Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

sprettballen skrev (46 minutter siden):

Så det er normalt å kle seg som et sexobjekt?

Er du som gjør henne til et sexobjekt, ikke jeg.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det handler da ikke om at hun gikk i bikini på stranden, snakk om å vri på ting da. Nå må folk skjerpe seg.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårsår fordi folk er ærlige og synes hun ser trashy ut?

Hun skal naturligvis få gå slik hun vil men kan ikke forvente at alle synes det er passende til anledningen heller. 

Endret av Glufseguri
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (22 minutter siden):

Er du som gjør henne til et sexobjekt, ikke jeg.

Et sexobjekt er en person som er gjenstand for seksuell oppmerksomhet. Tenker du fremdeles at det er jeg som gjør henne til det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (57 minutter siden):

Det er like kvalmt uansett,  gravid eller ikke. Oppmerksomhetssyke mennesker er alltid kvalme. 

Jeg hadde ikke gått slik.. men bryr det meg att andre gjør det? Nei overhode ikke😊

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (1 time siden):

Så det er normalt å kle seg som et sexobjekt?

Nå må folk slutte.. er hun ett sexobjekt fordi hun går lettkledd? Er jeg på 50 år ett sexobjekt fordi jeg liker og gå i korte kjoler/skjørt og plagg hvor jeg fremhever mine kvinnelige former?

Norske damer klikker i vinkel om ikke andre går kledd i høyhalset genser og bukse året rundt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (12 minutter siden):

Nå må folk slutte.. er hun ett sexobjekt fordi hun går lettkledd? Er jeg på 50 år ett sexobjekt fordi jeg liker og gå i korte kjoler/skjørt og plagg hvor jeg fremhever mine kvinnelige former?

Norske damer klikker i vinkel om ikke andre går kledd i høyhalset genser og bukse året rundt. 

Man kan jo ikke operere seg til å se ut som en oppblåsbar dukke og videre kle seg som en hentai-figur og bli sjokkert over at folk synes det er vulgært. Legger ved et bilde hentet fra lengre bak i tråden som får frem poenget godt. Det handler ikke om at man ikke skal kunne kle seg som man vil, ingen har nevnt noe om det, men det er klart at man må regne med reaksjoner når man tar valg som er langt utenfor normalen. Man stusser jo like mye når man ser folk bade i burkini så det handler ikke om mengde klær nødvendigvis, men setting. 

image.jpeg.add470977f313cda4765ea5706a5283e.jpeg

  • Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (21 minutter siden):

Man kan jo ikke operere seg til å se ut som en oppblåsbar dukke og videre kle seg som en hentai-figur og bli sjokkert over at folk synes det er vulgært. Legger ved et bilde hentet fra lengre bak i tråden som får frem poenget godt. Det handler ikke om at man ikke skal kunne kle seg som man vil, ingen har nevnt noe om det, men det er klart at man må regne med reaksjoner når man tar valg som er langt utenfor normalen. Man stusser jo like mye når man ser folk bade i burkini så det handler ikke om mengde klær nødvendigvis, men setting. 

image.jpeg.add470977f313cda4765ea5706a5283e.jpeg

Hadde dette bilde blitt publisert i artikkelen så hadde nok flere forstått poenget/kritikken, men det tørr de så klart ikke. Stina er og blir PR syk. Jeg sliter ennå med å forstå hva slags influenser hun er. 

Endret av sprettballen
  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk at bikini og utrigning kan skape så mye drama😂 Og når jeg har sagt at folk blir krenket av det,men de som kommenterer påstår de ikke blir det....vel en smule krenket vil jeg påstå flere her blir🙈 Men er ikke annet å vente i jantelov landet😛

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt stressa av den baby utstyr haulen hun driver med.. 

Hjelp… 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (9 minutter siden):

Blir helt stressa av den baby utstyr haulen hun driver med.. 

Hjelp… 

Og hva er galt med haulen da? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 minutt siden):

Og hva er galt med haulen da? 

Så sinnsykt mye unødvendig.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Så sinnsykt mye unødvendig.. 

Hva er unødvendig? Dyne,dynetrekk,vippestol,babygym,stokkestol med spedbarnssete,badebalje,noen leker,stelleveske,stellematte. Altså VELDIG standard babyting. Så fatter ikke hva som er unødvendig med det hun viste fram. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Hva er unødvendig? Dyne,dynetrekk,vippestol,babygym,stokkestol med spedbarnssete,badebalje,noen leker,stelleveske,stellematte. Altså VELDIG standard babyting. Så fatter ikke hva som er unødvendig med det hun viste fram. 

Nei du er hennes største fan så du syns ingenting av det kritikerne syns, så det sjokkerer meg lite 😌

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (Akkurat nå):

Nei du er hennes største fan så du syns ingenting av det kritikerne syns, så det sjokkerer meg lite 😌

Er ikke hennes største fan,men er da ingenting unødvendig der til en baby😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke gått slik.. men bryr det meg att andre gjør det? Nei overhode ikke😊

Det handler om holdninger.  Det å spille mest mulig på sex. Til og med operere seg. Så skal fansen få det trøkka opp i trynet hele tiden. Noen liker det, mens andre syns det er kvalmt med oppmerksomhetssyke mennesker. Derfor man velger å ikke følge😊 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dojakitty skrev (7 minutter siden):

Nei du er hennes største fan så du syns ingenting av det kritikerne syns, så det sjokkerer meg lite 😌

Jeg er ikke særlig fan av SB og lurer også på hva du mener hun har kjøpt som er unødvendig? 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

esk skrev (5 minutter siden):

Jeg er ikke særlig fan av SB og lurer også på hva du mener hun har kjøpt som er unødvendig? 

Syns vippestol er unødvendig,barnesete på tripptrapp er unødvendig,for ikke å snakke om 2 stoler!! 
Eget badekar til ungen er FRYKTELIG unødvendig,spesielt siden de har badekar!! 
Det var også noe med MME jeg ikke husker som var så borti skogen unødvendig! 
I can go on and on! 
Er ikke vits å svare meg på dette med hva dere syns er nødvendig for dette er hva jeg syns er unødvendig som dere lurte på! 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Syns vippestol er unødvendig,barnesete på tripptrapp er unødvendig,for ikke å snakke om 2 stoler!! 
Eget badekar til ungen er FRYKTELIG unødvendig,spesielt siden de har badekar!! 
Det var også noe med MME jeg ikke husker som var så borti skogen unødvendig! 
I can go on and on! 
Er ikke vits å svare meg på dette med hva dere syns er nødvendig for dette er hva jeg syns er unødvendig som dere lurte på! 

Man kan så klart svare på det du velger å kritisere😊 Alt det der ble flittig brukt med min første og skal også bruke alt det på min neste som jeg snart skal føde. Men folk har forskjellige behov,og det hun viste der er ganske standard ting som mange har. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (Akkurat nå):

Man kan så klart svare på det du velger å kritisere😊 Alt det der ble flittig brukt med min første og skal også bruke alt det på min neste som jeg snart skal føde. Men folk har forskjellige behov,og det hun viste der er ganske standard ting som mange har. 

Mulig det, jeg bare syns det blir ALTFOR mye. 
Et klokt råd jeg fikk engang var å kjøpe det man VET man får bruk for,og heller se an etterhvert. Barnet er en baby til å begynne med, og da trenger man ikke Stokke stoler i hopetall,babygym,barnesete til stokkestoler, etc etc. 

Men nå er jeg også veldig økonomisk av meg,og kunne kjøpt mye brukt om så tilfelle. Overforbruk av denne sorten disse to driver med er kvalmt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...