Oline5 Skrevet 20 timer siden #18621 Skrevet 20 timer siden Vel vel...Gubben har vært på direktesendt kvelds-underholdning på tv, sikkert litt styr og kav for å komme seg ut av brokkoli-kostymet, komme seg usett bort fra studio, halvannen times kjøretur hjem... Det kunne sikkert vært deilig å komme hjem til et ryddig kjøkken sånn midt i natta, tenker jeg. Derfor tror jeg kanskje postinga hans er et lite stikk til henne. Hun virker, om mulig, ennå mer rigid enn vanlig når han får litt fokus på seg og sine ting. Akkurat som om hun vil straffe ham for evt å overstråle henne. Da er det litt sånn "jeg må sove, så PF får bare overta ", uansett hvor lite HAN har sovet...med pappa-tid, natt-jobb og Maskorama. Om ikke jeg husker feil, så var det noe pjuskhet og greier når han var mentor i stjernekamp også. Det er vel også bare noen dager siden det var veldig stort at hun hadde handlet 5 kartonger melk for ham, over-doing som hun kalte det 🫣 Det virker som om hun ikke evner å gjøre ham en tjeneste...som å handle litt melk, eller evt å rydde (sitt eget rot) på kjøkkenet. Jeg forstår godt at han sender et lite stikk her og der! 9 21
Pigaloppa Skrevet 19 timer siden #18622 Skrevet 19 timer siden Littelulla skrev (49 minutter siden): Hvorfor ville det vært bedre, når de syns dette funker for dem? Kjenner ingen av dem,så om det funker eller ikke for dem vet jeg lite om. Men når den ene deler noe som kan virke som små stikk til den andre på sosiale medie er det åpent for tolkninger 5
Himmelen_91 Skrevet 18 timer siden #18623 Skrevet 18 timer siden Littelulla skrev (36 minutter siden): Hvorfor ville det vært bedre, når de syns dette funker for dem? Ærlig talt 😩 som en voksen dame så er det vel normalt å rydde etter seg, hun jobber heller ikke 8 timers vakt. Jeg forstår hvis begge er hjemme en lager middag, så etter det er spist så rydder en kjøkkenet og den andre er med barnet. Godt vi e så forskjellig. Men trodde det var vanlig å rydde etter seg 5 2
Sol Rampelyset Skrevet 18 timer siden #18624 Skrevet 18 timer siden Tråden er ryddet for bilde uten kilde. Sol, admin. 1
Palmemor Skrevet 18 timer siden #18625 Skrevet 18 timer siden Oline5 skrev (1 time siden): Vel vel...Gubben har vært på direktesendt kvelds-underholdning på tv, sikkert litt styr og kav for å komme seg ut av brokkoli-kostymet, komme seg usett bort fra studio, halvannen times kjøretur hjem... Det kunne sikkert vært deilig å komme hjem til et ryddig kjøkken sånn midt i natta, tenker jeg. Derfor tror jeg kanskje postinga hans er et lite stikk til henne. Hun virker, om mulig, ennå mer rigid enn vanlig når han får litt fokus på seg og sine ting. Akkurat som om hun vil straffe ham for evt å overstråle henne. Da er det litt sånn "jeg må sove, så PF får bare overta ", uansett hvor lite HAN har sovet...med pappa-tid, natt-jobb og Maskorama. Om ikke jeg husker feil, så var det noe pjuskhet og greier når han var mentor i stjernekamp også. Det er vel også bare noen dager siden det var veldig stort at hun hadde handlet 5 kartonger melk for ham, over-doing som hun kalte det 🫣 Det virker som om hun ikke evner å gjøre ham en tjeneste...som å handle litt melk, eller evt å rydde (sitt eget rot) på kjøkkenet. Jeg forstår godt at han sender et lite stikk her og der! Han har langt høyere tåleevne enn fruen hvertfall. Syns det er forkastelig at hun ikke kan være raus tilbake. 8 3
Littelulla Skrevet 17 timer siden #18626 Skrevet 17 timer siden Himmelen_91 skrev (1 time siden): Ærlig talt 😩 som en voksen dame så er det vel normalt å rydde etter seg, hun jobber heller ikke 8 timers vakt. Jeg forstår hvis begge er hjemme en lager middag, så etter det er spist så rydder en kjøkkenet og den andre er med barnet. Godt vi e så forskjellig. Men trodde det var vanlig å rydde etter seg Det er en måte å løse det på. Disse to har en annen måte. Det viktigste er vel at de har et system som funker for seg? All den tid mange par krangler om husarbeid burde man vel ikke dømme noen som har et system som funker. At det er fordelt annerledes enn hos mange andre spiøler vel liten rolle. Jeg syns også det er veldig spesielt at Stina får pes og det spekuleres i om PF henger henne ut, mens kvinner som rydder en kaotisk kjøkkenbenk ses på som naturlig... 4
Palmemor Skrevet 17 timer siden #18627 Skrevet 17 timer siden Littelulla skrev (6 minutter siden): Det er en måte å løse det på. Disse to har en annen måte. Det viktigste er vel at de har et system som funker for seg? All den tid mange par krangler om husarbeid burde man vel ikke dømme noen som har et system som funker. At det er fordelt annerledes enn hos mange andre spiøler vel liten rolle. Jeg syns også det er veldig spesielt at Stina får pes og det spekuleres i om PF henger henne ut, mens kvinner som rydder en kaotisk kjøkkenbenk ses på som naturlig... han kommer stadig med det som mange av oss oppfatter som stikk til Stina, når han må rydde ett kjøkken og attpåtil bruke en time på det etter å ha vært (tilsynelatende) en hel dag i Oslo, når han er syk, og så skulle komme hjem på kvelden til ett bomba horehus… Det var hun som var hjemme og rota. Da kunne hun rydda etter seg. Uavhengig av kjønn. Slik han virker på snap og det han deler så ville han sørget for at hun kom hjem til ryddig hus om han hadde vært hjemme hele dagen mens hun var av gårde 5 10
Villemy Skrevet 16 timer siden #18628 Skrevet 16 timer siden Hun syns det er usexy å skulle vaske klærne hans, men tydeligvis ikke så usexy at han vasker opp all driten hennes 🙈 Men hvorfor skal hun gidde å rydde opp etter seg når hun vet at han gjør det 😅 Blir bra når ungen blir større, er jo ingen som kan lære han å sette inn i oppvaskmaskinen etter seg. Han ser vel bare at det på magisk vis forsvinner på natta. Julemagi året rundt, si 🤣 5 4
Littelulla Skrevet 15 timer siden #18629 Skrevet 15 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): han kommer stadig med det som mange av oss oppfatter som stikk til Stina, når han må rydde ett kjøkken og attpåtil bruke en time på det etter å ha vært (tilsynelatende) en hel dag i Oslo, når han er syk, og så skulle komme hjem på kvelden til ett bomba horehus… Det var hun som var hjemme og rota. Da kunne hun rydda etter seg. Uavhengig av kjønn. Slik han virker på snap og det han deler så ville han sørget for at hun kom hjem til ryddig hus om han hadde vært hjemme hele dagen mens hun var av gårde Jeg er enig i at han nok ville gjort noe annerledes. Så kan det tenkes at han har mindre imot å rydde kjøkkenet enn hun har. Han er en veldig jovial type, men han hadde nok sagt ifra hvis han ville endre på ordningen hjemme. Jeg syns forsatt det er merkverdig hvordan folk her skal kritisere et system som opplagt funker for dem. 1
Littelulla Skrevet 15 timer siden #18630 Skrevet 15 timer siden Villemy skrev (1 time siden): Hun syns det er usexy å skulle vaske klærne hans, men tydeligvis ikke så usexy at han vasker opp all driten hennes 🙈 Men hvorfor skal hun gidde å rydde opp etter seg når hun vet at han gjør det 😅 Blir bra når ungen blir større, er jo ingen som kan lære han å sette inn i oppvaskmaskinen etter seg. Han ser vel bare at det på magisk vis forsvinner på natta. Julemagi året rundt, si 🤣 Jeg vet ikke hvordan det har vært hos dere, men her har rutiner, vaner, arbeidsoppgaver og arbeidsfordeling endret seg i takt med at barna har vokst til. 1
AntiBullshit Skrevet 15 timer siden #18631 Skrevet 15 timer siden Littelulla skrev (3 minutter siden): Jeg er enig i at han nok ville gjort noe annerledes. Så kan det tenkes at han har mindre imot å rydde kjøkkenet enn hun har. Han er en veldig jovial type, men han hadde nok sagt ifra hvis han ville endre på ordningen hjemme. Jeg syns forsatt det er merkverdig hvordan folk her skal kritisere et system som opplagt funker for dem. Er jo så enkelt som at mange oppfatter systemet deres som urettferdig og merkelig. Den oppfatningen har PF bidratt greit til med måten han dokumenterer Stinas rot og egen rydding - detaljer i livet deres som vi strengt talt ikke kunne ant noe om hvis han ikke velvillig dokumenterer og skaper dette merkelige narrativet på snap. Derav kan man jo lure på om det faktisk er sånn at de aktivt ønsker reaksjoner på dette systemet sitt 3 2
Littelulla Skrevet 14 timer siden #18632 Skrevet 14 timer siden AntiBullshit skrev (Akkurat nå): Er jo så enkelt som at mange oppfatter systemet deres som urettferdig og merkelig. Den oppfatningen har PF bidratt greit til med måten han dokumenterer Stinas rot og egen rydding - detaljer i livet deres som vi strengt talt ikke kunne ant noe om hvis han ikke velvillig dokumenterer og skaper dette merkelige narrativet på snap. Derav kan man jo lure på om det faktisk er sånn at de aktivt ønsker reaksjoner på dette systemet sitt Der velger jo dere å tillegge han insentiver vi ikke kan vite om stemmer. Det blir litt for dumt å lage seg slike historier. 1
AntiBullshit Skrevet 14 timer siden #18633 Skrevet 14 timer siden Littelulla skrev (Akkurat nå): Der velger jo dere å tillegge han insentiver vi ikke kan vite om stemmer. Det blir litt for dumt å lage seg slike historier. De lever av at folk interesserer seg for det de legger ut og har valgt at hverdagslivet skal være hovedfokus - så at du oppfatter det som merkelig og spekulativt at folk reagerer og tenker at det tidvis legges ut ragebait synes jeg er naivt. 2 2
Littelulla Skrevet 14 timer siden #18634 Skrevet 14 timer siden AntiBullshit skrev (Akkurat nå): De lever av at folk interesserer seg for det de legger ut og har valgt at hverdagslivet skal være hovedfokus - så at du oppfatter det som merkelig og spekulativt at folk reagerer og tenker at det tidvis legges ut ragebait synes jeg er naivt. Jeg trives som naiv, jeg, så det går fint. Det jeg ser på som spekulativt er hvordan dere tillegger ham meninger han ikke hsr gitt uttrykk for. Dere lager historier om hvordan han med vilje vil henge ut Stina, etc. Det er der jeg får problemer med det som skrives. Samt med alle som mener at fordi de gjør ting annerledes enn dem/flertallet så er det feil. 2
Katinkalille Skrevet 13 timer siden #18635 Skrevet 13 timer siden Littelulla skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hvordan det har vært hos dere, men her har rutiner, vaner, arbeidsoppgaver og arbeidsfordeling endret seg i takt med at barna har vokst til. Spiller vel liten rolle hvordan andre har det,denne tråden omhandler Stina,og hvordan hun har det.
Katinkalille Skrevet 13 timer siden #18636 Skrevet 13 timer siden Legger ut bilde på nytt da det manglet kilde,av rotekjøkkenet. Og et bilde av nypussa vinduer og rullgardin... Hun som mener hun er dronninga av vasking og i tillegg har bakteriefobi... fobi meg en viss plass!! KILDE: STINA OG PF SIN SNAP! 1 6
MzMe Skrevet 12 timer siden #18637 Skrevet 12 timer siden Hadde hu virkelig hatt bakteriefobi, så hadde det ikke sett så jævlig ut i skapet under vasken på kjøkkenet. 3 5
Littelulla Skrevet 7 timer siden #18638 Skrevet 7 timer siden Katinkalille skrev (6 timer siden): Spiller vel liten rolle hvordan andre har det,denne tråden omhandler Stina,og hvordan hun har det. Poenget mitt var at det er fint mulig å endre på hvordan man gjør ting, siden den jeg siterte hånte Stina og PFs rutiner og mente P ikke vil få mulighet til å lære. 1
Himmelen_91 Skrevet 6 timer siden #18639 Skrevet 6 timer siden Katinkalille skrev (6 timer siden): Legger ut bilde på nytt da det manglet kilde,av rotekjøkkenet. Og et bilde av nypussa vinduer og rullgardin... Hun som mener hun er dronninga av vasking og i tillegg har bakteriefobi... fobi meg en viss plass!! KILDE: STINA OG PF SIN SNAP! Stina kommer bare til å male over det der snart, ikke verre enn det 😂 3
Katinkalille Skrevet 5 timer siden #18640 Skrevet 5 timer siden Himmelen_91 skrev (1 time siden): Stina kommer bare til å male over det der snart, ikke verre enn det 😂 Jaja,lettvint å bare male over møkka😂 Samme som å bruke tec7 på kjøkkenbenken🤡 Det blir som å sminke en gris.... 3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå