Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Wenda skrev (10 minutter siden):

Dette var da etter kontrollen. Hadde de sagt at hun burde drikke det for barnets beste så hadde hu garantert gjort det. Dette var som sagt etter kontrollen hvor hun ble spurt om hun ville ha et glass saft

Denne tråden begynner å bli så sjukt dum at jeg har ikke ord. Kan godt kritisere SB for mye selv, men snakk om å godte seg i å feiltolke et menneske bare for å kunne sitte her og trashtalke 

Nei dette var PÅ FØDEN. Herregud, har folk vondt for det eller?!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (15 minutter siden):

Nei dette var PÅ FØDEN. Herregud, har folk vondt for det eller?!

Ja men etter selve undersøkelsen 🤦‍♀️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun fått voldsom halsbrann, og har vært på apoteket og kjøpt flyende syrenøytraliserende. 

Denne tar hun når hun kommer hjem, og skyller den ned med SMOTHIE fordi den smaker ekkelt...

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (52 minutter siden):

Nei dette var PÅ FØDEN. Herregud, har folk vondt for det eller?!

Tydeligvis , fatter ikke at noen forsvarer dette.

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og leser det som er blitt skrevet og lure på en ting til menge av dere.Har dere barn og i så tilfelle var dere frisk under hele svangerskapet siden dere kan så mye??

Tror det er litt misunnelse og sjalusi siden dere må kritisere henne for absolutt alt hun sier/gjør.Ikke noe positivt…Hmmm.Hun har en flott veranda og hage som hun steller,legger ut oppskrift på det hun strikket.Har sett litt på de  influensaene og der e dem som er verre enn Stina.Men mange som sitter her følger jo ikke henne men har mye å si.

Og dette kommer fra en godt voksen dame med barn og barnebarn og husk vi alle er forskjellige 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (3 timer siden):

Jeg hørte ikke det som blir snakket om her inne. 
Ja, hun takket nei til vanlig saft og fikk fun light istedenfor, men at det var mer et spørsmål om hun ville ha litt saft etter undersøkelsene osv. Ikke at hun burde drikke det ifbm undersøkelsen. Og i den forbindelse så sa hun at hun på hjem-skjermen på telefonen har en sånn teller som viser at hun nå hadde 400-og noe dager som sukkerfri. Da sa hun at om det gjelder babyens ve og vel så gjør hun det som trengs, men at det nå ikke var nødvendig å bryte «streaken» som sukkerfri

Så jeg syns alt har blitt overdrevet veldig i denne tråden. Ironisk siden de også hyler om hvor mye SB overdriver også 🤪

Hun spiste jo is med sukker for et par uker siden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemor65 skrev (3 minutter siden):

Sitter her og leser det som er blitt skrevet og lure på en ting til menge av dere.Har dere barn og i så tilfelle var dere frisk under hele svangerskapet siden dere kan så mye??

Tror det er litt misunnelse og sjalusi siden dere må kritisere henne for absolutt alt hun sier/gjør.Ikke noe positivt…Hmmm.Hun har en flott veranda og hage som hun steller,legger ut oppskrift på det hun strikket.Har sett litt på de  influensaene og der e dem som er verre enn Stina.Men mange som sitter her følger jo ikke henne men har mye å si.

Og dette kommer fra en godt voksen dame med barn og barnebarn og husk vi alle er forskjellige 

 

Har selv 3 barn, 2 voksne og 1 attpåskatt, hadde ingen "feilfrie"  svangerskap. 

Tviler på at så mange er misunnelig på Stina, isåfall på hva? 

Stina ber selv om kritikk, kanskje fordi hun "elsker" å provosere? All kritikk for henne er positivt for hennes lommebok. 

Og Stina tror jo at hun er den eneste som har vært gravid i verden og som er gravid med ivf. 

Og hva slags influenser er Stina? Hva har hun oppnådd? Nei det finnes så mange andre influensere som er suksessrike. De kan man være sjalu på. 

Og feks se på Lisa og Henrik Borg. De holder også på med ivf, et godt eksemplar er de. Stina har bare klagd fra dag en. Hvem orker å høre på slikt?

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (18 minutter siden):

Nå har hun fått voldsom halsbrann, og har vært på apoteket og kjøpt flyende syrenøytraliserende. 

Denne tar hun når hun kommer hjem, og skyller den ned med SMOTHIE fordi den smaker ekkelt...

🤣🤣🤣

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (21 minutter siden):

Nå har hun fått voldsom halsbrann, og har vært på apoteket og kjøpt flyende syrenøytraliserende. 

Denne tar hun når hun kommer hjem, og skyller den ned med SMOTHIE fordi den smaker ekkelt...

Hvis det er gaviscon hun tar så skal den IKKE taes sammen med juice. Merkelig at hun ikke har fått beskjed om dette på apoteket. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (Akkurat nå):

Hvis det er gaviscon hun tar så skal den IKKE taes sammen med juice. Merkelig at hun ikke har fått beskjed om dette på apoteket. 

Hun har fått flytende gaviscon.

Den smakte ekkelt, så hun tok noen gode slurker med smoothie etterpå

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver hun dette? 
Tror hun at hun er lege? 
jeg gremmes,altså det er jo så flaut. 
Hun har halsbrann!! Hjelpe meg

IMG_4526.png

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 minutt siden):

Hun har fått flytende gaviscon.

Den smakte ekkelt, så hun tok noen gode slurker med smoothie etterpå

 

Det står ganske så klart at den ikke skal taes med juice og smoothie er juice. Herregud for en dramaqueen hun er, blir jo bare værre og værre. 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Hvorfor skriver hun dette? 
Tror hun at hun er lege? 
jeg gremmes,altså det er jo så flaut. 
Hun har halsbrann!! Hjelpe meg

IMG_4526.png

Har sjeldent hørt om nybakte mødre som føler de har kroppen for seg selv... men typisk om hun får en baby som bare ligger og sover da.

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestemor65 skrev (26 minutter siden):

Sitter her og leser det som er blitt skrevet og lure på en ting til menge av dere.Har dere barn og i så tilfelle var dere frisk under hele svangerskapet siden dere kan så mye??

Tror det er litt misunnelse og sjalusi siden dere må kritisere henne for absolutt alt hun sier/gjør.Ikke noe positivt…Hmmm.Hun har en flott veranda og hage som hun steller,legger ut oppskrift på det hun strikket.Har sett litt på de  influensaene og der e dem som er verre enn Stina.Men mange som sitter her følger jo ikke henne men har mye å si.

Og dette kommer fra en godt voksen dame med barn og barnebarn og husk vi alle er forskjellige 

 

Hva skal man være misunnelig på ?

 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Hva skal man være misunnelig på ?

 

Lurer jeg også på. Misunnelsekortet blir stadig dratt, spesielt når man ikke klarer å se det som slle andre ser

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (12 minutter siden):

Hun har fått flytende gaviscon.

Den smakte ekkelt, så hun tok noen gode slurker med smoothie etterpå

 

Den smaker ikke ekkelt, den smaker død og fordervelse rett fra dassvannet til naboen. Fyf for et grusomt middel, men effektivt er det. Så framst man dropper juice og smoothie da 🙈

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nepped skrev (14 minutter siden):

Den smaker ikke ekkelt, den smaker død og fordervelse rett fra dassvannet til naboen. Fyf for et grusomt middel, men effektivt er det. Så framst man dropper juice og smoothie da 🙈

Er som å shotte håndsåpe syntes jeg😭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemor65 skrev (46 minutter siden):

Sitter her og leser det som er blitt skrevet og lure på en ting til menge av dere.Har dere barn og i så tilfelle var dere frisk under hele svangerskapet siden dere kan så mye??

Lurt mye på det samme her. Jeg selv er gravid med nr 2 og termin snart. To helt jævlige svangerskap. Hater graviditet helt opp i skyene, selv om jeg er takknemlig for kroppen min og hva den skaper. Hadde en nydelig og enkel nyfødtperiode. Fødsel og nyfødt var barnemat i forhold til 9 måneder graviditet (men spørr meg om noen måneder så kanskje jeg ikke føler det samme 😝)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å holde meg, så jeg sendte henne en melding der jeg skrev at hun ikke må spise appelsiner og drikke sitrusholdige drikker når hun har sure oppstøt.

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (3 minutter siden):

Jeg klarte ikke å holde meg, så jeg sendte henne en melding der jeg skrev at hun ikke må spise appelsiner og drikke sitrusholdige drikker når hun har sure oppstøt.

Mammapolitiet!😏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...