Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Det er ganske sjukt,helt sjukt,helt helt helt insane 🙈😅 Sinnykt takknemlig... Helt creizy 😆

Endret av Vinnanna15
  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vinnanna15 skrev (2 minutter siden):

Det er ganske sjukt,helt sjukt,helt helt helt insane 🙈😅 Sinnykt takknemlig...

Sjukt, sjukt, sjukt, helt sjuukt, helt insane, insane, helt insane, fryktelig, fryktelig sjukt.... ja det er mye idag også ja 😂

Screenshot_20250420_152728_Snapchat.jpg

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

chsa skrev (1 minutt siden):

Sjukt, sjukt, sjukt, helt sjuukt, helt insane, insane, helt insane, fryktelig, fryktelig sjukt.... ja det er mye idag også ja 😂

Screenshot_20250420_152728_Snapchat.jpg

Fy fader altså, 18åringen min har bedre ordforråd enn denne jentungen 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (7 timer siden):

Med et normalt norsk ordforråd, så bruker man ikke gidder om dette heller da. Men hun har jo et elendig ordforråd. 

Nettopp poenget mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på de gamle bildene hun har lagt ut i dag. Vet at hun er full av botox og fillers, men har hun operert noe også? Nesen? Hun ser så anderledes ut nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å velge ut ja... hvor mange bilder av kun kropp fikk vi? Skikkelig throwback for å se hvor mye hun har forandra seg på 15 år altså, bare lettkledde bilder 👍 skal vi se puppene som magisk som har forandra seg på eget vis da eller? Skjønner ikke denne dama. For et rart, ekkelt, trist, egoistisk syn.

Screenshot_20250420_161147_Snapchat.jpg

• Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viki6 skrev (Akkurat nå):

Ser på de gamle bildene hun har lagt ut i dag. Vet at hun er full av botox og fillers, men har hun operert noe også? Nesen? Hun ser så anderledes ut nå.

Niks, bare sinnsykt mye filter og sminke.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (10 minutter siden):

Ok, takk 🙂

Hun må ha operert nesa, den er ikke til å kjenne igjen. I tillegg har hun masse fillers og Botox i ansiktet. For ikke å glemme puppene, eller «girlsa» som Stina liker å kalle dem. De har jo økt betraktelig på disse årene. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (2 minutter siden):

Hun må ha operert nesa, den er ikke til å kjenne igjen. I tillegg har hun masse fillers og Botox i ansiktet. For ikke å glemme puppene, eller «girlsa» som Stina liker å kalle dem. De har jo økt betraktelig på disse årene. 

Jeg spurte, fordi jeg syns hun ser så anderledes ut, så jeg lurte på nesa ja 🙂. Puppene vet jeg 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte, fordi jeg syns hun ser så anderledes ut, så jeg lurte på nesa ja 🙂. Puppene vet jeg 😄

Garantert en nose job!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (3 timer siden):

Hun har ikke en jobb som krever at hun må våkne, ordne seg, dra ut døra, produsere i 8 timer og dra hjem igjen.

Å jobbe i underholdningsbransjen er mye bredere enn en "9-16 jobb" og det vet alle.

Det betyr ikke at det ikke er en jobb.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (10 minutter siden):

Å jobbe i underholdningsbransjen er mye bredere enn en "9-16 jobb" og det vet alle.

Det betyr ikke at det ikke er en jobb.

Men hun trenger fortsatt ikke ta hensyn til sykedager. Og hun må ikke være noe sted klokka 8. eller noe som helst klokkeslett for den saks skyld 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Men hun trenger fortsatt ikke ta hensyn til sykedager. Og hun må ikke være noe sted klokka 8. eller noe som helst klokkeslett for den saks skyld 

Nei,det har jeg heller aldri påstått.

Det jeg sier er at underholdningsbransjen ER en jobb,uansett hvordan man vrir på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Viki6 skrev (2 timer siden):

Hun viser seg i blant uten sminke på badet om morran og da ser nesen annerledes ut enn etter sminke (contour). Filter spiller vel inn og. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Nei,det har jeg heller aldri påstått.

Det jeg sier er at underholdningsbransjen ER en jobb,uansett hvordan man vrir på det.

Du får kalle det jobb ja 👏 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelen_91 skrev (1 time siden):

Du får kalle det jobb ja 👏 

Jeg kaller hvertfall ikke det å gå og prate til mobilen din og så legge det ut på snap for JOBB!  De (fleste influensere) gjør det fordi de aldri hadde klart å fungere i en skikkelig jobb. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Jeg kaller hvertfall ikke det å gå og prate til mobilen din og så legge det ut på snap for JOBB!  De (fleste influensere) gjør det fordi de aldri hadde klart å fungere i en skikkelig jobb. 

Noen influensere legger jo sjela i det. Men akkurat her er det ikke mye jobb å snakke om. Gidder ikke tekste engang så det er jo helt på bærtur 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...