Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

lillebamsemums skrev (51 minutter siden):

Ja, handler jo om å være forberedt. de stolene er jo ganske populære, samt de holder jo i 20+ år. de kan pusses ned og males, så lenge du ikke mister skruene, men sikkert mulig å få tak i dem også

De stolen kan jo brukes i lang tid etter at barnet er født. Vi hadde våres i mange år. Å etter som jeg skjønte så var det vel 20% på dette nå så hvorfor ikke ta med seg det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg dør av Pefedik! ÅHan slår meg som ett barn som skal bli storebror og gleder seg til å møte baby så han kan få en lekekamerat. Og som blir skuffa når det viser seg at babyer bare er kjedelige og ikke bryr seg om annet enn pupp. Han har null virkelighetsoppfatning, og tror oppriktig at babyen kommer til å bli glad for babygymmen. Newsflash, babyer driter i det!

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 minutter siden):

Jeg dør av Pefedik! ÅHan slår meg som ett barn som skal bli storebror og gleder seg til å møte baby så han kan få en lekekamerat. Og som blir skuffa når det viser seg at babyer bare er kjedelige og ikke bryr seg om annet enn pupp. Han har null virkelighetsoppfatning, og tror oppriktig at babyen kommer til å bli glad for babygymmen. Newsflash, babyer driter i det!

Men om babyen driter i babygymmen og det nå er feil av han å være fornøyd og glad for babygymmen dem kjøpte, så kan vi legge fra oss å kritisere andre influencere som kjøper «kjedelig beige babygymmer»? Babyen driter jo i det?

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyer søker farger med blikket. Det er milevis fra at de blir glad for en babygym. Men ooookei 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (35 minutter siden):

Jeg dør av Pefedik! ÅHan slår meg som ett barn som skal bli storebror og gleder seg til å møte baby så han kan få en lekekamerat. Og som blir skuffa når det viser seg at babyer bare er kjedelige og ikke bryr seg om annet enn pupp. Han har null virkelighetsoppfatning, og tror oppriktig at babyen kommer til å bli glad for babygymmen. Newsflash, babyer driter i det!

Kjære vene, alt dere klarer å lite ut av dere. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (24 minutter siden):

Babyer søker farger med blikket. Det er milevis fra at de blir glad for en babygym. Men ooookei 🙄

Men hva legger du i begrepet baby egentlig? Spedbarn? Nyfødt?

Endret av Hammerhai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (7 timer siden):

Så hva skulle hun med en lenge før fødsel? Hun aner ingenting om behovet er der engang 😅 Er bare for dumt.

Hun aner ikke om behovet noen gang kommer for at et barn skal sitte i stol..? 🤔

Det er mye førstegangsforeldre kjøper som de ikke vet om de kommer til å få bruk for - de aller fleste kaster bort minimum noen hundrelapper når de handler under første svangerskap - men stol til barnet har jeg aldri hørt noen si var bortkastet altså. Hva så om de ikke skulle få bruk for det umiddelbart? Barnet vokser... Eller tenker du virkelig at de ikke kan vite om det noen gang vil være behov for å sette ham i en stol? 😂

Endret av MariaIsabel
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (1 time siden):

Jeg dør av Pefedik! ÅHan slår meg som ett barn som skal bli storebror og gleder seg til å møte baby så han kan få en lekekamerat. Og som blir skuffa når det viser seg at babyer bare er kjedelige og ikke bryr seg om annet enn pupp. Han har null virkelighetsoppfatning, og tror oppriktig at babyen kommer til å bli glad for babygymmen. Newsflash, babyer driter i det!

Herre min hatt... Du og enkelte andre her leter virkelig med lys og lykter etter noe å latterliggjøre dem for eller?

Nei, en baby blir ikke glad for en babygym på samme måte som større barn eller voksne blir glade for en gave, men selvsagt kan en baby bli glad for en babygym, og ha det gøy med den - spesielt siden de faktisk har kjøpt en som er interessant for babyer (i motsetning til de fleste influensere). Har du sett en baby i en slik noen gang? Farger, ulike teksturer, lyder osv er veldig stimulerende og spennende for en baby. 

Ps: De er babyer til de er 1 år. En helt nyfødt bryr seg ikke så mye ennå, men en baby på noen mnd bryr seg ganske mye om omgivelsene utenom puppen. 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (2 timer siden):

Hvorfor så hårsår, ingen har skrevet noe dumt her nå ? 😂

Har ikke noe med at jeg blir hårsår

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også inn så og si alt før fødsel, og masse vi ikke visste om vi trengte. Det var en del av nestingen, og jeg ville ha ting på plass. Folk er forskjellige. La henne få kjøpe ting på hvilket tidspunkt hun vil. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At folk sender meldinger om at hun må klippe håret sitt m.m, er sykt! Kan ikke foreldre ha langt hår? Henger seg opp inat de kjøper 2 stoler? Folk er syke og vi lever i en syk verden! Stopp toget jeg vil av, menneskeheten er til å bli flau av!

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man virkelig trygg i den man er når alt må fikses på?! 

IMG_3173.thumb.png.4722e87678ce5124ec983fbf307638f4.png

Endret av Katinkalille
  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (9 minutter siden):

Er man virkelig trygg i den man er når alt må fikses på?! 

IMG_3173.thumb.png.4722e87678ce5124ec983fbf307638f4.png

Man skal iallefall ikke påvirkes av at andre mener noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun misforstått totalt? Det handler jo ikke om at hun gikk med bikini på stranden som gravid. Skal jeg ha på meg svømmedrakt da spør Stina…. Nei, har null og niks med hun som gravid å gjøre, var vel mer svære mengder silikon trykket oppi en alt for liten bikini. I alle fall slik jeg tolket det meste som var skrevet. Kanskje en sjel kommenterte det slik Stina tolket det, men er det verdt plass i avisen?

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Man skal iallefall ikke påvirkes av at andre mener noe annet.

Dette 👆🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (Akkurat nå):

Har hun misforstått totalt? Det handler jo ikke om at hun gikk med bikini på stranden som gravid. Skal jeg ha på meg svømmedrakt da spør Stina…. Nei, har null og niks med hun som gravid å gjøre, var vel mer svære mengder silikon trykket oppi en alt for liten bikini. I alle fall slik jeg tolket det meste som var skrevet. Kanskje en sjel kommenterte det slik Stina tolket det, men er det verdt plass i avisen?

Men hvorfor er det så farlig om hun har "alt for store silikonpupper i en liten bikini" da,egentlig?

Skjønner ikke problemet..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (11 minutter siden):

Har hun misforstått totalt? Det handler jo ikke om at hun gikk med bikini på stranden som gravid. Skal jeg ha på meg svømmedrakt da spør Stina…. Nei, har null og niks med hun som gravid å gjøre, var vel mer svære mengder silikon trykket oppi en alt for liten bikini. I alle fall slik jeg tolket det meste som var skrevet. Kanskje en sjel kommenterte det slik Stina tolket det, men er det verdt plass i avisen?

Jeg hadde ikke gått slik kledd men det er meg.. men jeg gidder ikke sende hatmeldinger til andre fordi de går i for liten bikini. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (9 minutter siden):

Men hvorfor er det så farlig om hun har "alt for store silikonpupper i en liten bikini" da,egentlig?

Skjønner ikke problemet..

Farlig er det ikke. Jeg skrev bare at det var slik jeg tolket det som ble skrevet her 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...