Klink Skrevet i går, 17:46 #13421 Del Skrevet i går, 17:46 J.. skrev (15 minutter siden): Nei. https://www.vl.no/nyheter/samlivspanelet/2020/02/02/samlivspanelet-hvordan-kan-hun-komme-seg-ut-av-husmorfella/ Å takk, ikke hørt det før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet i går, 17:49 #13422 Del Skrevet i går, 17:49 Dojakitty skrev (12 minutter siden): Tenker de har rent ned dørene til legevakten lenge før den tid Haha ja, tenkte mer på lukt, tørke spy og våkenetter 🤣🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 17:50 #13423 Del Skrevet i går, 17:50 Klink skrev (4 minutter siden): Å takk, ikke hørt det før. Np 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SigridElise Skrevet i går, 18:37 #13424 Del Skrevet i går, 18:37 Hun er mye søtere naturlig faktisk. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 18:39 #13425 Del Skrevet i går, 18:39 SigridElise skrev (1 minutt siden): Hun er mye søtere naturlig faktisk. Hu er jo dritsøt! Skjønner ikke hvorfor hun kødder til utseende 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
faltforfristelsen Skrevet i går, 19:13 #13426 Del Skrevet i går, 19:13 Palmemor skrev (2 timer siden): Det er jo ingen felle å snakke om når begge jobber hjemmefra tenker jeg. Det er ikke noe «tredje skift» å prate om så lenge den ungen er ett kvarter gammel. Hun aner jo ikke hva hun snakker om Igår var det jo ei som skrev at hun burde mentalt forberede seg på at P sto opp tidlig. (Jeg oppfattet ikke meldingen som stygg) og hu var skikkelig ufin tilbake istedenfor å bare ta det til seg og svare ordentlig. Venter på karma jeg og. Men folk får jo de ungene de klarer å håndtere…. Og hva er kritikken i den meldinga hun fikk her da? Jeg syns ikke det er kritikk. Men orker heller ikke gå inn å høre på hva hun sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 19:19 #13427 Del Skrevet i går, 19:19 faltforfristelsen skrev (5 minutter siden): Og hva er kritikken i den meldinga hun fikk her da? Jeg syns ikke det er kritikk. Men orker heller ikke gå inn å høre på hva hun sier. Det er ikke kritikk. Ingenting av det hun svarer på som hun kaller kritikk, er kritikk. Hun tåler bare ikke ærlige meldinger og folk som holder henne ansvarlig for rett og galt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet i går, 19:34 #13428 Del Skrevet i går, 19:34 Dojakitty skrev (13 minutter siden): Det er ikke kritikk. Ingenting av det hun svarer på som hun kaller kritikk, er kritikk. Hun tåler bare ikke ærlige meldinger og folk som holder henne ansvarlig for rett og galt Det finnes ingen fasit på hva som er rett og gal fordeling av husarbeid,så andres ærlige mening og behov for å være dommer er helt irrelevant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seroquel Skrevet i går, 19:39 #13429 Del Skrevet i går, 19:39 J.. skrev (3 minutter siden): Det finnes ingen fasit på hva som er rett og gal fordeling av husarbeid,så andres ærlige mening og behov for å være dommer er helt irrelevant. Når Stina byr opp til debatt så er det ikke lenger irrelevant hva andre mener om tema faktisk.. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 19:40 #13430 Del Skrevet i går, 19:40 J.. skrev (2 minutter siden): På tide å slutte å følge,når du starter og bekymre deg for/lure på når de har sex.. At slike tåpelige ting får stå er helt hinsides.. Hvordan er dette relevant for tråden,tenker dere, @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset? Jeg følger de jeg vil, jeg gir jo penger til heltinna di så du bør jo være fornøyd 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet i går, 19:42 #13431 Del Skrevet i går, 19:42 J.. skrev (7 minutter siden): Det finnes ingen fasit på hva som er rett og gal fordeling av husarbeid,så andres ærlige mening og behov for å være dommer er helt irrelevant. Så du tenker at når du deler alt på nett, så skal du ikke tåle å høre andres meninger? 🤣🤣🤣🤣🤣 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakroni Skrevet i går, 20:15 #13432 Del Skrevet i går, 20:15 J.. skrev (34 minutter siden): Hvordan er dette relevant for tråden,tenker dere, @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset? Kanskje du skal melde deg til å moderere selv? Ser stadig at du pisker sol og måne stakkars. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet i går, 20:31 #13433 Del Skrevet i går, 20:31 J.. skrev (54 minutter siden): Det finnes ingen fasit på hva som er rett og gal fordeling av husarbeid,så andres ærlige mening og behov for å være dommer er helt irrelevant. Men det fungerer jo tydeligvis ikke for dem, siden vi flere ganger har sett Pelle levere klærne sine på renseri fordi han (i følge ham selv) ikke har hatt tid til å vaske. Hun sier hun vasker klær én dag i uken, ergo er maskinen ledig 6 dager i uken. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 20:37 #13434 Del Skrevet i går, 20:37 FruRosa skrev (5 minutter siden): Men det fungerer jo tydeligvis ikke for dem, siden vi flere ganger har sett Pelle levere klærne sine på renseri fordi han (i følge ham selv) ikke har hatt tid til å vaske. Hun sier hun vasker klær én dag i uken, ergo er maskinen ledig 6 dager i uken. Og hun sa og at om hun skulle vaske hans klær så måtte hun bruke to dager i uka på å vaske og dét gadd hun ikke! 😅😅 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet i går, 20:45 #13435 Del Skrevet i går, 20:45 Palmemor skrev (6 minutter siden): Og hun sa og at om hun skulle vaske hans klær så måtte hun bruke to dager i uka på å vaske og dét gadd hun ikke! 😅😅 Alt som går utenom schedule vettu, det går ikke det! Timet og tilrettelagt, til enhver detalj. Merkelapper om hva som skal hvor, alt skal være etter hennes pipe. At han orker! «Sunt og godt forhold» my ass!! 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 20:48 #13436 Del Skrevet i går, 20:48 Lzzy skrev (2 minutter siden): Alt som går utenom schedule vettu, det går ikke det! Timet og tilrettelagt, til enhver detalj. Merkelapper om hva som skal hvor, alt skal være etter hennes pipe. At han orker! «Sunt og godt forhold» my ass!! Nei jeg fatter ikke. Kan de ikke bare leve sammen i harmoni. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet i går, 20:56 #13437 Del Skrevet i går, 20:56 Palmemor skrev (6 minutter siden): Nei jeg fatter ikke. Kan de ikke bare leve sammen i harmoni. Hva er harmoni? Er det det å leve i harmoni likt for alle? Er det noen som har fasiten på hva harmoni i et hjem er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet i går, 21:07 #13438 Del Skrevet i går, 21:07 Vintermåne skrev (10 minutter siden): Hva er harmoni? Er det det å leve i harmoni likt for alle? Er det noen som har fasiten på hva harmoni i et hjem er? Nei, selvsagt ikke. Men om du legger godvilja til skjønner du nok hva jeg mener 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet i går, 21:08 #13439 Del Skrevet i går, 21:08 J.. skrev (1 time siden): På tide å slutte å følge,når du starter og bekymre deg for/lure på når de har sex.. At slike tåpelige ting får stå er helt hinsides.. Hvordan er dette relevant for tråden,tenker dere, @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset? Ditt største forbilde får kroner i kassa,så det burde du da væra fornøyd med😁 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katinkalille Skrevet i går, 21:09 #13440 Del Skrevet i går, 21:09 Kokosmakroni skrev (53 minutter siden): Kanskje du skal melde deg til å moderere selv? Ser stadig at du pisker sol og måne stakkars. Det er jo kun den personen som hyler ut om moderering. Men da hen selv kalte en annen influenser dum,da var det ikke så nøye med å hyle etter sol og måne🤡 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå