Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hæ?

Chloe kanskje? Kom tilfeldig over en snapstory forleden dag og der var det mye Chloe..

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chloe er nydelig 😍

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Aldri fått med meg noe av denne bloggeren, men var inne å så litt på YouTube i dag av nysgjerrighet for hvorfor hun er valgt med i årets sesong av Bloggerne.. Var ikke mye å hente, men skjønner at det blir god underholdning. I en av de nyeste videopene forteller hun at hun foretrekker mørkt hår fordi hun har gulskjær i huden så da blir det finest. Hun presterer så å si at det også er meningen fra naturens side for å se penest ut, da asiatere naturlig har mørkt/svart hår. Slår nesten VP’s palestinablonde hårkommentar i Unge mødre back in the days.

• Liker 22
Skrevet (endret)

...

Endret av Miranda16
Skrevet
3 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Aldri fått med meg noe av denne bloggeren, men var inne å så litt på YouTube i dag av nysgjerrighet for hvorfor hun er valgt med i årets sesong av Bloggerne.. Var ikke mye å hente, men skjønner at det blir god underholdning. I en av de nyeste videopene forteller hun at hun foretrekker mørkt hår fordi hun har gulskjær i huden så da blir det finest. Hun presterer så å si at det også er meningen fra naturens side for å se penest ut, da asiatere naturlig har mørkt/svart hår. Slår nesten VP’s palestinablonde hårkommentar i Unge mødre back in the days.

... Men Paprikas Palestinablond är fortfarande d roligaste jag nånsin har hört! 🤣

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
43 minutter siden, Hei2016-2 skrev:

... Men Paprikas Palestinablond är fortfarande d roligaste jag nånsin har hört! 🤣

Jeg vet, det er priceless 😂 

Men ressoneringen til SB faller i grus hvis naturen er innstilt på å gi folk hårfarge som er vakrest til hver enkelt, isåfall burde hun jo ha sin opprinnelige hårfarge uten å farge det 😅

• Liker 9
Skrevet

Makan til overfladisk og tom blogger. Har vært innom bloggen noen få ganger, og bloggen var kjedelig og ikke en blogg jeg gidder å lese. Mye av det som kommer ut av munnen hennes er så.......... dumt! 🙈

Ble helt satt da hun hadde gått igjennom kjøleskapet, skuffer og klesskap og kastet ALT! Hva med å heller gi bort alle klærne til fretex eller selge noe?

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Makan til overfladisk og tom blogger. Har vært innom bloggen noen få ganger, og bloggen var kjedelig og ikke en blogg jeg gidder å lese. Mye av det som kommer ut av munnen hennes er så.......... dumt! 🙈

Ble helt satt da hun hadde gått igjennom kjøleskapet, skuffer og klesskap og kastet ALT! Hva med å heller gi bort alle klærne til fretex eller selge noe?

8xlnp7b.jpg

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, Llise skrev:

8xlnp7b.jpg

Rart. Trodde hun kastet alt jeg. Da var det de 4 søppelsekkene med mat hun kastet

• Liker 7
Skrevet
På 2.3.2018 den 17.13, Norabora skrev:

Kan ikke se at denne dama er pen heller jeg da. I følge Anne Brith er hun også veldig smart. Neh, trokke det. 

Smarte mennesker uttaler seg ikke slik som hun gjør. 

• Liker 10
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg så vlogen hennes fra Bergen. Gøy å se, men hva er greia med å snakke 50/50 norsk og (dårlig) engelsk??? Det overgikk jo til og med Fabian, eksen til KU. 

• Liker 4
Skrevet
22 minutter siden, Korpsnerden skrev:

Jeg så vlogen hennes fra Bergen. Gøy å se, men hva er greia med å snakke 50/50 norsk og (dårlig) engelsk??? Det overgikk jo til og med Fabian, eksen til KU. 

De tror det er så "kult", men de snakker akkurat som gamle norskamerikanere på 80+

• Liker 7
Skrevet

Ryddet for krenkende utsagn.

Raven Emerald, mod.

Skrevet

Jeg er tjukk... konmer til å dø når jeg er 40 🍕🍕

• Liker 1
Skrevet

Sunn, norsk ungdom på 25 og 31.

.:ironi:

• Liker 7
Skrevet

Kan ikke ha bryllup i juli, da hun er redd for å svette i brudekjolen🙄Men vips, i august er det visst ikke fare for det.. Nesten så man kan ønske henne en hetebølge den dagen.:fnise: Eller var jeg stygg nå?

• Liker 20
Skrevet
19 minutter siden, Jonette skrev:

Kan ikke ha bryllup i juli, da hun er redd for å svette i brudekjolen🙄Men vips, i august er det visst ikke fare for det.. Nesten så man kan ønske henne en hetebølge den dagen.:fnise: Eller var jeg stygg nå?

August er ofte den varmeste måneden også

• Liker 8
Skrevet

Pute-TV på GMN herregud....🙈🙈🙈

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...