Klink Skrevet onsdag kl 20:47 #16221 Del Skrevet onsdag kl 20:47 vesp skrev (51 minutter siden): Jeg er på Stina-detox, skal detoxe meg fra kvinneguiden også snart, men må innom for å smugtitte litt før den tid. Det er jo ikke noe sjokk at hun ikke kjøper brukt da, hun har jo ikke akkurat vist en økonomisk eller miljøbevisst side tidligere😅 Trist om det er slik at hun har en nedlatende tone mot de som kjøper brukt, men jeg har ikke sett story så skal ikke spekulere i om det er tilfellet. Jeg pleier å se det beste i det meste, men her mistet hun meg litt i alle fall. Mulig fordi det er et tema jeg er veldig bevisst på selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 07:46 #16222 Del Skrevet i går, 07:46 oss-to skrev (11 timer siden): Its take one to know one Det heter «It takes one to know one» 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet i går, 07:52 #16223 Del Skrevet i går, 07:52 Dojakitty skrev (5 minutter siden): Det heter «It takes one to know one» Mangler berre rød blyant👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet i går, 10:59 #16224 Del Skrevet i går, 10:59 Palmemor skrev (23 timer siden): Hva sa hun? At det måtte være tøft å være alenemor og ha dårlig økonomi, fordi barn koster...? Ja, det er jo det. Men ikke alle kjøper så mye dyre ting som henne... Hun trenger jo ikke alt hun kjøper. Og før noen hugger hodet av meg for det, jeg og kjøpte unødvendige ting til mine barn 😂 Her er jeg helt enig med deg. Skjønner ikke at noen babyer trenger så mange ting, klær og elektrisk vogn. Og ja, mine barn fikk også unødvendige ting, men ikke når de var så små. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 11:08 #16225 Del Skrevet i går, 11:08 Pigaloppa skrev (7 minutter siden): Her er jeg helt enig med deg. Skjønner ikke at noen babyer trenger så mange ting, klær og elektrisk vogn. Og ja, mine barn fikk også unødvendige ting, men ikke når de var så små. Den vogna er sikkert fin og flott, det morsomme er jo grunnen hun oppga for å kjøpe den. Og mente at mammaer ble så sykt spreke av å dytte en blytung vogn. Men ja, de kjøper helt vanvittig mye, ofte helt ukritisk. De har penger til det, for all del, men det er noe mer å være litt forbilde. Kult når foreldrene i klassen vet at hun har dissa de som ikke har god råd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet i går, 11:56 #16226 Del Skrevet i går, 11:56 Palmemor skrev (37 minutter siden): Den vogna er sikkert fin og flott, det morsomme er jo grunnen hun oppga for å kjøpe den. Og mente at mammaer ble så sykt spreke av å dytte en blytung vogn. Men ja, de kjøper helt vanvittig mye, ofte helt ukritisk. De har penger til det, for all del, men det er noe mer å være litt forbilde. Kult når foreldrene i klassen vet at hun har dissa de som ikke har god råd Hvor lenge kommer hun til å tjene som hun gjør? Den eneste inntekten hennes er per nå, snap, men hun gjør jo ikke noe spesielt. Kan ikke forstå annet enn at det på et eller annet tidspunkt må dale med antall seere. De kommer helt sikkert til å ha penger til mye, selv om hun ikke hadde hatt den høye inntekten hun har per dags dato, PF tjener vel ganske greit og kommer sikkert til å gjøre det en stund til. Hun fikk vel et veldig opprykk med antall følgere etter ivf og dermed også mye mer inntekt på snap. Fulgte henne veldig lite før ivf, men kjenner til henne litt fra før og var selv gravid, så fulgte mer med på henne i denne perioden. Så vet derfor ikke hvordan hun var før, med for eksempel økonomi. Vil kanskje se for meg at pengene sitter veldig løst nå som hun tjener såpass mye, men at hun ville tenkt seg litt mer om hvis inntekten dalte. Men, når det er sagt så ville jeg ikke vist alle mine seere hvor ukritisk jeg brukte penger, kun fordi jeg hadde de, og mye av de.. Veldig viktig å få med hvor MYE penger hun har virker det som. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23 timer siden #16227 Del Skrevet 23 timer siden vesp skrev (1 time siden): Hvor lenge kommer hun til å tjene som hun gjør? Den eneste inntekten hennes er per nå, snap, men hun gjør jo ikke noe spesielt. Kan ikke forstå annet enn at det på et eller annet tidspunkt må dale med antall seere. De kommer helt sikkert til å ha penger til mye, selv om hun ikke hadde hatt den høye inntekten hun har per dags dato, PF tjener vel ganske greit og kommer sikkert til å gjøre det en stund til. Hun fikk vel et veldig opprykk med antall følgere etter ivf og dermed også mye mer inntekt på snap. Fulgte henne veldig lite før ivf, men kjenner til henne litt fra før og var selv gravid, så fulgte mer med på henne i denne perioden. Så vet derfor ikke hvordan hun var før, med for eksempel økonomi. Vil kanskje se for meg at pengene sitter veldig løst nå som hun tjener såpass mye, men at hun ville tenkt seg litt mer om hvis inntekten dalte. Men, når det er sagt så ville jeg ikke vist alle mine seere hvor ukritisk jeg brukte penger, kun fordi jeg hadde de, og mye av de.. Veldig viktig å få med hvor MYE penger hun har virker det som. Nei det er jo ett godt spørsmål. Han tjener jo fett uavhengig av snap, men han eier jo også mer av huset så han har jo mer penger der. Har ikke fulgt henne noe særlig før ivf jeg heller, men regner ikke med det overforbruket kom over natta. Han virker litt mer nøktern heldigvis. Skjønner meg ikke på folk som kjøper bare for å kjøpe, uansett inntekt 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plasticrose Skrevet 22 timer siden #16228 Del Skrevet 22 timer siden Nå er det full krise i Sandefjord. Meny er STENGT! Og fruen er tom for cola zero 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22 timer siden #16229 Del Skrevet 22 timer siden Plasticrose skrev (26 minutter siden): Nå er det full krise i Sandefjord. Meny er STENGT! Og fruen er tom for cola zero Sykt irriterende at meny er stengt, da. Hvordan kan hun ikke vite det? Hun er voksen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 22 timer siden #16230 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (4 minutter siden): Sykt irriterende at meny er stengt, da. Hvordan kan hun ikke vite det? Hun er voksen Ser dette gjeld for fleire influensarar. Kan hende de køyrer ein eigen kalendar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21 timer siden #16231 Del Skrevet 21 timer siden Palmemor skrev (28 minutter siden): Sykt irriterende at meny er stengt, da. Hvordan kan hun ikke vite det? Hun er voksen Lever i egen boble…tenk å faktisk måtte planlegge innkjøp…det har vel aldri skjedd.. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 21 timer siden #16232 Del Skrevet 21 timer siden Isola2 skrev (22 minutter siden): Lever i egen boble…tenk å faktisk måtte planlegge innkjøp…det har vel aldri skjedd.. nei gud forby 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 21 timer siden #16233 Del Skrevet 21 timer siden oss-to skrev (45 minutter siden): Ser dette gjeld for fleire influensarar. Kan hende de køyrer ein eigen kalendar? Det kan hende. Den hadde vært gøy å sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 21 timer siden #16234 Del Skrevet 21 timer siden Palmemor skrev (9 minutter siden): Det kan hende. Den hadde vært gøy å sett 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 20 timer siden #16235 Del Skrevet 20 timer siden Jeg forstår at å ta vare på ett barn er krevende og mye jobb, men… hvordan kan man ikke ha tid til noen ting når man har ett barn? Og man er to voksne hjemme hele tiden? Vi andre dødelige klarer det fint. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 19 timer siden #16236 Del Skrevet 19 timer siden To voksne mennesker som ikke har fått med seg at butikker er stengt 1.mai.. hvert år!! Altså er det mulig.. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 19 timer siden #16237 Del Skrevet 19 timer siden (endret) Det at de ikke klarer å handle sånn at de har middag til en eneste dag er det som er mest utrolig.. Blir litt av et kaos når barnet blir eldre. Endret 19 timer siden av Aintnofun 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 18 timer siden #16238 Del Skrevet 18 timer siden Men, hvor har det blitt av hunden nå? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 17 timer siden #16239 Del Skrevet 17 timer siden Palmemor skrev (3 timer siden): Jeg forstår at å ta vare på ett barn er krevende og mye jobb, men… hvordan kan man ikke ha tid til noen ting når man har ett barn? Og man er to voksne hjemme hele tiden? Vi andre dødelige klarer det fint. Og spør meg stadig hvordan de klarer og rote så jævlig…?! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 17 timer siden #16240 Del Skrevet 17 timer siden Poly skrev (15 minutter siden): Og spør meg stadig hvordan de klarer og rote så jævlig…?! «Hun tar jo faktisk vare på ett barn» Da kan man ikke rydde samtidig… 😅😅 Jeg blir sliten. Samtidig gir det meg en liten glede fordi jeg føler meg så normal! Tar meg i å ha hjulpet ungen med lekser mens jeg laga middag og når vi setter oss til bords er kjøkkenet like strøkent som da jeg begynte. Så tenker jeg «så vanskelig er det ikke, Stina» 😅😅 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå