Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
nope23 skrev (18 minutter siden):

Nå er vi bare 3 mnd inn i det nye året da😛 grenser for hvor ofte man skal gå på spa😛

Greit med alt som er gjort :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Palmemor skrev (27 minutter siden):

Greit med alt som er gjort :D

Men ikke handling for mer enn ett måltid av gangen! Det blir for meget 👮🏼🚑

• Liker 4
Skrevet
Ina89 skrev (48 minutter siden):

Men ikke handling for mer enn ett måltid av gangen! Det blir for meget 👮🏼🚑

Sjukt mye styr! Nå kan hu ikke bevege armen engang. 

Skrevet
Hasse29 skrev (6 timer siden):

Hahaha😂 Håper virkelig ikke dette er en uttalelse som kommer fra henne selv🤪

Oh yes! En gang fikk hun spørsmål på bloggen og svarte med P-piller 😅

• Liker 1
Skrevet
Littelulla skrev (6 timer siden):

Prøver du å få det til å virke som om hun ikke er åpen om at "Ingenting på denna kroppen er naturlig" (direkte sitert fra Stina, ved flere tilfeller)?, eller hva var greia?

Dette er greia. Hun har selv hevdet at det er P-piller. Vi diskuterer ikke ting her som hun ikke selv har sagt eller hevdet. Du kan selv søke opp navnet hennes og p-piller, det står svart på hvitt. 

Screenshot_20260313_165558_Samsung Internet.jpg

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
MajaKristin skrev (2 minutter siden):

Dette er greia. Hun har selv hevdet at det er P-piller. Vi diskuterer ikke ting her som hun ikke selv har sagt eller hevdet. Du kan selv søke opp navnet hennes og p-piller, det står svart på hvitt. 

Skriver hun fortsatt på bloggen? Hun har i hvertfall i flere år sagt at de ikke er naturlige. Da blir det litt bakstreversk å bruke disse uttalelsene. 

• Liker 4
Skrevet
MajaKristin skrev (5 minutter siden):

Kan ikke noen spørre hu værsåsnill, om dette? Siden hun har opptil flere ganger omtaler sine kosmetiske operasjoner på snap 

Skrevet

Når det værste man vet er å få beskjed om at blodprøvene er fine 🙈😂

• Liker 3
Skrevet

Hva slags injeksjoner tenker hun at hun tar for mye av uten grunn?🤣 og hun er jo sliten pga elendig kosthold!! At hu ikke skjønner det. Eller, at han ikke skjønner det og gir beskjed?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Skriver hun fortsatt på bloggen? Hun har i hvertfall i flere år sagt at de ikke er naturlige. Da blir det litt bakstreversk å bruke disse uttalelsene. 

Du tuller? Hun skriver på bloggen: "For meg er det veldig viktig å være åpen og ærlig om alle ting, og derfor vil jeg svare på dette spørsmålene i et innlegg siden det er en del som lurer. Nei, jeg har ikke tatt silikon. Det eneste jeg har “gjort” med min kropp er å ta Restylane i leppene." 

Er du klar over hvilke signaler dette sender? Det at du prøver å forklare eller rettferdiggjøre dette er helt hinsides. Hun skal være et forbilde og ja, forbilder gjør feil. Men! En juger ikke om silikon i form av p-piller. Er du klar over hvilke signaler dette sender ut? Det første spørsmålet på blogg innlegget er: Hvilken p-piller bruker du? 

Jeg tror de fleste her har skjønt at du enten er venn eller en veldig lojal følger og det er greit, men du kan ikke kalle det bakstreversk bare fordi hun skrev dette bloggen som hun ikke bruker lenger. Det ligger fortsatt der for alle unge jenter/kvinner til å se. Med all respekt finn deg noe bedre å forsvare enn dette. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet
MajaKristin skrev (1 time siden):

Greit å ta med at dette ble skrevet for 9 år siden i 2017..

Silikonen kom senere..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
J.. skrev (47 minutter siden):

Silikonen kom senere..

Og når kom den? Hun som aldri sier når og hva hun har gjort. 

Skrevet

Og når girlsa så sånn ut i 2017,så kan man begynne å lure. Hva skulle hun med silikon i utgangspunktet,når det ser ut som det er flere kilo med jur allerede her?? 

IMG_7038.png

Skrevet
Katinkalille skrev (7 minutter siden):

Og når girlsa så sånn ut i 2017,så kan man begynne å lure. Hva skulle hun med silikon i utgangspunktet,når det ser ut som det er flere kilo med jur allerede her?? 

IMG_7038.png

Fordi hun har silikon der. Hun lyver bare 

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet (endret)
J.. skrev (2 timer siden):

Silikonen kom senere..

Du kommer ikke unna med at man går fra dette:

IMG_3006.thumb.png.2168830cd95d732fa67b04d867c071dd.png

til dette: IMG_3007.thumb.jpeg.bbb49057a29ad19391402420d1eadacb.jpeg

på p-piller, samme hvor mange år det går.

Endret av Ina89
  • Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet

Husker godt på vgtv med serien "da vi styrte internett" og det var Stina sin dag. Hun satt der og var stolt over at hun hadde vært i en ikke-influenser bursdag der hun var den eneste uten silikon, og la det fram som at hun fortjente skryt for det 😂

• Liker 1
Skrevet

Mener på at silikonpuppene kom i 2019/2020. Hun hevdet før det ja at det var ppillene som hadde gjort de større. Etter operasjonen gikk det laaang tid før hun svarte på spørsmål om puppene. I senere tid har hun sagt at hun ikke er naturlig men vil ikke gå innpå hva hun har gjort. Men alle skjønner det jo. Så hun sier ikke lengre at det er ppiller som er årsaken.

• Liker 2
Skrevet
MajaKristin skrev (2 timer siden):

Du tuller? Hun skriver på bloggen: "For meg er det veldig viktig å være åpen og ærlig om alle ting, og derfor vil jeg svare på dette spørsmålene i et innlegg siden det er en del som lurer. Nei, jeg har ikke tatt silikon. Det eneste jeg har “gjort” med min kropp er å ta Restylane i leppene." 

Er du klar over hvilke signaler dette sender? Det at du prøver å forklare eller rettferdiggjøre dette er helt hinsides. Hun skal være et forbilde og ja, forbilder gjør feil. Men! En juger ikke om silikon i form av p-piller. Er du klar over hvilke signaler dette sender ut? Det første spørsmålet på blogg innlegget er: Hvilken p-piller bruker du? 

Jeg tror de fleste her har skjønt at du enten er venn eller en veldig lojal følger og det er greit, men du kan ikke kalle det bakstreversk bare fordi hun skrev dette bloggen som hun ikke bruker lenger. Det ligger fortsatt der for alle unge jenter/kvinner til å se. Med all respekt finn deg noe bedre å forsvare enn dette. 

Jeg kaller det bakstreversk at du skal kalke gammelt nytt for aktuelt. Ting hun har gått vekk fra. Burde det vært fjernet? Ja. Min opprinnelige kommentar til deg gikk på at det blir for dumt å late som om gamle holdninger/løgner er det samme som hva hun sier i dag. 

Heldigvis leser de færreste unge i dag blogger. Det er ganske utdatert. Det får være en trøst, så lenge hun velger å la feilinfo/løgn bli stående. 

Det er ganske fascinerende at flere her mener jeg er på "lag Stina" uten å forstå at det er drittslenginga her inne jeg reagerer på. Det er mye ved Stina jeg kunne ønsket å diskutere, men det blir så usaklig her inne at det ikke er mulig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
RileyParks skrev (18 minutter siden):

Mener på at silikonpuppene kom i 2019/2020. Hun hevdet før det ja at det var ppillene som hadde gjort de større. Etter operasjonen gikk det laaang tid før hun svarte på spørsmål om puppene. I senere tid har hun sagt at hun ikke er naturlig men vil ikke gå innpå hva hun har gjort. Men alle skjønner det jo. Så hun sier ikke lengre at det er ppiller som er årsaken.

Retter på meg selv, og ut ifra instagrammen hennes, kan det kanskje se ut som de kom enda seinere, i starten av 2022 kanskje. Husker hun var «syk» lenge. Men andre må gjerne gjøre dypere research. Skal ikke være helt påståelig når det kommer til årstall🙈

Endret av RileyParks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...