Vinnanna15 Skrevet 18 timer siden #15861 Del Skrevet 18 timer siden (endret) Det er ganske sjukt,helt sjukt,helt helt helt insane 🙈😅 Sinnykt takknemlig... Helt creizy 😆 Endret 18 timer siden av Vinnanna15 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 18 timer siden #15862 Del Skrevet 18 timer siden Vinnanna15 skrev (2 minutter siden): Det er ganske sjukt,helt sjukt,helt helt helt insane 🙈😅 Sinnykt takknemlig... Sjukt, sjukt, sjukt, helt sjuukt, helt insane, insane, helt insane, fryktelig, fryktelig sjukt.... ja det er mye idag også ja 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 18 timer siden #15863 Del Skrevet 18 timer siden chsa skrev (1 minutt siden): Sjukt, sjukt, sjukt, helt sjuukt, helt insane, insane, helt insane, fryktelig, fryktelig sjukt.... ja det er mye idag også ja 😂 Fy fader altså, 18åringen min har bedre ordforråd enn denne jentungen 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 18 timer siden #15864 Del Skrevet 18 timer siden Nussepus skrev (7 timer siden): Med et normalt norsk ordforråd, så bruker man ikke gidder om dette heller da. Men hun har jo et elendig ordforråd. Nettopp poenget mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 18 timer siden #15865 Del Skrevet 18 timer siden Ser på de gamle bildene hun har lagt ut i dag. Vet at hun er full av botox og fillers, men har hun operert noe også? Nesen? Hun ser så anderledes ut nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 18 timer siden #15866 Del Skrevet 18 timer siden Vanskelig å velge ut ja... hvor mange bilder av kun kropp fikk vi? Skikkelig throwback for å se hvor mye hun har forandra seg på 15 år altså, bare lettkledde bilder 👍 skal vi se puppene som magisk som har forandra seg på eget vis da eller? Skjønner ikke denne dama. For et rart, ekkelt, trist, egoistisk syn. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 18 timer siden #15867 Del Skrevet 18 timer siden Viki6 skrev (Akkurat nå): Ser på de gamle bildene hun har lagt ut i dag. Vet at hun er full av botox og fillers, men har hun operert noe også? Nesen? Hun ser så anderledes ut nå. Niks, bare sinnsykt mye filter og sminke. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 17 timer siden #15868 Del Skrevet 17 timer siden chsa skrev (4 minutter siden): Niks, bare sinnsykt mye filter og sminke. Ok, takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17 timer siden #15869 Del Skrevet 17 timer siden Viki6 skrev (10 minutter siden): Ok, takk 🙂 Hun må ha operert nesa, den er ikke til å kjenne igjen. I tillegg har hun masse fillers og Botox i ansiktet. For ikke å glemme puppene, eller «girlsa» som Stina liker å kalle dem. De har jo økt betraktelig på disse årene. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 17 timer siden #15870 Del Skrevet 17 timer siden Klump skrev (2 minutter siden): Hun må ha operert nesa, den er ikke til å kjenne igjen. I tillegg har hun masse fillers og Botox i ansiktet. For ikke å glemme puppene, eller «girlsa» som Stina liker å kalle dem. De har jo økt betraktelig på disse årene. Jeg spurte, fordi jeg syns hun ser så anderledes ut, så jeg lurte på nesa ja 🙂. Puppene vet jeg 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17 timer siden #15871 Del Skrevet 17 timer siden Viki6 skrev (Akkurat nå): Jeg spurte, fordi jeg syns hun ser så anderledes ut, så jeg lurte på nesa ja 🙂. Puppene vet jeg 😄 Garantert en nose job! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 17 timer siden #15872 Del Skrevet 17 timer siden https://stina.blogg.no/1501003886_har_jeg_operert_nesen.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 17 timer siden #15873 Del Skrevet 17 timer siden Googler man bilder av henne fra farmen så ser man hvordan hun ser ut sånn egentlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16 timer siden #15874 Del Skrevet 16 timer siden Palmemor skrev (3 timer siden): Hun har ikke en jobb som krever at hun må våkne, ordne seg, dra ut døra, produsere i 8 timer og dra hjem igjen. Å jobbe i underholdningsbransjen er mye bredere enn en "9-16 jobb" og det vet alle. Det betyr ikke at det ikke er en jobb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 16 timer siden #15875 Del Skrevet 16 timer siden J.. skrev (10 minutter siden): Å jobbe i underholdningsbransjen er mye bredere enn en "9-16 jobb" og det vet alle. Det betyr ikke at det ikke er en jobb. Men hun trenger fortsatt ikke ta hensyn til sykedager. Og hun må ikke være noe sted klokka 8. eller noe som helst klokkeslett for den saks skyld 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14 timer siden #15876 Del Skrevet 14 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Men hun trenger fortsatt ikke ta hensyn til sykedager. Og hun må ikke være noe sted klokka 8. eller noe som helst klokkeslett for den saks skyld Nei,det har jeg heller aldri påstått. Det jeg sier er at underholdningsbransjen ER en jobb,uansett hvordan man vrir på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 14 timer siden #15877 Del Skrevet 14 timer siden Viki6 skrev (2 timer siden): Jeg spurte, fordi jeg syns hun ser så anderledes ut, så jeg lurte på nesa ja 🙂. Puppene vet jeg 😄 Hun viser seg i blant uten sminke på badet om morran og da ser nesen annerledes ut enn etter sminke (contour). Filter spiller vel inn og. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet 13 timer siden #15878 Del Skrevet 13 timer siden J.. skrev (1 time siden): Nei,det har jeg heller aldri påstått. Det jeg sier er at underholdningsbransjen ER en jobb,uansett hvordan man vrir på det. Du får kalle det jobb ja 👏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 11 timer siden #15879 Del Skrevet 11 timer siden Himmelen_91 skrev (1 time siden): Du får kalle det jobb ja 👏 Jeg kaller hvertfall ikke det å gå og prate til mobilen din og så legge det ut på snap for JOBB! De (fleste influensere) gjør det fordi de aldri hadde klart å fungere i en skikkelig jobb. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 11 timer siden #15880 Del Skrevet 11 timer siden Bibbi_ skrev (2 minutter siden): Jeg kaller hvertfall ikke det å gå og prate til mobilen din og så legge det ut på snap for JOBB! De (fleste influensere) gjør det fordi de aldri hadde klart å fungere i en skikkelig jobb. Noen influensere legger jo sjela i det. Men akkurat her er det ikke mye jobb å snakke om. Gidder ikke tekste engang så det er jo helt på bærtur 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå