cassio Skrevet 2. mai #3521 Del Skrevet 2. mai Nonish91 skrev (6 timer siden): Ja, men de sjekket aldri barnet? De vet jo ikke om barnet puster heller, for at legevakten ikke hadde kapasitet ? Men hu har time på mandagen? Hu har jo bare fått beskjed om å ikke reise seg opp fort, ikke noe mer enn det? Et foster puster ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aria 22 Skrevet 2. mai #3522 Del Skrevet 2. mai Lzzy skrev (1 time siden): Basert på historikken hennes, hvordan hun er nå hva og som mest sannsynlig kommer av bekymringer med et lite barn.. så synes jeg absolutt ikke det er feil av meg å tenke at det blir sånn. Og nei, taklet både svangerskap, fødsel og tiden etter helt fint. Nå var det heller ikke meg det var snakk om. Greit nok å føle at ting kan være tøft, men det er hysteri! Det er min mening, å det er det også LOV å mene. Hysteri er vel å ta litt i synes jeg, alle er bekymret for babyen sin i begynnelsen, alle er forskjellig. Noen springer ned helsestasjonen å trenger beroligende ord å noen tar livet med ro. Med første så ringte jeg ofte til helsesøster for råd, med nummer 2 og 3 så følte jeg meg tryggere . Med 4 mann så var jeg veldig nervøs under å etter for at det skulle være noe galt. Heldigvis er jeg såpass trygg i meg selv nå som snart 40 åring, så jeg ser ikkepå det å spørre om råd/hjelp som noe feil. Å slenge ut at hun er hysterisk blir for dumt, altså du kjenner henne ikke, du vet ikke hvordan hun blir som mamma,det er det ingen som vet. Man går gravid i 9 mnder, man lærer mye på den tiden. Ingen er perfekte første gangen uansett heller ikke 2 3 4 osv. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 2. mai #3523 Del Skrevet 2. mai cassio skrev (27 minutter siden): Et foster puster ikke. Haha! Mente hjertet da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 2. mai #3524 Del Skrevet 2. mai Aria 22 skrev (3 timer siden): Hysteri er vel å ta litt i synes jeg, alle er bekymret for babyen sin i begynnelsen, alle er forskjellig. Noen springer ned helsestasjonen å trenger beroligende ord å noen tar livet med ro. Med første så ringte jeg ofte til helsesøster for råd, med nummer 2 og 3 så følte jeg meg tryggere . Med 4 mann så var jeg veldig nervøs under å etter for at det skulle være noe galt. Heldigvis er jeg såpass trygg i meg selv nå som snart 40 åring, så jeg ser ikkepå det å spørre om råd/hjelp som noe feil. Å slenge ut at hun er hysterisk blir for dumt, altså du kjenner henne ikke, du vet ikke hvordan hun blir som mamma,det er det ingen som vet. Man går gravid i 9 mnder, man lærer mye på den tiden. Ingen er perfekte første gangen uansett heller ikke 2 3 4 osv. Damer på KG har alltid så mange barn 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aria 22 Skrevet 2. mai #3525 Del Skrevet 2. mai Pidla skrev (12 minutter siden): Damer på KG har alltid så mange barn 😅 Bare følger rådene som blir gitt jeg, Norge trengte vist flere barn så😂 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 2. mai #3526 Del Skrevet 2. mai Aria 22 skrev (4 minutter siden): Bare følger rådene som blir gitt jeg, Norge trengte vist flere barn så😂 🥳😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 2. mai #3527 Del Skrevet 2. mai Birdo skrev (På 1.5.2024 den 20.10): Er det så vanskelig å forstå når man nettopp kommer fra legevakten?🙄 Nei, hun måtte sminke seg og ha en granca haul til alle de 100 000 følgerne sine. Må huske at Per Fredrik/pfedik og hun har en sååååå stor familie, at det er ikke mulig å følge opp alle sammen. Men 100. 000 følgere går fint. 