Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Tradegy skrev (4 minutter siden):

Snakk om å skyte seg selv i leggen. Hun snakker om negative kommentarer, mens hun står med glidelåsen nesten nedpå navlen :ler: 

Men MÅ hun rette seg etter negative kommentarer eller kle seg som hun vil? 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (22 minutter siden):

Men MÅ hun rette seg etter negative kommentarer eller kle seg som hun vil? 

Du mener vel

«Men MÅ hun rette seg etter negative kommentarer eller kle av seg som hun vil?» 

Spøk til side - hun kan jo ikke være så overrasket over kommentarer ang. posering og påkledning «for fulle mugger» - når hun konsekvent poserer i samme stil på de aller fleste bilder. Så jeg regner med at det er kalkulert, og at negative kommentarer som fører til rants på snap og oppslag i tabloidene, rett og slett er god reklame og penger i kassa. Det er slik det blir flere sykt søte glassboller fra Nille av ^^ 

 

 

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Illusen skrev (11 minutter siden):

Du mener vel

«Men MÅ hun rette seg etter negative kommentarer eller kle av seg som hun vil?» 

Spøk til side - hun kan jo ikke være så overrasket over kommentarer ang. posering og påkledning «for fulle mugger» - når hun konsekvent poserer i samme stil på de aller fleste bilder. Så jeg regner med at det er kalkulert, og at negative kommentarer som fører til rants på snap og oppslag i tabloidene, rett og slett er god reklame og penger i kassa. Det er slik det blir flere sykt søte glassboller fra Nille av ^^ 

 

 

😂😂

Men nei, nekter å tro dette egentlig var så kalkulert. Tror hun ble oppriktig lei seg. (Og jeg syns det var bittelitt morsomt med følgeren som skulle være snill og vise at hen hadde forsvart blant alle de negative kommentarene, for så å ende opp med å bli blokkert selv)

Og jeg angrer på at jeg skrev kommentar selv her inne om at hun var vulgær og harry. 

Endret av Pidla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (6 timer siden):

Man kan jo ikke operere seg til å se ut som en oppblåsbar dukke og videre kle seg som en hentai-figur og bli sjokkert over at folk synes det er vulgært. Legger ved et bilde hentet fra lengre bak i tråden som får frem poenget godt. Det handler ikke om at man ikke skal kunne kle seg som man vil, ingen har nevnt noe om det, men det er klart at man må regne med reaksjoner når man tar valg som er langt utenfor normalen. Man stusser jo like mye når man ser folk bade i burkini så det handler ikke om mengde klær nødvendigvis, men setting. 

image.jpeg.add470977f313cda4765ea5706a5283e.jpeg

Har hun gått sånn? 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angret på at jeg kjøpte babygym og babynest og stellebord. Hadde samme badebalje som Stina kjempe fornøyd med den. Vi hadde stellematte på vaskemaskinen i 2 måneder. Vi flyttet til ny leilighet fikk plass til stellebord, vi brukte i 2-3 måneder også måtte jeg bare selge, for gulvet funket best å skifte han på. 

denne e jo kjempe fin å bruke å ha babyen på en tykk og behagelig pledd. Babygym med masse leker og farger blir også litt for mye og disse små blir litt fort overstimulert. 
er blitt så mye man er nødt til å kjøpe, som bare e tull. 
https://www.mimmis.no/kids-concept-babygym-neo-natur?utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_source_platform=KelkooGroup&utm_term=Kids+Concept+Babygym%2C+Neo%2C+Natur&kgclid=EAIaIQobChMI_pX6ycnFhwMVGgqiAx20ujLuEAQYAiABEgKLpPD_BwE&gad_source=1

hadde samme vippestol og den var også fin å bruke men startet med å bruke når han va 5-6 måneder, han fant ofte roen i den.  Men ulempen e at de kan fort bli avhengig av den og man forsetter 😭😭

ja, det finnes veldig mye unødvendig som man tenker at man må kjøpe. Og er man førstegangsmor så tror man at man trenger alt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (14 minutter siden):

Har hun gått sånn? 😂

Bildet er fra Snapchatavtaren til Stinablogg, så ja…mulig hun har valgt det bildet for å provosere…

IMG_4439.jpeg

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig unødvendig og urettmessig å skrive en haug med innlegg hvor man kritiserer hva slags baby-utstyr de kjøper 🙄 de kjøper vel det de ønsker og føler de trenger…. Og også veldig unødvendig å legge ut om hva en selv har kjøpt og trengt osv - hva for rolle spiller det hva jeg, eller andre, kjøpte - hvem er det interresant for? 🤔 

Samtidig skjønner jeg ikke den rantinga og avisoppslaga om «mammapolitiet» ……. Har ikke fått med meg en plass at noen har kritisert at hun har på seg bikini på stranda?? Hvem reagerer på det liksom? 🤔 

Jeg så noen kommentarer angående den bikinien med en topp over - og tenkte på det selv - at den var ganske drøy, men ikke på stranda, men på butikken og rundt omkring liksom…. 

Hun får jo litt oppheng- så virker som hun har fått det for seg at veldig mange bryr seg om at hun går i bikini på stranda- eller at hun har langt hår ?? 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (1 time siden):

Har hun gått sånn? 😂

Jada, nå nylig nede i Cannes. Både på stranda og omliggende kafeér/restauranter. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (12 timer siden):

Ikke rart folk ikke tør og få barn lenger når de blir påvirket til og tro man trenger kjøpe masse tull for nesten 40 000 kr 😅

For det første, så er ikke standard utstyr til baby "masse tull", og for det andre, så er de aller fleste oppegående nok til å forstå at man kan få tak i billigere varianter/kjøpe brukt. 

Her har vi handleliste på 65 000, men jeg er selvsagt klar over at man kan gjøre det mye billigere. Innkjøp til baby kan man gjøre nesten så dyrt og så billig man vil. Man kan skaffe nesten alt gratis, eller man kan bruke noen hundre tusen. Jeg har aldri hørt Stina si at man MÅ velge de variantene som hun har valgt, eller at man må kjøpe nytt. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (På 25.7.2024 den 0.01):

Så spesielt å ha 3 spisestoler til ett barn, jaja sikkert bare jeg som e rar som ikke orker ekstra ting hjemme hos meg, unødvendig spør du meg. Igjen har man god råd, så ja da trenger man to Tripp trapp stoler 😂😂

Sitter i tripp trapp stolene til ungene selv, uten bøyle da 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (10 timer siden):

Har hun gått sånn? 😂

Går ikke du sånn med et håp om at jura dine hopper ut av en alt for liten bikini?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (18 timer siden):

Så sinnsykt mye unødvendig.. 

men hvordan skal hun, som førstegangs mor, vite nøyaktig hva hun trenger og ikke?

 

vi hadde flere unødvendig ting til første barn. Man blir fortalt «det er lurt å ha», men så trengte ikke vårt barn det likevel. Og det som var nødvendig og unødvendig til første barn, stemte nødvendigvis ikke på neste. 
 

henge seg opp i hva andre førstegangsforeldre kjøper inn er liksom litt unødvendig. Da vil man bare ta de på noe. Er sikkert mye du og jeg kjøper til oss selv om andre ser på som helt unødvendig , men for oss må/vil vi ha det

Endret av Millelina
Skrivefeil
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat på området utstyr til baby synes jeg Stina virker fornuftig jeg. Hun virker å være åpen for råd og leser seg opp på fornuftige kilder. Hun følger nasjonale råd og er kildekritisk. 
 

Og hvem har vel ikke kjøpt noe til baby som de ikke har fått bruk for? Det tror jeg absolutt de fleste har gjort. Og hva som er riktig utstyr for en familie trenger ikke være det for en annen. 

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alvea skrev (8 minutter siden):

Akkurat på området utstyr til baby synes jeg Stina virker fornuftig jeg. Hun virker å være åpen for råd og leser seg opp på fornuftige kilder. Hun følger nasjonale råd og er kildekritisk. 
 

Og hvem har vel ikke kjøpt noe til baby som de ikke har fått bruk for? Det tror jeg absolutt de fleste har gjort. Og hva som er riktig utstyr for en familie trenger ikke være det for en annen. 

Enig. Synes hun virker fornuftig. Eneste jeg reagerer litt på er at hun har utstyr for morsmelkerstatning på handlelisten. Hun virker å være veldig åpen for at hun kanskje ikke kommer til å amme, og det gir meg litt Sophie Elise - vibber (grøss og gru). Men, det kan være feil, og at hun bare er forberedt på det utfallet også, siden hun har silikon. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina sier at hun trenger tips til en bleiebøtte som gjør at det ikke lukter "bajs" i det hele tatt, for hun takler ikke lukten av "bajs".

Hvordan tenker hun at hun skal bytte en bæsjebleie da?

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (2 timer siden):

Stina sier at hun trenger tips til en bleiebøtte som gjør at det ikke lukter "bajs" i det hele tatt, for hun takler ikke lukten av "bajs".

Hvordan tenker hun at hun skal bytte en bæsjebleie da?

Litt forskjell på å ikke like det i det hele tatt og ikke like varig bajslukt på badet….

Jeg klarer FINT å skifte bleie, men kan med glede slippe lukta liggende på badet! 

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tough cookie skrev (2 timer siden):

Stina sier at hun trenger tips til en bleiebøtte som gjør at det ikke lukter "bajs" i det hele tatt, for hun takler ikke lukten av "bajs".

Hvordan tenker hun at hun skal bytte en bæsjebleie da?

Jeg synes ikke en konstant lukt av bæsj er noe særlig og ønsker ikke dette. Likevel takler jeg helt fint å skifte bæsjebleier og tørke barna etter de har vært på do. Jeg tror vi alle skjønner hva hun mente med det hun sa.

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millelina skrev (8 minutter siden):

Litt forskjell på å ikke like det i det hele tatt og ikke like varig bajslukt på badet….

Jeg klarer FINT å skifte bleie, men kan med glede slippe lukta liggende på badet! 

Hun sier «HUN TAKLER IKKE LUKTA AV BAJS». 
Dvs hun takler ikke drittlukt. Hun takler ikke å dele bad med samboeren engang. 
 

GOOD LUCK Stina!

  • Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (Akkurat nå):

Hun sier «HUN TAKLER IKKE LUKTA AV BAJS». 
Dvs hun takler ikke drittlukt. Hun takler ikke å dele bad med samboeren engang. 
 

GOOD LUCK Stina!

Det gjør ikke JEG HELLER, men klarer likevel å skifte bleie! 
 

Er så mye som man skal henge seg opp i… de er ikke de første jeg har hørt om som har egne bad. Til og med foreldrene mine har egne bad. Fordi de kan, de vil, de liker det. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (6 timer siden):

Går ikke du sånn med et håp om at jura dine hopper ut av en alt for liten bikini?

Hadde heller gått toppløs enn å gå i det der 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...