Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Herrefred for en kjedelig stue de har. Ikke en ting på noen av veggene. Rart med tanke på hvor perfekt alt må være for Stina. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, lillebamsemums said:

nei, det er ikke normalt å ha dyr på bord og pulter. enkelte vil ikke en gang ha dem i sofaen

Synes det er mer spesielt. Hvorfor ha dyr da tenker jeg.

(Mange som har katter lar dem gå på bord og skrivepult. Men ikke sett så mange gjøre det med hunder)

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (17 minutter siden):

Herrefred for en kjedelig stue de har. Ikke en ting på noen av veggene. Rart med tanke på hvor perfekt alt må være for Stina. 

De kjøpte alt på ikea da de kjøpte huset. Seriøst alt! Digger ikea, men hadde ikke orket å innrede huset mitt kun ut fra ikea-katalogen. Alt er jo i tillegg hvitt..og shabby..minner meg om den første leiligheten man hadde og kun hadde råd til lack-bord og klippan-sofa.

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt bekymringene over om S og PF klarer å takle den omveltningen med å få barn så godt. Er det noe de har vist, så er det at de står stødig sammen som par under litt utfordrende  omstendigheter. ( exu, prøving og skuffelser og ivf.) Nå satt den på første forsøk der da, men jeg synes jo Stina var tøff da som gikk gjennom det hele med sprøyter og hormoner, og uttak. Som jeg synes alle som gjennomgår ivf er. 
Ja, jeg synes også Stina er selvsentrert. Men er det ikke jobben hennes da å være det? 
Ja, jeg synes også det er utrolig å snakke i timesvis om en natts dårlig søvn ( så det ikke, med forbehold om det var feil. Uansett, overrasker meg ikke om det stemmer). Men det er jo jobben hennes, å jatte mest mulig og lengst mulig, hun har enormt mange følgere, så om en del av dem holder ut jattingen, så har hun inntekt nok til smør på brødet så det holder, og et par appelsiner også. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alltid så spennende å se hvor konstruktiv kritikk som kommer inn her🤠

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (4 timer siden):

jeg forsto ikke helt dette med agurk plantene, vi har 3 agurk planter, nå andre året på rad. ja, vi bor på gård. men vi har et lite drivhus til egen dyrking. Vi går 100+ agurker og sliter med å få dem spist opp, vi gir bort store mengder agurk får å ikke kaste. Man kan vell ha 1 agurk plante i det drivhuset hennes. barnet hadde sikkert digga det

Jeg skjønte heller ikke dette. At man må ha en stor gård for å kunne leve på grønnsakene man dyrker og når man bare har det så lite som SB så er det mest bare fordi det er hyggelig 🤪 

Det er ikke min erfaring iallfall. Kjenner mange som bor i vanlig hus, har vanlige hager osv som dyrker mer enn hva man selv klarer å spise alene

Men så fikk jeg vel ganske kjapt inntrykk av at alle disse urtene og grønnsakene hu dyrker for det meste går i søpla etter endt sesong

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isola2 skrev (2 timer siden):

Stina tenkte vel spørsmålet dreide seg å være selvforsørgende året rundt. Helt enig med deg, en plante gir masse agurk med riktig stell...hun svarer så sykt nebbete innimellom!

Ja, kan være! Vi har veldig lite, men får ufattelig mye ut av det. Vi har en liten kasse på 2x2 meter (ikke åker) og enkelte andre pallekarm kasser med div grønnsaker. Samt et lite drivhus med agurk, tomat, osv. vi er så og si selvforsynte med disse varene om sommeren. Dette er noe hun absolutt burde snakke mere positivt om da, det kan øke interessen til andre. Hun som er så flink med blomstene osv. burde fått til dette veldig lett. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønte heller ikke dette. At man må ha en stor gård for å kunne leve på grønnsakene man dyrker og når man bare har det så lite som SB så er det mest bare fordi det er hyggelig 🤪 

Det er ikke min erfaring iallfall. Kjenner mange som bor i vanlig hus, har vanlige hager osv som dyrker mer enn hva man selv klarer å spise alene

Men så fikk jeg vel ganske kjapt inntrykk av at alle disse urtene og grønnsakene hu dyrker for det meste går i søpla etter endt sesong

Ja, det er bare super trist. Skrev litt om hva vi gjør i innlegget over. Hadde også vært super gøy for ungen med hage som faktisk er noe annet enn blomster. Er super lærerikt og artig med dyrking 🤷🏽‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påstanden om å dyrke grønnsaker er jo helt tullete. Vi har et pittelite drivhus som står inntil veggen på verandaen. Der har vi 3 agurkplanter og vi har høstet minst 30 stk i år og flere er på vei. Da er man selvforsynt på agurk en stund. Har hatt paprikaplante også med ca 15 stk på. Så at hun påstår man må drive gård og ha et svært drivhus for å dyrke litt grønnsaker er jo bare tull. Det er ikke spesielt mye jobb heller. Sørge for at de har tilstrekkelig med vann/gjødsel og nok plass når de begynner å vokse oppover. Det man dyrker selv smaker jo også myyye bedre enn det man kjøper i butikken.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J92 skrev (4 timer siden):

Påstanden om å dyrke grønnsaker er jo helt tullete. Vi har et pittelite drivhus som står inntil veggen på verandaen. Der har vi 3 agurkplanter og vi har høstet minst 30 stk i år og flere er på vei. Da er man selvforsynt på agurk en stund. Har hatt paprikaplante også med ca 15 stk på. Så at hun påstår man må drive gård og ha et svært drivhus for å dyrke litt grønnsaker er jo bare tull. Det er ikke spesielt mye jobb heller. Sørge for at de har tilstrekkelig med vann/gjødsel og nok plass når de begynner å vokse oppover. Det man dyrker selv smaker jo også myyye bedre enn det man kjøper i butikken.

Nå er det en meget kjent sak at Frøken Bakken snakker generelt mye og påståelig om ting hun ikke har PEILING på…

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, her fikk jeg krampelatter......trodde først det kunne være ironi, men er nok en blodfan dette her. Lagd av stål fordi ho spydde 😅

Screenshot_20240808_075957_Snapchat.jpg

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (1 minutt siden):

Altså, her fikk jeg krampelatter......trodde først det kunne være ironi, men er nok en blodfan dette her. Lagd av stål fordi ho spydde 😅

Fy faen 🤣🤣🤣🤣

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (15 minutter siden):

Finnes det altså noen som er enda mer aspeløv 😏

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener Stina med sprakk egglederen og reiste på jentekveld? 
Det er jo farlig og man skal ringe ambulanse fort som faen?? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Tror du ho viste selv da at magesmertene var en eggleder som sprakk?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hammerhai skrev (25 minutter siden):

Tror du ho viste selv da at magesmertene var en eggleder som sprakk?

Nei , syns  det er dumt å skryte av da det faktisk er livstruende farlig. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (1 time siden):

Hahahaha det samme tenkte jeg, dette må være ironi. Fortsatt tenker jeg det litt 🤣 tåler en trøkk fordi hun spøy, jaja det blir gøy å følge med videre når det ikke bare er oppkast som blir fremover. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (33 minutter siden):

Den forsto ikke jeg heller. Hun sier det er svært smertefullt, og det er det men da er det veldig rart at hun klarte å dra på jentekveld. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk at hun uttaler seg om det å ha barn osv FØR hun faktisk har barn. Ja 100% enig med henne at det å få sånne kommentarer, “ja bare vent til du får barn da…“ er unødvendig fordi barn er forskjellig og det kan hende hun får en sovebaby som trives best å ligge for seg selv og klarer å finne roen selv, men at hun allerede nå typ ”planlegger” hvordan hun skal gjøre ting for å rekke å fikse hagen, klare å sove om nettene fordi PF kan ta seg av barnet om natta osv det kan jeg bare si med en gang, det går ikke å planlegge. Hun uttaler seg ofte om ting hun ikke har litt peiling på engang….

Egoismen oser av henne, spent på om hun klarer å prioritere det barnet først, i hvert fall i starten når barnet er mer avhengig av henne enn han…

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...