adriana32 Skrevet 16. februar #12781 Skrevet 16. februar Altså: de vippene- er de blitt enda tyngre?? Er det for å rekke ut til leppeverandaen? Fra den seansen på badet idag så ser det altså så latterlig ut. Det skulle ikke vært lov å se slik ut. 14 1
chsa Skrevet 16. februar #12782 Skrevet 16. februar (endret) Hun skulle snappe flere greier igår etter hun hadde kommet seg på massasje med nakken sin grunnet nakkesmerter fordi hun har så lav bil og må bøye nakken sin så veldig langt oppover når hun kjører (?), derfor må hun nå kjøpe seg ny bil som må være en SUV, selv om hun ikke er en SUV-gøøøørl, men P trengte henne da hun hadde brukt opp pappa-philip tiden på massasje, så alt fokus gikk på han resten av dagen igår fordi P kommer nå foran alt med god margin altså, må vite. Hun kan gjerne snappe/filme seg selv foran P i en-to timer hver formiddag inkl fysisk stå å filme han oppi senga si med den nye elektriske uro-leken, men ikke sitte på telefonen foran P. Forstå det den som kan. Endret 16. februar av chsa 17
chsa Skrevet 16. februar #12783 Skrevet 16. februar (endret) adriana32 skrev (7 minutter siden): Altså: de vippene- er de blitt enda tyngre?? Er det for å rekke ut til leppeverandaen? Fra den seansen på badet idag så ser det altså så latterlig ut. Det skulle ikke vært lov å se slik ut. Tenkte det samme 😂 ble både leppeveranda og vippeveranda. Mangler bare grønn øyenskygge så matcher hun den ekte verandaen Endret 16. februar av chsa 15 1
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12784 Skrevet 16. februar Gleder meg til phlippen begynner å gå ! Og Pefeddik ikke er hjemme , da blir denne psykelige speildiggingen og alt dette styret med eget utseende ikke like lett lenger . Trodde vi slapp digging i helfigur i dag men Neida bare litt annen rekkefølge på snappen i dag . Men hun har da vært inne her igjen for i dag skulle det vises «enda mer « samspill mellom mamsen og phlippegutten . 11 2
Aabcdefghijklmnop Skrevet 16. februar #12785 Skrevet 16. februar JojoMoyes skrev (37 minutter siden): Gleder meg til phlippen begynner å gå ! Og Pefeddik ikke er hjemme , da blir denne psykelige speildiggingen og alt dette styret med eget utseende ikke like lett lenger . Trodde vi slapp digging i helfigur i dag men Neida bare litt annen rekkefølge på snappen i dag . Men hun har da vært inne her igjen for i dag skulle det vises «enda mer « samspill mellom mamsen og phlippegutten . Blir spennende å se dette livet dems når ungen begynner å trasse og ikke bare vil ligge/sitte rolig lenger ja! 11
Lzzy Skrevet 16. februar #12786 Skrevet 16. februar Aabcdefghijklmnop skrev (22 minutter siden): Blir spennende å se dette livet dems når ungen begynner å trasse og ikke bare vil ligge/sitte rolig lenger ja! Muunbuuun blir nok byttet ut med lekegrind da vettu 🙊 som sikkert blir like overfylt av leker og dritt som buret til clåviiiii 🙄 14
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12787 Skrevet 16. februar Aabcdefghijklmnop skrev (23 minutter siden): Blir spennende å se dette livet dems når ungen begynner å trasse og ikke bare vil ligge/sitte rolig lenger ja! Ja synes den ungen tvangsligger mye av dagen , men om noen mnd blir det Texas 🥳gleder meg 20
Lzzy Skrevet 16. februar #12788 Skrevet 16. februar Merkelig hudpleierutine, selvsagt trenger huden rens om morgenen også.. puta er full av alskens dritt. Og øyekremen skal vel under øynene, ikke langt nedpå kinnet. Det var det jeg gadd å se derfra i dag, intet nytt av vranglære under solen i dag heller 🤣 8
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12789 Skrevet 16. februar Lzzy skrev (24 minutter siden): Merkelig hudpleierutine, selvsagt trenger huden rens om morgenen også.. puta er full av alskens dritt. Og øyekremen skal vel under øynene, ikke langt nedpå kinnet. Det var det jeg gadd å se derfra i dag, intet nytt av vranglære under solen i dag heller 🤣 Fikk du ikke med deg dagens antrekk ??? Tross alt ullsett med puppeflæshing . 8
Lzzy Skrevet 16. februar #12790 Skrevet 16. februar JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Fikk du ikke med deg dagens antrekk ??? Tross alt ullsett med puppeflæshing . Ikke noe nytt det heller 🤣🤣🤣 7
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12791 Skrevet 16. februar Lzzy skrev (1 minutt siden): Ikke noe nytt det heller 🤣🤣🤣 Nei jeg vet , enda 100 følgere borte i dag så nå begynner nok snart panikken å inntre hos frøken «strøken» 🤦🏼♀️ 11
Lzzy Skrevet 16. februar #12792 Skrevet 16. februar JojoMoyes skrev (Akkurat nå): Nei jeg vet , enda 100 følgere borte i dag så nå begynner nok snart panikken å inntre hos frøken «strøken» 🤦🏼♀️ Fint det, må jo bare skje at folk blir lei tilslutt. Alt går på repeat! Begrensa hvor spennende liv hun har, morgenrutiner med ungen, knekkebrød, appelsiner og flæshy boobs, clåvii og gradestokk med utsikt til sumpen. Nei huff! 12
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12793 Skrevet 16. februar Lzzy skrev (2 minutter siden): Fint det, må jo bare skje at folk blir lei tilslutt. Alt går på repeat! Begrensa hvor spennende liv hun har, morgenrutiner med ungen, knekkebrød, appelsiner og flæshy boobs, clåvii og gradestokk med utsikt til sumpen. Nei huff! Har tilgode å se noe som helst interessant ,lærerikt eller spennende der i gården . 8 1
Lzzy Skrevet 16. februar #12794 Skrevet 16. februar JojoMoyes skrev (2 minutter siden): Har tilgode å se noe som helst interessant ,lærerikt eller spennende der i gården . Mest vranglære ja 😅 2
Palmemor Skrevet 16. februar #12795 Skrevet 16. februar Hu har vogn med motor og sier det er tungt å gå på tur? Hun som trente så sjukt mye i graviditeten?? 25
JojoMoyes Skrevet 16. februar #12796 Skrevet 16. februar chsa skrev (2 timer siden): Hun skulle snappe flere greier igår etter hun hadde kommet seg på massasje med nakken sin grunnet nakkesmerter fordi hun har så lav bil og må bøye nakken sin så veldig langt oppover når hun kjører (?), derfor må hun nå kjøpe seg ny bil som må være en SUV, selv om hun ikke er en SUV-gøøøørl, men P trengte henne da hun hadde brukt opp pappa-philip tiden på massasje, så alt fokus gikk på han resten av dagen igår fordi P kommer nå foran alt med god margin altså, må vite. Hun kan gjerne snappe/filme seg selv foran P i en-to timer hver formiddag inkl fysisk stå å filme han oppi senga si med den nye elektriske uro-leken, men ikke sitte på telefonen foran P. Forstå det den som kan. For min del kunne hun lagt ned hele snappen ! Men da blir det jo ikke penger til hår, lepper og vipper osv . 8 1
Dojakitty Skrevet 16. februar #12797 Skrevet 16. februar Elsker at hun sier hun ikke vil sitte på tlf å snappe mens hun har F,mens hun snapper og har F 👌🏼 10 1
chsa Skrevet 16. februar #12798 Skrevet 16. februar Lzzy skrev (42 minutter siden): Merkelig hudpleierutine, selvsagt trenger huden rens om morgenen også.. puta er full av alskens dritt. Og øyekremen skal vel under øynene, ikke langt nedpå kinnet. Det var det jeg gadd å se derfra i dag, intet nytt av vranglære under solen i dag heller 🤣 Tenk så mye du gikk glipp av 😳 både filming av hele garderoben sin for å vise hvor mye klær hun har, for så å ta en syyyk twist og plukke opp et ullundertøysett neddi en skuff istedenfor! Gøøørlsa fikk seg også plutselig et skikkelig løft fra kjøkkensnappene til speilsnappene, også filmet hun faktisk tven så vi også fikk se tvprogrammet hun så på - noe så nytt og gøy! 😂👏 8
chsa Skrevet 16. februar #12799 Skrevet 16. februar Palmemor skrev (5 minutter siden): Hu har vogn med motor og sier det er tungt å gå på tur? Hun som trente så sjukt mye i graviditeten?? Ja, mens hun pusta og pesa og var irritert fordi "trilletur" ikke var et program på klokka si så hun fikk nøyaktig riktig utbytte av powerwalken sin på 30 min 😂 fordi mødre som gikk på trilletur med vogn var en skikkelig treningsøkt altså!! ... mens du hørte motoren på vogna jobba for full guffe i bakgrunnen 14
Palmemor Skrevet 16. februar #12800 Skrevet 16. februar chsa skrev (2 minutter siden): Ja, mens hun pusta og pesa og var irritert fordi "trilletur" ikke var et program på klokka si så hun fikk nøyaktig riktig utbytte av powerwalken sin på 30 min 😂 fordi mødre som gikk på trilletur med vogn var en skikkelig treningsøkt altså!! ... mens du hørte motoren på vogna jobba for full guffe i bakgrunnen Ja det var en merkelig greie! Powerwalk på 30 min? Hun går jo hva da, 3 km på halvannen time og kaller det trening. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå