentere utseendet direkte, men…) noen må si fra om at hun har eyebrow blindness. Hun går jo til så mange ulike behandlinger, og da er det rart hun ikke har sett dette selv? Syns ikke hun har det, syns hun har veldig fine bryn! 2
Tough cookie Skrevet 16. august 2024 #5508 Skrevet 16. august 2024 Både i går og i dag var det for mye pupp i monitor synes jeg. Nå har ikke jeg så stor "balkong", men jeg hadde aldri gått til tannlegen med dyp utringning. 10
lillebamsemums Skrevet 16. august 2024 #5509 Skrevet 16. august 2024 Likte veldig godt håret hennes i dag ❤️ 3
Dojakitty Skrevet 16. august 2024 #5510 Skrevet 16. august 2024 Tough cookie skrev (15 minutter siden): Både i går og i dag var det for mye pupp i monitor synes jeg. Nå har ikke jeg så stor "balkong", men jeg hadde aldri gått til tannlegen med dyp utringning. Nei det begynner å gå over til en smule mye for å si det mildt 6
Spyflua Skrevet 16. august 2024 #5511 Skrevet 16. august 2024 elskersommer skrev (5 timer siden): Hvorfor følger du egentlig SB? Siden du rett og slett hater henne som person? Hater som person faktisk 🙄😂 Herrejesus. Men hun er offentlig, og lever av å dele. Da må man tåle kritikk av hva man deler. Og av det hun deler, fremstå hun helt sykt egosentrisk. Men det er som ett togkrasj i sakte film. Man vil ikke se, men man klarer ikke la være. 11 5
introvert_ Skrevet 16. august 2024 #5512 Skrevet 16. august 2024 lillebamsemums skrev (16 minutter siden): Likte veldig godt håret hennes i dag ❤️ Jeg og, synes det får frem ansiktet og trekkene hennes mye mer! Hun forsvinner litt i hair extensionsene 4
Tippsi Skrevet 16. august 2024 #5513 Skrevet 16. august 2024 introvert_ skrev (17 minutter siden): Jeg og, synes det får frem ansiktet og trekkene hennes mye mer! Hun forsvinner litt i hair extensionsene Hele hun er forsvunnet i løshår,øyevipper, bryst og filter😅 18 2
Isola2 Skrevet 16. august 2024 #5514 Skrevet 16. august 2024 Tough cookie skrev (51 minutter siden): Både i går og i dag var det for mye pupp i monitor synes jeg. Nå har ikke jeg så stor "balkong", men jeg hadde aldri gått til tannlegen med dyp utringning. Haha, tenkte det samme, den tannlegen fikk tidenes utsikt til Kløfta by Stina.. 8 1
Mayaal Skrevet 16. august 2024 #5515 Skrevet 16. august 2024 Hun snakker som om hun er en lege…det er for mye fokus på vekt nå. 13
RileyParks Skrevet 16. august 2024 #5516 Skrevet 16. august 2024 Mayaal skrev (27 minutter siden): Hun snakker som om hun er en lege…det er for mye fokus på vekt nå. Det er det hver uke 2
Tough cookie Skrevet 16. august 2024 #5517 Skrevet 16. august 2024 lillebamsemums skrev (3 timer siden): Likte veldig godt håret hennes i dag ❤️ Jeg syntes også håret hennes var finere uten extensions. 4
AnnaLovise Skrevet 16. august 2024 #5518 Skrevet 16. august 2024 lillebamsemums skrev (3 timer siden): Likte veldig godt håret hennes i dag ❤️ Enig! Hun så så mye freshere og frisk ut, kontra extension som gjør at hun virker kortere og dradd. Men alle har ulik smak, og Stina liker mye av alt. 4
Møffins Skrevet 17. august 2024 #5519 Skrevet 17. august 2024 Sikkert litt spesielt å si, men når hun får baby håper jeg at hun ikke har tid til å fikse hår og vipper ofte og at hun ikke får tid til å sminke seg så voldsomt hele tiden. Det hadde vært skikkelig forfriskende å se henne med oppsatt hår, null sminke og null vipper! Hun kan jo ikke ha sett seg selv uten gigavipper på flere år? Flere år siden hun så sitt ekte «jeg» i speilet liksom. 13 2
J.. Skrevet 17. august 2024 #5520 Skrevet 17. august 2024 Møffins skrev (34 minutter siden): Sikkert litt spesielt å si, men når hun får baby håper jeg at hun ikke har tid til å fikse hår og vipper ofte og at hun ikke får tid til å sminke seg så voldsomt hele tiden. Det hadde vært skikkelig forfriskende å se henne med oppsatt hår, null sminke og null vipper! Hun kan jo ikke ha sett seg selv uten gigavipper på flere år? Flere år siden hun så sitt ekte «jeg» i speilet liksom. Merkelig ting å ønske for andre.. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå