Gentleman59 Skrevet 19. februar #13101 Skrevet 19. februar chsa skrev (8 minutter siden): Hvorfor er du her inne da?❤️ For å diskutere viktige ting, men når man ser uvesentlighet få ta opp plass så tillater man seg å spørre. 2
chsa Skrevet 19. februar #13102 Skrevet 19. februar Gentleman59 skrev (1 minutt siden): For å diskutere viktige ting, men når man ser uvesentlighet få ta opp plass så tillater man seg å spørre. Viktige ting som intet intellekt og silikon i hjernebarken? Gøy 👏 velkommen! 4 3
Mamma53 Skrevet 19. februar #13103 Skrevet 19. februar Blåttvann skrev (10 minutter siden): Bra hun ikke ammer da. Hun ammer jo. 2
Gentleman59 Skrevet 19. februar #13104 Skrevet 19. februar chsa skrev (3 minutter siden): Viktige ting som intet intellekt og silikon i hjernebarken? Gøy 👏 velkommen! Ja, det er jo slik dette fremstår når dere viser interesse for uvesentligheter. Jeg spurte hvorfor dere har det. 1
clåvviii Skrevet 19. februar #13105 Skrevet 19. februar J.. skrev (5 timer siden): Det er jo sidevis med brukerdebatt stående igjen.. Du kunne kanskje meldt deg som admin. Eneste forskjellen på deg og de som er admins her nå er at du ikke kan moderere bort kommentarer. 7 3
clåvviii Skrevet 19. februar #13106 Skrevet 19. februar Mamma53 skrev (10 minutter siden): Hun ammer jo. Hvis hu ammer så sjuuukt mye,hvorfor i all verden er det flasker over alt? Med melk i. 16 3
chsa Skrevet 19. februar #13107 Skrevet 19. februar (endret) clåvviii skrev (4 minutter siden): Hvis hu ammer så sjuuukt mye,hvorfor i all verden er det flasker over alt? Med melk i. Hun svarte på det før en dag 😂 ikke at svaret er så troverdig, men hennes forklaring var "han var grinete, så jeg prøvde å amme, han nekta å drikke av meg, så jeg kjørte på med nan, han drakk kun 5 ml nan, jeg skjønner ikke hvorfor han er grinete når han ikke er sulten"... Hva med litt oppmerksomhet, stimuli, slippe å være fastbundet i en stol hele tiden? Hun har fremdeles den tankegangen med at alt løses med melk og soving altså.. det var det med å følge barnets utvikling da 🙃 Endret 19. februar av chsa 14 7
Blåttvann Skrevet 19. februar #13108 Skrevet 19. februar Mamma53 skrev (17 minutter siden): Hun ammer jo. Det tror jeg lite på. 12
clåvviii Skrevet 19. februar #13109 Skrevet 19. februar chsa skrev (2 minutter siden): Hun svarte på det før en dag 😂 ikke at svaret er så troverdig, men hennes forklaring var "han var grinete, så jeg prøvde å amme, han nekta å drikke av meg, så jeg kjørte på med nan, han drakk kun 5 ml nan, jeg skjønner ikke hvorfor han er grinete når han ikke er sulten" Skjønner ikke at en unge kan være grinete uten å være sulten nei... 😅 dette togkræsjet blir bare mer og mer tragisk å følge med på for hver dag som går😅 18 5
chsa Skrevet 19. februar #13110 Skrevet 19. februar (endret) clåvviii skrev (31 minutter siden): Skjønner ikke at en unge kan være grinete uten å være sulten nei... 😅 dette togkræsjet blir bare mer og mer tragisk å følge med på for hver dag som går😅 Jaja 🫡 idag hadde hun tatt et prøverom på "H&M eller Kappahl eller hva det nå var" og satt seg inni prøverommet der for å amme, mens kort tid før dette så satt hun med flaske til P der hun selv spiste lunsj? Får ikke noe til å gå opp 😅 blir småspikkeri men likevel Endret 19. februar av chsa 15
Lzzy Skrevet 20. februar #13111 Skrevet 20. februar (endret) clåvviii skrev (2 timer siden): Skjønner ikke at en unge kan være grinete uten å være sulten nei... 😅 dette togkræsjet blir bare mer og mer tragisk å følge med på for hver dag som går😅 Tror alt kan løses med muunbuun og NAN, mensamedlemmet slår til igjen. Endret 20. februar av Lzzy 10 1
Dojakitty Skrevet 20. februar #13112 Skrevet 20. februar Gentleman59 skrev (8 timer siden): Hvorfor får et nek uten interesse for annet enn sin egen lommebok får så stor interesse her inne. Har dere overhodet intet intellekt eller har siliconen truffet hjernebarken? 🤣🤣🤣🤣🤣 nice try 1
JojoMoyes Skrevet 20. februar #13113 Skrevet 20. februar Gentleman59 skrev (8 timer siden): For å diskutere viktige ting, men når man ser uvesentlighet få ta opp plass så tillater man seg å spørre. Kan du nevne 1 viktig ting du ville diskutert ? 3
Gipetto Skrevet 20. februar #13114 Skrevet 20. februar Lzzy skrev (5 timer siden): Tror alt kan løses med muunbuun og NAN, mensamedlemmet slår til igjen. Eller som hun sier, NANNNN 9
Palmemor Skrevet 20. februar #13115 Skrevet 20. februar chsa skrev (8 timer siden): Hun svarte på det før en dag 😂 ikke at svaret er så troverdig, men hennes forklaring var "han var grinete, så jeg prøvde å amme, han nekta å drikke av meg, så jeg kjørte på med nan, han drakk kun 5 ml nan, jeg skjønner ikke hvorfor han er grinete når han ikke er sulten"... Hva med litt oppmerksomhet, stimuli, slippe å være fastbundet i en stol hele tiden? Hun har fremdeles den tankegangen med at alt løses med melk og soving altså.. det var det med å følge barnets utvikling da 🙃 Dette er jo det hun har gjort fra dag 1, så fort han lager lyd pøser hun på med mat. Også skjønner hun ikke hvorfor han ikke spiser. Hun tror jo at gråt er ensbetydende med sulten. Skal bli gøy å følge med videre ja, når han får egen vilje og sånn 16 1
Lzzy Skrevet 20. februar #13116 Skrevet 20. februar Gipetto skrev (59 minutter siden): Eller som hun sier, NANNNN 😂 1
Poly Skrevet 20. februar #13117 Skrevet 20. februar At han blir lei av og ligge flatt i muun buunen eller sitte fastspent slår henne liksom ikke. Må være sulten liksom.. 14
JojoMoyes Skrevet 20. februar #13118 Skrevet 20. februar chsa skrev (10 timer siden): Jaja 🫡 idag hadde hun tatt et prøverom på "H&M eller Kappahl eller hva det nå var" og satt seg inni prøverommet der for å amme, mens kort tid før dette så satt hun med flaske til P der hun selv spiste lunsj? Får ikke noe til å gå opp 😅 blir småspikkeri men likevel Synes det er rart at hun ammer og han nekter osv osv . Hva med melkespreng ? Hun som sutrer over alt ? Ville ikke hun sutret konstant over det mon tro 🤷🏼♀️ 9 2
JojoMoyes Skrevet 20. februar #13119 Skrevet 20. februar Palmemor skrev (1 time siden): Dette er jo det hun har gjort fra dag 1, så fort han lager lyd pøser hun på med mat. Også skjønner hun ikke hvorfor han ikke spiser. Hun tror jo at gråt er ensbetydende med sulten. Skal bli gøy å følge med videre ja, når han får egen vilje og sånn Det er jeg spent på ! For ikke snakke om å følge behov i større alderstrinn, hva skal hun gjøre når han går og hun skal sminke seg ? Jo det blir jo barnehage . Mest spent på grensetting osv når den tid kommer . 9
Cornett Skrevet 20. februar #13120 Skrevet 20. februar Og nå begynner moroa😁Ungen vokser og vil naturlig opp kl 7😜 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå