Spanky Skrevet tirsdag kl 19:06 #12261 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 Glufseguri skrev (57 minutter siden): Så petit vettu, så ekstra langt for henne Ekstremt langt 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 19:37 #12262 Del Skrevet tirsdag kl 19:37 Spanky skrev (30 minutter siden): Ekstremt langt 😂 Er ikke like langt for meg som er 181 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet tirsdag kl 20:00 #12263 Del Skrevet tirsdag kl 20:00 clåvviii skrev (11 timer siden): Skal Stina skape et produkt så må det være elektrisk appelsinskreller. Det å se girlsa på vift i juusii kåttåår dress sammen med gradestokken og utsikten over Sandefjords vakreste sump med en grønn veranda full i alger,er ikke sikkert at genererer like mye klikk om ett år... 🤣🤣🤣😂 dagens ... Nei årets 😂😂🤣🤣 spot on 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet tirsdag kl 20:01 #12264 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 clåvviii skrev (4 timer siden): Er så sjuuuukt surt i Sandefjord skjønner du. Blåser helt sinnsykt mye.. kaaan hende vippene tar seg en tur nordover💨 Sjukt schtuuk å gre ut vippene igjen da 💅🏼 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet tirsdag kl 20:04 #12265 Del Skrevet tirsdag kl 20:04 Miss.Wildfox skrev (Akkurat nå): Sjukt schtuuk å gre ut vippene igjen da 💅🏼 🤣🤣🤣🤣 Men over til noe annet , når de filmer stua , det er så nakent og sterilt ..ser ut som de holder på å flytte ut og har de siste møblene stående igjen til siste dag , før alt tømmes på en time . Så utrolig lite hyggelig hjem . Og den.fæle julebyen , med bord og duk ,der de der fæle juledekorasjonene står på rekke og rad . Less IS more Stina.🤣 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet tirsdag kl 20:15 #12266 Del Skrevet tirsdag kl 20:15 Palmemor skrev (37 minutter siden): Er ikke like langt for meg som er 181 😅 Haha nei, for du har lengre bein 🤪😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 20:28 #12267 Del Skrevet tirsdag kl 20:28 Spanky skrev (13 minutter siden): Haha nei, for du har lengre bein 🤪😂 Løper heldigvis superfort. Trenger bare 10 steg så er jeg der 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesp Skrevet tirsdag kl 20:58 #12268 Del Skrevet tirsdag kl 20:58 Polluxa skrev (47 minutter siden): 🤣🤣🤣🤣 Men over til noe annet , når de filmer stua , det er så nakent og sterilt ..ser ut som de holder på å flytte ut og har de siste møblene stående igjen til siste dag , før alt tømmes på en time . Så utrolig lite hyggelig hjem . Og den.fæle julebyen , med bord og duk ,der de der fæle juledekorasjonene står på rekke og rad . Less IS more Stina.🤣 Nå motsier du deg selv da. Først sier du at stua ser naken ut med så lite «stæsj»? Inventar? Hva mangler i dine øyne? Også er julepynten hennes for mye og du mener less is more? Men det første utsagnet ditt tilsier jo at less is «nakent og sterilt». Skjønner at denne tråden er ment for å kun snakke negativt om et menneske. Så det er sikkert utrolig dumt å påpeke dette her. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet tirsdag kl 21:29 #12269 Del Skrevet tirsdag kl 21:29 (endret) Polluxa skrev (1 time siden): 🤣🤣🤣🤣 Men over til noe annet , når de filmer stua , det er så nakent og sterilt ..ser ut som de holder på å flytte ut og har de siste møblene stående igjen til siste dag , før alt tømmes på en time . Så utrolig lite hyggelig hjem . Og den.fæle julebyen , med bord og duk ,der de der fæle juledekorasjonene står på rekke og rad . Less IS more Stina.🤣 Endret tirsdag kl 21:30 av Polluxa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet tirsdag kl 22:29 #12270 Del Skrevet tirsdag kl 22:29 Viola712 skrev (8 timer siden): La også merke til dette, det er jo rusletur, og hun kaller det "trening" og "powerwalk"! Dette kan ikke kalles trening for en frisk person i sin beste alder. Var jo støl fire dager etter en sjukt tung styrkeøkt forrige uke også, man skjønner nivået. Greit nok å være utrent og ja, da blir man støl.. men når man påstår å ha trent sjuukt mye i hele svangerskapet og påberoper seg god form såeeh 🤷♀️ 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TR72 Skrevet tirsdag kl 22:31 #12271 Del Skrevet tirsdag kl 22:31 Sykt flink til tapas😂😂 pakke ut å legge å fat! Lager nesten ikke noe selv! Når jeg lager tapas lager jeg det meste fra bunnen. Å jeg er ikke kokk😂😂 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet tirsdag kl 22:34 #12272 Del Skrevet tirsdag kl 22:34 TR72 skrev (1 minutt siden): Sykt flink til tapas😂😂 pakke ut å legge å fat! Lager nesten ikke noe selv! Når jeg lager tapas lager jeg det meste fra bunnen. Å jeg er ikke kokk😂😂 Lager du pølsene selv? Røker bacon? Yster mozzarella? Gror tomater, poteter, dadler og basillikum? Tomatsausen til kjøttbollene kunne hun kanskje lagd selv ja, den er jeg enig i. Husker ikke helt hva hun lagde nå i farta altså, og jeg er ikke så oppdatert på hva man pleier å ha ved tapas. Går ut fra at hun lagde det hun liker selv, er ikke det viktigst? Eller var du invitert og måtte gå hjem sulten? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TR72 Skrevet tirsdag kl 22:39 #12273 Del Skrevet tirsdag kl 22:39 (endret) Snurris skrev (4 minutter siden): Lager du pølsene selv? Røker bacon? Yster mozzarella? Gror tomater, poteter, dadler og basillikum? Tomatsausen til kjøttbollene kunne hun kanskje lagd selv ja, den er jeg enig i. Husker ikke helt hva hun lagde nå i farta altså, og jeg er ikke så oppdatert på hva man pleier å ha ved tapas. Går ut fra at hun lagde det hun liker selv, er ikke det viktigst? Eller var du invitert og måtte gå hjem sulten? Lager kjøtt bollene selv og tomatsausen, djevel egg, focaccia, aioli mm. Så at hun mener at hun er god på dette er latterlig! Endret tirsdag kl 22:40 av TR72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurris Skrevet tirsdag kl 22:45 #12274 Del Skrevet tirsdag kl 22:45 TR72 skrev (5 minutter siden): Lager kjøtt bollene selv og tomatsausen, djevel egg, focaccia, aioli mm. Så at hun mener at hun er god på dette er latterlig! Men så flott at du er så god kokk da! Hva med å heller være fornøyd med det, enn å tråkke andre ned i søla? Siden det er tirsdag liksom? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clåvviii Skrevet tirsdag kl 23:15 #12275 Del Skrevet tirsdag kl 23:15 Snurris skrev (36 minutter siden): Lager du pølsene selv? Røker bacon? Yster mozzarella? Gror tomater, poteter, dadler og basillikum? Tomatsausen til kjøttbollene kunne hun kanskje lagd selv ja, den er jeg enig i. Husker ikke helt hva hun lagde nå i farta altså, og jeg er ikke så oppdatert på hva man pleier å ha ved tapas. Går ut fra at hun lagde det hun liker selv, er ikke det viktigst? Eller var du invitert og måtte gå hjem sulten? Den sjuuukt nice gourmetkokken hu påberoper seg at hu er,burde da vel jaggu meg ha klart å laget både kjøttboller og focaccia🤡 Når det nevnes typ en gang i uka at hu er gourmetkokk (nevnes av Princess petite selv btw) så burde hu klare å lage mer enn 3 forskjellige middagsretter ila et år. Eller?? 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet onsdag kl 08:25 #12276 Del Skrevet onsdag kl 08:25 Guido skrev (19 timer siden): Altså. Hun har hatt en god treningsøkt, ser gjennomsvett ut by the way. Har gått 6 km på 1 t og 20 min, noe som tilsvarer en hastighet på 4,5 km/t på mølla. Dette er vel det jeg anser som et ganske rolig tempo. Hun har vært oppe i 137 i puls. Den klokken hennes kan jo ikke stemme? Jeg løp 90 min på mølla i går og tilbakela 14 km. Hun må jo ha rusletempo. Helt utrolig at hun greide å få 137 i puls av det🤣🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet onsdag kl 08:31 #12277 Del Skrevet onsdag kl 08:31 Nussepus skrev (6 minutter siden): Jeg løp 90 min på mølla i går og tilbakela 14 km. Hun må jo ha rusletempo. Helt utrolig at hun greide å få 137 i puls av det🤣🤣 Hadde vært så mye mer befriende om hun bare omfavnet sin tilkortkommenhet med humor. Da hadde ingen reagert så voldsomt tror jeg 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet onsdag kl 10:13 #12278 Del Skrevet onsdag kl 10:13 Lzzy skrev (11 timer siden): Var jo støl fire dager etter en sjukt tung styrkeøkt forrige uke også, man skjønner nivået. Greit nok å være utrent og ja, da blir man støl.. men når man påstår å ha trent sjuukt mye i hele svangerskapet og påberoper seg god form såeeh 🤷♀️ Fikk aldri med meg den styrkeøkta. Noen som husker hva hun gjorde da, sett og rep og hvor mange kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet onsdag kl 10:46 #12279 Del Skrevet onsdag kl 10:46 TR72 skrev (12 timer siden): Sykt flink til tapas😂😂 pakke ut å legge å fat! Lager nesten ikke noe selv! Når jeg lager tapas lager jeg det meste fra bunnen. Å jeg er ikke kokk😂😂 Hovedsaken var vel at maten var god, den så i hvert fall god og delikat ut. Stina må få lage mat på sin måte, men hun får jo kritikk for alt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet onsdag kl 11:10 #12280 Del Skrevet onsdag kl 11:10 Galskap 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå