Gå til innhold

Stina Bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet
chsa skrev (8 minutter siden):

Hvorfor er du her inne da?❤️

For å diskutere viktige ting, men når man ser uvesentlighet få ta opp plass så tillater man seg å spørre.  

• Nyttig 2
Skrevet
Gentleman59 skrev (1 minutt siden):

For å diskutere viktige ting, men når man ser uvesentlighet få ta opp plass så tillater man seg å spørre.  

Viktige ting som intet intellekt og silikon i hjernebarken? Gøy 👏 velkommen!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Blåttvann skrev (10 minutter siden):

Bra hun ikke ammer da.

Hun ammer jo.

• Liker 2
Skrevet
chsa skrev (3 minutter siden):

Viktige ting som intet intellekt og silikon i hjernebarken? Gøy 👏 velkommen!

Ja, det er jo slik dette fremstår når dere viser interesse for uvesentligheter. Jeg spurte hvorfor dere har det. 

• Liker 1
Skrevet
J.. skrev (5 timer siden):

Det er jo sidevis med brukerdebatt stående igjen..

Du kunne kanskje meldt deg som admin. Eneste forskjellen på deg og de som er admins her nå er at du ikke kan moderere bort kommentarer. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
Mamma53 skrev (10 minutter siden):

Hun ammer jo.

Hvis hu ammer så sjuuukt mye,hvorfor i all verden er det flasker over alt? Med melk i. 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
clåvviii skrev (4 minutter siden):

Hvis hu ammer så sjuuukt mye,hvorfor i all verden er det flasker over alt? Med melk i. 

Hun svarte på det før en dag 😂 ikke at svaret er så troverdig, men hennes forklaring var "han var grinete, så jeg prøvde å amme, han nekta å drikke av meg, så jeg kjørte på med nan, han drakk kun 5 ml nan, jeg skjønner ikke hvorfor han er grinete når han ikke er sulten"... Hva med litt oppmerksomhet, stimuli, slippe å være fastbundet i en stol hele tiden? Hun har fremdeles den tankegangen med at alt løses med melk og soving altså.. det var det med å følge barnets utvikling da 🙃

Endret av chsa
  • Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet
Mamma53 skrev (17 minutter siden):

Hun ammer jo.

Det tror jeg lite på.

• Liker 12
Skrevet
chsa skrev (2 minutter siden):

Hun svarte på det før en dag 😂 ikke at svaret er så troverdig, men hennes forklaring var "han var grinete, så jeg prøvde å amme, han nekta å drikke av meg, så jeg kjørte på med nan, han drakk kun 5 ml nan, jeg skjønner ikke hvorfor han er grinete når han ikke er sulten"

Skjønner ikke at en unge kan være grinete uten å være sulten nei... 😅 dette togkræsjet blir bare mer og mer tragisk å følge med på for hver dag som går😅

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)
clåvviii skrev (31 minutter siden):

Skjønner ikke at en unge kan være grinete uten å være sulten nei... 😅 dette togkræsjet blir bare mer og mer tragisk å følge med på for hver dag som går😅

Jaja 🫡 idag hadde hun tatt et prøverom på "H&M eller Kappahl eller hva det nå var" og satt seg inni prøverommet der for å amme, mens kort tid før dette så satt hun med flaske til P der hun selv spiste lunsj? Får ikke noe til å gå opp 😅 blir småspikkeri men likevel

Endret av chsa
  • Liker 15
Skrevet (endret)
clåvviii skrev (2 timer siden):

Tror alt kan løses med muunbuun og NAN, mensamedlemmet slår til igjen. 

Endret av Lzzy
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Gentleman59 skrev (8 timer siden):

Hvorfor får et nek uten interesse for annet enn sin egen lommebok får så stor interesse her inne. Har dere overhodet intet intellekt eller har siliconen truffet hjernebarken? 

🤣🤣🤣🤣🤣 nice try 

• Liker 1
Skrevet
Gentleman59 skrev (8 timer siden):

Kan du nevne 1 viktig ting du ville diskutert ?

• Nyttig 3
Skrevet
Lzzy skrev (5 timer siden):

Tror alt kan løses med muunbuun og NAN, mensamedlemmet slår til igjen. 

Eller som hun sier, NANNNN

• Liker 9
Skrevet
chsa skrev (8 timer siden):

Hun svarte på det før en dag 😂 ikke at svaret er så troverdig, men hennes forklaring var "han var grinete, så jeg prøvde å amme, han nekta å drikke av meg, så jeg kjørte på med nan, han drakk kun 5 ml nan, jeg skjønner ikke hvorfor han er grinete når han ikke er sulten"... Hva med litt oppmerksomhet, stimuli, slippe å være fastbundet i en stol hele tiden? Hun har fremdeles den tankegangen med at alt løses med melk og soving altså.. det var det med å følge barnets utvikling da 🙃

Dette er jo det hun har gjort fra dag 1, så fort han lager lyd pøser hun på med mat. Også skjønner hun ikke hvorfor han ikke spiser. Hun tror jo at gråt er ensbetydende med sulten. Skal bli gøy å følge med videre ja, når han får egen vilje og sånn

• Liker 16
  • Nyttig 1
Annonse
Skrevet
Gipetto skrev (59 minutter siden):

Eller som hun sier, NANNNN

😂 

• Liker 1
Skrevet

At han blir lei av og ligge flatt i muun buunen eller sitte fastspent slår henne liksom ikke. Må være sulten liksom..

• Liker 14
Skrevet
chsa skrev (10 timer siden):

Jaja 🫡 idag hadde hun tatt et prøverom på "H&M eller Kappahl eller hva det nå var" og satt seg inni prøverommet der for å amme, mens kort tid før dette så satt hun med flaske til P der hun selv spiste lunsj? Får ikke noe til å gå opp 😅 blir småspikkeri men likevel

Synes det er rart at hun ammer og han nekter osv osv . Hva med melkespreng ? Hun som sutrer over alt ? Ville ikke hun sutret konstant over det mon tro 🤷🏼‍♀️

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Dette er jo det hun har gjort fra dag 1, så fort han lager lyd pøser hun på med mat. Også skjønner hun ikke hvorfor han ikke spiser. Hun tror jo at gråt er ensbetydende med sulten. Skal bli gøy å følge med videre ja, når han får egen vilje og sånn

Det er jeg spent på ! For ikke snakke om å følge behov i større alderstrinn, hva skal hun gjøre når han går og hun skal sminke seg ? Jo det blir jo barnehage . Mest spent på grensetting osv når den tid kommer . 

• Liker 9
Skrevet

Og nå begynner moroa😁Ungen vokser og vil naturlig opp kl 7😜

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...