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 2. mai #3528 Del Skrevet 2. mai dårligbrukernavn skrev (12 timer siden): Wow, var innom og så snappen hennes etter å ha skummet litt i noen av kommentarene her (følger henne ikke ellers, hun er ikke for meg, men ble nysgjerrig pga tråden her)... Ja... Wow, er egentlig det jeg har å si... Mulig det er meg det er noe rart med, men at man kan få blodtrykksfall og noen ganger kaste opp ut av det blå trodde jeg var veldig vanlig/"dagligdags", og at folk flest opplever det/er vant til at det skjer en i hytt og pine, gravid eller ei, egentlig...? Nå følger jeg henne som sagt ikke, så jeg vet jo ikke noe særlig om henne, men sliter hun veldig med hypokondri, helseangst, angst eller andre psykiske ting? (Spør fordi jeg antar hun kanskje har lagt ut noe om det hvis det er normalt for henne å dele så private ting i detalj og så voldsom utstrekning, og fordi det virket veldig spesielt/nevrotisk å lage så mye styr av noe jeg trodde "alle" opplever i varierende grad her og der, og har vel også tenkt at det er noe "alle" vet at er normalt... Har bare aldri vært ute for noe lignende eller noe i nærheten av så voldsomt, og det tross at jeg kjenner både hypokondere og folk med helseangst altså...) Lurer også på: Er hun kronisk syk eller har f. eks. et høyrisiko-svangerskap? (Altså, både fordi hun kontaktet legevakten og fordi de tok henne inn lurte jeg på om det er noe slikt som kan forklare det?) Om noen vet? Spør sikkert utrolig dumt, ble bare overrasket av flere ting her egentlig... Ehh, nei? Har du vært hos legen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 2. mai #3529 Del Skrevet 2. mai Harnoejegvilsi skrev (1 time siden): Nei, hun måtte sminke seg og ha en granca haul til alle de 100 000 følgerne sine. Må huske at Per Fredrik/pfedik og hun har en sååååå stor familie, at det er ikke mulig å følge opp alle sammen. Men 100. 000 følgere går fint. Han dro rett i bursdagen etter hun var ferdig på legevakten, og det andre hun filmet fra timer etter dette. Er det galt at formen blir bedre også da?🙄 Og er det sånn helt seriøst noe å irritere seg over, at to voksne mennesker har funnet en måte de lever sine liv på? De skader da ingen ved å hovedsakelig gjøre hver sin greie med bursdager osv. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 2. mai #3530 Del Skrevet 2. mai Aria 22 skrev (6 timer siden): Hysteri er vel å ta litt i synes jeg, alle er bekymret for babyen sin i begynnelsen, alle er forskjellig. Noen springer ned helsestasjonen å trenger beroligende ord å noen tar livet med ro. Med første så ringte jeg ofte til helsesøster for råd, med nummer 2 og 3 så følte jeg meg tryggere . Med 4 mann så var jeg veldig nervøs under å etter for at det skulle være noe galt. Heldigvis er jeg såpass trygg i meg selv nå som snart 40 åring, så jeg ser ikkepå det å spørre om råd/hjelp som noe feil. Å slenge ut at hun er hysterisk blir for dumt, altså du kjenner henne ikke, du vet ikke hvordan hun blir som mamma,det er det ingen som vet. Man går gravid i 9 mnder, man lærer mye på den tiden. Ingen er perfekte første gangen uansett heller ikke 2 3 4 osv. I min verden er det hysteri når man er overanalyserende på det minste stikk man kjenner, kaster seg ned på gulvet med ekstremt lavt blodtrykksfall for så å filme det for å legge ut! De fleste som har hatt «ekstremt lavt BT-fall» tenker vel at det er greit å få lagt seg med beina høyt og få i seg noe å drikke til det går over. Det er jo veldig mange sånne episoder som går igjen hele tida, også før hun ble gravid. Og for oss som har litt fartstid i helse, minner dette mye om ting man har sett innlagt hist og pist. Handler ikke om å være perfekt eller ei, bare en tanke om hvordan dette skal gå når det fortsatt er 6 måneder igjen av svangerskap, fødsel som skal gjennomgås og tid etter med diverse bekymringer. Nei, kjenner hun ikke.. men dn røde tråden som går igjen er vel rimelig åpenbar 🤷♀️ 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 2. mai #3531 Del Skrevet 2. mai (endret) Lzzy skrev (10 minutter siden): I min verden er det hysteri når man er overanalyserende på det minste stikk man kjenner, kaster seg ned på gulvet med ekstremt lavt blodtrykksfall for så å filme det for å legge ut! De