Kringledame Skrevet 8 timer siden #18821 Skrevet 8 timer siden elskersommer skrev (4 timer siden): Har aldri sett noen kommentere i tråden til Sara Emilie at hun har lekegrind.. men hadde det blitt kommentert der slik det gjøres i denne tråden så hadde det blitt fjernet av admin rimelig fort Det er jo fordi den tråden bare blir brukt til å diskutere eksponering av barn, careless regnskap og manglende merking av reklame…. 1
MissCortado Skrevet 8 timer siden #18822 Skrevet 8 timer siden elskersommer skrev (4 timer siden): Men det er da mange som bærer barnet i bæresele.. så hvorfor er det så ille at akkurat Stine gjør dette? Bæring er kjempefint, jeg heier på det. Men å bæres så mye rundt hjemme er ikke vanlig, det tillater jeg meg å påstå ganske så bastant. Ettåringer pleier suse rundt i huset, utforske, utvikle seg fritt. 7 2
JegErIkkeMeg Skrevet 7 timer siden #18823 Skrevet 7 timer siden Alvea skrev (2 timer siden): Hahaha, så elendig arbeid. Så slurvete og ujevnt strikket jeg ikke som nybegynner i fjor heller. Men er det billig Temugarn hun bruker kanskje? Eller strikkepinner som ikke er tilpasset garntykkelsen? Det er jo helt krise stygt Nei, ordentlig garn fra Sandnes! Pinnene er sikkert fra Søstrene Grene (hun har skrytt mye av dem, noe som også sier noe om ferdighetsnivået). Hun sa hun skulle bruke 2,5 og 3, som står i oppskriften. Hun er bare ikke flink 😅 3
Katinkalille Skrevet 7 timer siden #18824 Skrevet 7 timer siden Palmemor skrev (4 timer siden): Ja, svært mange liker det. Men her er det jo tydelig at han prøver å få oppmerksomhet konstant mens mor er opptatt med sitt. Aldri sett noen prøve å avlede en unge med så mye mat som hun gjør, alt for å stå å deige seg og snakke om merkelige ting til en telefon Deige seg,der sa du det😂😂 1 1
Katinkalille Skrevet 7 timer siden #18825 Skrevet 7 timer siden elskersommer skrev (4 timer siden): Har aldri sett noen kommentere i tråden til Sara Emilie at hun har lekegrind.. men hadde det blitt kommentert der slik det gjøres i denne tråden så hadde det blitt fjernet av admin rimelig fort Nå bor vel strengt talt ikke den ungen hverken i lekegrind eller i bæresele heller🤷🏻♀️ 2
Love2017juni Skrevet 7 timer siden #18826 Skrevet 7 timer siden J.. skrev (26 minutter siden): Vanligvis kommenteres det at 1 åringer IKKE trenger kalender i det store og hele,mens her klages det på at han ikke får åpne sin først.. Merkelig kontrast. Tror du de fleste som mener at kalender for 1åringer er tull tenker at mor/far og hunden(!) sin kalender skal åpnes på kamera mens barnet må henge i ro å se på? 6
Littelulla Skrevet 5 timer siden #18827 Skrevet 5 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): Det handler jo ikke om hva de klarer. Det handler om at mor er så selvsentrert og egoistisk at hun ikke kan sette sine egne behov til side Du mener at det er sånn, ja. Tenker vi alle skal være litt forsiktige med bombastiske karakteristikka av andre. 1 3
Seroquel Skrevet 5 timer siden #18828 Skrevet 5 timer siden (endret) Da var hun i gang med brudd på vegtrafikkloven igjen. Veldig glad mine skolebarn ikke rusler rundt i de gatene der, nå som det er mørkt og regnvær. Jeg syns det er meget alvorlig at hun filmer mens hun kjører, og fullstendig unødvendig. Ingen ting i verden er så viktig som sikkerhet i trafikken når en er ute å kjører bil. Alt annet enn fokus på veg og trafikk må vente. Men ikke for Stina, hun skal tjene penger og blåser i om hun skader andre på veien. Fullstendig uansvarlig for et menneske som skal være rollemodell for et oppvoksende barn. Endret 5 timer siden av Seroquel 5 10
Seroquel Skrevet 5 timer siden #18829 Skrevet 5 timer siden Her griper hun etter telefonen, så hun stopper opptaket mens hun kjører 3
Seroquel Skrevet 5 timer siden #18830 Skrevet 5 timer siden (endret) Håper eieren av den røde bilen følger med, Stina har smelt sin dør i den røde. Håper virkelig hun sjekker for skader og la igjen en lapp! Men tviler. Hun skal opp og fram, kosta hva det vil Endret 5 timer siden av Seroquel 1 8
Palmemor Skrevet 5 timer siden #18831 Skrevet 5 timer siden Littelulla skrev (40 minutter siden): Du mener at det er sånn, ja. Tenker vi alle skal være litt forsiktige med bombastiske karakteristikka av andre. Så lenge det er den varianten hun velger å vise utad så er det den karakteristikken jeg føler passer. Den dagen hun viser seg ydmyk, lydhør, og opptatt av andres ve og vel så skal jeg få kommentert det også 1 6
AnnaLovise Skrevet 4 timer siden #18832 Skrevet 4 timer siden Maia3 skrev (5 timer siden): Bra at hun ikke strikker på bestilling og tar betalt. Rett og slett dårlig arbeid. Trodde virkelig at ei som har gjort dette i mange år, presterte bedre Hun pleier jo å strikke på tjukke pinner, med tjukt garn, da synes det ikke så godt. Hastverk er lastverk. Hun har jo sagt at det ikke er så nøye, for det blir bra når hun har skylt opp genserne og rullet de. Spørs om det virker her, med så tynt garn. Håper det blir fint ❤️ 3
Littelulla Skrevet 4 timer siden #18833 Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (21 minutter siden): Så lenge det er den varianten hun velger å vise utad så er det den karakteristikken jeg føler passer. Den dagen hun viser seg ydmyk, lydhør, og opptatt av andres ve og vel så skal jeg få kommentert det også Her er vi igjen inne på forskjellen: nå går vi fra "Hun er (...)" til "Jeg føler (...)". Man har lov å føle og mene hva man vil, men det er viktig å huske på at det er nettopp en selv som gjør det. Man snakker ikke for alle andre. 1 2
Palmemor Skrevet 4 timer siden #18834 Skrevet 4 timer siden Littelulla skrev (4 minutter siden): Her er vi igjen inne på forskjellen: nå går vi fra "Hun er (...)" til "Jeg føler (...)". Man har lov å føle og mene hva man vil, men det er viktig å huske på at det er nettopp en selv som gjør det. Man snakker ikke for alle andre. Neida, men jeg antar at folk skjønner at én person ikke sitter på fasit. Når noen skriver «det er stygt» så tenker jeg ikke automatisk at vedkommende har snakket på vegne av meg. Da tenker jeg «da syns han det» ogå henger jeg meg ikke så opp i akkurat det 1 3
Himmelen_91 Skrevet 4 timer siden #18835 Skrevet 4 timer siden elskersommer skrev (3 timer siden): 😁😁😁 Den var fin😁😁 noen ganger blir ting bare ikke bra nok uansett. Det er jo fordi det ikke er til henne, så da e det vel samme hvordan den vil se ut 2 1
Littelulla Skrevet 4 timer siden #18836 Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (4 minutter siden): Neida, men jeg antar at folk skjønner at én person ikke sitter på fasit. Når noen skriver «det er stygt» så tenker jeg ikke automatisk at vedkommende har snakket på vegne av meg. Da tenker jeg «da syns han det» ogå henger jeg meg ikke så opp i akkurat det Som regel så er det kanskje sånn. Likevel ser man her til stadighet her at noens subjektive blir oppfattet som fakta av andre, og så er heksejakten etter Stina i gang. 1
Møffins Skrevet 4 timer siden #18837 Skrevet 4 timer siden Jeg vil tro at hun skylder på nakken fordi hun synes det er kjedelig å strikke smått, for det tar tid, og er det noe hun ikke har (…) så er det jo nettopp det, tid😂 Hun har jo adhd, som hun sier, selvdiagnostisert. Så da blir hun jo utålmodig. Så jeg er ganske sikker på at det er grunnen, og hun skylder på nakken. Siden det er så detaljert finstrikk. 5 1
Littelulla Skrevet 4 timer siden #18838 Skrevet 4 timer siden (endret) Seroquel skrev (1 time siden): Håper eieren av den røde bilen følger med, Stina har smelt sin dør i den røde. Håper virkelig hun sjekker for skader og la igjen en lapp! Men tviler. Hun skal opp og fram, kosta hva det vil Jeg tror Snap-en min brøt filmingen annerledes enn din. Her så jeg ikke tegn til verken at hun åpnet døra eller smalt i naboen.. Får jo håpe hun la igjen info, særlig siden hun har delt offentlig at hun gjorde skade.. . Endret 4 timer siden av Littelulla 2
Palmemor Skrevet 3 timer siden #18839 Skrevet 3 timer siden Møffins skrev (30 minutter siden): Jeg vil tro at hun skylder på nakken fordi hun synes det er kjedelig å strikke smått, for det tar tid, og er det noe hun ikke har (…) så er det jo nettopp det, tid😂 Hun har jo adhd, som hun sier, selvdiagnostisert. Så da blir hun jo utålmodig. Så jeg er ganske sikker på at det er grunnen, og hun skylder på nakken. Siden det er så detaljert finstrikk. Gleder meg til neste år på denne tida når hun skal klage over at hun tjente såååå mye mindre i år pga permisjon 😆 siden hun ikke har noe tid til å snappe i år 2
Matas Skrevet 2 timer siden #18840 Skrevet 2 timer siden Seroquel skrev (2 timer siden): Håper eieren av den røde bilen følger med, Stina har smelt sin dør i den røde. Håper virkelig hun sjekker for skader og la igjen en lapp! Men tviler. Hun skal opp og fram, kosta hva det vil Vi ser tydeligvis to forskjellige ting fra samme kanal. Jeg kan verken se eller høre at hun har smelt døra si i nabobilen. Du vet at en bil tåler at døra hennes er inntil den, så lenge hun ikke legger vekt på døra, uten at det utgjør noe skade, eller? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå