Lorieen Skrevet mandag kl 14:09 #14301 Del Skrevet mandag kl 14:09 Mamma53 skrev (6 minutter siden): Ho SE angrer på mye ho har gjort å har ikke det fokuset lenger etter ho ble mor, så ho er faktisk blitt mere moden å voksen etter ho ble mor. Eh, hva? 😂 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet mandag kl 14:22 #14302 Del Skrevet mandag kl 14:22 Lorieen skrev (11 minutter siden): Eh, hva? 😂 Ja det skulle jeg og akkurat spørre om ? Har hun flere kontoer ? For på den jeg ser snakker hun om operasjoner opp og i mente og hele ansiktet er jo forandret til katteansikt og hadde det ikke vært for fæle trump hadde hun lagt under kniven ganske fort …… 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet mandag kl 14:38 #14303 Del Skrevet mandag kl 14:38 Hvordan tenker Stina at P skal lære seg å spise uten skjerm når til og med mammaen selv er avhengig av å se på skjerm når hun spiser (som hun selv sa i dag)? 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soro123 Skrevet mandag kl 14:41 #14304 Del Skrevet mandag kl 14:41 chsa skrev (3 timer siden): Åfyyy 😂 hun har delt den samme snappen på sin egen snap nå, OG PUTTET PÅ FILTER! Er det muuuuulig 🤯 Jeg blir litt irritert på meg selv for at jeg blir overrasket over at hun legger på filter på en annen influensers klipp. Utrolig trist at hun er så usikker på seg selv/sitt eget utseende at hun må legge på filter. Og utrolig fasinerende at hun ikke tror (?) at andre forstår det? 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aabcdefghijklmnop Skrevet mandag kl 14:43 #14305 Del Skrevet mandag kl 14:43 Hun sier hun er så glad for å være 32 år osv men virker nå som hun frykter det å bli eldre og få rynkete hud med poser under øynene mer enn noe annet spør du meg. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet mandag kl 14:46 #14306 Del Skrevet mandag kl 14:46 Milo277 skrev (55 minutter siden): Så ut som hun brukte grønnsåpe faktisk… Seriøst?😦 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet mandag kl 14:50 #14307 Del Skrevet mandag kl 14:50 Mamma53 skrev (47 minutter siden): Ho SE angrer på mye ho har gjort å har ikke det fokuset lenger etter ho ble mor, så ho er faktisk blitt mere moden å voksen etter ho ble mor. Eh, hæ? Nei. Hører du podcasten hennes ukentlig så har hun en plan om å ta ansiktsløft hvert 5 år fremover ut livet for å vedlikeholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet mandag kl 15:02 #14308 Del Skrevet mandag kl 15:02 Hun får også høyere panne med det filteret hun bruker tydeligvis. Og tekstinga er helt ute som vanlig 🤣🫣 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma53 Skrevet mandag kl 15:09 #14309 Del Skrevet mandag kl 15:09 Soro123 skrev (29 minutter siden): Hvordan tenker Stina at P skal lære seg å spise uten skjerm når til og med mammaen selv er avhengig av å se på skjerm når hun spiser (som hun selv sa i dag)? Ta å spør ho om det. Lurer selv på det. Barna lærer av foreldre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 15:16 #14310 Del Skrevet mandag kl 15:16 Mamma53 skrev (6 minutter siden): Ta å spør ho om det. Lurer selv på det. Barna lærer av foreldre. Går jo ikke an å spørre hu om noe uten å bli blokkert 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet mandag kl 15:19 #14311 Del Skrevet mandag kl 15:19 loffen skrev (16 minutter siden): Hun får også høyere panne med det filteret hun bruker tydeligvis. Og tekstinga er helt ute som vanlig 🤣🫣 Ha ha ler av den tekstingen 😬 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet mandag kl 16:40 #14312 Del Skrevet mandag kl 16:40 Palmemor skrev (1 time siden): Går jo ikke an å spørre hu om noe uten å bli blokkert Hun har 3900 færre følgere på den siste mnd , da er spørsmålet ? Hvor mange har hun selv blokkert og hvor mange har mistet interessen for boring hverdag …. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet mandag kl 16:48 #14313 Del Skrevet mandag kl 16:48 JojoMoyes skrev (8 minutter siden): Hun har 3900 færre følgere på den siste mnd , da er spørsmålet ? Hvor mange har hun selv blokkert og hvor mange har mistet interessen for boring hverdag …. Godt spørsmål! Er nok en god blanding tenker jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet mandag kl 20:17 #14314 Del Skrevet mandag kl 20:17 Hva slags onde demoner er det hun prøver å jage bort med alle de ledlysene? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet mandag kl 20:27 #14315 Del Skrevet mandag kl 20:27 clåvviii skrev (23 timer siden): Hvor dum går det ann å bli når du bruker skuresvamp når du vasker bilen?? RIP den lakken🤡 Fyfaan for et nek!! Gir oss fingeren og jo 🖕🏼😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet i går, 04:50 #14316 Del Skrevet i går, 04:50 Morsomt å se at barnet liker plutselig bæresele 😂❤️ Neida, du leser nok her inne din lille luring 😭😭 Bra, vi vil se mindre av vippestolen! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 06:34 #14317 Del Skrevet i går, 06:34 Himmelen_91 skrev (1 time siden): Morsomt å se at barnet liker plutselig bæresele 😂❤️ Neida, du leser nok her inne din lille luring 😭😭 Bra, vi vil se mindre av vippestolen! Kanskje du bør ta opp å spille SIMS,istedet for å prøve å mikrolede et fremmed menneske via KG/SC.. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmelen_91 Skrevet i går, 07:56 #14318 Del Skrevet i går, 07:56 J.. skrev (1 time siden): Kanskje du bør ta opp å spille SIMS,istedet for å prøve å mikrolede et fremmed menneske via KG/SC.. Aldri likt det spillet, så nei! Stina er mer underholdende 😻😻😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayaal Skrevet i går, 09:02 #14319 Del Skrevet i går, 09:02 Jeg begynte å høre på podkasten til Hanna nå og to ting bemerket jeg meg, ene var: en ganske hard graviditet og det andre var jeg har fått ganske god arbeidsmoral Hahahahaha! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23 timer siden #14320 Del Skrevet 23 timer siden Mayaal skrev (59 minutter siden): Jeg begynte å høre på podkasten til Hanna nå og to ting bemerket jeg meg, ene var: en ganske hard graviditet og det andre var jeg har fått ganske god arbeidsmoral Hahahahaha! Jeg har lyst å høre, men skal prøve å holde meg for god... Av alle gravide kvinner jeg har sett og hørt noe til så er det ingenting som slår meg som hardt i den graviditeten. Eller i hennes liv forørvrig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå