Klink Skrevet 23 timer siden #13361 Del Skrevet 23 timer siden Har ikke Stina sånne ryddesjauer på snap da, hun rydder hun også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23 timer siden #13362 Del Skrevet 23 timer siden Poly skrev (3 timer siden): Spent på om de også klarer og lage gode spisevaner for gutten som og feks spise rundt matbordet og ikke slengt i sofaen foran tv. Eller blir det tripp trapp foran tv på han også? Det blir nok tv og skjerm så han holder fred de timene han er hjemme kan det se ut som …. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23 timer siden #13363 Del Skrevet 23 timer siden Vi har lært oss et nytt ord siden mange sier jeg har så dårlig ordforråd ? Kapabel , og det gjentar vi 3 -4 ganger så blir folk sikkert imponert 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Han må vaske klærne sine selv for å holde mystikken eller hva f.. hun kaller det men han må rydde opp etter hennes griseri på kjøkkenet hver eneste dag . Ja det er å dele på husarbeidet . Uff hun burde seriøst blitt hengt oppetter veggen og fortalt noen sannhetsord den fisefine selvopptatte gåsa der … Nå blir det pause på å gidde å se hennes snapper på meg og håper følgertallet fortsetter å gå i minus 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 23 timer siden #13364 Del Skrevet 23 timer siden Stusser over hvor familien er. PF har mistet sin mor og far. Moren til Stina er nylig pensjonist. Fremsto jo både sprek og ungdommelig. Søsteren utdannet barnepleier. Hvor er de oppi det hele? For det som vises for åpen scene er usikre og rigide foreldre der det ikke er mye positiv utvikling for å si det pent. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 23 timer siden #13365 Del Skrevet 23 timer siden (endret) JojoMoyes skrev (12 minutter siden): Vi har lært oss et nytt ord siden mange sier jeg har så dårlig ordforråd ? Kapabel , og det gjentar vi 3 -4 ganger så blir folk sikkert imponert 🤷🏼♀️🤦🏼♀️Han må vaske klærne sine selv for å holde mystikken eller hva f.. hun kaller det men han må rydde opp etter hennes griseri på kjøkkenet hver eneste dag . Ja det er å dele på husarbeidet . Uff hun burde seriøst blitt hengt oppetter veggen og fortalt noen sannhetsord den fisefine selvopptatte gåsa der … Nå blir det pause på å gidde å se hennes snapper på meg og håper følgertallet fortsetter å gå i minus 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Alt er liksom så satt opp i en plan.. ingen naturlig dynamikk! Om jeg skal vaske en vask, så er det jo naturlig å sette på det som er av samme farge eller grader! Uavhengig av hvem det er sitt, man står vel ikke å sniffer oppi der heller. Blir jo naturlig å tenke på hvordan hygienen er også, sånn hun legger det fram. Måte på hvor fælt ting lukter, sålenge man har en normal hygiene. Endret 23 timer siden av Lzzy 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 23 timer siden #13366 Del Skrevet 23 timer siden Klink skrev (3 timer siden): Nei det gjør jeg ikke. Påstanden jeg mener er tullete er at Stina jevnlig viser med kroppsspråk at hun er oppgitt over babyen sin og at han er mest en byrde. Jeg syns det er helt drøyt å påstå ut fra 10-20 min snapstorys pr dag. Deg om det. Jeg mener lengden på storyen er irrelevant når hun fint klarer å vise det på de minuttene. Det kan godt hende (og jeg håper det!!!!) at hun viser mye omsorg for P resten av døgnet, men det er ikke det hun viser/uttrykker på kamera. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 23 timer siden #13367 Del Skrevet 23 timer siden vesp skrev (23 minutter siden): Har hun sagt hun ikke er hjemmeværende?😅 JEPP!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet 23 timer siden #13368 Del Skrevet 23 timer siden Dojakitty skrev (10 minutter siden): JEPP!! Det er en pussig uttalelse av noen som er så mye hjemme som henne 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 23 timer siden #13369 Del Skrevet 23 timer siden Dojakitty skrev (1 time siden): «Om jeg var hjemmeværende hadde det vært en heeeeeelt annen ting» 🤣🤣🤣 Hva er du da Stina? 🤣🤣🤣 Hun er i 100% jobb vet du 😅 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 23 timer siden #13370 Del Skrevet 23 timer siden Fader ikke rart de ikke ble gravide, de har jo knapt pult så mye som hun hater alt!! 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 22 timer siden #13371 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (2 minutter siden): Fader ikke rart de ikke ble gravide, de har jo knapt pult så mye som hun hater alt!! Du går der ja .... for det skjer jo på kamera,doumentert, fast klokkeslett på nattestid, eller ? . Man kommenterer etter eigene preferansar skjønar eg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22 timer siden #13372 Del Skrevet 22 timer siden oss-to skrev (1 minutt siden): Du går der ja .... for det skjer jo på kamera,doumentert, fast klokkeslett på nattestid, eller ? . Man kommenterer etter eigene preferansar skjønar eg! Ja, har du ikke sett sexskjemaet?? Fra spøk til alvor, hun liker jo ingenting. Hater svettelukt, hater kroppslukt, hater ditt, hater datt. De er jo fader ikke våkne på samme tida av døgnet engang Nå vet du ingenting om mine preferanser, men jeg kan opplyse om at jeg ikke er livredd for lukt og lyder og kroppsvæsker 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 22 timer siden #13373 Del Skrevet 22 timer siden Hun virker som hun er flasket opp på enkle og lettvinte løsninger. Til å «ha vokst opp på gård» som hun selv sier, så er det ikke mye spor av at hun er vandt til å ta i et tak og ofre egen tid og komfort for noe som helst. Bare det å stå opp tidlig for å ta seg av dyr og jorder er jo ganske grunnleggende hvis man bor på en gård og har noe ansvar, men for Stina er det jo helt fjernt å skulle våkne tidlig for sitt eget barn. Hun synes alt hun opplever er helt så sykt og ekstremt, det også gir meg et inntrykk av en person som ikke har opplevd særlig motstand og er vandt til at alt kommer gratis og uten at man må slite for ting. Kan legge til at jeg er yngre enn Stina så jeg reagerer ikke på grunnlag av at det er et generasjonsskille mellom oss, hun fremstår rett og slett som en veldig lat/skjør sjel med dårlige refleksjon evner. Når hun skulle svare på hva som overrasket henne med å bli mor så nevnte hun f.eks. sine forventninger og planer om å dele ansvaret for barnet 50/50 med PF, og hun forklarte at det gikk ikke fordi barnet hadde større behov for mor enn mor trodde på forhånd. Her hadde det jo vært naturlig at man reflekterte over egne forventninger og hvorvidt denne opplevelsen gjør at hun nå tenker annerledes om andre ting som åpenbart er styrt av idealer om rutiner og planlegging. Kan det f.eks. være at idealet om «3 timer med pappa hver dag fra kl 12 til 15» også er et eksempel på ting som ikke funker optimalt for en baby i praksis? Hva tenker hun om måten hun idealiserer rutiner og rammer når disse krasjer med barnets behov? Det er nesten litt skremmende hvor avkoblet hun er når det kommer til disse tingene. Det er liksom biler, hår, sminke, penger, nips og julepynt og fine blomster som er høyden av hva hun brenner for. 12 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 22 timer siden #13374 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (1 minutt siden): Ja, har du ikke sett sexskjemaet?? Fra spøk til alvor, hun liker jo ingenting. Hater svettelukt, hater kroppslukt, hater ditt, hater datt. De er jo fader ikke våkne på samme tida av døgnet engang Nå vet du ingenting om mine preferanser, men jeg kan opplyse om at jeg ikke er livredd for lukt og lyder og kroppsvæsker Dette er ei gate eg ikkje ynskjer gå i. Anna en å seie dei kan ha fantastisk sex . Det å ha sansevanskar treng ikkje bety ein har eit dårlig sexliv. Men dette er vel strengt tatt eit tema mellom dei to . 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22 timer siden #13375 Del Skrevet 22 timer siden oss-to skrev (4 minutter siden): Dette er ei gate eg ikkje ynskjer gå i. Anna en å seie dei kan ha fantastisk sex . Det å ha sansevanskar treng ikkje bety ein har eit dårlig sexliv. Men dette er vel strengt tatt eit tema mellom dei to . Ja de har nok helt nydelig sex. Ikke sover de i samme seng, ikke er de våkne på samme tid, ikke liker de samme maten, ikke drar de sammen i selskaper, ikke er de sosiale sammen med venner, ikke kan de vaske hverandres klær…. jeg beklager, men når du bretter ut livet ditt til absolutt hele verden så finnes det ikke lenger noe tema som er mellom de to 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 22 timer siden #13376 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (1 minutt siden): Ja de har nok helt nydelig sex. Ikke sover de i samme seng, ikke er de våkne på samme tid, ikke liker de samme maten, ikke drar de sammen i selskaper, ikke er de sosiale sammen med venner, ikke kan de vaske hverandres klær…. jeg beklager, men når du bretter ut livet ditt til absolutt hele verden så finnes det ikke lenger noe tema som er mellom de to I gjenn er du på din smale sti. . Bortsett fra det med sex i sosiale samenhengar med vennar, dit hadde eg ikkje tenkt. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22 timer siden #13377 Del Skrevet 22 timer siden Lzzy skrev (44 minutter siden): Alt er liksom så satt opp i en plan.. ingen naturlig dynamikk! Om jeg skal vaske en vask, så er det jo naturlig å sette på det som er av samme farge eller grader! Uavhengig av hvem det er sitt, man står vel ikke å sniffer oppi der heller. Blir jo naturlig å tenke på hvordan hygienen er også, sånn hun legger det fram. Måte på hvor fælt ting lukter, sålenge man har en normal hygiene. Jeg er og var for lukt men jeg tar meg jo sammen og gjetter meg jo ikke til sånn som henne . Når jeg vasker klær så vasker jeg alle i husstanden sine klær .. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 22 timer siden #13378 Del Skrevet 22 timer siden oss-to skrev (3 minutter siden): I gjenn er du på din smale sti. . Bortsett fra det med sex i sosiale samenhengar med vennar, dit hadde eg ikkje tenkt. Jeg har heller ikke sex i sosiale sammenhenger med Venner. Men det skriver jeg heller ikke at de har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22 timer siden #13379 Del Skrevet 22 timer siden Palmemor skrev (8 minutter siden): Ja de har nok helt nydelig sex. Ikke sover de i samme seng, ikke er de våkne på samme tid, ikke liker de samme maten, ikke drar de sammen i selskaper, ikke er de sosiale sammen med venner, ikke kan de vaske hverandres klær…. jeg beklager, men når du bretter ut livet ditt til absolutt hele verden så finnes det ikke lenger noe tema som er mellom de to Ikke glem at Stina HATER lukter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 22 timer siden #13380 Del Skrevet 22 timer siden JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Jeg er og var for lukt men jeg tar meg jo sammen og gjetter meg jo ikke til sånn som henne . Når jeg vasker klær så vasker jeg alle i husstanden sine klær .. Så du vasker mannens truser selv om det lukter rumpelukt og ballesvette? Kudos 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå