Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

introvert_ skrev (1 time siden):

Oh the irony… nei, ikke alt trengs å bli kritisert 🤪 

Det ble diskutert for ikke lenge siden det at influencere henviser seg til oss på en slik måte at vi føler vi er «venner». «det er så koselig å prate med dere», for eksempel. Men ja, beklager for å ha fordummet en så sofistikert tråd 🙈

🤣🤣🤣🤣

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aintnofun skrev (22 minutter siden):

En teit ting å reagere på, men gud så urenslig den stekeovnen såg ut inni 😅 Alt skal liksom se så rent og pent ut på snap, men virker som om de egentlig er veldig rotete av seg.

På de ryddesnappene ser det jo avogtil ut som om de har 5 unger. Men Neida. Er bare de to gitt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 minutter siden):

På de ryddesnappene ser det jo avogtil ut som om de har 5 unger. Men Neida. Er bare de to gitt. 

Og hun er vell mest alene sea de har hver sin del av huset 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (28 minutter siden):

En teit ting å reagere på, men gud så urenslig den stekeovnen såg ut inni 😅 Alt skal liksom se så rent og pent ut på snap, men virker som om de egentlig er veldig rotete av seg.

Er flere ting hos dem som virker litt som 'å sminke grisen' ... masse flotte planter, på en forfallen veranda full av grønske blant annet 🤷‍♀️ 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (33 minutter siden):

På de ryddesnappene ser det jo avogtil ut som om de har 5 unger. Men Neida. Er bare de to gitt. 

Ja, syns det er litt spesielt. Jeg skjønner ikke at de f.eks orker å våkne til mye skitten oppvask stående på benken. Er det noen som har tid til å rydde så er det jo henne 😅 De gjør jo såklart som de vil og det er en filleting å "bry" seg om. Men er jo greit å ha rutiner på plass når man skal få barn.

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (5 minutter siden):

Ja, syns det er litt spesielt. Jeg skjønner ikke at de f.eks orker å våkne til mye skitten oppvask stående på benken. Er det noen som har tid til å rydde så er det jo henne 😅 De gjør jo såklart som de vil og det er en filleting å "bry" seg om. Men er jo greit å ha rutiner på plass når man skal få barn.

Om det var kveldene som var avsatt til kjærestetid, og dagene til alenetid, så gir det jo mening å rydde på dagen og ikke kvelden 😊

Og man kan jo lage så mange rutiner man vil før babyen kommer, men så blir alt snudd på hodet igjen når den er født, så hvorfor ikke la de bare få kose seg og gjøre det de har lyst til å gjøre før den nye «sjefen» blir født?

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aintnofun skrev (8 minutter siden):

Ja, syns det er litt spesielt. Jeg skjønner ikke at de f.eks orker å våkne til mye skitten oppvask stående på benken. Er det noen som har tid til å rydde så er det jo henne 😅 De gjør jo såklart som de vil og det er en filleting å "bry" seg om. Men er jo greit å ha rutiner på plass når man skal få barn.

Joda. Folk gjør som de vil,de finner nok fort ut hva som er lurt når ungen kommer. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margeritt skrev (14 timer siden):

Om det var kveldene som var avsatt til kjærestetid, og dagene til alenetid, så gir det jo mening å rydde på dagen og ikke kvelden 😊

Og man kan jo lage så mange rutiner man vil før babyen kommer, men så blir alt snudd på hodet igjen når den er født, så hvorfor ikke la de bare få kose seg og gjøre det de har lyst til å gjøre før den nye «sjefen» blir født?

Joda, de gjør akkurat det de føler for såklart. Det er som sagt en filleting og ikke noe som tar all energien min. 

Jeg personlig syns bare det virker mer stress å ta sånne skippertak på kjøkkenet istedefor å rydde i ti minutter hver kveld.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (31 minutter siden):

For et spøkelses filter hun  bruker i dag, ser hun det ikke selv hvor grusomt det er

Sikker på at det ikke var fra i går, hvor hun hadde på seg den kremen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 time siden):

Sikker på at det ikke var fra i går, hvor hun hadde på seg den kremen?

Det var ikke etter kremen. Ansiktet hennes var så inndratt med svart skygge...det er der hun snakker om en  krem for strekkmerker..det var hvertfall ikke noe fint

Endret av Anneisabell
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Det var ikke etter kremen. Ansiktet hennes var så inndratt med svart skygge...det er der hun snakker om en  krem for strekkmerker..det var hvertfall ikke noe fint

Jo, det var etter kremen ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 5.7.2024 den 18.34):

På de ryddesnappene ser det jo avogtil ut som om de har 5 unger. Men Neida. Er bare de to gitt. 

Har du 5 unger så du kan sammenligne? Jeg har 3 og til tider ser det ut som det bor hjemløse eller narkiser her! Langt unna sånn det ser ut hos influenseren.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier ikke komme med kritikk egentlig, men en ting jeg har tenkt på som kan bli problematisk er,

hvordan kommer det egentlig til å bli med hunden hennes når babyen kommer? Mener ikke at hun MÅ kvitte seg/omplassere henne , men det hadde ikke vert sjokkerende om hun blir nødt til å vurdere det etter hvert pga Chloe (hunden) blir jo behandlet som et menneske/baby og har vel stor risiko for å bli sjalu mtp måten hun blir behandlet / har blitt oppdratt på?

Såg to forskjellige snapper her om dagen som jeg kan ta som eksempel. 

Ene snappen ligger Chloe i buret med sikkert minst 50 kosedyr rundt seg. 

Den andre sitter Stina og viser frem babyklær + nips hun har fått gratis av newbie. Og sier "jeg tror Chloe skjønner at denne bamsen ikke er hennes, (rister på den) nei se hun bryr seg ikke. Tror hun skjønner det". 

Ser ikke ut som tanken på at hunden kan bli sjalu er tilstede en gang. Vet hun at hunden en gang har instinkter og har mulighet for å føle sjalusi? Hun kaller jo seg selv for mamma til hunden og snakker med baby stemme til den hele tiden. Eh.. hvordan blir det når det kommer noen og tar plassen til Chloe i flokken, når hierkiet endrer seg? 

Har sett hunder som ikke blir behandlet som babyer/mennesker bli sjalu for mindre.  Det er en ting som faktisk er bekymringsverdig 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (16 timer siden):

Hvorfor kalles del influensere?

Fordi jobben deres er å påvirke folk til å kjøpe mer mer mer, samtidig som de selv tjener på reklamen

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GuuriMalla skrev (16 minutter siden):

Pleier ikke komme med kritikk egentlig, men en ting jeg har tenkt på som kan bli problematisk er,

hvordan kommer det egentlig til å bli med hunden hennes når babyen kommer? Mener ikke at hun MÅ kvitte seg/omplassere henne , men det hadde ikke vert sjokkerende om hun blir nødt til å vurdere det etter hvert pga Chloe (hunden) blir jo behandlet som et menneske/baby og har vel stor risiko for å bli sjalu mtp måten hun blir behandlet / har blitt oppdratt på?

Såg to forskjellige snapper her om dagen som jeg kan ta som eksempel. 

Ene snappen ligger Chloe i buret med sikkert minst 50 kosedyr rundt seg. 

Den andre sitter Stina og viser frem babyklær + nips hun har fått gratis av newbie. Og sier "jeg tror Chloe skjønner at denne bamsen ikke er hennes, (rister på den) nei se hun bryr seg ikke. Tror hun skjønner det". 

Ser ikke ut som tanken på at hunden kan bli sjalu er tilstede en gang. Vet hun at hunden en gang har instinkter og har mulighet for å føle sjalusi? Hun kaller jo seg selv for mamma til hunden og snakker med baby stemme til den hele tiden. Eh.. hvordan blir det når det kommer noen og tar plassen til Chloe i flokken, når hierkiet endrer seg? 

Har sett hunder som ikke blir behandlet som babyer/mennesker bli sjalu for mindre.  Det er en ting som faktisk er bekymringsverdig 

Dette er en problemstilling alle vi med hund må tenke på når en ny baby kommer. Hunden vår var kun 1 år når babyen kom, og hadde til det blitt ordentlig bortskjemt han også. Ja, det har gått noen babyluer, bamser og smokker, men aldri noe særlig sjalusi. Man må bare huske å ikke tilsidesette hunden helt. 

Endret av Hammerhai
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (9 minutter siden):

Dette er en problemstilling alle vi med hund må tenke på når en ny baby kommer. Hunden vår var kun 1 år når babyen kom, og hadde til det blitt ordentlig bortskjemt han også. Ja, det har gått noen babyluer, bamser og smokker, men aldri noe særlig sjalusi. Man må bare huske å ikke tilsidesette hunden helt. 

Men 3 «lendere» blir det nok ikke mer til jul nei💀

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GuuriMalla skrev (19 minutter siden):

Pleier ikke komme med kritikk egentlig, men en ting jeg har tenkt på som kan bli problematisk er,

hvordan kommer det egentlig til å bli med hunden hennes når babyen kommer? Mener ikke at hun MÅ kvitte seg/omplassere henne , men det hadde ikke vert sjokkerende om hun blir nødt til å vurdere det etter hvert pga Chloe (hunden) blir jo behandlet som et menneske/baby og har vel stor risiko for å bli sjalu mtp måten hun blir behandlet / har blitt oppdratt på?

Såg to forskjellige snapper her om dagen som jeg kan ta som eksempel. 

Ene snappen ligger Chloe i buret med sikkert minst 50 kosedyr rundt seg. 

Den andre sitter Stina og viser frem babyklær + nips hun har fått gratis av newbie. Og sier "jeg tror Chloe skjønner at denne bamsen ikke er hennes, (rister på den) nei se hun bryr seg ikke. Tror hun skjønner det". 

Ser ikke ut som tanken på at hunden kan bli sjalu er tilstede en gang. Vet hun at hunden en gang har instinkter og har mulighet for å føle sjalusi? Hun kaller jo seg selv for mamma til hunden og snakker med baby stemme til den hele tiden. Eh.. hvordan blir det når det kommer noen og tar plassen til Chloe i flokken, når hierkiet endrer seg? 

Har sett hunder som ikke blir behandlet som babyer/mennesker bli sjalu for mindre.  Det er en ting som faktisk er bekymringsverdig 

Men hvorfor skal hun bekymre seg for noe som ikke er et problem enda? 
Kan også tenkes at Chloe tar det med å få en baby i huset helt fint også. Og om det ikke funker bra så får man jo tenke løsninger på problemet da

Og det går også an å kalle seg mamma for hunden og snakke til den med babystemme, men likevel vite at en hund er en hund

Tenker bare på alle hundene jeg har hatt opp gjennom livet hvor jeg har pratet med babystemme til de og skjemt de bort på den ene og den andre måten, men likevel har de ikke hatt noe problem med å plutselig ha små barn på besøk, få andre hunder inn i familien osv uten at det har vært et problem for noen av de

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GuuriMalla skrev (34 minutter siden):

Pleier ikke komme med kritikk egentlig, men en ting jeg har tenkt på som kan bli problematisk er,

hvordan kommer det egentlig til å bli med hunden hennes når babyen kommer? Mener ikke at hun MÅ kvitte seg/omplassere henne , men det hadde ikke vert sjokkerende om hun blir nødt til å vurdere det etter hvert pga Chloe (hunden) blir jo behandlet som et menneske/baby og har vel stor risiko for å bli sjalu mtp måten hun blir behandlet / har blitt oppdratt på?

Såg to forskjellige snapper her om dagen som jeg kan ta som eksempel. 

Ene snappen ligger Chloe i buret med sikkert minst 50 kosedyr rundt seg. 

Den andre sitter Stina og viser frem babyklær + nips hun har fått gratis av newbie. Og sier "jeg tror Chloe skjønner at denne bamsen ikke er hennes, (rister på den) nei se hun bryr seg ikke. Tror hun skjønner det". 

Ser ikke ut som tanken på at hunden kan bli sjalu er tilstede en gang. Vet hun at hunden en gang har instinkter og har mulighet for å føle sjalusi? Hun kaller jo seg selv for mamma til hunden og snakker med baby stemme til den hele tiden. Eh.. hvordan blir det når det kommer noen og tar plassen til Chloe i flokken, når hierkiet endrer seg? 

Har sett hunder som ikke blir behandlet som babyer/mennesker bli sjalu for mindre.  Det er en ting som faktisk er bekymringsverdig 

Vi har et vennepar som behandlet hunden din akkurat som Stina gjør. De fikk baby, hunden lever ikke mer for å si det sånn. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...