Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Orly skrev (4 minutter siden):

Nettop , at de ikke er så mye ute nå skjønner jeg godt , har vært både kaldt og mye snø

Blir spennende å se fremover da, om gåtur, nei! Jeg mente trening, på mølla med strikking tar over behovet for trilletur.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
issoras skrev (8 minutter siden):

Samme her. Ville babyen sove til 12, så sov vi til 12. Det er jo det som er så deilig med første babyen man har, man kan bare følge flyten og drite i klokka. ❤️Blir jo ikke helt sånn med nummer to, men ingen grunn til å stresse med førstemann. 

Her er det jo Stina som vil sove til 12… ikke babyen😅

• Liker 20
  • Nyttig 2
Gjest issoras
Skrevet
Kokosmakroni skrev (6 minutter siden):

Her er det jo Stina som vil sove til 12… ikke babyen😅

Det vi svarer på er jo vedkommende som spør om vi virkelig ikke står opp til "normal tid" selv om babyen sover lenge. Med en liten baby er det helt normalt å følge babyens rytme. 

Hva Stina gjør aner jeg ikke for jeg makter faktisk ikke å se gjennom alle de ekstremt kjedelige snappene. 😂

Skrevet
Orly skrev (30 minutter siden):

Vi gikk etter babyen i starten ja,som de fleste andre jeg kjenner  , ser null problem med det i grunn , men skjønner noen her må kritisere Stina for alt , ikke noe må være positivt. 

Hun kan jo begynne med å være positiv da, så følger vi andre kanskje etter. ALT hun gjør er jo slitsomt, sinnsykt tungt, sinnsykt vanskelig, stuuuuck og det som mer er. Hun har jo ikke vist en halv positiv side, annet enn når hun fikk snakke om at hun tjente masse penger da selvsagt.

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
issoras skrev (23 minutter siden):

Samme her. Ville babyen sove til 12, så sov vi til 12. Det er jo det som er så deilig med første babyen man har, man kan bare følge flyten og drite i klokka. ❤️Blir jo ikke helt sånn med nummer to, men ingen grunn til å stresse med førstemann. 

Atter en gang handler det om hvordan man fremstiller seg selv. Når man står på snap med puppene trøkt oppi kamera og kliner ost i håret mens man sier "at han ikke sover skal ikke gå utover meg", så handler det jo ikke om babyens behov, men hennes. 
Hadde hun sagt "han sover så lenge på morningen så vi ligger og koser oss sammen i senga" så hadde ingen reagert. Hun klager på at 7:30 er MIDT PÅ NATTA. Ingen voksne mennesker som har vært i jobb sier det. Alle med babyer vet at natt er frem til 06:00. Og når de blir større er det innafor å kalle det midt i natta til ungen for å få en time ekstra på øyet. 

Hun fremstiller det som at hun må ha søvn, blir frustrert og oppgitt over at han ikke sover. "jeg var sååå trøtt på morran idag så jeg måtte gi han til PF klokka 10:00 så jeg fikk sove til 14". Jeg kjenner _ingen_ som gjør det. De sover på natta, er våkne på dagen.

• Liker 31
  • Nyttig 1
Skrevet

Og nå har hun «dokumentert» hele natta, med alle oppvåkningene så vi skulle skjønne hvorfor det ikke bare var og stå opp kl 7 🙊 

Som om hun er den eneste i verden med en baby som er våken på natta. 

• Liker 24
  • Nyttig 2
Skrevet
Poly skrev (45 minutter siden):

Og nå har hun «dokumentert» hele natta, med alle oppvåkningene så vi skulle skjønne hvorfor det ikke bare var og stå opp kl 7 🙊 

Som om hun er den eneste i verden med en baby som er våken på natta. 

Det er jo godt hun ikke har en jobb, tenker jeg. Jeg er også våken ørten ganger om natta. Nå pga dårlig søvn, tidligere pga barn som våkna/hadde mareritt/tissa seg ut. Men jeg måtte jo opp på morran. Det skal hun være glad hun slipper for det hadde hun faktisk ikke tålt. 

• Liker 16
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Atter en gang handler det om hvordan man fremstiller seg selv. Når man står på snap med puppene trøkt oppi kamera og kliner ost i håret mens man sier "at han ikke sover skal ikke gå utover meg", så handler det jo ikke om babyens behov, men hennes. 
Hadde hun sagt "han sover så lenge på morningen så vi ligger og koser oss sammen i senga" så hadde ingen reagert. Hun klager på at 7:30 er MIDT PÅ NATTA. Ingen voksne mennesker som har vært i jobb sier det. Alle med babyer vet at natt er frem til 06:00. Og når de blir større er det innafor å kalle det midt i natta til ungen for å få en time ekstra på øyet. 

Hun fremstiller det som at hun må ha søvn, blir frustrert og oppgitt over at han ikke sover. "jeg var sååå trøtt på morran idag så jeg måtte gi han til PF klokka 10:00 så jeg fikk sove til 14". Jeg kjenner _ingen_ som gjør det. De sover på natta, er våkne på dagen.

Jeg hadde lett latt babyen være med min mann så jeg kunne sovet et par timer om han ikke var på jobb. Hva er problemet med det? 

• Nyttig 5
Skrevet
Klink skrev (17 minutter siden):

Jeg hadde lett latt babyen være med min mann så jeg kunne sovet et par timer om han ikke var på jobb. Hva er problemet med det? 

Ingenting. Du misforstår hele poenget

• Liker 18
Skrevet
Dropsen skrev (11 timer siden):

Jeg spurte Per Fredrik på snap om hvor ofte de går tur med hunden, da det sjeldent vises på snap. Han skrev at han skulle svare på det i morgen.  

At du kunne spørre PF om det 🙈Nå er det ikke bare mammapolitet som er aktive her, hundepolitiet er også i gang🤣 det skjer jo ting i livet deres som ikke kommer fram på snap. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Dropsen skrev (14 timer siden):

Jeg spurte Per Fredrik på snap om hvor ofte de går tur med hunden, da det sjeldent vises på snap. Han skrev at han skulle svare på det i morgen.  

Du kunne jo oppgitt hvilket forum som faktisk lurer da,for det er ikke Jodel..

Screenshot_20250109_132535_Snapchat.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)
J.. skrev (2 timer siden):

Svært så bastant du skal være da. Jo dette var på Jodel. Både kvinneguiden og Jodel har spekulert i hvor ofte de går tur med Klåvi, men nå har alle fått svar på spørsmålet.

Endret av Dropsen
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet
J.. skrev (3 timer siden):

Tror du folk kun spekulerer i dette her?

• Liker 7
Skrevet

Runde én med «nattens pumping» inneholder 5 flasker. Hu ammer _ikke_ på dagtid, det er jeg hellig overbevist om 

• Liker 20
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (16 minutter siden):

Runde én med «nattens pumping» inneholder 5 flasker. Hu ammer _ikke_ på dagtid, det er jeg hellig overbevist om 

Så på PF sin snap at hun har akkurat stått opp. Hun gjør og vil fortsette å gjøre det som er best for henne. Amming gidder hun ikke, det blir alt for krevende da det tar så lang tid. Hun har ikke ammet på lenge, det er jeg overbevist om. Og det bryr meg nada om den ungen vokser opp på nan eller morsmelk. Det er fremstillingen og lyvingen som er problemet 

• Liker 22
  • Hjerte 1
Skrevet
Palmemor skrev (39 minutter siden):

Enig! Hadde hun ammet på dagtid hadde det vel neppe vært behov for å kjøre sterilisatorer (i flertall) 3x til dagen. Uansett om Peffe gir en flaske her og der på dagtid. Nei. It does not add.. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Det skal ikke gå ut over henne at baby ikke sover, sier hun. Dere som har forsvart henne med nebb og klør, ser dere galskapen her? Eller tenker dere fortsatt at hun bare er søt og ny i mammarollen? Hun tenker på seg selv, og ingen ting ved denne babyen skal gå ut over hennes komfort på noen som helst måte. Å forsvare hennes holdninger er faktisk villt. 

• Liker 17
  • Nyttig 12
Skrevet
Pinkpashion skrev (22 minutter siden):

Det skal ikke gå ut over henne at baby ikke sover, sier hun. Dere som har forsvart henne med nebb og klør, ser dere galskapen her? Eller tenker dere fortsatt at hun bare er søt og ny i mammarollen? Hun tenker på seg selv, og ingen ting ved denne babyen skal gå ut over hennes komfort på noen som helst måte. Å forsvare hennes holdninger er faktisk villt. 

De kommer ikke til å svare deg her 🤣

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukeedebayt og persondebatt.

Sol, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan hadde det gått hvis babyen hadde hatt kolikk?

• Liker 10
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...