fleste som har hatt «ekstremt lavt BT-fall» tenker vel at det er greit å få lagt seg med beina høyt og få i seg noe å drikke til det går over. Det er jo veldig mange sånne episoder som går igjen hele tida, også før hun ble gravid. Og for oss som har litt fartstid i helse, minner dette mye om ting man har sett innlagt hist og pist. Handler ikke om å være perfekt eller ei, bare en tanke om hvordan dette skal gå når det fortsatt er 6 måneder igjen av svangerskap, fødsel som skal gjennomgås og tid etter med diverse bekymringer. Nei, kjenner hun ikke.. men dn røde tråden som går igjen er vel rimelig åpenbar 🤷♀️ Ja nei her reiste hun seg rett etterpå med et smirk og sa: hva var det? Minnet mer om en teletubby når de faller på gulvet: (teletubbier med ekstremt blodtrykksfall) Endret 2. mai av Motelvibes 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet 2. mai #3532 Del Skrevet 2. mai Birdo skrev (1 time siden): Han dro rett i bursdagen etter hun var ferdig på legevakten, og det andre hun filmet fra timer etter dette. Er det galt at formen blir bedre også da?🙄 Og er det sånn helt seriøst noe å irritere seg over, at to voksne mennesker har funnet en måte de lever sine liv på? De skader da ingen ved å hovedsakelig gjøre hver sin greie med bursdager osv. For min del kan de gjøre akkurat det de vil, samt organisere forholdet akkurat slik de vil. Stina må få være akkurat slik hun vil, hun også. . Det er det hun influencer jeg reagerer,(med hennes egne begreper) ekstremt på. Man ser, for at «vi» følger at det de viser, utelukkende pga penger, bli mer og mer, (igjen bruk av hennes ord) ekstremt. Jeg trenger nødvendigvis ikke se, men det blir mer og mer usmakelig, rett og slett. Det blir som en ulykke man ikke klarer slutte se på. Jeg aksepterer at folk er ulike. Det er for så vidt fint, men dette influenceryrket er mer og mer sjukt. Det er å selge sjela si for penger, mens vi følger Stinas graviditet, som egentlig er uinteressant for de fleste, minutt for minutt. Jeg har ingenting i mot Stina som person. Men jeg reagerer på hvordan hun fremstår. Det er ikke bra for henne. Jeg tror de fleste tenker nettopp denne tanken innimellom. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 3. mai #3533 Del Skrevet 3. mai (endret) esk skrev (13 timer siden): Men det du beskriver her er jo ikke normalt for folk flest. Selv har jeg høy terskel for å ringe legevakta, men om det der hadde oppstått ut av det blå og jeg samtidig var gravid hadde jeg også tatt en telefon dit, bare for å høre. Mest av hensyn til bekymring for min egen helse, for som sagt opplever jeg aldri slike symptomer. Husk at det er legevakta som vurderer om de skal ta inn folk for sjekk eller ikke. Nå føler jeg kanskje diskusjonen har blitt litt i meste laget/var usikker om jeg skulle svare på denne og dra det ytterligere ut i det hele tatt altså... Men, jo, det er faktisk helt normalt. Det er veldig mye som er helt normalt at forekommer, eller ikke forekommer for den del, rundt om i befolkningen. Det er selvfølgelig et ganske stort spekter, hvor det følgelig er helt normalt at mange opplever det mellom en gang i blant til veldig hyppig, og også at det er like normalt at noen aldri opplever det eller opplever det en gang i blant. Gjelder begge deler. Det er i det hele tatt veldig mye som nå til dags sykeliggjøres eller som folk flyr ned legen for, som er helt normale variasjoner. Det er i det hele tatt ganske lite sannsynlig at kroppslige fornemmelser man opplever i hverdagen er noe veldig alvorlig, det meste er variasjoner og grader av normalt. Hva du hadde gjort eller ikke gjort er selvfølgelig helt opp til deg. Jeg hadde aldri vurdert å ringe en gang, men det er meg. Folk er forskjellige (heldigvis). Hvis du googler det vil du derimot finne mange kilder som bekrefter at det er helt normalt, og i de aller fleste tilfeller helt ufarlig (særlig om man ikke har andre alvorlige symptomer/opplever andre tegn til at noe er galt, som jo også må med i vurderingen). Det er noe med å ikke skremme seg selv eller andre unødvendig også, tenker jeg. Jeg sier det fordi vi er blitt en veldig pysete befolkning (dette støttes opp av mengder av statistikk), og jeg syns det er synd fordi jeg tenker så mange bekymrer seg så mye unødvendig. Bekymringene er ikke harmløse heller - de fører videre til en enormt overbelastet helsetjeneste, fullstendig utslitte helsearbeidere som flykter fra yrket, det drenerer velferdsstaten vår noe enormt for ressurser og penger, og i det hele tatt blir det hele til en selvforsterkende ond sirkel for samfunnet. Hørte nylig oppsummering og omtale av en undersøkelse som var gjort hvor det blant annet viste seg at godt over 70% av besøk i helsetjenesten er helt unødvendige/resultatløse/fører ikke til funn (inkludert alt fra besøk hos fastlege, legevakt, utredning, timer i spesialisthelsetjenesten, alle former for undersøkelser og prøver, ambulanseresponser og innleggelser), ergo betyr det at selv bifunn/funn uten betydning/tilstander man ikke så etter/som ikke trenger behandling i denne sammenheng ble regnet som "nødvendig" (tross at det ikke er det), så egentlig er tallet enda høyere på en måte. Det er ganske redselsfullt, veldig trist og ikke minst svært uheldig på alle mulige måter. Når det gjelder legevakt og å ta inn folk: Husk at bare fordi man blir tatt inn på legevakten betyr ikke det automatisk at legevaktbesøket er nødvendig, nyttig, rimelig eller sunt. De aller fleste steder tar man heller inn folk en gang for mye enn for lite, særlig etter det har vært noen skrekkeksempler i media der folk har vært veldig uheldige (i verste fall dødd pga feilvurderinger). Jeg har lest mye statistikk på disse tingene også, og ekstremt mye av trafikken til legevakt er unødvendig (og det med alle sine konsekvenser igjen). I undersøkelser svarer de fleste legevakter at de tar inn mange unødvendig av forskjellige grunner (som kan være alt fra at de f. eks. er redd for slike uheldige tilfeller, tross at de selvfølgelig er uhyre sjeldne, til at folk f. eks. kan bli kranglete, diskutere, klage, ender med å komme likevel, eller ting som at folk også kan utvikle mistro eller misnøye med helsevesenet hvis de føler seg avvist +++). Likevel er det ikke udelt positivt med denne "heller en gang for mye enn for lite"-strategien (tross at jeg forstår og til en viss grad støtter og skjønner at mange praktiserer denne), for det kan jo også gi folk inntrykk av at det var grunn til å bli tatt inn, det kan bidra til å "legitimere" sykeliggjøring, fyre oppunder helseangst, hypokondri, bekymringer, katastrofetanker, angst, stress, uro osvosvosv, som igjen får negative konsekvenser for pasientene/befolkningen igjen (noe som igjen gjenspeiles godt i alle undersøkelser og statistikker, f. eks. nevnte undersøkelse over), utover selvfølgelig selve belastningen det har på helsevesenet/legevaktene i utgangspunktet. Det er liksom ikke positivt for noen at vi har en befolkning som i så stor grad sykeliggjør seg selv, bekymrer seg unødvendig og så videre. På den andre siden er det veldig viktig at man går til legen når det faktisk er nødvendig, man ønsker jo at befolkningen skal føle seg ivaretatt av helsevesenet, trygge, stole på at de får hjelp dersom de trenger det, få hjelp når de faktisk er syke og trenger det osvosvosv. Så, det er selvfølgelig flere ting man må tenke på her, men i det store og det hele er jo faktum at problemet per i dag heller er for mye bruk av helsetjenesten, ikke for lite (men så har man likevel noe utslag på statistikker for folk som burde vært til helsevesenet, men som ikke går, så det gjør det jo ekstra vanskelig for helsevesenet da det også er viktig å prøve å fange opp disse når de dukker opp - og særlig over tlf er det jo veldig vanskelig å få vurdert noe som helst. Noen overdriver, noen underdriver, noen evner ikke å få med relevant informasjon, noen tar med irrelevant informasjon, noen surrer det til, noen evner ikke å beskrive godt nok, mens andre dramatiserer og villeder. Så har du jo variasjonen i hvem som tar telefonen der og da, trafikk akkurat der og da samt. alle mulige forhold utover det som spiller inn også. Ergo er det langt fra enkelt dette her). Hva gjelder Stina oppi det hele følger jeg henne ikke, så jeg kan ikke si for mye, men utifra det jeg har sett og vet, så er det ikke sunt for hverken henne selv eller noen andre å sykeliggjøre, dramatisere eller bekymre seg for mye. At hun også driver med det i all offentlighet, for så mange følgere, er usunt for både henne selv og følgerne. Nå ble jo dette veldig "voldsomt", men det var litt sånn for meg at enten får jeg svare skikkelig på det og forklare rundt så man kanskje forstår litt "hvor jeg kommer fra" eller hvorfor jeg tenker/svarer som jeg gjør, eller la det være, og åpenbart ble det førstnevnte denne gang. Med alt dette sagt: Jeg mener ikke å fraråde noen å kontakte helsehjelp hvis de selv mener/opplever at de trenger det altså. Jeg skriver bare generelt, og poenget var som sagt å forklare "hvor jeg kom fra". Det betyr altså IKKE at jeg mener at noen som er redde eller føler seg usikre (men det betyr jo ikke automatisk at det er grunn til det) ikke skal søke hjelp/råd, at man ikke skal gå til lege om man føler behov for det og jeg mener selvsagt ikke at jeg personlig legger meg i hvorvidt noen skal kontakte lege/ikke eller om det er riktig/feil - det er ikke opp til meg. Ville bare presisere det for å unngå eventuelle misforståelser. Utover det tenker jeg at generell opplysning/informasjon om f. eks. hva som er normalt aldri kan skade, i beste fall beroliger det eller informerer noen som en gang får nytte av det. Overforbruk av helsetjenesten er et stort, strukturelt problem generelt i befolkningen, og jeg syns som sagt selvfølgelig det er oppriktig trist at så mange bekymrer seg så mye og ofte unødvendig, samtidig som jeg som sagt syns det er synd for helsetjenesten vår og også både helsepersonellet og pasientene som igjen lider konsekvenser av det (det skinner kanskje gjennom, men det er jo følgelig også mange (inkl. meg og andre jeg kjenner/er glad i) som lider eller har lidd veldig kjipe/voldsomme konsekvenser av andres misbruk/unødvendig bruk av helsetjenester (generelt altså, ikke ment mot noen personlig), som selvfølgelig også i mitt tilfelle har noe å si for oppfattelsen min av det - uten at det gjennomsyrer synet mitt - jeg evner jo å se flere sider av en sak altså). Sistnevnte bidrar selvfølgelig til engasjementet mitt for saken. Ja, shit, man ser jo at jeg har mye engasjement for emnet. Det var egentlig ikke meningen "å ta helt av", men samtidig, når det først ble mer diskusjon av det er jeg vel litt sånn som ønsker å svare ordentlig for meg. Ikke at jeg tror noen har orket å lese alt dette da, jeg beklager at det ble mye! Men, jeg håper at om noen har giddet å lese så har det kanskje bidratt til å belyse mer av bakgrunnen for mine svar her. MariaIsabel skrev (6 timer siden): Ehh, nei? Har du vært hos legen? Jeg har allerede svart på det, men igjen: Jo, og ja, jeg har selvfølgelig vært hos legen mange ganger i løpet av livet. Ikke for normale ting som blodtrykksfall, men for andre ting, og det ville selvsagt blitt avdekket dersom det var noe unormalt eller galt. Med det sagt trenger man ikke å gå til legen for å få vite at blodstrykksfall eller at å kaste opp en gang i blant er en del av normalen. Er du fortsatt i tvil kan du finne det jeg svarte tidligere på det, hvor jeg også la ved informasjon fra flere kilder om at det er normalt, eller du kan google selv og få bekreftet at det er normalt og i de aller fleste tilfeller helt ufarlig. Det kryr av kilder som også bekrefter dette. Endret 3. mai av dårligbrukernavn 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittkatt Skrevet 3. mai #3534 Del Skrevet 3. mai Jeg har aldri hørt om at det er vanlig å bare kaste opp i ny og ne 🤷🏼♀️ Det jeg vet er at det er kroppens måte å ordne opp på når den har fått i seg noe den ikke vil ha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 3. mai #3535 Del Skrevet 3. mai (endret) kittkatt skrev (10 minutter siden): Jeg har aldri hørt om at det er vanlig å bare kaste opp i ny og ne 🤷🏼♀️ Det jeg vet er at det er kroppens måte å ordne opp på når den har fått i seg noe den ikke vil ha. Det er det jo. Nettopp. Men, for å snu på det: Tror du at det er farlig å kaste opp en gang i blant liksom? At du må være alvorlig syk bare pga det evt? Tror du at det er noe galt med deg om du kaster opp en gang ut av det blå liksom? Det er som jeg har nevnt før her, men hva som er normalt og variasjoner av normalt er jo et veldig stort spekter. Altså inkluderer det alt fra at det er innenfor normalen å kaste opp en gang i blant, til at det også er normalt å ikke kaste opp en gang i blant. Det er jo uendelige med individuelle variasjoner og utrolig mange faktorer som også spiller inn her... Det kan være f. eks. i hvor langt spiserør man har, hvor kraftig brekningsrefleks, bakterieflora i magen, hvor sensitiv man er, hvor lett man har for å kaste opp, om man evt. prøver å unngå det/kjemper imot om man blir dårlig f. eks. eller om man bare lar det komme, syreproduksjon varierer og i tillegg er det jo en haug med andre faktorer som spiller inn, som f. eks. hva man spiser, hvor mye man presser seg på trening, om man legger seg ned når man blir uvel eller bare fortsetter det man drev med, om man blir lett kvalm, hvor nøye man er på tilberedning av mat og ikke minst gener og alt som har med det å gjøre +++. Hvis man tenker på hvor enormt mye som skjer i kroppene våre til enhver tid, hvor enormt mange funksjoner den har, som til enhver tid skal fungere, med, ved siden av, på tross av, avhengig og uavhengig av, i forhold til og i tillegg til hverandre, så er det vel ingenting rart med at også alt som kan skje med kroppen, eller hvor mange "symptomer" og fornemmelser som kan forekomme til enhver tid... Endret 3. mai av dårligbrukernavn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 3. mai #3536 Del Skrevet 3. mai Tenkte jeg skulle kikke litt på Stina sin snap etter en lang pause, men så begynner hun med de rundstykkene i airfryeren igjen - jeg orker ikke 😂 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. mai #3537 Del Skrevet 3. mai Pidla skrev (50 minutter siden): Tenkte jeg skulle kikke litt på Stina sin snap etter en lang pause, men så begynner hun med de rundstykkene i airfryeren igjen - jeg orker ikke 😂 Altsååå - virkelig? Nå er denne tråden greit tragisk.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. mai #3538 Del Skrevet 3. mai Pidla skrev (56 minutter siden): Tenkte jeg skulle kikke litt på Stina sin snap etter en lang pause, men så begynner hun med de rundstykkene i airfryeren igjen - jeg orker ikke 😂 Jammen trykk, trykk trykk deg forbi rundstykker og nesten-besvimelser, det gjør jeg😁 Nå gjør hun hagen klar- og det er gøy synes jeg. Jeg har en stor hage selv som begynner å ta form nå- plukker meg meg gode tips fra henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 3. mai #3539 Del Skrevet 3. mai Birdo skrev (1 time siden): Altsååå - virkelig? Nå er denne tråden greit tragisk.. Må vel være greit å kommentere på den voldsomme ukreative og repeterende måten Stina snapper på på en tråd om henne vel? 🤷♀️ 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 3. mai #3540 Del Skrevet 3. mai Motelvibes skrev (11 timer siden): Ja nei her reiste hun seg rett etterpå med et smirk og sa: hva var det? Minnet mer om en teletubby når de faller på gulvet: (teletubbier med ekstremt blodtrykksfall) Altså nå lo jeg høyt! 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå