Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
J.. skrev (44 minutter siden):

Hvorfor skal hun svare på slikt? Er helt helt irrelevant for denne "venninen" din om et fremmed barn spiser skorpe eller ikke..

Hvorfor er det relevant å vise det om ikke folk kan spørre? Om ingen engasjerer seg: hva står hun igjen med da? Nada!! 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blomsterjente92 skrev (7 timer siden):

Undrer egentlig hvorfor Stina som liksom skal være så "beauty queen" (med sine sminkevideoer osv) fortsatt kjører så old school vippeextensions. Det har jo kommet et stykke lenger enn disse "viftene" som dekker halve øyet og ikke akkurat er så veldig flatterende. Jeg bruker det ikke selv (ikke praktisk for meg av mange årsaker), men synes det kan være veldig fint, men de blokkene av noen vifter er virkelig ikke det peneste dessverre og det ser veldig jalla ut.. Var kjapt innom nå og tenkte så fin hun var nå, mye mer "naturlig" (ikke så hardt sminket osv), men så kom det selvfølgelig opp at hun skulle på vippetime rett etterpå 🤭 tror hun er litt stuck i den "mye vil ha mer" ifh til dette med "beauty" og ser seg veldig blind på det.. Man går liksom over den grensa med å kun fremheve til å bli tacky. Til å være så "bestis" med Sophie Elise så er det rart hun ikke har lært litt der. Hun er jo egentlig veldig søt og pen, men det blir gjemt i all dilldall fra vipper og ekstreme lepper, som også mange går bort ifra nå egentlig, men alt henger visst veldig igjen hos Stina. Hun henger liksom veldig etter, bare rart i hodet mitt når man skal liksom være så influenser, men være så langt tilbake "trendmessig". Er egentlig spent på om hun en dag vil gå mer naturlig og begynner da og poste mye om det og alt hun kanskje angret på da, som så mange andre gjør.. 

Ikke så mye å undre over egentlig. Hun lever i fortiden- som en huleboer som aldri er ute blant andre mennesker og som tror vi enda lever i 2010. Ingen impulser fra andre voksne mennesker og lever som om verden kretser rundt henne. Har faktisk tenkt til tider de siste månedene at hun har vist en positiv utvikling, men de siste dagers hendelser gjør at jeg slakter mine egne vurderinger. Jeg uttalte meg igår om frokostsituasjonen og dagens innlegg fra henne står til stryk! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

«Postet storier mellom stormrier». Nei Stina!!! Du hadde på ingen måte stormrier der du sto!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

De riene var sjukt vonde ja (well they all are?)🥴 var dette med tåleevne. Det der er ikke stormrier! Fy jeg blir så sykt provosert. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...