Femilie Skrevet 2. juli 2018 #181 Del Skrevet 2. juli 2018 15 minutter siden, Snuppah00 skrev: Hæ? Chloe kanskje? Kom tilfeldig over en snapstory forleden dag og der var det mye Chloe.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. juli 2018 #182 Del Skrevet 3. juli 2018 Chloe er nydelig 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 23. august 2018 #183 Del Skrevet 23. august 2018 Aldri fått med meg noe av denne bloggeren, men var inne å så litt på YouTube i dag av nysgjerrighet for hvorfor hun er valgt med i årets sesong av Bloggerne.. Var ikke mye å hente, men skjønner at det blir god underholdning. I en av de nyeste videopene forteller hun at hun foretrekker mørkt hår fordi hun har gulskjær i huden så da blir det finest. Hun presterer så å si at det også er meningen fra naturens side for å se penest ut, da asiatere naturlig har mørkt/svart hår. Slår nesten VP’s palestinablonde hårkommentar i Unge mødre back in the days. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 23. august 2018 #184 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) ... Endret 23. august 2018 av Miranda16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei2016-2 Skrevet 23. august 2018 #185 Del Skrevet 23. august 2018 3 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Aldri fått med meg noe av denne bloggeren, men var inne å så litt på YouTube i dag av nysgjerrighet for hvorfor hun er valgt med i årets sesong av Bloggerne.. Var ikke mye å hente, men skjønner at det blir god underholdning. I en av de nyeste videopene forteller hun at hun foretrekker mørkt hår fordi hun har gulskjær i huden så da blir det finest. Hun presterer så å si at det også er meningen fra naturens side for å se penest ut, da asiatere naturlig har mørkt/svart hår. Slår nesten VP’s palestinablonde hårkommentar i Unge mødre back in the days. ... Men Paprikas Palestinablond är fortfarande d roligaste jag nånsin har hört! 🤣 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 23. august 2018 #186 Del Skrevet 23. august 2018 43 minutter siden, Hei2016-2 skrev: ... Men Paprikas Palestinablond är fortfarande d roligaste jag nånsin har hört! 🤣 Jeg vet, det er priceless 😂 Men ressoneringen til SB faller i grus hvis naturen er innstilt på å gi folk hårfarge som er vakrest til hver enkelt, isåfall burde hun jo ha sin opprinnelige hårfarge uten å farge det 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 24. august 2018 #187 Del Skrevet 24. august 2018 Makan til overfladisk og tom blogger. Har vært innom bloggen noen få ganger, og bloggen var kjedelig og ikke en blogg jeg gidder å lese. Mye av det som kommer ut av munnen hennes er så.......... dumt! 🙈 Ble helt satt da hun hadde gått igjennom kjøleskapet, skuffer og klesskap og kastet ALT! Hva med å heller gi bort alle klærne til fretex eller selge noe? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 24. august 2018 #188 Del Skrevet 24. august 2018 2 minutter siden, Snuppah00 skrev: Makan til overfladisk og tom blogger. Har vært innom bloggen noen få ganger, og bloggen var kjedelig og ikke en blogg jeg gidder å lese. Mye av det som kommer ut av munnen hennes er så.......... dumt! 🙈 Ble helt satt da hun hadde gått igjennom kjøleskapet, skuffer og klesskap og kastet ALT! Hva med å heller gi bort alle klærne til fretex eller selge noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppah00 Skrevet 24. august 2018 #189 Del Skrevet 24. august 2018 24 minutter siden, Llise skrev: Rart. Trodde hun kastet alt jeg. Da var det de 4 søppelsekkene med mat hun kastet 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 24. august 2018 #190 Del Skrevet 24. august 2018 På 2.3.2018 den 17.13, Norabora skrev: Kan ikke se at denne dama er pen heller jeg da. I følge Anne Brith er hun også veldig smart. Neh, trokke det. Smarte mennesker uttaler seg ikke slik som hun gjør. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 1. september 2018 #191 Del Skrevet 1. september 2018 Jeg så vlogen hennes fra Bergen. Gøy å se, men hva er greia med å snakke 50/50 norsk og (dårlig) engelsk??? Det overgikk jo til og med Fabian, eksen til KU. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. september 2018 #192 Del Skrevet 1. september 2018 22 minutter siden, Korpsnerden skrev: Jeg så vlogen hennes fra Bergen. Gøy å se, men hva er greia med å snakke 50/50 norsk og (dårlig) engelsk??? Det overgikk jo til og med Fabian, eksen til KU. De tror det er så "kult", men de snakker akkurat som gamle norskamerikanere på 80+ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 5. september 2018 #193 Del Skrevet 5. september 2018 Ryddet for krenkende utsagn. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 5. september 2018 #194 Del Skrevet 5. september 2018 Jeg er tjukk... konmer til å dø når jeg er 40 🍕🍕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krokanis Skrevet 11. september 2018 #195 Del Skrevet 11. september 2018 Beklager Stina men dette intervjuet ga ikke noe bedre inntrykk... https://www.tv2.no/underholdning/10072776/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. september 2018 #196 Del Skrevet 11. september 2018 34 minutter siden, Krokanis skrev: Beklager Stina men dette intervjuet ga ikke noe bedre inntrykk... https://www.tv2.no/underholdning/10072776/ Uff så ovefladisk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 11. september 2018 #197 Del Skrevet 11. september 2018 Sunn, norsk ungdom på 25 og 31. . 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonette Skrevet 11. september 2018 #198 Del Skrevet 11. september 2018 Kan ikke ha bryllup i juli, da hun er redd for å svette i brudekjolen🙄Men vips, i august er det visst ikke fare for det.. Nesten så man kan ønske henne en hetebølge den dagen. Eller var jeg stygg nå? 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 11. september 2018 #199 Del Skrevet 11. september 2018 19 minutter siden, Jonette skrev: Kan ikke ha bryllup i juli, da hun er redd for å svette i brudekjolen🙄Men vips, i august er det visst ikke fare for det.. Nesten så man kan ønske henne en hetebølge den dagen. Eller var jeg stygg nå? August er ofte den varmeste måneden også 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 12. september 2018 #200 Del Skrevet 12. september 2018 Pute-TV på GMN herregud....🙈🙈🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå