Aintnofun Skrevet 9. august #5281 Del Skrevet 9. august Phillip er vel ikke noe uvanlig navn. Føler det er ganske mye brukt. Men det er et fint navn og det er bra hun ikke valgte et typisk influensernavn som f.eks Leander. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 9. august #5282 Del Skrevet 9. august Pidla skrev (2 timer siden): Det var ikke jeg som skrev det første innlegget. Jeg kunne ikke brydd meg mindre hvordan hun har det. Nei, men du hadde jo en mening om hvordan det så ut🙃😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 9. august #5283 Del Skrevet 9. august Anneisabell skrev (På 4.8.2024 den 20.41): Bedre det. Bleie bøtte er den største dritten som er funnet opp Ja. Og de posene man må kjøpe var noe så jævlig dyre husker jeg. Ble kjøpt en gang. Forståelig at bleiebøttene var gratis bare for å tjene på de sykt overprisa posene 😄 Okey så det var 15 år siden da. Men ble ikke brukt lenge. Bær dritten ut 😄 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SinfulBby Skrevet 9. august #5284 Del Skrevet 9. august Stay skrev (4 timer siden): Jeg trodde det skulle være noe viktig mtp den oppbygningen av "stor VG sak", og så er det kun at de avslører navnet?? Philip om noen lurer. VG vinkler det som om det er noe spesielt å viktig og kanskje galt. Første tanken min var at det var noe med barnet🤨 er glad d var en koselig navnenyhet da å ikke noe «mer». Fint navn de har valgt 😊🩵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 9. august #5285 Del Skrevet 9. august Var nå ikke bare navnet da. Sitat Det som møtte paret etter å ha ankommet akutten natt til 1. april 2023, var en brutal beskjed: Det var ikke lenger liv, og graviditeten var utenfor livmor. Umiddelbart ble Stina lagt inn til observasjon, i påvente av operasjon morgenen etter. – Det var grusomt. Jeg var redd, og ante ikke hva som ventet meg, forteller hun i dag. Det kunne blitt fatalt om hun ikke hadde kommet inn tidlig, sier Stina. Meldingen fra operasjonsbordet var ifølge henne sprekk i egglederen, og at hun hadde begynt å blø godt ut i buken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 9. august #5286 Del Skrevet 9. august refill skrev (8 minutter siden): Var nå ikke bare navnet da. Var nok ikke så dramatisk når hun kunne vente med operasjon til dagen etter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 9. august #5287 Del Skrevet 9. august refill skrev (8 minutter siden): Var nå ikke bare navnet da. Nei,men dette er jo noe som har stått om i some opptil flere ganger,og på bla. Nettavisen. Så er jo bare navnet som er en "nyhet". 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet 9. august #5288 Del Skrevet 9. august Nussepus skrev (2 minutter siden): Var nok ikke så dramatisk når hun kunne vente med operasjon til dagen etter. OG dro på jentekveld i tillegg... 🤷🏻♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 9. august #5289 Del Skrevet 9. august Katinkalille skrev (3 minutter siden): Nei,men dette er jo noe som har stått om i some opptil flere ganger,og på bla. Nettavisen. Så er jo bare navnet som er en "nyhet". Ok 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 9. august #5290 Del Skrevet 9. august Katinkalille skrev (4 minutter siden): OG dro på jentekveld i tillegg... 🤷🏻♀️ Etter å ha fjernet en eggleder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 9. august #5291 Del Skrevet 9. august (endret) Klink skrev (1 time siden): Er ganske mange som heter det. Mente at ved oppkalling fra familie går man gjerne en eller to generasjoner bak. Og det var ikke mange som het det i Norge før. Men oppkalt etter en rollefigur i en tv-serie ja. Det er sikkert veldig stas for ungen. Endret 9. august av Pidla 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. august #5292 Del Skrevet 9. august Dojakitty skrev (1 time siden): Annenhver unge heter jo det da så…. Var det ikke hun som ville ha et uvanlig navn?💀🤣 Hun sa tidlig i svangerskapet at de visste navn, og at hvis det ble jente så var det et veldig unikt navn som ingen het, men blir det gutt så er det et vanlig navn. Så hun er klar over det, men de har jo sine grunner til å velge dette da mtp. TV-serien. Personlig syns jeg skrivemåten er slitsom... Filip er mye finere! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 9. august #5293 Del Skrevet 9. august 2 hours ago, sprettballen said: De må jo i "nyhetene" for å holde interessen oppe. Jeg forstår ennå ikke hva som er så interessant med disse to. PF produserer nå ihvertfall noe, men hva produserer Stina? Hva slags suksess har hun? Jeg må stoppe for eller så blir jeg vel "halshugd " her inne. Men hvis navnet stemmer så var det et fint navn og et godt valg. Ikke typisk "moderne" navn. Kanskje det er oppkalling? 1 hour ago, Pidla said: Helt greit navn. Tror ikke det er oppkalling, er vel få i Norge som heter det? Lurer på om hun har sett The Office. Der er det to gravide damer (Angela og Pam) som "krangler" om navnet Philip 😅 I 2021 var Filip/Philip #1 i Bærum, #3 i Viken og #13 i Oslo. (Husket det var populært i dette området i 2021 fordi jeg fikk barn i 2022 så leste navnelister på den tiden men måtte søke opp akkurat plasseringene) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 9. august #5294 Del Skrevet 9. august refill skrev (14 minutter siden): Etter å ha fjernet en eggleder? Før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 9. august #5295 Del Skrevet 9. august SoftKitty skrev (Akkurat nå): I 2021 var Filip/Philip #1 i Bærum, #3 i Viken og #13 i Oslo. (Husket det var populært i dette området i 2021 fordi jeg fikk barn i 2022 så leste navnelister på den tiden men måtte søke opp akkurat plasseringene) Ja, ikke veldig orginalt. Men jeg tenkte at det ikke var oppkalling fordi man går bak i familien. Tenkte ikke på at noen kaller opp etter fiktive figurer i tv-serier 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 9. august #5296 Del Skrevet 9. august Tigerfrue skrev (På 8.8.2024 den 9.39): Til VG: kjempedramatisk, stod om livet På Snap: Var på vei til fest først Bestem deg Stina🙄 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. august #5297 Del Skrevet 9. august refill skrev (33 minutter siden): Etter å ha fjernet en eggleder? Nei.. hun var på jentekveld den kvelden før hun ble lagt inn. Hun ble syk utover kveld/natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 9. august #5298 Del Skrevet 9. august Glufseguri skrev (7 minutter siden): Til VG: kjempedramatisk, stod om livet På Snap: Var på vei til fest først Bestem deg Stina🙄 Men at de skriver tynn livmorHALS-vegg i VG, det er vel ikke der egget fester seg.. men i livmoren. Vet at Stina har sagt det mange ganger, altså tynn livmorhalsvegg.. men er det riktig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 9. august #5299 Del Skrevet 9. august Pidla skrev (18 minutter siden): Ja, ikke veldig orginalt. Men jeg tenkte at det ikke var oppkalling fordi man går bak i familien. Tenkte ikke på at noen kaller opp etter fiktive figurer i tv-serier 🤪 Hadde de gått for noe «veldig originalt» hadde hun nok fått blandede tilbakemeldinger også. Personlig er jeg ikke noe fan av alle disse «originale» navnene, gir meg assosiasjoner til den demografien som deltok på unge mødre som gikk på tv for et tiår siden. Særlig hvis det attpåtil er et «originalt» dobbeltnavn. Nei, kan ikke tenke meg noe mer harry 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 9. august #5300 Del Skrevet 9. august Glufseguri skrev (16 minutter siden): Til VG: kjempedramatisk, stod om livet På Snap: Var på vei til fest først Bestem deg Stina🙄 Men du tenker ikke att f.eks smertene begynte etter at hun var på jentekveld.. Hun var da ikke på fest. Å en eller annen tid på døgnet starter man jo og bli syk. Uavhengig om man er på jentekveld,i bursdag,på jobb,på kjøpesenter,hos naboen,går tur.... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå