Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (5 timer siden):

Tror dere blander respekt og aksept. Jeg må på ingen måte respektere mennesker som gjør ting jeg ikke kan stå inne for 

Respekt er bl.a å behandle andre på samme måte som du ønsker å bli behandlet selv. Så nei, jeg blander ikke. Så du ønsker å bli behandlet som søppel og bli kalt kålhue, dum m.m? Men det viser jo igjen i hva du skriver om Stina og Pelle.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angel75 skrev (12 minutter siden):

Respekt er bl.a å behandle andre på samme måte som du ønsker å bli behandlet selv. Så nei, jeg blander ikke. Så du ønsker å bli behandlet som søppel og bli kalt kålhue, dum m.m? Men det viser jo igjen i hva du skriver om Stina og Pelle.

Man blir behandla som man fortjener, tenker jeg. Nå har jeg aldri kalt de verken dumme eller kålhuer, så det står jeg fint i. Jeg syns de lever ett merkelig rigid liv, hvor de er skrekkelig selvopptatte. Hadde jeg gjort det samme hadde det ikke kosta meg noe at andre mente det om meg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 timer siden):

Man blir behandla som man fortjener, tenker jeg. Nå har jeg aldri kalt de verken dumme eller kålhuer, så det står jeg fint i. Jeg syns de lever ett merkelig rigid liv, hvor de er skrekkelig selvopptatte. Hadde jeg gjort det samme hadde det ikke kosta meg noe at andre mente det om meg. 

Men er det bare det du mener da? De er rigide og selvopptatte. Punktum. . 
Eller? 
Og hva har Stina gjort galt som gjør at hun fortjener å bli kalt både det ene og det andre? 

Endret av Klink
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (På 31.3.2025 den 8.19):

Nei oppriktig når har de barnefri mener du? Stina har det når far har han noen timer på dagtid, hvis man kan kalle det barnefri. Stina er jo ofte hjemme selv om far «har han» ut fra snapstory. 

Når de er så rigide og de 4t far har baby er så viktige for henne at hun dropper en gåtur med baby i solskinn og fint vær fordi det bare er en halvtime til hennes barnefri.. Taler for seg det. 

• Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Enig, man kan få mark 😂 

Ikke bare mark,men bendelorm også!!! 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 time siden):

Men er det bare det du mener da? De er rigide og opptatte. Punktum. . 
Eller? 
Og hva har Stina gjort galt som gjør at hun fortjener å bli kalt både det ene og det andre? 

Jeg har ikke kalt henne annet enn egoistisk, og det står jeg for. Det er det bildet hun maler av seg selv. Når hun står på snap med 160K følgere og sier "jeg skal ikke tilpasse meg babyen" så kan man jo ikke tenke annet enn at hun er skrekkelig egoistisk. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (16 minutter siden):

Jeg har ikke kalt henne annet enn egoistisk, og det står jeg for. Det er det bildet hun maler av seg selv. Når hun står på snap med 160K følgere og sier "jeg skal ikke tilpasse meg babyen" så kan man jo ikke tenke annet enn at hun er skrekkelig egoistisk. 

Det skinner igjennom rimelig klart at hun er svært selvsentrert. De som ikke ser det er vel av samme ulla selv

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (57 minutter siden):

Å da har du bestemt deg for att det ikke kan gå seg til? Att hun sakte men sikkert tilpasser seg livet til den lille?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (55 minutter siden):

Trur faktisk du har formidla dette fleire gangar en ho sjølv. Min tanke er at du er fastlåst i det ho har sagt ,og evna ikkje sjå at ho handlar annaleis. Dette er vel mange som har sagt/tenkt Men det blir jo ikkje slik, vi er mennesker og lærer heile vegen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Å da har du bestemt deg for att det ikke kan gå seg til? Att hun sakte men sikkert tilpasser seg livet til den lille?

Det kan det sikkert, men jeg kan ikke basere hva jeg tenker om folk på hva som potensielt kan skje i fremtiden. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (1 minutt siden):

Trur faktisk du har formidla dette fleire gangar en ho sjølv. Min tanke er at du er fastlåst i det ho har sagt ,og evna ikkje sjå at ho handlar annaleis. Dette er vel mange som har sagt/tenkt Men det blir jo ikkje slik, vi er mennesker og lærer heile vegen. 

Jeg forholder meg til hva hun sier. Som dere så intenst elsker å formidle her inne, "dere ser ikke alt!". Nei. Jeg ser en egoistisk mor, som har sagt at hun tenker kun på seg selv. Så da forholder jeg meg til det, da 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (Akkurat nå):

Det kan det sikkert, men jeg kan ikke basere hva jeg tenker om folk på hva som potensielt kan skje i fremtiden. 

Vi har alle med barn vært nybakte foreldre. Noen er bastant på hvordan de skal ha livet sitt fra dag 1 men som skjønner med tiden att det ikke er mulig. Å da er det lov og snu uten att folk skal skrike " hva var det jeg sa"

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Vi har alle med barn vært nybakte foreldre. Noen er bastant på hvordan de skal ha livet sitt fra dag 1 men som skjønner med tiden att det ikke er mulig. Å da er det lov og snu uten att folk skal skrike " hva var det jeg sa"

Jada, det har vi alle vært. Men jeg personlig har aldri sagt at jeg ikke skal tilpasse meg barna mine. 

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oss-to skrev (5 minutter siden):

Er så fastlåst at hun ikke klarer å se at det har Stina gått bort fra for ei god stund siden. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 minutter siden):

Jada, det har vi alle vært. Men jeg personlig har aldri sagt at jeg ikke skal tilpasse meg barna mine. 

Okei, så du er fasiten er det det du seier?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oss-to skrev (Akkurat nå):

Okei, så du er fasiten er det det du seier?

Japp :)

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pigaloppa skrev (1 minutt siden):

Er så fastlåst at hun ikke klarer å se at det har Stina gått bort fra for ei god stund siden. 

Kjempefastlåst og rigid :) Det er jo så in å være det nå

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 minutter siden):

Kjempefastlåst og rigid :) Det er jo så in å være det nå

Det handlar vel meir om å være litt raus, og godta at sjølv om ikkje det er slik ein sjølv ville gjort det, så er det greit. Ikkje dømme folk nord og ned om ein ikkje er mainstreem.Det fins mange vegar til Roma eller noko slikt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer fremdeles på hva dere tenker er konsekvensene av at de velger å gjøre det på den måten? (Er unormale, merkelige og rigide). 

Endret av Klink
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (45 minutter siden):

Trenger jo ikke å henge henne fordi hun har sagt den setningen 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...