Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Dere som følger eller er innom ! Hvor mange følgere har hun nå da ? 

Du får gå inn og se🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå innom selv? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

160,3k

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (2 timer siden):

Det er vel akkurat derfor hun er på toppen. Liten innsats, tjener vanvittige summer på det og lever et vanvittig rigid og sært liv som provoserer 😅

Fatter bare ikke at noen orker å se det samme HVER ENESTE DAG! Det er jo null som skjer, null nytt å komme med, NULL av alt😂 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

160,3k. Men, det er jo ikke reelt tall på hvor mange som ser på hver dag

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (På 25.3.2025 den 8.17):

Viktig å få med at det var en skitten maskin? 

Nå har det seg slik at hun har vist frem at hun har kjøpt 2 bodyer fra Reflex og 2 strømpebukser i tilfelle han sølte. Så nei, jeg var ikke der, men fikk tilfeldigvis med meg de snappene. Ganske viktig før man påstår noe annet når man påpeker så mye feil hos henne fra før.

Greia er vel at hun er så fryktelig opptatt av at hun er så renslig også ser det slik ut, det er jo litt motstridende. Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvordan den kan bli så skitten en gang. Jeg har 3 barn i barnehage og på barneskolen, og en mann som er mekaniker. Maskinen vår har aldri vært i nærheten av så møkkete, og der er ikke slik at jeg vasker den ukentlig, ei heller månedlig. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flowerina skrev (3 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor Stina er på toppen her på kg alltid? Hvorfor snakke om henne, hun har jo NULL å komme med?? 

Jeg sluttet å følge henne fordi jeg kjeda meg ihjel med å se snappene hennes, men tenkte at jeg skulle stikke innom der en tur nå for å se.....AKKURAT det samme fortsatt! SÅ kjedelig, tenk at hun tjener millionbeløp i året på å dele INGENTING? Jeg vil ikke bidra til det iallefall😂

Du bidrar jo med å holde tråden relevant da så😂😂😂😂😂😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Hvorfor være så opptatt av noen du ikke engang følger selv?😅 Veldig merkelig. 

Tessa12 skrev (1 time siden):

160,3k. Men, det er jo ikke reelt tall på hvor mange som ser på hver dag

Men da går det jo fortsatt nedover med følgere . Nei vet jo at folk er innom uten å følge også . Var bare nysgjerrig på antallet . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Du får gå inn og se🙂

Nei takk , jeg fikk svar her jeg 😊

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (54 minutter siden):

Du bidrar jo med å holde tråden relevant da så😂😂😂😂😂😂😂😂

Ja akkurat nå gjorde jeg det gitt🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boken hun har laget må være noe av det rareste. Masse fiktive fremtidsøyeblikk? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happyflopp skrev (8 timer siden):

Fordi hun tror det er en Royal park ,/ slott , slik herskapelige villaer har eller flotte store mansion har i utlandet 🤣🤣 Også er det bare et helt vanlig hus i dårlig stand , nede ved sumpen av Sandefjord , industriområde .. 

Alle kan jo enkelt finne ut hvor hun bor ja , hun filmet jo ut i sumpen hele tiden og da er det ikke vanskelig se det på.kartet nei 

Og likevel er hun helt manisk når det kommer til å skjule adressen når hun åpner pakker 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da går det jo fortsatt nedover med følgere . Nei vet jo at folk er innom uten å følge også . Var bare nysgjerrig på antallet . 

Jeg tenkte heller at det er mange som ikke ser story, som la til kontoen for mange år siden, også bare ligger den der, ja potensielt kan det være 160k som ser, men tror det er langt færre 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faina skrev (23 minutter siden):

Og likevel er hun helt manisk når det kommer til å skjule adressen når hun åpner pakker 😅

🤣🤣🤣 jaaaa alle vet jo adressa og hvor brakka ligger 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenet hadde vært enda mer perfekt hvis de vaska oppi søpplebøttene også 🤢🙈 Hot tips ,Stina- legg kjøkkenpapir i bånn av søpplebøttene. 

Endret av Vinnanna15
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinnanna15 skrev (14 minutter siden):

Kjøkkenet hadde vært enda mer perfekt hvis de vaska oppi søpplebøttene også 🤢🙈 Hot tips ,Stina- legg kjøkkenpapir i bånn av søpplebøttene. 

Er hot tips er også og få medisiner, batterier og vaskemidler unna barnehøyde. Ikke så lenge til baby krabber rundt..

Endret av Poly
  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (7 timer siden):

Er vel heller hva han må gjøre. Er litt synd i han når han må rydde opp den halvspiste maten og søppelet hennes hver dag fordi hun bare setter ting rett fra seg på benken. Hun klarer jo ikke skylle av tallerken en gang.  Setter tomflasker rett på disken osv. Men hun kan ikke vaske klærne hans fordi det ødelegger gnisten i forholdet 😅

Kan ikke drite på samme dass heller🤡

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (1 time siden):

Er hot tips er også og få medisiner, batterier og vaskemidler unna barnehøyde. Ikke så lenge til baby krabber rundt..

Så nasty! 
Selv med mann og 3 unger ser ikke søppelbøttene våre sånn ut. 

Skummelt med så lett tilgjengelige batterier for barn, håper hun flytter de etterhvert. Men det mest skumle var de brukte batteriene som lå samlet. De kan selvantenne når som helst. Til og med 9-åringen min vet at brukte batterier har restenergi og derfor må tapes på hver pole samt oppbevares under lokk - type syltetøyglass- frem til resirkulering. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (3 timer siden):

Den boken hun har laget må være noe av det rareste. Masse fiktive fremtidsøyeblikk? 

Var ikke noe kløft der 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...