Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (39 minutter siden):

Dette er en tråd om bloggeren på godt og vondt. Dette må du faktisk tåle. 

Hun har vært unødvendig ufin flere ganger hun også. Jeg snakker ikke om de ufine, men de som har kommentert i god tro. Her har hun vært fæl. Og nei, hun har ikke vært redd for å miste da, men egget opp og selv fått spekulasjoner i gang. 

En del av det som blir skrevet her inne er latterliggjøring og annet som hadde blitt sett på som mobbing i andre sammenhenger. Men på KG er det greit å mobbe fordi…? 
Hadde diskusjonene vært saklige så hadde det vært noe annet. Stemninga er negativt ladd og med en gang det blir sagt ifra om, så er det galt. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt sansen for PelleK jeg. Empatisk, snill, omsorgsfull, selvironisk, rolig og ordentlig. Stiller opp og lager mat for Stina. Hun blir kvalm av det han hadde lagd i går - han lager noe annet. Min mann hadde blitt irritert, men PelleK tar det med et smil. Samtidig lager han låter for oss/barna i sitt studio. Videre er han veldig kjekk med briller. Det er det ikke mange menn som kler.
 

Hvordan møttes disse? Noen som vet? 

  • Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske Stina fortalte at hun måtte utsette den første innspillingen til podcasten med S.E for at hun (Stina) var så kvalm og dårlig… Hørt episoden nå og der sier S.E at episoden måtte utsettes fordi S.E var så dårlig form… 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (21 timer siden):

Sannheten er at ALT er veldig STORT og gjerne DRAMATISK med Stina. Når jeg så snappen hennes, her om dagen, og der hun sier at det nå er 1 år siden hun fjernet egglederen og de begynte (offentlig) å prøve bli gravid, så er 1 år, relativt lite for meg, men når hun snakker om det, høres det ut som 100 år. Hun mister veldig mye av kredibiliteten med å bruke så store ord om alt som skjer med og rundt henne. Det gjør også at hun fremstår utrolig dramatisk. 

Ja er enig i dette. Jeg har selv vært i prøveboblen, vært igjennom flere aborter osv. og vet at 1 måned føles som 1 år i den boblen. Jeg delte også fra min verden i dagbok her inne, men det var jo til andre som var i "samme type boble". Når man ikke er på dette stedet selv så er følelsene omkring dette helt fjernt. Og da blir det veldig dramatisk og slitsomt å stå utenfor å følge med. Jeg er kjempeinteressert i alt som har med graviditet å gjøre egentlig, og liker også Stina. Men merker meg at jeg ikke har vært innom snappen hennes denne uka f.eks. Det blir for klagete.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (5 timer siden):

Dette er en tråd om bloggeren på godt og vondt. Dette må du faktisk tåle. 

Hun har vært unødvendig ufin flere ganger hun også. Jeg snakker ikke om de ufine, men de som har kommentert i god tro. Her har hun vært fæl. Og nei, hun har ikke vært redd for å miste da, men egget opp og selv fått spekulasjoner i gang. 

Og det er Stina sin kanal, hvor hun fint kan få lov til å klage så mye hun vil. Og dette må du faktisk tåle. 

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Og det er Stina sin kanal, hvor hun fint kan få lov til å klage så mye hun vil. Og dette må du faktisk tåle. 

Nei, jeg tåler ikke mennesker som er nedlatende. Er de hun tjener penger på. Har de ikke vært ufine så oppfører man man seg. 

 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kittkatt skrev (7 timer siden):

En del av det som blir skrevet her inne er latterliggjøring og annet som hadde blitt sett på som mobbing i andre sammenhenger. Men på KG er det greit å mobbe fordi…? 
Hadde diskusjonene vært saklige så hadde det vært noe annet. Stemninga er negativt ladd og med en gang det blir sagt ifra om, så er det galt. 

Det er mye saklig som blir kritisert også. Enkelte av dere forsvarer alt stina sier og gjør,  selv om hun er ufin mot dem som stiller saklige spørsmål. Forsvarer dere det?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariaIsabel skrev (På 4.4.2024 den 9.33):

Og du må tåle at jeg sier min mening om det. 

Hun har ikke vært redd for å miste når? Når man har mistet før, og er gravid igjen, og spesielt når det har vært vanskelig å bli gravid, så er man ganske redd for å miste hele tiden skal jeg si deg. Så mye som hun snakker om at hun ikke har tatt det innover seg at hun er gravid, samtidig som hun snakker om hele tiden at hun er gravid, burde man forstå at dette kommer av redsel, hvis man bare bruker en hjernecelle eller to. 

Du tåler ikke at noen mener noe annet enn deg. Hun har ikke vært gravid hele tiden,  eller ? Har hun vært gravid i over et år?

Er det så himla vanskelig å oppføre seg? 

NB! Jeg følger henne ikke. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at Stina er redd for at det kan gå galt, men jeg synes hun må takle det fysiske ubehaget man kjenner på når man er gravid, siden det er kun  svangerskapsrelatert og ikke kronisk for resten av livet.

Hun må fokusere på at hun er dårlig fordi hun er gravid, og at det er en stor gulrot som venter på henne i november.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (57 minutter siden):

Det er mye saklig som blir kritisert også. Enkelte av dere forsvarer alt stina sier og gjør,  selv om hun er ufin mot dem som stiller saklige spørsmål. Forsvarer dere det?

Jeg så faktisk innom Isabel Raad sin story i dag, hun tar opp dette med kritikk og at man må godta at folk er kritiske når man deler absolutt alt. Og selv hun var himmelfallen om å bli blokkert og hadde faktisk blitt det selv, etter å ha snakket generelt om det på sin egen story. Det er jo enkelt å tenke hvem det gjelder, selvom det ikke ble sagt direkte. Men «fremgangsmåten» virket lik.. 🤷‍♀️

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (47 minutter siden):

Jeg forstår godt at Stina er redd for at det kan gå galt, men jeg synes hun må takle det fysiske ubehaget man kjenner på når man er gravid, siden det er kun  svangerskapsrelatert og ikke kronisk for resten av livet.

Hun må fokusere på at hun er dårlig fordi hun er gravid, og at det er en stor gulrot som venter på henne i november.

Er ikke opp til andre å fortelle at man MÅ takle det. For mange er det drit tøft og er ikke bare å suck it up når det står på som værst🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Uansett hvor mye man setter pris på at barnet kommer så kan man hate å gå gravid eller ikke takle så bra å være mye dårlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (2 timer siden):

Jeg så faktisk innom Isabel Raad sin story i dag, hun tar opp dette med kritikk og at man må godta at folk er kritiske når man deler absolutt alt. Og selv hun var himmelfallen om å bli blokkert og hadde faktisk blitt det selv, etter å ha snakket generelt om det på sin egen story. Det er jo enkelt å tenke hvem det gjelder, selvom det ikke ble sagt direkte. Men «fremgangsmåten» virket lik.. 🤷‍♀️

Gått henne helt til hodet. Men jeg har sett henne før på YouTube også. Hun kunne være ganske frekk mot folk da også. Hadde en sånn attitude. Den skinner igjennom litt enda. 

Noen her liker det, eller de liker å se andre bli behandlet dårlig. De tror de selv ville blitt godt likt. Det er helt merkelig med mennesker som forsvarer dårlig oppførsel mot andre med nebb og klør. 

Isabel raad kan jeg lite om. Sett henne svært lite, men hun var gode poeng da.

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt rørt av på se Stina rørt på ultralyden i dag 🥺💗

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (2 timer siden):

Er ikke opp til andre å fortelle at man MÅ takle det. For mange er det drit tøft og er ikke bare å suck it up når det står på som værst🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ Uansett hvor mye man setter pris på at barnet kommer så kan man hate å gå gravid eller ikke takle så bra å være mye dårlig. 

Det forstår jeg godt for jeg hadde selv konstant kvalme de fem første månedene av svangerskapet, og la meg klokken 18 hver dag for jeg var så trøtt etter jobb, men det blir bare litt mye når dette er alt hun snakker om på snap daglig.

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (13 timer siden):

Det er mye saklig som blir kritisert også. Enkelte av dere forsvarer alt stina sier og gjør,  selv om hun er ufin mot dem som stiller saklige spørsmål. Forsvarer dere det?

«Dere»? Jeg visste ikke at det var et skulle her? Hvem er det jeg er sammen med her? 

Nå er der dessverre du som er ufin. Hvor har jeg forsvart noe ufint Stina har gjort? 
Det jeg kommenterer på er når det er urimeligheter som blir kritisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så reklamen for podkasten til SE med Stina. Og hjelp så ugjenkjennelige hun var der. Nå forstår jeg virkelig hva andre her inne mener med overdrevent filterbruk.

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sprettballen skrev (18 minutter siden):

Jeg så reklamen for podkasten til SE med Stina. Og hjelp så ugjenkjennelige hun var der. Nå forstår jeg virkelig hva andre her inne mener med overdrevent filterbruk.

Enig! Hun ser veldig annerledes ut der enn på sin og PF sine kanaler.

Screenshot_20240405-082719_Snapchat.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (27 minutter siden):

Enig! Hun ser veldig annerledes ut der enn på sin og PF sine kanaler.

Screenshot_20240405-082719_Snapchat.jpg

Jeg synes ikke hun ser veldig annerledes ut eller ugjenkjennelig uten filter, men mer voksen og mindre sukkersøt.

Fremdeles en pen dame

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (52 minutter siden):

Jeg synes ikke hun ser veldig annerledes ut eller ugjenkjennelig uten filter, men mer voksen og mindre sukkersøt.

Fremdeles en pen dame

Siden du siterer meg svarer jeg på dette.

Jeg skrev ikke "ugjenkjennelig".

At hun ser veldig annerledes ut står jeg fast ved. Hun ser menneskelig ut på bildet fra SE sin podcast, i egen kanal ser hun ut som en dukke pga filterbruk.

Hun er MYE finere her som hun er mer naturlig.

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (7 minutter siden):

Siden du siterer meg svarer jeg på dette.

Jeg skrev ikke "ugjenkjennelig".

At hun ser veldig annerledes ut står jeg fast ved. Hun ser menneskelig ut på bildet fra SE sin podcast, i egen kanal ser hun ut som en dukke pga filterbruk.

Hun er MYE finere her som hun er mer naturlig.

Det var en annen som skrev ugjenkjennelig, så jeg tok med den kommentaren i samme slengen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...